quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef Just-Maurice het volgende:
We zijn nog druk bezig alle codes te versturen. Je kunt er vanuit gaan dat je de code voor etenstijd hebt.
Als je dan nog niks hebt gehad, gelieve mij een mailtje te sturen maar ga alsjeblieft nu niet de chat gebruiken. Bedankt voor de medewerking.
quote:BELLY & BRAIN ZIJN JARIG...
En da's ook jouw feestje!
Sinds 1 jaar zijn Belly & Brain het gezicht van Just-Eat. Een lekker stel: Belly heeft altijd honger. En Brain maakt daar slim werk van. Die bestelt meteen zijn favoriete menu's online bij Just-Eat. Net als jij. En dat maken we nu nog leuker. Want onze verjaardag is ook jouw feestje.
Je krijgt tijdelijk* 10% korting op je bestelling. Gebruik de code JARIG1. Dus trakteer jezelf op een super shoarmaschotel of 'n feestelijke fish pakora. Fijne verjaardag!
quote:alsof de rest dat ook niet heeft gekregenOp donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef ErkendFokker het volgende:
Kreeg ook nog dit mailtje:
[..]
quote:Okee, we wachten afOp donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef Just-Maurice het volgende:
We zijn nog druk bezig alle codes te versturen. Je kunt er vanuit gaan dat je de code voor etenstijd hebt.
Als je dan nog niks hebt gehad, gelieve mij een mailtje te sturen maar ga alsjeblieft nu niet de chat gebruiken. Bedankt voor de medewerking.
quote:ditOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Skiet het volgende:
Wat is de actie nou precies en kan je nog deelnemen?
quote:boeit niet, en nee.Op donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Skiet het volgende:
quote:15 euro besteltegoed krijgen dmv een code, en nee, was gisteravond om 17:30 afgelopenOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Skiet het volgende:
quote:Lees dan alle topics maar eens door.. dan zul je zien dat het veel erger wasOp donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Ryon het volgende:
Oke, mensen konden dus gratis eten krijgen en alsnog liepen er gasten te zeiken dat het allemaal niet snel genoeg ging.. Hoe Nederlands. Bizar gewoon.
quote:Maar je kan niet meer meedoen dus het is niet meer relevant. Behalve voor de mensen die meegedaan hebben. Lees anders al die topics nog eens terug.Op donderdag 28 oktober 2010 13:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
Boeit genoeg aangezien er 5 topics over volstaan.
quote:Lol ik ga toch niet serieus 5*12 pagina's teruglezen als het met 1 simpele vraag al te achterhalen is. En ondanks dat het niet meer mogelijk is dan kan het toch leuk zijn om te weten wat de actie was.Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je kan niet meer meedoen dus het is niet meer relevant. Behalve voor de mensen die meegedaan hebben. Lees anders al die topics nog eens terug.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Skiet het volgende:
Ok, zonde. Heb Maurice toch een mail gestuurd in de hoop dat hij me nog toelaat in de actie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Skiet het volgende:
Ok, zonde. Heb Maurice toch een mail gestuurd in de hoop dat hij me nog toelaat in de actie
quote:Omdat het TOT 17.30 GISTEREN was, leer lezen en het godverdomme gewoon begrijpenOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat is er mis met toch proberen? Kan geen kwaad lijkt mij. Ik hoor het vanzelf wel van hem.
quote:Lui varken ben jeOp donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol ik ga toch niet serieus 5*12 pagina's teruglezen als het met 1 simpele vraag al te achterhalen is. En ondanks dat het niet meer mogelijk is dan kan het toch leuk zijn om te weten wat de actie was.
Maar je kan ook gewoon lekker moeilijk doen om het moeilijk doen. Top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |