quote:Mocht je deze foutmelding hebben gekregen:Helemaal goed! In de chat zal je dit bericht krijgen omdat we 40 chatters niet tegelijk aankunnen (dejavu )
Beste, De code's zijn verstuurd, wegens overmatige belangstelling zit er een vertraging op de mail. Mocht u de code voor morgen niet hebben kunt u morgenmiddag contact met ons opnemen, wij zullen u dan alsnog de code toesturen, excuses voor het ongemak.
quote:dan het volgende doen:Subject: Delivery Status Notification (Failure)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery of the mail recieved at "Wed Oct 27 17:17:48 CEST 2010" from "kayleiiiiiighhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh@hotmail.com" with the subject "echt waar? bonnen!" to the following recipients failed:
maurice@justeat.nl
The reason is:
Sender rejected with the response '452 4.3.1 Insufficient system resources'
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:35 schreef Just-Maurice het volgende:
Iedereen die zijn mail terug heeft gekregen, kan hem morgen alsnog naar mij sturen voor de code. Het blijkt dat door de enorme hoeveelheid mailtjes de exchange server sommige heeft geblokt. De meeste mailtjes met de code zijn al verstuurd maar lopen ook vertraging op! Maar zoals gezegd zal het tegoed 30 dagen geldig zijn, dus gratis eten bestellen kan iedereen die voor 17.30 heeft gemaild. Don't worry!
quote:jepsOp woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Stephanti het volgende:
Hoe lang was het tegoed nou geldig? 30 dagen toch?
quote:Je had een fail mail. Dat failmailtje moet je eventjes sturen morgen naar maurice@justeat.nl
quote:Code werkt wel hoor! Had mijn cookies/cache niet verwijderd.Op woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Doutzen het volgende:
Ik heb zojuist de mail ontvangen echter als ik de code invul krijg ik de mededeling dat de code al eens eerder gebruikt is
quote:Screenshot?Op woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Andyy het volgende:
Je kan morgen weer mailen, maar hoe wilt hij controleren of je voor 1730 hebt gemaild als de mailtjes teruggingen?
quote:Je moet de failmailtjes terugsturen, die moet ie zelf kunnen checken op de Exchange serverOp woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Andyy het volgende:
Je kan morgen weer mailen, maar hoe wilt hij controleren of je voor 1730 hebt gemaild als de mailtjes teruggingen?
quote:printscreentje van je verzonden map in je mailbox ofzo, geen flauw idee laten we maar gewoon uit gaan van goed vertrouwen en dat justeat deze actie ook met een positief gevoel wil afsluitenOp woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Andyy het volgende:
quote:Precies.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Tammymara het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die mailtjes (die gestuurd zijn door "ons" niet aankomen? maar terugkomen met een foutmelding?) Ik heb niet zo heel erg veel verstand van computers / internet/ mails die niet aankomen.
als ze dus terugkomen heeft de ontvanger ze ook niet gekregen?
quote:Als jij een mailtje stuurt dan stuur jij je mailtje naar de server van jouw provider.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Tammymara het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die mailtjes (die gestuurd zijn door "ons" niet aankomen? maar terugkomen met een foutmelding?) Ik heb niet zo heel erg veel verstand van computers / internet/ mails die niet aankomen.
als ze dus terugkomen heeft de ontvanger ze ook niet gekregen?
quote:NeuhOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef VikingChild het volgende:
t begint rustiger te worden... ik geloof dat de meeste mensen hun codes inmiddels hebben gekregen.
quote:Ik ook niet. 17:25 verstuurd, maar dat zegt blijkbaar niet zo veel.
quote:ik 17:11 komt dus zo, denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. 17:25 verstuurd, maar dat zegt blijkbaar niet zo veel.
Wat wel kan is dat ie emaildomeinen alfabetisch afwerkt. In dat geval kom ik met mijn Yahoo adres nog na alle dertienmiljard XS4all-mensen
quote:je kunt een mail gewoon uit je digitale prullenbak vissen van je mailprogrammaOp woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Tammymara het volgende:
Thanks voor de uitleg
Dan val ik buiten de boot zoals ze dat zo mooi zeggen want dat mailtje heb ik dus weggegooid omdat ik dacht dat ik het mailadres verkeerd had ingevuld. Wel netjes gekopieerd en naar dat mailadres gestuurd voor ik hem verwijderde maar ik wist niet dat je de mail moest forwarden.
Nou..Jammer
mensen die wel een code hebben gekregen: smakelijk eten
Was een leuke actie!
(en ik heb weer iets geleerd over die foutmeldingen, weet ik dat in het vervolg na zo'n melding de ontvanger dus helemaal niet gelezen heeft wat ik heb gemaild)
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Klonk het volgende:
Zouden ze al bij de L van Live mail zijn?
quote:Wel bij de G schijnbaarOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
HIER OOK BINNEN!
[ afbeelding ]
quote:Mail gewoon je verhaal even.Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Tammymara het volgende:
Thanks voor de uitleg
Dan val ik buiten de boot zoals ze dat zo mooi zeggen want dat mailtje heb ik dus weggegooid omdat ik dacht dat ik het mailadres verkeerd had ingevuld. Wel netjes gekopieerd en naar dat mailadres gestuurd voor ik hem verwijderde maar ik wist niet dat je de mail moest forwarden.
Nou..Jammer
mensen die wel een code hebben gekregen: smakelijk eten
Was een leuke actie!
(en ik heb weer iets geleerd over die foutmeldingen, weet ik dat in het vervolg na zo'n melding de ontvanger dus helemaal niet gelezen heeft wat ik heb gemaild)
quote:Laat dat nou het enige zijn dat ik wél kan: Prullenbak leeggooienOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt een mail gewoon uit je digitale prullenbak vissen van je mailprogramma
quote:En mijn mail dan? Of ze moeten AW verkeerd hebben ingetikt.Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. 17:25 verstuurd, maar dat zegt blijkbaar niet zo veel.
Wat wel kan is dat ie emaildomeinen alfabetisch afwerkt. In dat geval kom ik met mijn Yahoo adres nog na alle dertienmiljard XS4all-mensen
quote:Jij wordt gewoon tegen jezelf in bescherming genomenOp woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
En mijn mail dan? Of ze moeten AW verkeerd hebben ingetikt.
quote:oeps, dat is balen, dan zou ik het toch ff proberen morgen, nee heb je, ja kun je krijgen toch?Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Laat dat nou het enige zijn dat ik wél kan: Prullenbak leeggooien(hotmail)
Doe ik altijd met verzonden/verwijderde/foutmeldingsmails. Zo gauw iets beantwoord is of niet meer nodig, voor het geval ooit iemand mijn hotmail "kraakt". Tis balen maar het is niet anders,Eigen schuld.(tenzij dat mailtje dat ik als laatste heb gestuurd met de foutmelding erin wel goed gegaan is)
Bedankt voor de antwoorden en ik zal nu ophouden met mijn off topic
quote:zou je ook nieuwe toetsenborden kunnen bestellen bij justeat
quote:Vast welOp woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
zou je ook nieuwe toetsenborden kunnen bestellen bij justeat
quote:Vraag meteen of je er een chroomnikkelstalen F5 knop bij kan krijgenOp woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
zou je ook nieuwe toetsenborden kunnen bestellen bij justeat
quote:de actie duurde tot 17:30Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Casp505 het volgende:
ik wacht ook nog in spanning! (20.22 gemaild)
quote:is het proberen waard
quote:Te laat? Je denkt toch niet dat ik me werkelijk ga inspannen om een gratis pizza te bestelen? Zwerveractie.
quote:Welnee, al die moeite erin gaan steken, ze zullen (ook morgen) wel overspoeld worden met mailtjes.Eigen stomme fout, kan gebeuren, dan niet , Moet ik toch zelf koken morgen (haha!)Op woensdag 27 oktober 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeps, dat is balen, dan zou ik het toch ff proberen morgen, nee heb je, ja kun je krijgen toch?
quote:Jij zal ver komen in het leven. Een email sturen inspanning vinden -->Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Te laat? Je denkt toch niet dat ik me werkelijk ga inspannen om een gratis pizza te bestelen? Zwerveractie.
quote:zo klaar met trollen, opzoutenOp woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Te laat? Je denkt toch niet dat ik me werkelijk ga inspannen om een gratis pizza te bestelen? Zwerveractie.
quote:Natuurlijk niet. Jij hebt geld zat en tijd zat ook. Tijd zat om hier te komen blazen over hoe goed je wel bent. Het is genoteerd.Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:Feit blijft dat ik jullie een stel zwervers vind. Ga anders lekker op hoogcatarijne staan bedelen, geen verschil.Op woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Jij zal ver komen in het leven. Een email sturen inspanning vinden -->
quote:Ga treinen spotten, autist.Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij hebt geld zat en tijd zat ook. Tijd zat om hier te komen blazen over hoe goed je wel bent. Het is genoteerd.
quote:Feit blijft dat niemand het wat kan bommen wat jij vindtOp woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Feit blijft dat ik jullie een stel zwervers vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |