quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was nog niet op het idee gekomen om alle kerkleiders met nazi's te vergelijken, maar etc, bedankt voor de inspiratie.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
OMG allebei mercedes! Werk van de duivel!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Een ding moet je de katholieken wel nageven; daar kan je grapjes over maken. Doe je dit met allah krijg je direct problemen volgens mij

quote:Waar Etcie al niet goed voor is.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was nog niet op het idee gekomen om alle kerkleiders met nazi's te vergelijken, maar etc, bedankt voor de inspiratie.

quote:Niet rauw te eten?Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 suikerbieten uit een veld gejat maar daar kun je dus echt helemaal niets mee behalve suiker maken

quote:Mee eens

quote:Klopt ookOp donderdag 28 oktober 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt als standaard audit gedrag

quote:Ik heb een paar stukjes geprobeerd te koken maar na meer dan een half uur was het nog knetterhard.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet rauw te eten?
Edit: excuus, ik las over "suiker" heen.

quote:Stiekem zijn het gewoon omgestickerde flesjes westmalle

quote:Zelfde flessenleverancier jaOp donderdag 28 oktober 2010 13:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stiekem zijn het gewoon omgestickerde flesjes westmalle
[ afbeelding ]
Overigens ook helemaal geen straf. En wel goed verkrijgbaar

quote:Zo vroeg al??Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Nog een klein uurtje en dan naar huis

quote:Ja, ik zat hier al om half achtOp donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zo vroeg al??
Die kleine poes van gisteren, is nu ergens buiten. Ze is m zelf gesmeerd. Ik denk dat ze bij de buren achter het huis zit..
 en ik ga Jair ophalen, m'n ouders komen pas later vandaag terug uit Barcelona.
  en ik ga Jair ophalen, m'n ouders komen pas later vandaag terug uit Barcelona.

quote:Ow ja, dan mag het..Op donderdag 28 oktober 2010 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ik zat hier al om half achten ik ga Jair ophalen, m'n ouders komen pas later vandaag terug uit Barcelona.

quote:Dat lukt vast

quote:Inderdaad. Maar die waren een paar dagen in BarcelonaOp donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, dan mag het..
Halen je ouders normaal Jair op?

quote:Je kan er nog een lantaarn a la Halloweenpompoen van maken. Verder weet ik ook nietsOp donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 suikerbieten uit een veld gejat maar daar kun je dus echt helemaal niets mee behalve suiker maken

quote:Die dingen zijn echt niet uit te hollen vrees ik. Veels te hardOp donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er nog een lantaarn a la Halloweenpompoen van maken. Verder weet ik ook niets

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet uit te hollen vrees ik. Veels te hard

quote:Dat zei je vriendin vannacht ook! [/ONZ]

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin vannacht ook! [/ONZ]

quote:Jij bent nog wel erg laat op.

quote:ze klaagde al dat je prematuur was klaargekomen idd, volgende keer eerst je broek uit doen heOp donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin vannacht ook! [/ONZ]

quote:In dezelfde lijn als Tim maar dan met een pistoolOp donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet uit te hollen vrees ik. Veels te hard

quote:Een soortgelijke opmerking zat er dik in natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ze klaagde al dat je prematuur was klaargekomen idd, volgende keer eerst je broek uit doen he

quote:De kroegen op de Royal Mile.Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, je had al aangegeven dat het uitgaan in Edinburgh zich concentreerde rond the old town, nog specifieke aanraders voor later op de avond?

quote:He Yuri.

quote:Dat was het spannendste moment tot nu toe.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:07 schreef MadMaster het volgende:
Het is gedaan met de rust, tussenstand Rangers - Giants 0 - 0, top 5th inning. Met net een bouncing ball of the fence die een homerun voorkwam...

1-0 voor de Giants
  1-0 voor de Giants

quote:Nee de eerste 5 innings waren saai.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb het begin gemist, zat nog te eten.
Maar kennelljk nog niet veel gemist...

quote:Goed idee. Ik doe even met je mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 04:01 schreef MadMaster het volgende:
WiFi is bagger hier op de kamer. Zit nu even buiten, saffie time...

quote:9-0 ondertussen.Op vrijdag 29 oktober 2010 04:51 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal is niet veel vanavond.
Ga zo maar eens een boek uitlezen...

quote:met hoeveel mensen zitten jullie dan als het volle bak is?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Hier weer een hele middag only the lonely op kantoor... wel genoeg te doen.. Sommige mensen..

quote:We zitten met 3 vrouwen (incl. moi) in één grote kamer, daarnaast een kamer met manager en daarnaast een kamer met ons hoofd/leidinggevende. Nu is één collega van onze kamer er niet, de rest wel. Na 12:30 uur zijn de anderen ook weg.. en zit ik helemaal alleen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met hoeveel mensen zitten jullie dan als het volle bak is?

quote:De zus van Etcie

quote:Dat wist ik helemaal niet... heb ik gewoon gemist.

quote:Aan de andere kant: het is ook wel lekker rustig dan... kom de middag wel door!!

quote:Vast wel, als ze eenmaal getrouwd zijn mag Sven er eindelijk op

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vast wel, als ze eenmaal getrouwd zijn mag Sven er eindelijk op

quote:echt waar, je hebt mensen die niet eerder mogen van god

quote:Heb je ook mensen die wel eerder mogen van God?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
echt waar, je hebt mensen die niet eerder mogen van god

quote:mensen die niet in dat soort sprookjes geloven hebben geen boodschap aan godOp vrijdag 29 oktober 2010 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je ook mensen die wel eerder mogen van God?
Volgens mij mag Soempie wel van God.

quote:Waar mog soempie op?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je ook mensen die wel eerder mogen van God?
Volgens mij mag Soempie wel van God.

quote:Sprookjes?? hahaha Sprookjes hebben een happy end..Op vrijdag 29 oktober 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mensen die niet in dat soort sprookjes geloven hebben geen boodschap aan god

quote:ok, sprookjes, sagen, mythen en overleveringenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sprookjes?? hahaha Sprookjes hebben een happy end..

quote:geen happy end dusOp vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef CaLeX het volgende:
fail bij poging tot aanmelding mile high club

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ok, sprookjes, sagen, mythen en overleveringen

quote:Just had a fight with my alarm clock. It wanted me to wake up, I disagreed. Things got violent.
Now the alarm clock's broken and I'm wide awake, so I'm not sure who won

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |