quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was nog niet op het idee gekomen om alle kerkleiders met nazi's te vergelijken, maar etc, bedankt voor de inspiratie.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
OMG allebei mercedes! Werk van de duivel!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Een ding moet je de katholieken wel nageven; daar kan je grapjes over maken. Doe je dit met allah krijg je direct problemen volgens mij
quote:Waar Etcie al niet goed voor is.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was nog niet op het idee gekomen om alle kerkleiders met nazi's te vergelijken, maar etc, bedankt voor de inspiratie.
quote:Niet rauw te eten?Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 suikerbieten uit een veld gejat maar daar kun je dus echt helemaal niets mee behalve suiker maken
quote:Mee eens
quote:Klopt ookOp donderdag 28 oktober 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt als standaard audit gedrag
quote:Ik heb een paar stukjes geprobeerd te koken maar na meer dan een half uur was het nog knetterhard.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet rauw te eten?
Edit: excuus, ik las over "suiker" heen.
quote:Stiekem zijn het gewoon omgestickerde flesjes westmalle
quote:Zelfde flessenleverancier jaOp donderdag 28 oktober 2010 13:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stiekem zijn het gewoon omgestickerde flesjes westmalle
[ afbeelding ]
Overigens ook helemaal geen straf. En wel goed verkrijgbaar
quote:Zo vroeg al??Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Nog een klein uurtje en dan naar huis
quote:Ja, ik zat hier al om half achtOp donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zo vroeg al??
Die kleine poes van gisteren, is nu ergens buiten. Ze is m zelf gesmeerd. Ik denk dat ze bij de buren achter het huis zit..
quote:Ow ja, dan mag het..Op donderdag 28 oktober 2010 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ik zat hier al om half achten ik ga Jair ophalen, m'n ouders komen pas later vandaag terug uit Barcelona.
quote:Dat lukt vast
quote:Inderdaad. Maar die waren een paar dagen in BarcelonaOp donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, dan mag het..
Halen je ouders normaal Jair op?
quote:Je kan er nog een lantaarn a la Halloweenpompoen van maken. Verder weet ik ook nietsOp donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 suikerbieten uit een veld gejat maar daar kun je dus echt helemaal niets mee behalve suiker maken
quote:Die dingen zijn echt niet uit te hollen vrees ik. Veels te hardOp donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan er nog een lantaarn a la Halloweenpompoen van maken. Verder weet ik ook niets
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet uit te hollen vrees ik. Veels te hard
quote:Dat zei je vriendin vannacht ook! [/ONZ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin vannacht ook! [/ONZ]
quote:Jij bent nog wel erg laat op.
quote:ze klaagde al dat je prematuur was klaargekomen idd, volgende keer eerst je broek uit doen heOp donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin vannacht ook! [/ONZ]
quote:In dezelfde lijn als Tim maar dan met een pistoolOp donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet uit te hollen vrees ik. Veels te hard
quote:Een soortgelijke opmerking zat er dik in natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ze klaagde al dat je prematuur was klaargekomen idd, volgende keer eerst je broek uit doen he![]()
quote:De kroegen op de Royal Mile.Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, je had al aangegeven dat het uitgaan in Edinburgh zich concentreerde rond the old town, nog specifieke aanraders voor later op de avond?
quote:He Yuri.
quote:Dat was het spannendste moment tot nu toe.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:07 schreef MadMaster het volgende:
Het is gedaan met de rust, tussenstand Rangers - Giants 0 - 0, top 5th inning. Met net een bouncing ball of the fence die een homerun voorkwam...
quote:Nee de eerste 5 innings waren saai.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb het begin gemist, zat nog te eten.
Maar kennelljk nog niet veel gemist...
quote:Goed idee. Ik doe even met je mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 04:01 schreef MadMaster het volgende:
WiFi is bagger hier op de kamer. Zit nu even buiten, saffie time...
quote:9-0 ondertussen.Op vrijdag 29 oktober 2010 04:51 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal is niet veel vanavond.
Ga zo maar eens een boek uitlezen...
quote:met hoeveel mensen zitten jullie dan als het volle bak is?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier weer een hele middag only the lonely op kantoor... wel genoeg te doen.. Sommige mensen..![]()
quote:We zitten met 3 vrouwen (incl. moi) in één grote kamer, daarnaast een kamer met manager en daarnaast een kamer met ons hoofd/leidinggevende. Nu is één collega van onze kamer er niet, de rest wel. Na 12:30 uur zijn de anderen ook weg.. en zit ik helemaal alleen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met hoeveel mensen zitten jullie dan als het volle bak is?
quote:De zus van Etcie
quote:Dat wist ik helemaal niet... heb ik gewoon gemist.
quote:Aan de andere kant: het is ook wel lekker rustig dan... kom de middag wel door!!
quote:Vast wel, als ze eenmaal getrouwd zijn mag Sven er eindelijk op
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vast wel, als ze eenmaal getrouwd zijn mag Sven er eindelijk op
quote:echt waar, je hebt mensen die niet eerder mogen van god
quote:Heb je ook mensen die wel eerder mogen van God?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
echt waar, je hebt mensen die niet eerder mogen van god
quote:mensen die niet in dat soort sprookjes geloven hebben geen boodschap aan godOp vrijdag 29 oktober 2010 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je ook mensen die wel eerder mogen van God?
Volgens mij mag Soempie wel van God.
quote:Waar mog soempie op?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je ook mensen die wel eerder mogen van God?
Volgens mij mag Soempie wel van God.
quote:Sprookjes?? hahaha Sprookjes hebben een happy end..Op vrijdag 29 oktober 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mensen die niet in dat soort sprookjes geloven hebben geen boodschap aan god
quote:ok, sprookjes, sagen, mythen en overleveringenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sprookjes?? hahaha Sprookjes hebben een happy end..
quote:geen happy end dusOp vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef CaLeX het volgende:
fail bij poging tot aanmelding mile high club
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ok, sprookjes, sagen, mythen en overleveringen
quote:Just had a fight with my alarm clock. It wanted me to wake up, I disagreed. Things got violent.
Now the alarm clock's broken and I'm wide awake, so I'm not sure who won
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |