quote:Jep. Ik ging voor een nieuwe naald, maar werd hier al langer nat van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ziet er goed uit. Impulsaankoop?
quote:Aan de onderkant. Minimalisme jwt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef nattermann het volgende:
Leuk ding, maar waar zit de aan-knop?
quote:Aah, zo. Dacht al, die van mij ziet er anders uitOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jep. Ik ging voor een nieuwe naald, maar werd hier al langer nat van.
[..]
Aan de onderkant. Minimalisme jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, zo. Dacht al, die van mij ziet er anders uitRuigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, zo. Dacht al, die van mij ziet er anders uitIk heb een platenspeler voor audiofielen, jij hebt een turntable. Is iets heul anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Doe niet zo ruig jong anders sjtoek ik je
quote:Klopt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb een platenspeler voor audiofielen, jij hebt een turntable. Is iets heul anders.
quote:TrustenOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Joysa het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Trusteeee
quote:Nagellak matchen met schoenenOp donderdag 28 oktober 2010 11:51 schreef sproetjes het volgende:
Hahah ik ben ook maar opgestaan. Nu boodschappen doen op mn fuck me heels met bijpassende blauwe nagellak
quote:yeshOp donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak matchen met schoenen![]()
(of andersom
)
quote:Ik vind die crackpolish lelukOp donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef sproetjes het volgende:
[ afbeelding ]
met een matte topcoat
perfect match bij mn shoes.. gisteren trouwens weer 2 nieuwe p2 lakjes gekochten eeen zwarte crackpolish van p2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |