quote:FF denken. Met wiskunde samen met Kim en Nikkie (DIKKE), maatschappijleer en met CKV inderdaad met Hennie ruikt lekker.Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maastricht als in; uni? Mooi geregeld!
Het is bijna weekend jaZat ik bij economie bij jou niet in de klas? Bij die vent, die lange. Ben even zijn naam kwijt. En bij CKV met die ouwe Dietvorst, met nordip en bryan
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
FF denken. Met wiskunde samen met Kim en Nikkie (DIKKE), maatschappijleer en met CKV inderdaad met Hennie ruikt lekker.
quote:Ja konden we dat nog maar eens allemaal overdoen heOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kim ikbeljouw en die dikke wheheh
Hennie ruikt lekker
![]()
Goede ouwe tijden
!
quote:Kon dat maar eens, dan zag mijn leven er op dit moment heel anders uit.Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ja konden we dat nog maar eens allemaal overdoen he
quote:Beter/slechter?Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kon dat maar eens, dan zag mijn leven er op dit moment heel anders uit.
quote:nee ik wil nog geen weekend!!! * het weekend werken moet*
quote:Vanavond zuipen dan maar?Op woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
nee ik wil nog geen weekend!!! * het weekend werken moet*
quote:Dat is balenOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
nee ik wil nog geen weekend!!! * het weekend werken moet*
quote:nee morgen zuipen.. Ik lig al in bed..
quote:Ook belangrijk.Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
nee morgen zuipen.. Ik lig al in bed..
@ legend killer: Wat ik moet doen?? Ik werk in de zorg dus de mensen verzorgen
quote:Morgen wordt er ook gezopen... en een concert bezocht.Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
nee morgen zuipen.. Ik lig al in bed..
@ legend killer: Wat ik moet doen?? Ik werk in de zorg dus de mensen verzorgen
quote:Deichman in tuddern. Duitse van harenOp woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Nu DE vraag, waar heeft ze die schoenen gekocht?
quote:Hey kammeroad, zeg ns tegen pap en mam dat ze de mails moeten lezen die ik heb gestuurd. Zitten wat mooie appartementen in Oostenrijk bij.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik moet elk weekend werken, niet zo zeuren.
quote:Die had ik ooit bijna gekocht voor m'n vriendin in Parijs... ik weet waar je over praat in ieder gevalOp woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef sproetjes het volgende:
Oh en : maar 10 euro per paar
En ja ooit hoop ik manolo's te bezitten hahaha
quote:wat is in nijmegen ?Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef friekin_ het volgende:
Zal ik naar Nijmegen gaan of genieten van mijn nieuwe platenspelert.
quote:Master Musicians of Bukkake @ MerleynOp woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef huize het volgende:
Blijft de vraag....te laat voor wat..of wie..
quote:Vruchtbare benaming hanteren ze.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Master Musicians of Bukkake @ Merleyn
quote:Ja he.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vruchtbare benaming hanteren ze.
quote:DroneOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze maken niet de muziek die ik verwacht had.
quote:Ja, verkeerd he.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ingezet op Deathmetal met raggen op gitaren en wat kreten in een microfoon krijsen.
quote:Dat ook ja. Ik ben er ook bij, uiteraard. Hud MoOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog precies een maand en dan STRP festival.
quote:Heb wel al gezien dat ik wat moet pendelen tussen de zalen daar.Op woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ik ben er ook bij, uiteraard. Hud Mo
Weekend.
quote:Ik moet niet vergeten de dag daarna vrij te nemen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
27 November (20.00-06.00)
STRP 1: Soulwaxmas: 2manydjs live, Soulwax, Erol Alkan, Goose, Mixhell en Paul Chambers
STRP 2: Digitalism (dj set), Slagsmålsklubben, Zombie Nation, Drop the lime, Boemklatsch en Cursed P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |