abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88033566
OP/iPhone
Uit FOK!wiki
Ga naar: navigatie, zoeken

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

Ontvangen van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/iPhone"
Weergaven

* Artikel
* Overleg
* Brontekst bekijken
* Geschiedenis

Persoonlijke instellingen

* Aanmelden / registreren

Navigatie

* Hoofdpagina
* FOK!Wiki Mededelingen
* Culinesse á gogo
* Cultuur en Historie
* Digital Corner
* FOK!Userfoto's
* Fotografie
* Film, TV en Radio
* Gadgets
* Games & Consoles
* General Chat
* Klussen & Wonen
* Lifestyle
* Muziek
* Nieuws en Achtergronden
* Onzin voor je leven!
* Ouder(s)
* Planes, Trains & Automobiles
* Politiek
* Soaps, Showbizz & Sterren
* Theater, Taal en Kunst
* The Truth Is In Here
* Travel
* Uitgaan & Vrije tijd
* Werk, Geldzaken en Recht
* Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
* Recente wijzigingen
* Willekeurige pagina
* Hulp

Zoeken

Hulpmiddelen

* Verwijzingen naar deze pagina
* Verwante wijzigingen
* Speciale pagina's
* Printervriendelijke versie
* Permanente verwijzing

Powered by MediaWiki

* Deze pagina is het laatst bewerkt op 23 okt 2010 om 21:17.
* Deze pagina is 1.346 maal bekeken.
* Privacybeleid
* Over FOK!wiki
* Voorbehoud
pi_88033624
http://www.iphoneclub.nl/(...)ost-629-en-739-euro/

Weet iemand of er in Duitsland lange reservatielijsten? Of dat het rendabel is een keer op en neer te tuffen naar Oberhausen? Anders ben ik morgen meteen op pad :P
pi_88033663
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:02 schreef TIM-846 het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ost-629-en-739-euro/

Weet iemand of er in Duitsland lange reservatielijsten? Of dat het rendabel is een keer op en neer te tuffen naar Oberhausen? Anders ben ik morgen meteen op pad :P
Ik zou zeggen, bel ze ff op.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_88033720
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bel ze ff op.
Dat was ik al van plan, alleen zijn de winkels daar nu dicht. Dus dacht wellicht weet iemand hier alvast wat meer?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:10:06 #5
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88033966
Wat is toch iedere keer die gewoonte om de hele wiki-pagina te quoten?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88035662
Wat is toch iedere keer de gewoonte om te vragen naar voorraden in winkels danwel in NL of buitenland?
  Redactie Games woensdag 27 oktober 2010 @ 20:13:45 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88036955
Wiki-OP kopieren met je iPhone blijft kut.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:58:50 #8
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_88039148
http://www.idiva.nl/?TRANSID=524016835&m4n_aid=12987

Zouden hier geen addertjes onder het gras bij zitten? :(
pi_88039301
Leuk
pi_88040701
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Saninl het volgende:
http://www.idiva.nl/?TRANSID=524016835&m4n_aid=12987

Zouden hier geen addertjes onder het gras bij zitten? :(
Hoezo? Hij is niet echt goedkoop of zo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:40:46 #11
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_88041558
Hoe zet ik stembediening helemaal uit?

Kan het niet vinden met google...

Instellingen ->codeslot ->voicedailing uitgezet maar nog steeds kan ik het dan doen. :')
pi_88045293
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.

Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.

Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?

Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:48:43 #13
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88045848
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88046076
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen :P
Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone :) )
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_88046162
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.
Weet alleen niet of deze ook via Nederlandse sites te krijgen is.
pi_88046863
Ben ik 2 weken geleden net naar Oberhausen geweest om in de Apple store te kijken :')
MOKUM XXX RATED
pi_88053911
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.

Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.

Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?

Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
Welke modemfirmware zit erop (Instellingen • Algemeen • Info)? Ik heb paar dagen terug een 3G naar 4.1 + unlock gekregen!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_88055095
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:

http://jailbreak-me.info/
pi_88055712
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:

Redsn0w
pi_88056700
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone :) )
Doe ik ook inderdaad, werkt prima. Enige is dat je een irritante melding krijgt dat die accessoire niet compatible is met de iPhone, ondanks dat het wel gewoon werkt allemaal.

Ik wil in december voor drie weken volledig gebruik kunnen maken van mijn iPhone 4, dus bellen, sms'en en internetten. Echter maar voor drie weken, dus een abonnement van een paar jaar gaat hem niet worden. Ik heb gekeken naar Ben's sim only's (maandelijks opzegbaar), en het enige nadeel dat die lijken te hebben is een zeer beperkte internetsnelheid, 384 kbps... Ik weet echter niet goed of dat voldoende is om bijv. een beetje fatsoenlijk op te kunnen browsen, of dat dat gewoon waardeloos is. Iemand hier een idee ? Ik sta uiteraard ook open voor andere suggesties, zolang ik maar alles kan in die drie weken/maand. Prepaid is een optie, alleen denk niet dat je daar gunstige tarieven vindt..
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:50:20 #21
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88056965
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef iphony het volgende:

[..]

De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.
Weet alleen niet of deze ook via Nederlandse sites te krijgen is.
Ik kan hem in Nederland inderdaad nergens vinden, en op de US-sites lijkt hij overal uitverkocht te zijn. Maar bedankt voor de tip, even in de gaten houden :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:52:15 #22
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88057003
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ah, dat kan natuurlijk ook gewoon :) Ik had nog een oud iPhone-dock maar in zo'n Universal-dock is inderdaad meer ruimte. Dan ga ik die wel gewoon halen, dank je.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:45:18 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_88058213
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?

Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_88058426
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?

Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
Je mag er wel vanuit gaan dat nieuwe aanbieders maar een beperkte voorraad van de iPhone gaan krijgen. Dus wachten moet je waarschijnlijk sowieso wel.

Ik heb een iPhone in het buitenland gehaald met een goedkoop abonnement bij Vodafone. Qua prijs was ik niet duurder uit als bij T-Mobile.
pi_88058845
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:

Ik zit met hetzelfde probleem.
Nu ken ik iemand die bij VF werkt en die roept de hele tijd dat ik nog even geduld moet hebben, in Mei ofzo wist hij mij al te vertellen dat in November de Iphone naar VF komt. Tot zover kan hij dus nog steed gelijk hebben, aangezien November nog moet beginnen.

Maar ik heb dus ook geen zin om met mijn half kapotte telefoon verder te kwakkelen. Dus als het te lang duurt heeft T-mobile er ook weer een klant bij!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')