Ja dat hakje is van rubber.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:38 schreef Dalliance het volgende:
Ziet er degelijk uit, die brogue. Dat onderste stukje van de hak, is dat rubber? Fijn met dit weer
Om die reden ja, leren zolen willen wel eens (te) glad zijn met koud weer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat hakje is van rubber.
De zool is wel van leer uiteraard, met in het midden een stukje rubber.
Waarschijnlijk voor betere grip en minder slijtage aan het leer ?
Het stukje rubber is net iets hoger dan het leer namelijk.
Dit idee dus :
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens flink op me bek gegaan in een drukke straat in de stad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:51 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Om die reden ja, leren zolen willen wel eens (te) glad zijn met koud weer.
uit den bozequote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef amenhörrudu het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van een witte broek (voor mannen) in de winter. En dan bedoel ik dit eigenlijk als in de combinatie die Jort Kelder vaak draagt met santoni's en cttb shirts.
gr.
De combinatie an sich is prima, maar niet in de winter inderdaad. En de uitvoering van de heer Kelder met die veel te korte en slanke pijpen komt clownesk over.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:31 schreef amenhörrudu het volgende:
Bedoel je de gehele combinatie of specifiek in de winter?
gr.
Kleur en vorm niet echt mijn ding, maar wel echt vakwerk natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef Drive-r het volgende:
Erg mooi, leuk ook dat je die updates krijgt. Kleur is vrij "dandy", als je me die term niet kwalijk neemt. Ik bedoel het niet verkeerd, en vind het juist enorm leuk dat iemand met zoveel kennis bezig is om zijn schoeisel te kiezen. Maar goed, blauw is niet bepaald doorsnee natuurlijk![]()
Wel echt heel gaaf, keep the updates coming!
Ik vind ze echt heel gaaf en juist die kleur is tofquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Mastroianni het volgende:
Het kleurproces van mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klaar:
[ afbeelding ]
Iemand hier nog een mening over?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden de heren hier van New Tailor in Utrecht?
Ik ben er één keer binnen geweest. Nooit meer. Vond ze niet zo vriendelijk en vrij betweterig. Zelf kom ik liever bij Sartoria in Naarden.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Iemand hier nog een mening over?
Hebben die hetzelfde aanbod, maatwerk met los binnenvoering voor rond de 1000 euro?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik ben er één keer binnen geweest. Nooit meer. Vond ze niet zo vriendelijk en vrij betweterig. Zelf kom ik liever bij Sartoria in Naarden.
Geen idee eerlijk gezegd. Daar let ik nooit zo op.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hebben die hetzelfde aanbod, maatwerk met los binnenvoering voor rond de 1000 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |