quote:Mooi!Op woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef Just-Maurice het volgende:
Je kunt hier alvast een account aanmaken: http://www.justeat.nl/member/signup
In dit account kan je dan de code voor het besteltegoed activeren die ik zal sturen.
Er zal waarschijnlijk wel wat vertraging ontstaan met het terugmailen door de vele leuke reacties die we ontvangen. In het ergste geval ontvang je de email morgen pas, maar je krijgt hem 100% zeker.
Zoals eerder vermeld is het tegoed 30 dagen geldig dus binnen deze tijd kan je die ook gebruiken.
Bedankt!
quote:Hup, aan het werk jij
quote:Zou me niks verbazen als ik de eerste wasOp woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Dountill het volgende:
Ben benieuwd. Was er al redelijk snel bij volgens mij
quote:heb ik ook gedaan, maar neem aan dat het niet uitmaakt, aangezien ze die gegevens toch wel van je krijgen omdat je je moet registreren.Op woensdag 27 oktober 2010 17:33 schreef elby1988 het volgende:
O KAK! ben vergeten mijn plaatsnaam erbij te zetten
Zouden ze zo moeilijk doen
quote:Dat is nog duurder dan 15 euroOp woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef dj-mike het volgende:
Als het echt is laat ik een taart bezorgen bij die gasten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef feesbeeest het volgende:
Net mijn mail gehad met code
LEUGENS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tennisracket op 27-10-2010 17:36:16 (edi treden) ]op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
quote:je mist niksOp woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Tamashii het volgende:
Doe die spoiler is weg, die kan ik niet lezen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |