SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedeelte beginnen. Dus dat is 15M voordat ik daarmee klaar ben
Ik verkoop trouwens telkens alle legendary weaponsVecht nog steeds met Hero Sword en Hero Rifle.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeertquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
Toen ik Fable 2 speelde, en ik had een tijdje niet gespeeld, en ik zette hem weer aan. Dan kreeg ik er veel geld bij, hij telde door.
Nu merk ik dat het bij Fable 3 niet is.... dat is best wel jammer. Ik heb hem al uitgespeeld, maar veel te snel, dus had veel verlies
Bij mij werkt hij niet... ik heb hem zondagavond uitgespeeld, en zette heb maandagavond weer aan, maar had nog steeds even geld als toen ik hem uitzettequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeert
Nee bij fable 3 is dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeert
quote:Weet je zeker dat je een spel wilt kopen waar expres content is uit gelaten, zodat je het later als DLC kan kopen?Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben wederom overtuigd van dit spel... Na het kijken van wat gameplay demo's ga ik hem kopen.
Ja wat wil jequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een spel wilt kopen waar expres content is uit gelaten, zodat je het later als DLC kan kopen?
http://lionhead.com/forums/t/293159.aspx
Boycotten zulke smerige maffia praktijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu met 2e run bezig, echte evil queen aant spelen.
wat wel grappig is, is dat ik 2x getrouwd ben en ik heb mijn mannen naast elkaar wonen. als ik dan bij de ene ben hoor je de ander schelden dat ik zijn vrouw ben en dat de ene van me af moet blijven.. LOL
[ Bericht 7% gewijzigd door ThamfBeast op 02-11-2010 16:48:45 ]
ja... helaas wel,quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Dus als ik het goed begrijp speel je als goede king en dan is iedereen dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na mijn evil campaign ga ik nog een keer voor goed, dan keer moet iedereen blijven leven.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
ja... helaas wel,Aaaaah okay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na mijn evil campaign ga ik nog een keer voor goed, dan keer moet iedereen blijven leven.
Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Dus als ik het goed begrijp speel je als goede king en dan is iedereen dood?
dat is opzich natuurlijk ook wel weer grappig, maar niet als je alles goed wilt doen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doenEen grote lege bende in de steden dan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef ThamfBeast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullshit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doenEen grote lege bende in de steden dan.
Dat weet je ook pas nadat je straten echt leeg zijn. Als je het voor het eerst doet heb je zo'n idee van 'Dat komt wel goed'. Had ik iig welquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bullshit.
Kwestie van genoeg geld hebben.. daar hoef je niet "slecht" voor te zijn in het spel.
Gewoon alle huizen / vendors etc opkopen ..klaar.
Wel beetje lekker rondklooien dan en jezelf de tijd geven geld op te sparen.
Ik dacht meer een soort van middenweg aan te treffen de eerste keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat weet je ook pas nadat je straten echt leeg zijn. Als je het voor het eerst doet heb je zo'n idee van 'Dat komt wel goed'. Had ik iig wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Trouwens dat wapens morph systeem is best vet, ik had 2 stds en mijn wapen had dus een groene aura dankzij dat
[CENTER][IMG]http://www.nodiatis.com/pub/15.jpg[/IMG][/CENTER]
Je kan tussen de opdrachten gewoon vrolijk doen wat je wilt. Je begint met een 360 dagen waarschuwing in The Road to Rule en daarna bij elke Officiele Koning Dag wordt dat minder.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Kun je die opdrachten als je koning bent gewoon negeren en verder gaan met exploren of zit hier een soort tijd limiet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Nee geen tijds limiet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Kun je die opdrachten als je koning bent gewoon negeren en verder gaan met exploren of zit hier een soort tijd limiet op?
Je loopt naar de troon room, zo als je dat niet doet kun je gewoon niksen en van je koningschap leven, maar je kunt niet exploren tenzij dat op je agenda staat, maar ik denk dat gewoon de kamer niet ingaat werkt, ook kun je extreem lang doen over je explore missie'squote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Nah je kan gewoon gaan en staan waar je wil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Je loopt naar de troon room, zo als je dat niet doet kun je gewoon niksen en van je koningschap leven, maar je kunt niet exploren tenzij dat op je agenda staat, maar ik denk dat gewoon de kamer niet ingaat werkt, ook kun je extreem lang doen over je explore missie's
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je kan tussen de opdrachten gewoon vrolijk doen wat je wilt. Je begint met een 360 dagen waarschuwing in The Road to Rule en daarna bij elke Officiele Koning Dag wordt dat minder.
Houdt er rekening mee:Tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan ik nog in alle rust een hoop andere dingen doen zonder dat er 1 of andere vervelende timer zit te tikken
Die worden vanzelf beter naar mate je ze gebruikt en je verder komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:53 schreef PPL het volgende:
Yeah...
Ik heb een zwaard en een pistool.
Nu maar centjes gaan sparen dan.
En heel veel handjes schudden
Legendary wapens zijn heel goedkoop (sommigen moet je vinden) en ongeveer 40% sterker dan je Hero wapens.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die worden vanzelf beter naar mate je ze gebruikt en je verder komt.
Tevens vind je ook wapens natuurlijk..uiteindelijk kocht ik wapens omdat ik een verzamel stoornis heb in zulk soort games.
Maar anyway huizen kopen om mee te beginnen.. netjes repareren en huur ontvangen.
Later voeg je de winkels etc toe.
Let dan ook eens op... die campagnes zijn er niet voor niets.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:33 schreef TheThirdMark het volgende:
(Character kreeg een STD dus is mijn zwaard nu groen)
Opletten?? gewoon ongeneerd rondneuken waar je maar kanquote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Let dan ook eens op... die campagnes zijn er niet voor niets.
[ afbeelding ]
Het kan trouwens ook van een orgie komenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Let dan ook eens op... die campagnes zijn er niet voor niets.
[ afbeelding ]
Centjes is geen probleem, koop gewoon steeds een paar huizen erbij en voordat je het weet bezit je genoeg geldquote:Op woensdag 3 november 2010 08:53 schreef PPL het volgende:
Yeah...
Ik heb een zwaard en een pistool.
Nu maar centjes gaan sparen dan.
En heel veel handjes schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:13 schreef Predacore het volgende:
Ik wil Fable ook kopen, heb alleen sowieso geen tijd en ook nog andere games die ik wil spelen.
daarom uit jaloezie deze link cadeau:Iemand die een beetje door dit topic heen browsed kan ook lezen hoe het eindigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Hoe is dat Coop dan daar ben ik wel redelijk benieuwd naar wat zijn de benefits zeg maar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef rihago het volgende:
uitgespeeld.
nu opnieuw spelen om toch genoeg geld op het einde te hebben.
btw..
als mensen zin hebben om te co-oppen
voeg mij maar toe: gamertag = kerstboom
je kan samen quests doen... maar ook trouwen met een co-op... kinderen mee krijgen...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is dat Coop dan daar ben ik wel redelijk benieuwd naar wat zijn de benefits zeg maar.
Ik zit hier nu op ~50k per 5 minuten (heb alle winkels en huizen --> rente ''laag'' dus vang niet zo heel veel).quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Shieldz het volgende:
Hoeveel geld per 5 min krijgen jullie?
Ik zit nog op de 365 dagen (moet nog naar 't kasteel lopen) heb nu 5m .. verder "leechen" en die dagen laten starten of?
Mee eens, ik raad je deze manier van geld verdienen niet aan, ik denk dat gewoon huizen kopen toch wel het leukste is en gewoon rond kloten, trouwens het is bijna onmogelijk om geen hollowman morph te krijgen, ik moest 3x herstarten voordat ik een vette had, en ik vond de sidequest "The Game" echt hilarisch! maar ja ik vind dat Fable games altijd wel wat humor bevatten (zoals de haat voor kippen) , bijv. de manier hoe ze op mekaar reagerenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Als je bij stalletjes komt alle meuk opkopen en bij de Pawnbroker verkopen. Die gast heeft een budget van 56k per keer, en je hebt er een paar. Heel makkelijke manier om binnen 10 minuten 1M te verdienen (alhoewel het gewoon verdienen leuker is)
"i said it before and i'll say it again... i hate ya". xDquote:Op donderdag 4 november 2010 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Als de shopowners je leuk vinden krijg je een ontzettende korting van ze. Combineer dat met uitverkopen dan loopt dat zo op naar 80%.
Andersom net zo hard. Vinden ze je tof en hebben ze een tekort betalen ze drastisch meer voor goederen.
Wat vinden jullie dan van Chesty in Sunset House? Geniaal stukje.
En die stukken uit het dagboek van Ben Finn overal
Lees je helemaal terug vanaf kindstijd hoe hij zo geworden is.
''When I was young I told everybody I ran into the forest to pull down the underwear of Balverines. Who needs normal enemies!''
En de gnomes hebben ook wel erg leuke taglines.
''You remind me of a friend. He was a twit''
''Im not like the other Gnomes. Im a million times worse''
''You have a nice dog. I like dogs. Served with peas''
Hilarisch (blijf alijd 10minuten oid bij die Gnomes staan om te wachten tot ze het hele riedeltje afgemaakt hebben).
Gewoon doen! Heb ik ook gedaan en het is echt vele malen leuker. Doe gewoon alle quests eerst voordat ik naar een ander gebied ga. Heb nu Sabine en de dwellers achter me staan en ben vervolgens teruggegaan naar Brightwall om alle overgebleven sidequests af te maken. Spel duurt dan ~10x langer, maar is 100x leuker.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:50 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben dus te snel door het spel gerend.. Geen huizen gekocht, Niet eens omgekeken naar de vrouwen enz enz. Ik moet nu alleen nog wachten op het laatste stuk.
Ik vind het ook erg opdringerig werken ze pushen je echt om gelijk door het spel te rennen.
Bij het bepalen van de tax had ik niks meer over.
Ik ben nu eigenlijk aan het twijfelen of ik opnieuw zal beginnen.
En dan meer tijd onder de burgers te besteden.
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:50 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben dus te snel door het spel gerend.. Geen huizen gekocht, Niet eens omgekeken naar de vrouwen enz enz. Ik moet nu alleen nog wachten op het laatste stuk.
Ik vind het ook erg opdringerig werken ze pushen je echt om gelijk door het spel te rennen.
Bij het bepalen van de tax had ik niks meer over.
Ik ben nu eigenlijk aan het twijfelen of ik opnieuw zal beginnen.
En dan meer tijd onder de burgers te besteden.
Ik denk dat ik daar net te laat voor ben, ik sloot gister af toen ik onderweg was naar die pipo met die hoge hoed, om een babbeltje met hem te maken over geld!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt de hele tijd stille hints dat het tijd wordt om aan een familie te werken, Albion te verkennen etc etc.
Maar je hoeft niet opnieuw te beginnen. Als je de Koninklijke Besluiten negeert kan je zo lang spelen als je zelf wilt en dus genoeg geld verdienen.
Oh maakt niet uitquote:Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar net te laat voor ben, ik sloot gister af toen ik onderweg was naar die pipo met die hoge hoed, om een babbeltje met hem te maken over geld!
Heb gnomes nog niet geprobeert, want ik vond de gargoyle in Fable 2 echt irritant inplaats van grappig, ik zal die quest wel doen om te kijken of ze echt dat grappig zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Als de shopowners je leuk vinden krijg je een ontzettende korting van ze. Combineer dat met uitverkopen dan loopt dat zo op naar 80%.
Andersom net zo hard. Vinden ze je tof en hebben ze een tekort betalen ze drastisch meer voor goederen.
Wat vinden jullie dan van Chesty in Sunset House? Geniaal stukje.
En die stukken uit het dagboek van Ben Finn overal
Lees je helemaal terug vanaf kindstijd hoe hij zo geworden is.
''When I was young I told everybody I ran into the forest to pull down the underwear of Balverines. Who needs normal enemies!''
En de gnomes hebben ook wel erg leuke taglines.
''You remind me of a friend. He was a twit''
''Im not like the other Gnomes. Im a million times worse''
''You have a nice dog. I like dogs. Served with peas''
Hilarisch (blijf alijd 10minuten oid bij die Gnomes staan om te wachten tot ze het hele riedeltje afgemaakt hebben).
Je bedoelt dat je nu dus als goed personage gaat beginnenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Markster het volgende:
wat een kort spel. en wel wat minpunten gevonden.
- waarom kan je in hemelsnaam niet zelf je expressies uitkiezen? Het wordt me allemaal uitgekauwd, en het kan alleen maar als je in gesprek bent met een persoon.
- de wapens spelen totaal geen rol meer, ik heb werkelijk geen enkel wapen gevonden die beter is dan je eigen wapens.
- Submissies waren veel van het zelfde. 'breng dit daar heen, haal dit daar op, slacht die hobbes etc"
verder is het sfeertje wel leuk, en ik ga nu als evil personage beginnen. (bij me eerste personage had ik alle beloftes nagekomen, waardoor ik geen mens meer overhad
Kort spel? Bij Medal of Honor had ik het hele spel 100% uitgespeeld in 5 uur tijd.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Markster het volgende:
wat een kort spel. en wel wat minpunten gevonden.
- waarom kan je in hemelsnaam niet zelf je expressies uitkiezen? Het wordt me allemaal uitgekauwd, en het kan alleen maar als je in gesprek bent met een persoon.
- de wapens spelen totaal geen rol meer, ik heb werkelijk geen enkel wapen gevonden die beter is dan je eigen wapens.
- Submissies waren veel van het zelfde. 'breng dit daar heen, haal dit daar op, slacht die hobbes etc"
verder is het sfeertje wel leuk, en ik ga nu als evil personage beginnen. (bij me eerste personage had ik alle beloftes nagekomen, waardoor ik geen mens meer overhad
De bonus werkt alleen voor dat wapen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:12 schreef Necrodeath het volgende:
Weet iemand hoe guild seals verdienen door combat precies werkt?
Ik heb namelijk een zwaard met een bonus dat je sneller seals verdient in combat (unlocked), maar ik heb ook een gun met dezelfde bonus (locked). Heeft het zin om die gun z'n bonus te unlocken? Ik schiet nauwelijks, dus als de bonus werkt als je niet schiet, én stacked met het zwaard, is het misschien wel handig om te gebruiken.
Ik ben niet zo van het handen schudden en dansen enzo
quote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Catch_me het volgende:
Is iedereen al uitgespeeld?
ik wil hem voor 2 tientjes wel overnemen van iemand
quote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Catch_me het volgende:
Ja en ik ook graag ok!quote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Catch_me het volgende:
Waarom koop je hem niet gewoon voor 42 euro nieuwquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Catch_me het volgende:
Tis ook geen spel voor de die-hard gamer die MOH of zoiets verwachten. Tis een fantasiegame waar je gewoon van moet genieten en relaxed door de game moet gaan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Silv het volgende:
Tof spel. Had er een stuk minder van verwacht na sommige reviews, maar hij is verdomd vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zonder indicatie dat dat gaat gebeuren.
Weer een teleurstellende fable. Godsamme. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het einde van het spel het maakt of breekt??? En nu zo'n einde, zo plotseling, zonder dat je alles gedaan had wat je wilde doen...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op maandag 8 november 2010 15:18 schreef Maanvis het volgende:
wat een kut einde, kut eindbaas en kutDan begin je lekker opnieuw en doe je wel alles wat je wou/wil doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zonder indicatie dat dat gaat gebeuren.
Weer een teleurstellende fable. Godsamme. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het einde van het spel het maakt of breekt??? En nu zo'n einde, zo plotseling, zonder dat je alles gedaan had wat je wilde doen...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Jadaag. Afgeraffeld spel is het.quote:Op maandag 8 november 2010 16:33 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan begin je lekker opnieuw en doe je wel alles wat je wou/wil doen.
quote:
Heb ik ook allemaal last van...quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jadaag. Afgeraffeld spel is het.
Op mijn Xbox keiveel framedrops met name in millfields (voordat je het verbouwt), glowing trail die er in mistpeak gewoon ff besluit om niet meer te zijn.. glowing trail valt sowieso vaak weg. dus dan moet ik de quest opnieuw selecteren om hem weer te kunnen doen. vastlopers als je op date bent in aurora (en je dus weer opnieuw je saved game kunt laden), in de sanctuary is ineens je map niet meer aanklikbaar en moet je met start->start terug naar de sanctuary om hem weer te activeren.+ dat je vaak keilang moet wachten voor een actie voor het karakter beschikbaar is.. en dat het spel de ene keer hanteert "A drukken" en de andere keer "A ingedrukt houden en loslaten".. flikker op, doe daar eens wat eenduidigs in.
quote:
Fable III is een van de meest video kaart belastende games. Koeling en stofvrij houden helpt al een heel eind (heb er zelf namelijk 0,00 last van).quote:Op mijn Xbox keiveel framedrops met name in millfields (voordat je het verbouwt),
quote:glowing trail die er in mistpeak gewoon ff besluit om niet meer te zijn.. glowing trail valt sowieso vaak weg. dus dan moet ik de quest opnieuw selecteren om hem weer te kunnen doen.
Ik zou de DVD van het spel eens even controleren. Kijken of er zo'n 2mm van de buitenrand niet een mooie lichte cirkel gefreesd is. Dit ligt namelijk echt aan jouw DVD of jouw X360 en niet aan het spel. (misschien HD naar de klote)quote:vastlopers als je op date bent in aurora (en je dus weer opnieuw je saved game kunt laden), in de sanctuary is ineens je map niet meer aanklikbaar en moet je met start->start terug naar de sanctuary om hem weer te activeren.
quote:+ dat je vaak keilang moet wachten voor een actie voor het karakter beschikbaar is.. en dat het spel de ene keer hanteert "A drukken" en de andere keer "A ingedrukt houden en loslaten".. flikker op, doe daar eens wat eenduidigs in.
Gewoon je X-box uit en aan zetten. Er is niets tegen te doen. Waarschijnlijk begin je dan in het begin van de grot. er zit namelijk een autosave in.quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben keihard in een glitch vastgelopen in die grot met Walter. Heeft iemand anders dat ook gehad en valt er iets aan te doen? Moet ik afwachten? Opnieuw beginnen?![]()
![]()
Dat heb ik al gedaan, maar mn autosave is dus al van nadat Walter bevroren is. Als ik opnieuw opstart sta ik weer naast een bevroren Walter bij de uitgang, met de mededeling "you cannot leave without Walter". Ik kan dus echt he-le-maal niks meer.quote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef Maanvis het volgende:
Gewoon je X-box uit en aan zetten. Er is niets tegen te doen. Waarschijnlijk begin je dan in het begin van de grot. er zit namelijk een autosave in.
kut glitch, hebben ze dit spel niet getest ofzo!?
Nee hij bedoelt als je in de min staat met dat spel hou je geen bevolking meer over omdat iedereen zowat dood is.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nu dus als goed personage gaat beginnenJe was nu de heletijd evil als je geen mensen meer over had.
Tis lekker plezierig makkelijk in mijn mening, speel nu lekker een rondje evil, wat soms best wel slikken is om hoe de boel verandert vergeleken met mijn 1ste speel sessie als goodquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Silv het volgende:
Tof spel. Had er een stuk minder van verwacht na sommige reviews, maar hij is verdomd vermakelijk.
Mijn prachtige Limited edition krijg je nooit voor die zielige tientjes van jequote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Catch_me het volgende:
Kijk eensquote:Op woensdag 10 november 2010 12:30 schreef RickoKun het volgende:
Wil iemand het spel nog verkopen? Ok groetjensch!
Ik las overal dat dat kei laggy is, hoe zijn jouw ervaringen daarmee?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb Tahie81 trouwens als nametag dus als iemand online wil spelen
Geen problemen mee eigenlijk. In het begin wel, maar nadat ik hem geinstalleerd heb op de HDD geen last van. Enkel soms trage trail waardoor je niet weet welke kant je op moet maar daar stoor ik me niet aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik las overal dat dat kei laggy is, hoe zijn jouw ervaringen daarmee?
Waarom die trail gebruiken, het uit zetten maakt het rondkijken leuker en ouwehoer je wat meerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen problemen mee eigenlijk. In het begin wel, maar nadat ik hem geinstalleerd heb op de HDD geen last van. Enkel soms trage trail waardoor je niet weet welke kant je op moet maar daar stoor ik me niet aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |