quote:Wéét ik niet. Ik denk dat ik dan zou proberen te checken of die gene een sociaal netwerk heeft dat er iets mee kan.Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ik me afvraag; zou jij dit ook in real life zo tegen iemand zeggen?
quote:Hoe weet je nou dat ik dat nu op heb
quote:De dop schuift er helemaal over heenOp woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef Duderella het volgende:
Steer, is die dop zo groot of die fles zo klein?
quote:ik doel op het feit dat je haar niet meer serieus neemt als ik zo die post lees. ook al doe je dat niet; dan zeg jij dit hier gewoon hard en dat ze maar een praatgroepje moet beginnen omdat ze dan weer het een zegt te hebben en dan weer het ander.Op woensdag 27 oktober 2010 15:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wéét ik niet. Ik denk dat ik dan zou proberen te checken of die gene een sociaal netwerk heeft dat er iets mee kan.
Ik zou in elk geval niet pappen en nathouden als ik iets ernstigs vermoed.
En jij?
quote:Mijn originele haarkleur is echt zo'n nederlandse peper en zout kleurOp woensdag 27 oktober 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
Jij was toch semi-blond, Sarabi? Heb je geen foto met je originele haarkleur?
quote:Leuk heOp woensdag 27 oktober 2010 15:54 schreef kahlie het volgende:
[..]
en vriendinnetjesdrat.. nu moet ik denken aan Bassie & Adriaan...
quote:Hij moet niet zeuren maar genietenOp woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft commentaar op de naam Contradiction voor een geurtje. Hij vindt het maar pretentieuze onzin
quote:20 minuten? Daar teken ik voorOp woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Aure het volgende:
Bel ik mn moeder even, zit ik meteen 20 minuten aan dr vastZoooo irritant
quote:Wat vind hij eigenlijk geen onzin?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft commentaar op de naam Contradiction voor een geurtje. Hij vindt het maar pretentieuze onzin
quote:Grote dop.Op woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef Duderella het volgende:
Steer, is die dop zo groot of die fles zo klein?
quote:Ik moet eigenlijk ook eens mijn moeder bellen maar heb geen zin. Steer! Wanneer heb jij voor t laatst gebeld?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Aure het volgende:
Bel ik mn moeder even, zit ik meteen 20 minuten aan dr vastZoooo irritant
quote:Goeie.Op woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat vind hij eigenlijk geen onzin?.
quote:Bonita Avenue leest lekker vlot weg, maar als ie de helft dunner was geweest (nu dus 543 pagina's), zonder al die uitvoerige omwegen die Buwalda bewandelt had het nog steeds wel een goed leesbaar boek geweest.
quote:Zoiets als ik, zeg maar?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn originele haarkleur is echt zo'n nederlandse peper en zout kleur
Zal even een foto proberen te zoeken die in de buurt komt maar die kleur heb ik al 12 jaar niet meer gezien
quote:Jij bent gemeenOp woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef DarkElf het volgende:
Steer! Wanneer heb jij voor t laatst gebeld?
quote:Heb d'r dit weekend gesproken en hoef d'r voorlopig niet meer te spreken.Op woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook eens bellen maar heb geen zin. Steer! Wanneer heb jij voor t laatst gebeld?
quote:Nou...dan heb je hem nog niet horen tieren en mopperen op de fouten die anderen maken.
quote:Heb ik ooit een foto van jou gezien?
quote:Hm.Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...dan heb je hem nog niet horen tieren en mopperen op de fouten die anderen maken.
Errr, de showergel heeft overigens de tekst: For adult use only. Que?
quote:Als kinderen het opsmeren sterven ze een pijnlijke dood.Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...dan heb je hem nog niet horen tieren en mopperen op de fouten die anderen maken.
quote:Weet je zeker dat het een showergel is en niet iets anders?Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Isabeau het volgende:
quote:Amaiiiii, die kilo's minder staan je echt veel beterOp woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb ik ooit een foto van jou gezien?![]()
Dit is de enige foto die ik nog heb die het meest op mijn eigen kleur lijkt, maar ook hier is het al een keertje lichtbruin geverfd
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/d1-1.jpg
quote:20 minuten is inderdaad nog kortOp woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef kahlie het volgende:
[..]
20 minuten? Daar teken ik voorMijn moeder is in staat om te blijven praten, terwijl ze weet dat ik weg moet om te werken. Dan ligt de telefoon weer ergens in de gang, omdat ik op het einde toch maar gewoon opgehangen heb...
quote:Thanks, die foto is best shocking met zoveel kilo'sOp woensdag 27 oktober 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amaiiiii, die kilo's minder staan je echt veel beter
Ik vind die haarkleur trouwens wel erg goed staan; zo donker, wat je normaal hebt, maakt je heel erg blanke huid een beetje vaal.
quote:Als je haarkleur te saai is, kun je er ook nog een beetje honing-achtige tinten ingooien, misschienOp woensdag 27 oktober 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Vind die lichtere kleur wel leuk sarabi, maaktminder hard.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Vind die lichtere kleur wel leuk sarabi, maaktminder hard.
quote:Niets in het leven is zeker, maar dit verhaal is dusdanig onwaarschijnlijk, dat ik het risico wel neem ja. Net als eerdere verhalen onwaarschijnlijk waren, ze al eens in twee verschillende subfora twee verschillende diagnoses proclameerde etc. Ik zal er misschien wel eens naastzitten, maar vast niet vaker dan jij.Op woensdag 27 oktober 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik doel op het feit dat je haar niet meer serieus neemt als ik zo die post lees. ook al doe je dat niet; dan zeg jij dit hier gewoon hard en dat ze maar een praatgroepje moet beginnen omdat ze dan weer het een zegt te hebben en dan weer het ander.
stel het is allemaal serieus; dan heb je dit allemaal gezegd?
quote:Nee, ik bedoelde het niet positief. Ik bedoelde het als een pak rammel. Zo heb ik ook wel eens een scheldende en tegenspartelende student letterlijk aan haar oor richting uitgang gesleept en gezegd dat ze kon ophoepelen met haar smoezen, omdat ze toch écht niet onder mijn toeziend oog met een hartkwaal van de schooltrappen zou kletteren omdat ze nog maar 41 kilo woog omdat ze niet vrat (volgt u het nog?).maar als je het wel positief bedoeld (ook al kon ik dat niet uit die post af lezen), dan is het ok
quote:Bel jij de mijne die jou vraagt of je wel op tijd naar bed gaat/nog steeds zo dik bent/wanneer je eens gaat afstuderen/of je veel alcohol drinkt, bel ik de jouwe of ze friet met zuurvlees klaar wil maken.
quote:Precies. Ik stuur ook af en toe een foto van mezelf van in het ziekenhuis of in de stad naar haar mailadres, dat houdt haar zoet.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef DarkElf het volgende:
Nou ja je hebt ze net nog gesproken steer, dus dan hoeft t toch ook even niet?
quote:Ik heb ook een slecht geheugen maar volgens mij echt niet............Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zelf overigens saai middenbruin haar, Sarabi. Maar ik kan me niet voorstellen dat je daar nog nooit een foto van hebt gezien
quote:Wat een verschil in omvang.Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Sarabi het volgende:
Nog een grappig foto; Sarabi imiteert een kerstboom:
[ afbeelding ]
Vandaag bij de kapper
quote:Nee mot nog.Op woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grote dop.![]()
Er is ooit onderzoek geweest naar de vorm van vrouwenparfum flesjes, en het schijnt dat lang en dun de beste vorm is. Niet eens vanwege het fallusgevoel, maar omdat dat de indruk van 'slankheid' wekt.
Heb jij die Gucci Envy nou nog gekocht?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Sarabi het volgende:
Nog een grappig foto; Sarabi imiteert een kerstboom:
[ afbeelding ]
Vandaag bij de kapper
quote:Studeer ze!Op woensdag 27 oktober 2010 16:10 schreef Duderella het volgende:
Nog even studeren mensen (o, ken ik toch nóg een student). Dag allemaal! Isa, zet 'm op bij je ouders!![]()
quote:deal!Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Bel jij de mijne die jou vraagt of je wel op tijd naar bed gaat/nog steeds zo dik bent/wanneer je eens gaat afstuderen/of je veel alcohol drinkt, bel ik de jouwe of ze friet met zuurvlees klaar wil maken.
quote:Oh, ik dacht dat ik in een grijs verleden weleens foto's aan allerlei slankies had gestuurdOp woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht geheugen maar volgens mij echt niet............
quote:Dan heb ik het sowieso niet gezien want heb nog nooit pm's gehad van slankiesOp woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik in een grijs verleden weleens foto's aan allerlei slankies had gestuurd
quote:Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit een foto van jou heb gezien!Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zelf overigens saai middenbruin haar, Sarabi. Maar ik kan me niet voorstellen dat je daar nog nooit een foto van hebt gezien
quote:Oh, nou, ik heb dus middenbruin haar!Op woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit een foto van jou heb gezien!
quote:Ik vind het geen saaie kleurOp woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, nou, ik heb dus middenbruin haar!
quote:Jij natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
In de categorie 'slecht voor je imago': met een boek getiteld 'Procrastination - why you do it, what to do about it NOW' onder je arm naar de koffiekamer en terug lopen.
quote:Helemaal niet saai hoorOp woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, nou, ik heb dus middenbruin haar!
quote:wat heb ik er mee te maken? ik vind het gevaarlijk om zomaar mensen niet te geloven en ze te beoordelen op onwaarschijnlijke verhalen. ik vraag me eerst af; 'waarom zou iemand liegen over dat ze iets ergs heeft?'Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niets in het leven is zeker, maar dit verhaal is dusdanig onwaarschijnlijk, dat ik het risico wel neem ja. Net als eerdere verhalen onwaarschijnlijk waren, ze al eens in twee verschillende subfora twee verschillende diagnoses proclameerde etc. Ik zal er misschien wel eens naastzitten, maar vast niet vaker dan jij.
quote:? dan bedoel je het dus toch positief. zoals je met dit voorbeeld komt heb je er dus goede bedoelingen mee. je hielp dat meisje door haar voor het blok te zetten. is dit ook je bedoeling met Windigo of geloof je écht niet dat wat ze zegt dat dat ook zo is?[..]
Nee, ik bedoelde het niet positief. Ik bedoelde het als een pak rammel. Zo heb ik ook wel eens een scheldende en tegenspartelende student letterlijk aan haar oor richting uitgang gesleept en gezegd dat ze kon ophoepelen met haar smoezen, omdat ze toch écht niet onder mijn toeziend oog met een hartkwaal van de schooltrappen zou kletteren omdat ze nog maar 41 kilo woog omdat ze niet vrat (volgt u het nog?).
Die is ook niet genezen, maar ze is wel een kliniek in gegaan en we zijn nog altijd de beste maatjes.
quote:Really?Op woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk om zomaar mensen niet te geloven en ze te beoordelen op onwaarschijnlijke verhalen.
quote:Zoek eens op de naam Tara Singh Varma.Op woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vraag me eerst af; 'waarom zou iemand liegen over dat ze iets ergs heeft?'
quote:Dat klinkt TE ongeloofwaardig. Ik geloof er geen flikker vanOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
jullie zullen het niet geloven maar ik heb nog nooit patat met zuurvlees gegeten
(en nee ook niet met friet)
quote:Ik ook niet, haha. Ik noem het nameljk gewoon friet met stoofvlees (zoals het ook heet natuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
jullie zullen het niet geloven maar ik heb nog nooit patat met zuurvlees gegeten
(en nee ook niet met friet)
quote:"Ze" is stiekem ook gewoon een vent van 44, papperig, kalend en met veel lichaamshaar. In plaats van dat model dat ze zo nu en dan laat zienOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt TE ongeloofwaardig. Ik geloof er geen flikker van
quote:Ja, maar dat klopt allemaal hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
"Ze" is stiekem ook gewoon een vent van 44, papperig, kalend en met veel lichaamshaar.
quote:Oh die ja! Gut dat was ook wat idd ja.Op woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoek eens op de naam Tara Singh Varma.
quote:Als je in de laatste kolom op de tijd klikt spring je meteen naar de laatste post!Op woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef Tezz het volgende:
@sara: hihi, als ik vanuit mAts nu op dit topic klik springt ie telkens naar het begin van pagina 2 (in plaats van naar de laatste post op die pagina. Irritant trouwens, maar dat terzijde) dus zie ik telkens jouw (overigens prachtige) kerstboomhoofd!
quote:adblocker?Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
Fok zegt dat ik "gebruik maak van een methode om de pagina aan te passen"?
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, ik heb het ook. Een CSS aanpasser.
quote:Om aandacht te genereren? Om bepaalde onzekerheden te verhullen? Om te checken of men wel echt om je geeft?Op woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
'waarom zou iemand liegen over dat ze iets ergs heeft?'
quote:Dat heb ik ook, daarom wou ik hem eigenlijk nu gaan verwijderenOp woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef Tezz het volgende:
@sara: hihi, als ik vanuit mAts nu op dit topic klik springt ie telkens naar het begin van pagina 2 (in plaats van naar de laatste post op die pagina. Irritant trouwens, maar dat terzijde) dus zie ik telkens jouw (overigens prachtige) kerstboomhoofd!
quote:Precies, en het komt echt vaak voor. Niet eens alleen op internet. Een vriendin van mij heeft vroeger ook heel veel gelogen over van alles en nog wat (dat haar vader haar mishandelde enzo), gewoon omdat ze graag meer aandacht wilde (dr ouders lagen toen in scheiding en zij werd een beetje aan de kant geduwd daardoor).Op woensdag 27 oktober 2010 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Om aandacht te genereren? Om bepaalde onzekerheden te verhullen? Om te checken of men wel echt om je geeft?
Internet is gewoon wat anoniemer, je kunt makkelijker dingen uitvergroten of uberhaupt verzinnen dan in het echt.
quote:echt echt waarOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt TE ongeloofwaardig. Ik geloof er geen flikker van
quote:Wilders mot alleen de (gekleurde) Moslims hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef LieLie het volgende:
Hm, Rutte onder vuur. Onderscheid tussen iemand met een Zweeds en Nederlands paspoort en iemand met een Turks en Nederlands paspoort.
quote:Toen ik echt net begon met puberen heb ik dat ook veel gedaan op het internetOp woensdag 27 oktober 2010 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Om aandacht te genereren? Om bepaalde onzekerheden te verhullen? Om te checken of men wel echt om je geeft?
Internet is gewoon wat anoniemer, je kunt makkelijker dingen uitvergroten of uberhaupt verzinnen dan in het echt.
quote:En terechtOp woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef LieLie het volgende:
Hm, Rutte onder vuur. Onderscheid tussen iemand met een Zweeds en Nederlands paspoort en iemand met een Turks en Nederlands paspoort.
quote:Hoe bedoel je precies?Op woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wilders mot alleen de (gekleurde) Moslims hebben.
Als er over allochtonen wordt gesproken op het nieuws denk ik ook vaakwant dat gaat toch niet over mij.
quote:Denk je nou echt dat ze de smaak van Lay's Chips Babi Pangang no. 66 bedoelen als ze het hebben over 'allochtonenproblemen in bepaalde wijken in Nederland' ?
quote:Thx!Op woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je in de laatste kolom op de tijd klikt spring je meteen naar de laatste post!
quote:Golfer!Op woensdag 27 oktober 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dat klopt allemaal hoor.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze de smaak van Lay's Chips Babi Pangang no. 66 bedoelen als ze het hebben over 'allochtonenproblemen in bepaalde wijken in Nederland' ?
quote:je gelooft Windigo dus niet? Als je met zo'n ervaring mensen niet gauw gelooft kan t erg pijnlijk overkomen bij de ander als t wel zo isOp woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toen ik echt net begon met puberen heb ik dat ook veel gedaan op het internetvolgens mij had ik toen ook echt hulp nodig maar gelukkig ben ik uiteindelijk er overheen gegroeid zonder al te veel kleerscheuren
Maar heb er anderen wel pijn meegedaan...
Dus ja ik geloof die verhalen ook niet 1,2,3 meer
quote:ja maar, ja maar...jij bent een aangepaste rare Chinees zonder dubbele nationaliteit.Op woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wilders mot alleen de (gekleurde) Moslims hebben.
Als er over allochtonen wordt gesproken op het nieuws denk ik ook vaakwant dat gaat toch niet over mij.
quote:Mocht ik het niet verkappen?
quote:Ik weet niet of ik haar geloof, zo lang volg ik het nog niet allemaal en ook nu heb ik maar even snel bijgelezen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gelooft Windigo dus niet? Als je met zo'n ervaring mensen niet gauw gelooft kan t erg pijnlijk overkomen bij de ander als t wel zo is
quote:In dit geval is het natuurlijk wel zo dat Windigo al met meerdere 'diagnoses' is gekomen. En dit laatste klinkt echt heel erg heftig en daarom snap ik ook niet zo goed dat ze niet meteen in actie komt.. En dan ga je toch een beetje twijfelen..Op woensdag 27 oktober 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gelooft Windigo dus niet? Als je met zo'n ervaring mensen niet gauw gelooft kan t erg pijnlijk overkomen bij de ander als t wel zo is
quote:Eh.. wat komt je beter uit? 's avonds of eind van de middag? Kan allebei wat mij betreft.Op woensdag 27 oktober 2010 14:46 schreef Aure het volgende:
He rijst, hoe laat word ik morgen verwacht om je chocoladetaart op te eten?
quote:Je verdigd haar nu wel, maar stel dat ze volgende week binnenkomt met: "Jongens, ik weet het nu. Het waren mijn nieren niet, maar mijn linkerborst maakt zure melk aan. Daardoor ben ik op oneven dagen vrolijk en op even dagen depressief. Ook is de ene borst groter dan de andereOp woensdag 27 oktober 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Je kan het ook in het belachelijke trekken, AnthraxxOp woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Je verdigd haar nu wel, maar stel dat ze volgende week binnenkomt met: "Jongens, ik weet het nu. Het waren mijn nieren niet, maar mijn linkerborst maakt zure melk aan. Daardoor ben ik op oneven dagen vrolijk en op even dagen depressief. Ook is de ene borst groter dan de andere"
Ga je haar dan nog verdedigen?
quote:+ dat er veel medische kennis hier rondwandelt in de SCOp woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je verdigd haar nu wel, maar stel dat ze volgende week binnenkomt met: "Jongens, ik weet het nu. Het waren mijn nieren niet, maar mijn linkerborst maakt zure melk aan. Daardoor ben ik op oneven dagen vrolijk en op even dagen depressief. Ook is de ene borst groter dan de andere"
quote:Als men over allochtonen spreekt, *bedoelt* men marokkaanse en turkse straatschoffies en criminelen enzo.
quote:Jup. Het is zeker belachelijk. Maar vinden jullie het niet raar dat het elke week veranderd? Blijkbaar niet.Op woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan het ook in het belachelijke trekken, Anthraxx
Zo, terug van de slager met bloedworst en snert
quote:Ik zou eerst foto's willen zien.Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ook is de ene borst groter dan de andere"
quote:En die Chinese maffia in Amsterdam danOp woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Als men over allochtonen spreekt, *bedoelt* men marokkaanse en turkse straatschoffies en criminelen enzo.
quote:Jij wel jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou eerst foto's willen zien.
quote:Hmmz ik kan pas om half 5 in zuid zijn en anders gewoon 's avonds uur of 8 ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eh.. wat komt je beter uit? 's avonds of eind van de middag? Kan allebei wat mij betreft.
quote:Jakkes. Bloedworst.Op woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan het ook in het belachelijke trekken, Anthraxx
Zo, terug van de slager met bloedworst en snert
quote:Rotterdam meer nog dan AmsterdamOp woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En die Chinese maffia in Amsterdam dan
quote:Dat zeg je netjes en ik ga mee in je gedachtengang. Het zóu kunnen, maar het wordt allemaal wel wat vaag nu.Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Aure het volgende:
In dit geval is het natuurlijk wel zo dat Windigo al met meerdere 'diagnoses' is gekomen. En dit laatste klinkt echt heel erg heftig en daarom snap ik ook niet zo goed dat ze niet meteen in actie komt.. En dan ga je toch een beetje twijfelen..
quote:RotterdamOp woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rotterdam meer nog dan Amsterdam
Die zijn doorgaans 'underground' en richten zich op andere Chinezen, niet op de autochtone bevolking.
quote:Hoe dan ook beterschap WindigoOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Windigo het volgende:
Zoals ik al zei, het is begrijpelijk dat mensen het niet meer geloven omdat mensen me niet echt zien. Zo is het leven nu eenmaal, en ik kan het niemand kwalijk nemen.
Het enige dat ik nog wil zeggen is dat real life niet altijd ''logisch'' is, en dat dingen soms heel raar kunnen lopen. Van mensen die me in het echt hebben gezien had ik gehoopt dat ze me beter zouden 'kennen'' dan dit, maar goed wat is kennen als je elkaar maar twee keer gezien hebt.
Het ga jullie goed
quote:^^ met Sarabi eensch
quote:Ik heb een garantie dus dat is geen probleem.Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, je bent er nog! Hoe moet dat nu met je pc? Had ik nog geen antwoord op.
quote:Je hebt gelijk, en dat zal ik ook niet doen. Tot ziensOp woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef golfer het volgende:
Sterkte en beterschap Windigo en zoek de hulp die je nodig hebt bij echte artsen en specialisten en niet te veel op Internet of alternatieve groepen.
quote:Mooi dat je pc gerepareerd kan worden dan. Had namelijk nog een hele zwik onderdelenOp woensdag 27 oktober 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Ik heb een garantie dus dat is geen probleem.
Maar goed dit is echt mn laatste post nu, vind t lief dat mensen de steun geven. Ik kom ooit wel terug als het allemaal opgelost is en het één helder verhaal is geworden. Dat niemand van jullie het nu nog volgt begrijp ik, want ik zie jullie niet en jullie mij niet.
Tot (ooit) weer ziens![]()
quote:Ik denk dat er hier niemand is die haar geen beterschap zou wensenOp woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar dat iedereen toch beterschap wenst
ik vind het vreselijk als ik tegen iemand zeg wat er bv die dag is gebeurd en diegene zegt dan: "dat kan niet".
echt... zo'n domper.. dan wil ik ook liever niks meer vertellen
quote:Je ziet hier toch niemand zeggen dat het niet kan? Mensen hebben hun twijfels en op zich is dat niet zo gek toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar dat iedereen toch beterschap wenst
ik vind het vreselijk als ik tegen iemand zeg wat er bv die dag is gebeurd en diegene zegt dan: "dat kan niet".
echt... zo'n domper.. dan wil ik ook liever niks meer vertellen
quote:Wat Isa zegtOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier niemand is die haar geen beterschap zou wensen
quote:als je niet gelooft wat ze heeft hoef je ook geen beterschap te wensen want dan heeft ze volgens jou toch niks. (jou niet in de zin van jou Isa, maar degene die haar niet wil geloven)Op woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier niemand is die haar geen beterschap zou wensen
quote:nogmaals; ik zou het zelf echt vreselijk vinden als niemand me wil geloven... zou ik echt boos om wordenOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Je ziet hier toch niemand zeggen dat het niet kan? Mensen hebben hun twijfels en op zich is dat niet zo gek toch?
quote:Dat is niet waarOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je niet gelooft wat ze heeft hoef je ook geen beterschap te wensen want dan heeft ze volgens jou toch niks. (jou niet in de zin van jou Isa, maar degene die haar niet wil geloven)
quote:gelukkig maarOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet waar
We denken allemaal wel dat ze 'iets' heeft, dus dan beterschap sowieso gepast
quote:8 uur... Maar dan zijn de winkels al dichtOp woensdag 27 oktober 2010 17:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmmz ik kan pas om half 5 in zuid zijn en anders gewoon 's avonds uur of 8 ofzo?
quote:Je bent weer erg naïef FFT. En kort door de bocht.Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nogmaals; ik zou het zelf echt vreselijk vinden als niemand me wil geloven... zou ik echt boos om worden
quote:Precies, het is echt niet zo dat we denken dat Windigo niets heeft, hoe kom je daar nu bijOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet waar
We denken allemaal wel dat ze 'iets' heeft, dus dan beterschap sowieso gepast
quote:Ik neem nog wel wat mee, just in caseOp woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
8 uur... Maar dan zijn de winkels al dichtdan kan ik geen nood-taart halen als ie mislukt
![]()
Nee is prima. Ik PM je wel
quote:Niet geheel onverstandigOp woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik neem nog wel wat mee, just in case
quote:Ik heb het hele verhaal hier niet kunnen volgen, want zo lang zit ik niet in SC... Ik weet van bepaalde diagnoses dat ze veel kunnen veranderen (vooral psychiatrische), maar anderen heb je en blijf je hebben. Ik snap best wel dat mensen op een gegeven moment kritisch worden, al dan niet omdat ze hopen dat ze daarmee een ander wakker schudden, maar ik vind het wel onaardig klinken hier op het moment... dus ik snap FFT wel...Op woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je bent weer erg naïef FFT. En kort door de bocht.
Zoals gezegd gebeurt het veel dat er gelogen wordt, met name op internet.
En er zijn zoveel ontwikkelingen geweest in het verhaal van Windigo dat het niet vreemd is dat mensen wat twijfels hebben inmiddels.
Dat is iets anders dan iemand na één uitspraak meteen niet geloven.
quote:Klinkt heerlijkOp woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
Net een deel van t avondeten in de oven geschoven: pompoenblokjes/ rode en oranje paprika stukjes/ ui/ dun gesneden citroen met olie en een hoop kruiden : komijn/paprika en chilivlokken. Straks een biefstukje erbij grillen.
quote:Geen van beiden! Er zit zoveel groente in dat t meer dan genoeg is denk ik ( sowieso ben ik niet zo van de aardappels en aan rijst heb ik heel niet gedacht!)Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Klinkt heerlijkmet aardappelpartjes of met rijst?
quote:Ik wist even niet hoe ik het moest uitleggen, maar jij zet t precies goed neer! Wat Lie zegt dusOp woensdag 27 oktober 2010 18:03 schreef LieLie het volgende:
Voor Kahlie en Rijst: juist omdat je nog niet zo lang in de SC zit heb je waarschijnlijk niet alle verschillende diagnoses/plannen/oplossingen voorbij zien komen die nu zorgen voor verwarring/twijfel.
Elke keer dat er weer iets was werden hier allerlei tips en ideeën aangedragen. Soms op een harde toon, soms op een zachte. Maar veel mensen namen weer de tijd om er uitgebreid op in te gaan.
Op een gegeven moment ga je dan toch vraagtekens zetten bij dingen.
quote:My kind of guyOp woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
Dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat mijn mening wat genuanceerder is, maar ook het feit dat via een forum zoiets moeilijk te peilen is. Ik ken mensen irl die inderdaad altijd weer wat verzonnen en die heb ik gewoon een figuurlijke schop onder hun hol gegeven, maar dat zou ik bij iemand die ik alleen via internet ken zo snel niet doen.
Maargoed, nu bemoei ik me er toch mee en dat was ik niet van plan
Ander onderwerp!
M'n ik-doe-maar-wat-pompoensoep is eeerg lekker geworden.
Uien, en pompoen gebakken
Rozemarijn, peper, zout, kaneel en tijm erbij
Boullion erbij, laten koken
Met de staafmixer erdoor prutten
Toen was ie niet helemaal wat ik zocht, heb ik er appelmoes doorheen gedaan. En dat was een winner![]()
Jumjum
quote:Appelmoes??! Dat zou ik mezelf nou nog niet zo snel hebben zien doen... vooral omdat ik nooit appelmoes in huis heb... werd het daar echt lekkerder van?Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
Dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat mijn mening wat genuanceerder is, maar ook het feit dat via een forum zoiets moeilijk te peilen is. Ik ken mensen irl die inderdaad altijd weer wat verzonnen en die heb ik gewoon een figuurlijke schop onder hun hol gegeven, maar dat zou ik bij iemand die ik alleen via internet ken zo snel niet doen.
Ander onderwerp!
Toen was ie niet helemaal wat ik zocht, heb ik er appelmoes doorheen gedaan. En dat was een winner![]()
Jumjum
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
Ander onderwerp!
Jumjum
quote:En ik heb me laten vertellen dat dat ook geldt voor de chinese tomatensoep!Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Saté bij de Chinees is ook zo lekker vanwege het geheime ingredient appelmoes.
quote:Vertel!Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
Rijsttafel, an sich ben ik het met je eens en zou ik dan via internet dingen/opmerkingen negeren, maar dat werd nu gewoon wat lastig.
Anyway: vanavond ga ik Saltwater Taffy proberen te maken
quote:hier zit nog al een verschil tussen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook niet, haha. Ik noem het nameljk gewoon friet met stoofvlees (zoals het ook heet natuurlijk) . Patat zuurfleisch eten ze maar gewoon lekker in Limburg.
quote:oh wat leuk om weer te vertellen..Op woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je bent weer erg naïef FFT. En kort door de bocht.
Zoals gezegd gebeurt het veel dat er gelogen wordt, met name op internet.
En er zijn zoveel ontwikkelingen geweest in het verhaal van Windigo dat het niet vreemd is dat mensen wat twijfels hebben inmiddels.
Dat is iets anders dan iemand na één uitspraak meteen niet geloven.
quote:Wat maakt zuurfleisch dan zuurfleisch?Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef z80 het volgende:
hier zit nog al een verschil tussen.
zuurfleisch is stoofvlees.
maar stoofvlees hoeft geen zuurfleisch te zijn.
en deze winter wil ik een keer echt ouderwets zuurfleisch maken, dus met paarden vlees.
quote:Dat het van paardenvlees is (heb ik me laten vertellen)Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat maakt zuurfleisch dan zuurfleisch?
quote:Oh, dan hoef ik het nietOp woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef kahlie het volgende:
Dat het van paardenvlees is (heb ik me laten vertellen)
quote:Ja, vooral met de kaneel die er al in zat werd dat erg lekker.Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Appelmoes??! Dat zou ik mezelf nou nog niet zo snel hebben zien doen... vooral omdat ik nooit appelmoes in huis heb... werd het daar echt lekkerder van?
quote:
quote:Appelmoes FTWOp woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Saté bij de Chinees is ook zo lekker vanwege het geheime ingredient appelmoes.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef z80 het volgende:
[..]
en deze winter wil ik een keer echt ouderwets zuurfleisch maken, dus met paarden vlees.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha echt he! Appelmoes bij alles
quote:Geen idee of dat ook hèt geheim is voor de Chinese tomatensoep, maar het werkt als een iets dat heel erg goed werkt!Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb me laten vertellen dat dat ook geldt voor de chinese tomatensoep!
quote:en stoofvlees?Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Ik ken het verschil.Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef z80 het volgende:
[..]
quote:Misschien word je wel ongelukkiger van naïef zijn dan hard en realistisch.Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh wat leuk om weer te vertellen..
1 uitspraak of niet.. ik vind het ongepast. kun jij me wel naïef vinden, ik vind je te hard en beoordelend in deze. als ik dan mag kiezen ben ik liever naïef
quote:hoe doe je dat?Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef rijsttafel het volgende:
Handig die nieuwe quotefunctie, ik ga nu gewoon nog een paar mensen quoten alleen omdat het kan.![]()
quote:De toevoeging van azijn! En paardenvlees. En nog wat kruiden....Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:misschien wel maar ik ben liever niet hard. als iemand anders dat wil zijn; best. ik niet. btw, wie zegt dat het realistisch is wat mensen hier beweren? die hebben de situatie zelf niet eensOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien word je wel ongelukkiger van naïef zijn dan hard en realistisch.
quote:Meerdere quotedingen aanklikken in de nieuwe layout. Ze komen automatisch onderelkaar te staan.
quote:Ik heb dat dubbel quoten sowieso nooit begrepen eerlijk gezegd...
quote:Huh, je wil liever niet gelukkig zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel maar ik ben liever niet hard. als iemand anders dat wil zijn; best. ik niet
quote:Ik 0 keer. Ik ben altijd al een snelle leerling geweestOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik vandaag wel 100x op F5 heb gedrukt
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb dat dubbel quoten sowieso nooit begrepen eerlijk gezegd...
quote:Hoppaaaa.Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Ik ben ook veel liever naief en goed gelovig dan dat ik iedereen maar moet wantrouwenOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien wel maar ik ben liever niet hard. als iemand anders dat wil zijn; best. ik niet
quote:DwangneuroseOp woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik 0 keer. Ik ben altijd al een snelle leerling geweest
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Vork het volgende:
Oh en ik heb een andere baan!
Parttime nog maar, helaas, maar genoeg mogelijkheden. Ik werk dus vanaf volgende week voor 2 werkgevers, 3 dagen bij de een en 2 bij de ander. Allemaal in de buurt gelukkig.
quote:Een gebrek aan gezonde scepsis zorgt er waarschijnlijk voor dat je vaak teleurgesteld wordt, omdat mensen niet zo leuk/lief/aardig/eerlijk blijken te zijn als je wilde geloven.Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien word je wel ongelukkiger van naïef zijn dan hard en realistisch.
quote:Da's 5 dagen in de week, niks part timeOp woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Vork het volgende:
Parttime nog maar, helaas, maar genoeg mogelijkheden. Ik werk dus vanaf volgende week voor 2 werkgevers, 3 dagen bij de een en 2 bij de ander. Allemaal in de buurt gelukkig.
quote:aah thanks zal het eens proberenOp woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Meerdere quotedingen aanklikken in de nieuwe layout. Ze komen automatisch onderelkaar te staan.
quote:
quote:Goed zo VorkOp woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Vork het volgende:
quote:VOILÁ!Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Hoppaaaa.
[/quote[quote]Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Hoppaaaa.
quote:ik editte; ik zei niet dat wat jullie beweren wel realistisch isOp woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh, je wil liever niet gelukkig zijn?Omdat je niet realistisch en hard wil zijn op momenten waarbij het gevraagd wordt?
quote:Feli!Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Vork het volgende:
quote:Ik ook niet!Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:De meeste mensen zijn oprecht erg leuk, vriendelijk en betrouwbaarOp woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef LieLie het volgende:
Een gebrek aan gezonde scepsis zorgt er waarschijnlijk voor dat je vaak teleurgesteld wordt, omdat mensen niet zo leuk/lief/aardig/eerlijk blijken te zijn als je wilde geloven.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook veel liever naief en goed gelovig dan dat ik iedereen maar moet wantrouwen
quote:Omdat je soms mensen ook kan helpen door hun verhalen te wantrouwen, omdat ze hun eigen realiteit onder ogen moeten zien.Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel maar ik ben liever niet hard. als iemand anders dat wil zijn; best. ik niet. btw, wie zegt dat het realistisch is wat mensen hier beweren? die hebben de situatie zelf niet eens
ach goed... ik kan er gewoon niet tegen dat mensen zo iemand kunnen afbranden als diegene zich al niet lekker voelt. wat heb je daaraan...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb veel meegemaakt dat ik mensen makkelijk niet meer kan vertrouwen maar heb mezelf beloofd toch van het goede in iemand uit te gaan, anders word je gek en heel nors
quote:vind ik ook! nou ja, betrouwbaar niet uit ervaring.. maar uit hoopOp woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn oprecht erg leuk, vriendelijk en betrouwbaarAlthans, dat is mijn ervaring met mensen.
quote:Ja, of mensen blijven continu over je heen marcheren, waardoor je uiteindelijk nog ongelukkiger ervan wordt dan wanneer je stop tegen ze zegt.Op woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb veel meegemaakt dat ik mensen makkelijk niet meer kan vertrouwen maar heb mezelf beloofd toch van het goede in iemand uit te gaan, anders word je gek en heel nors
quote:Asperges in appelmoessaus met gegrilde zwaardvis op een bedje van appelmoesOp woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd, Vork.
En het nieuw ontdekte culinaire wondermiddel dat overal bij past heet dus: Appelmoes.![]()
En FFT: ik zal verder niets meer verklappen over je kale kop en je enorme bos blond schaamhaar.
quote:Volgens mij, maar vergeef me als het niet zo is, riep jij ook hard dat het een raar verhaal was van J met z'n autoOp woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor!
quote:Nouja, voor een deel (part), is het dus ander werk. Ok, 2x parttime is fulltime in dit geval.Op woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Da's 5 dagen in de week, niks part timeWat moet je doen? En gefeliciteerd!
quote:Ik zou het bestellenOp woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef rijsttafel het volgende:
Asperges in appelmoessaus met gegrilde zwaardvis op een bedje van appelmoes
quote:Je kunt het ook overdrijven natuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Asperges in appelmoessaus met gegrilde zwaardvis op een bedje van appelmoes
quote:Godsiederrie wat ben je scherp vandaag LieLie.Op woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij, maar vergeef me als het niet zo is, riep jij ook hard dat het een raar verhaal was van J met z'n auto
quote:En dat tijdens de vakantie!Op woensdag 27 oktober 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Godsiederrie wat ben je scherp vandaag LieLie.
quote:huh gaat dit nog over Windigo? dit is iets anders. je wantrouwt mijn verhaal niet wat ik beweer.. je wantrouwt hem. Bij Windigo wantrouw je de arts niet, maar haarzelfOp woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je soms mensen ook kan helpen door hun verhalen te wantrouwen, omdat ze hun eigen realiteit onder ogen moeten zien.
Voorbeeld: J.
quote:Ja, maar pas nadat wij met z'n tienen ernstige twijfels hadden gezet bij dat verhaal!Op woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij, maar vergeef me als het niet zo is, riep jij ook hard dat het een raar verhaal was van J met z'n auto
quote:Maar je zoekt toch ook nog verder naar werk dat aansluit bij je opleiding? Want handel en elektronicacomponenten zorgen dan wel voor wat financiële zekerheid en leuke dingen kunnen doen, maar is toch niet wat je echt zou willen. De ervaring zal mooi meegenomen zijnOp woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef Vork het volgende:
Nouja, voor een deel (part), is het dus ander werk. Ok, 2x parttime is fulltime in dit geval.
Nou, helemaal niets dat met m'n opleiding te maken heeft. Het is vooral administratief werk. Iets met handel in electronicacomponenten. Het is bij een vriend van me die dus tot en met deze week een eenmanszaak heeft en vrij goed draait. Ik ga in feite alles doen wat hij ook doet (althans, uiteindelijk wel, op de boekhouding na dan). Kan daar dus ervaring op doen wat betreft alle facetten van b2b gerichte werkzaamheden. Ik ben niet van plan om het eeuwig te doen, maar voor hooguit een paar jaar is het voor mij een goede opstap.
Nu nog proberen om van m'n 3 dagen bij 't lab af zien te komen.
quote:Nee. Je wantrouwt een verhaal wat de ander vertelt. Daar gaat het om.Op woensdag 27 oktober 2010 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh gaat dit nog over Windigo? dit is iets anders. je wantrouwt mijn verhaal niet wat ik beweer.. je wantrouwt hem. Bij Windigo wantrouw je de arts niet, maar haarzelf
quote:Dat dacht ik al ja
quote:Nee, het gaat erom dat wij Windigo misschien wantrouwen. Maar dat jij J dus absoluut niet wantrouwt en daar ook niet beter van wordt.Op woensdag 27 oktober 2010 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh gaat dit nog over Windigo? dit is iets anders. je wantrouwt mijn verhaal niet wat ik beweer.. je wantrouwt hem. Bij Windigo wantrouw je de arts niet, maar haarzelf
quote:hallooo!! jullie marcheren over Windigo heen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, of mensen blijven continu over je heen marcheren, waardoor je uiteindelijk nog ongelukkiger ervan wordt dan wanneer je stop tegen ze zegt.
quote:Ja!Op woensdag 27 oktober 2010 18:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Oooh jij hebt nu vakantie natuurlijkHeerlijk!
quote:dus je wantrouwt ook mijn verhalen? mooie boelOp woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee. Je wantrouwt een verhaal wat de ander vertelt. Daar gaat het om.
quote:Dat staat er niet!Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus je wantrouwt ook mijn verhalen? mooie boel
quote:nee dat gaat over iets heel anders juistOp woensdag 27 oktober 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Godsiederrie wat ben je scherp vandaag LieLie.
quote:Scherp +1Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef rijsttafel het volgende:
Ehm, ik wil niets zeggen hoor.. maar degenen die beweren dat Windigo dingen verzint om aandacht te krijgen zijn nu juist degenen die ervoor zorgen dat ze die aandacht ook krijgt
quote:Volgens mij bedoelt Steer dat jij aangeeft uit te gaan van het goede van de mens (goede eigenschap!), maar dat je dat zelf laatst ook niet deed bij het verhaal van J.Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef rijsttafel het volgende:
Ehm, ik wil niets zeggen hoor.. maar degenen die beweren dat Windigo dingen verzint om aandacht te krijgen zijn nu juist degenen die ervoor zorgen dat ze die aandacht ook krijgt
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Nee, juist niet.Op woensdag 27 oktober 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat gaat over iets heel anders juist
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:
Dat dacht ik al ja![]()
Ik denk dat je dan eerst zelf een restaurant moet oprichten..
Isa's Appetijtelijke Appelmoes Apperatiefjes ofzo
quote:Ik ben al vaker afgewezen op gebrek aan ervaring. Dat zit 'm niet in de markt waarin het bedrijf opereert, maar gewoon domweg meters maken, uren draaien. Commercieel, administratief, communicatie alles. Daar heb ik straks meer mee te maken dan 5 dagen op een lab zitten met allemaal sociaal gemankeerde mensen die daar nooit meer weggaan.Op woensdag 27 oktober 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar je zoekt toch ook nog verder naar werk dat aansluit bij je opleiding? Want handel en elektronicacomponenten zorgen dan wel voor wat financiële zekerheid en leuke dingen kunnen doen, maar is toch niet wat je echt zou willen. De ervaring zal mooi meegenomen zijn
quote:Van mij mag ze meelurken hoor. Het tegenovergestelde van iemand het beste wensen is iemand negeren, en dat doen we hier niet met haar.Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef rijsttafel het volgende:
quote:dat begrijp ik maar ik ben de poster. en daarom klopte de vergelijking niet aangezien Windigo de poster is en jullie haarzelf wantrouwen, snap je?Op woensdag 27 oktober 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF
Ik wantrouw J.'s verhalen. Dat zou jij ook eens moeten doen. Misschien zou je dan minder teleurstelling voelen.
quote:Tja, ik weet het niet, wat je daaraan hebt. Ik zie ook niet in waarom het zou moeten zelfs al twijfel je bij een verhaal. Wat ik helemaal niet snap is dat iemand die een paar dagen geleden nog kwam melden dat ze het zwaar heeft en verder nauwelijks support heeft, maar wel van goede wil is om het hier gezellig te houden, dan zo wordt neergezet. Als je twijfelt aan haar verhaal en je denkt dat ze liegt of dat ze dus eigenlijk geestelijk niet gezond is, wat denk je dan te bereiken met zeggen dat je haar niet gelooft? *shrug*Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ach goed... ik kan er gewoon niet tegen dat mensen zo iemand kunnen afbranden als diegene zich al niet lekker voelt. wat heb je daaraan...
quote:Ik zou komen!!!! Varkenshaas met appeltjesmoes!
quote:Dat komt omdat we al zoveel verschillende dingen hebben gehoord dat we nu dus onze twijfels hebben. En we branden dr niet afOp woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallooo!! jullie marcheren over Windigo heen.
heb je dat niet door? ze vind het niet voor niks moeilijk om hier te posten. iedere keer dat ze hier komt wordt ze weer afgebrand... terwijl ze jullie niks ergs aandoet.
quote:Ze wordt niet afgebrand. Ze wordt gewezen op haar inconsequenties en vreemde wendingen en het feit dat ze, als het allemaal echt zo erg zou zijn, dan daar wat aan moet doen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je dat niet door? ze vind het niet voor niks moeilijk om hier te posten. iedere keer dat ze hier komt wordt ze weer afgebrand... terwijl ze jullie niks ergs aandoet.
quote:Oh, part time werk dat wel goed aansluit bij je opleiding zou al een hele mooie stap in de richting van meer ervaring zijnOp woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef Vork het volgende:
Ik ben al vaker afgewezen op gebrek aan ervaring. Dat zit 'm niet in de markt waarin het bedrijf opereert, maar gewoon domweg meters maken, uren draaien. Commercieel, administratief, communicatie alles. Daar heb ik straks meer mee te maken dan 5 dagen op een lab zitten met allemaal sociaal gemankeerde mensen die daar nooit meer weggaan.
Financieel ga ik er nu nog niet echt op vooruit. Bruto iets en netto zelfs op achteruit. Maar de groeimogelijkheden, ook wat betreft salaris zijn al wel beter. En het is afwisseling. Ik ga nu proberen om dus mijn lab-dagen in te wisselen voor iets aansluitenders. Ik ben ook nog niet echt op zoek geweest naar parttime werk, dus daar liggen misschien nog wat mogelijkheden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Steer dat jij aangeeft uit te gaan van het goede van de mens (goede eigenschap!), maar dat je dat zelf laatst ook niet deed bij het verhaal van J.
[..]
bij J. ga ik ook van het goede uit. je moet me veel flikken wil ik je niet meer zien en dan alsnog kan ik je vergeven want ik vergeet liever slechte dingen. als je teveel met negatieve energie bezig bent word je alleen maar somber
quote:Dat is nu dus de volgende stap.Op woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, part time werk dat wel goed aansluit bij je opleiding zou al een hele mooie stap in de richting van meer ervaring zijn
quote:Ik vind het heel erg kwalijk dat je zegt dat Windigo 'iedere keer wordt afgebrand', aangezien we juist heel, heel vaak constructieve oplossingen hebben aangedragen waar ze iets mee kon.Op woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:
quote:JAJAJA JUMJUMOp woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zou komen!!!! Varkenshaas met appeltjesmoes!(zet je dat dan op de kaart Isa? Please?) OH! En appelmoescrumble toe!
quote:jij begrijpt me Kahlie!! gelukkig nog iemand die me begrijpt!!Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet, wat je daaraan hebt. Ik zie ook niet in waarom het zou moeten zelfs al twijfel je bij een verhaal. Wat ik helemaal niet snap is dat iemand die een paar dagen geleden nog kwam melden dat ze het zwaar heeft en verder nauwelijks support heeft, maar wel van goede wil is om het hier gezellig te houden, dan zo wordt neergezet. Als je twijfelt aan haar verhaal en je denkt dat ze liegt of dat ze dus eigenlijk geestelijk niet gezond is, wat denk je dan te bereiken met zeggen dat je haar niet gelooft? *shrug*
Ik heb in ieder geval daarnet heerlijk gegeten en ga nog even iemand een mail sturen. Had al eerder beloofd, maar was niet van gekomenslecht van me!
quote:Lieve help, laat in hemelsnaam J. hier posten als dát nodig is voor jou om hem te wantrouwen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar ik ben de poster. en daarom klopte de vergelijking niet aangezien Windigo de poster is en jullie haarzelf wantrouwen, snap je?
quote:Risotto?Op woensdag 27 oktober 2010 18:40 schreef Vork het volgende:
Dat is nu dus de volgende stap.
Een andere volgende stap is eten maken, daar ga ik nu ook maar eens mee beginnen.
quote:Ik zou de emmer maar laten. Vroegah toen rijst nog een klein kleutertje was.. als ik de kots-emmer zag moest ik daar al van kotsenOp woensdag 27 oktober 2010 18:41 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga mijn kind even in een warm badje leggen en daarna met een paracetamolletje (ja, die mag ze hebben van de verpleegster) in haar warme bed leggen. Met een verhaaltje. En een extra dekentje. En een emmer naast haar bed.
quote:Ja inderdaad, hoe vaak ik hier al niet oplossingen en tips en dergelijke voor bij heb zien komen.. De meeste hier hebben echt wel het beste voor met Windigo.Op woensdag 27 oktober 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg kwalijk dat je zegt dat Windigo 'iedere keer wordt afgebrand', aangezien we juist heel, heel vaak constructieve oplossingen hebben aangedragen waar ze iets mee kon.
Je komt er uiteindelijk niet met: 'Ah, koetsiekoetsiekoetsie wat erg voor je', wat we trouwens óók vaak genoeg gedaan hebben. Daarmee laat je de ander heel even iets beter voelen, maar als er niks verandert, blijft de ander in de put zitten.
quote:ik vind het zo jammer. ze wilde even niet meer komen en probeerde het toch. toen werd een en ander uitgepraat en zou het over positieve dingen gaan. daarna vroeg ze of ze iets mocht vertellen (negatief) en mensen zeiden ja en reageerden er vervolgens op. en daarna begint het hele circus weer van voren af aan en jagen jullie haar weer weg. nou, goed van jullie hoor poeheeOp woensdag 27 oktober 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg kwalijk dat je zegt dat Windigo 'iedere keer wordt afgebrand', aangezien we juist heel, heel vaak constructieve oplossingen hebben aangedragen waar ze iets mee kon.
Je komt er uiteindelijk niet met: 'Ah, koetsiekoetsiekoetsie wat erg voor je', wat we trouwens óók vaak genoeg gedaan hebben. Daarmee laat je de ander heel even iets beter voelen, maar als er niks verandert, blijft de ander in de put zitten.
quote:Het speelt al jaren bij Windigo, en hier in de SC al bijna een jaar. Dat 'paar dagen geleden' wat jouw beeld is, heeft dus een voorgeschiedenis.Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet, wat je daaraan hebt. Ik zie ook niet in waarom het zou moeten zelfs al twijfel je bij een verhaal. Wat ik helemaal niet snap is dat iemand die een paar dagen geleden nog kwam melden dat ze het zwaar heeft en verder nauwelijks support heeft, maar wel van goede wil is om het hier gezellig te houden, dan zo wordt neergezet.
quote:Wij zijn de oplossing niet voor haar problemen. We kunnen wel praktische tips aandragen (instanties bellen, kortingsbonnen zoeken, weet ik veel) maar uiteindelijk moet ze *zelf* de stap zetten om er samen met professionele instanties uit te komen. Niet met een paar internetdoktoren.Als je twijfelt aan haar verhaal en je denkt dat ze liegt of dat ze dus eigenlijk geestelijk niet gezond is, wat denk je dan te bereiken met zeggen dat je haar niet gelooft? *shrug*
quote:Ik denk dat je nu wel iets overdrijft, madamOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:fijn om te lezen dat jullie het beste met haar voor hebben maar zeg dat liever tegen haar. dat was in de laatste posts totaal niet duidelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het speelt al jaren bij Windigo, en hier in de SC al bijna een jaar. Dat 'paar dagen geleden' wat jouw beeld is, heeft dus een voorgeschiedenis.
[..]
Wij zijn de oplossing niet voor haar problemen. We kunnen wel praktische tips aandragen (instanties bellen, kortingsbonnen zoeken, weet ik veel) maar uiteindelijk moet ze *zelf* de stap zetten om er samen met professionele instanties uit te komen. Niet met een paar internetdoktoren.
We hebben het allemaal het beste met haar voor, juist daarom zeggen we óók waar het op staat.
quote:Daar heb je wel gelijk in dat die opeenvolging niet consistent is.Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het zo jammer. ze wilde even niet meer komen en probeerde het toch. toen werd een en ander uitgepraat en zou het over positieve dingen gaan. daarna vroeg ze of ze iets mocht vertellen (negatief) en mensen zeiden ja en reageerden er vervolgens op. en daarna begint het hele circus weer van voren af aan en jagen jullie haar weer weg. nou, goed van jullie hoor poehee
quote:Volgens mij is dat al vaak genoeg gezegdOp woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fijn om te lezen dat jullie het beste met haar voor hebben maar zeg dat liever tegen haar. dat was in de laatste posts totaal niet duidelijk.
quote:Je overdrijft nu toch wel een beetje. Lees het allemaal nog maar eens na.Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het zo jammer. ze wilde even niet meer komen en probeerde het toch. toen werd een en ander uitgepraat en zou het over positieve dingen gaan. daarna vroeg ze of ze iets mocht vertellen (negatief) en mensen zeiden ja en reageerden er vervolgens op. en daarna begint het hele circus weer van voren af aan en jagen jullie haar weer weg. nou, goed van jullie hoor poehee
quote:Het was duidelijk. Ik had ook de indruk dat Windigo het begreep en waardeerde.Op woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fijn om te lezen dat jullie het beste met haar voor hebben maar zeg dat liever tegen haar. dat was in de laatste posts totaal niet duidelijk.
quote:Ja, dat snap ik wel, want dat is me net uitgelegd. Maar als iemand na een voorgeschiedenis van een jaar komt zeggen: "ok, ik weet het, ik doe het niet leuk, ik wil het best veranderen", dan heb ik daar respect voor.Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het speelt al jaren bij Windigo, en hier in de SC al bijna een jaar. Dat 'paar dagen geleden' wat jouw beeld is, heeft dus een voorgeschiedenis.
quote:Nee, wij zijn de oplossing niet en dat hoeven we ook niet te zijn, maar je kan iemand best respectvol bejegenen, met suggesties aankomen of gewoon je mond houden als je denkt: "Ja, ja, zal wel!".Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wij zijn de oplossing niet voor haar problemen. We kunnen wel praktische tips aandragen (instanties bellen, kortingsbonnen zoeken, weet ik veel) maar uiteindelijk moet ze *zelf* de stap zetten om er samen met professionele instanties uit te komen. Niet met een paar internetdoktoren.
quote:nee hoor, ze zit niet lekker in haar vel. als ik niet lekker in mn vel zit en ik heb niemand om me heen en kom hier iets vertellen dan is het leuk om positieve feedback te krijgenOp woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu wel iets overdrijft, madam
Afijn, Vork, dat is mooi! Gefeliciteerd!
quote:Precies! Ik snap gewoon niet dat als het kennelijk zó ernstig is, dat je er dan niet meteen werk van maakt..Op woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in dat die opeenvolging niet consistent is.
Echter, er werd ook in termen van oplossingen gepraat, en niet alleen negativiteit. Als Windigo dus zegt dat ze gehoord heeft dat ze iets levensbedreigend heeft, en zich vervolgens zo makkelijk af laat schepen door een assistente aan de telefoon, dan kan ik me voorstellen dat sommige mensen denken van: huh
quote:Ook dat heeft ze wel vaker gezegd hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, want dat is me net uitgelegd. Maar als iemand na een voorgeschiedenis van een jaar komt zeggen: "ok, ik weet het, ik doe het niet leuk, ik wil het best veranderen", dan heb ik daar respect voor.
quote:Ja, nou, koetsiekoetsie. Tegen jou wordt ook wel eens hard gereageerd, en dan zeg je ook dat je het begrijpt en dat we wel gelijk hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor, ze zit niet lekker in haar vel. als ik niet lekker in mn vel zit en ik heb niemand om me heen en kom hier iets vertellen dan is het leuk om positieve feedback te krijgen
quote:Maar ze deed het wel, tenminste, tot nu toe.Op woensdag 27 oktober 2010 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook dat heeft ze wel vaker gezegd hoor.
quote:Je mist nu echt wat voorgeschiedenis.Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Maar ze deed het wel, tenminste, tot nu toe.
Volgens mij heeft ze trouwens gezegd dat ze iets denkt te hebben (niet 100% duidelijk) wat op termijn levensbedreigend is. Volgens mij klopt dat prima met nierfalen of ze het nu wel of niet heeft.
quote:Das altijd zo ZUUUUUR! Als ik op de A4 in de file sta naar de sport kan ik daar altijd zo van balen!Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef LieLie het volgende:
Aaah, zielig. Lief staat dik in de file onderweg naar de voetbalwedstrijd, en ze komen waarschijnlijk te laat.
quote:Nee, ze veranderde dus weer haar verhaal. Wat ze heel vaak doet. Wat soms misschien terecht is, maar misschien ook wel niet.Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
wat betreft dat levensbedreigende zei ze later dat het de vriend van haar moeder was die misschien te emotioneel was... dat hebben jullie vast niet over het hoofd gezien
quote:niet altijd hoor. ik begrijp jullie wel vaak maar geef ook niet iedereen gelijk. ik geef alleen ook niet iemand gauw ongelijk, das een verschilOp woensdag 27 oktober 2010 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nou, koetsiekoetsie. Tegen jou wordt ook wel eens hard gereageerd, en dan zeg je ook dat je het begrijpt en dat we wel gelijk hebben.
quote:op moeten drukken is sowieso zielig! ik kan het ook echt niet hahaOp woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef kahlie het volgende:
[..]
Das altijd zo ZUUUUUR! Als ik op de A4 in de file sta naar de sport kan ik daar altijd zo van balen!Kom je aan, zijn ze klaar of nog erger: kom je 20 minuten te laat aan, kan je met goed fatsoen eigenlijk niet meer naar binnen en als je het wel doet moet je opdrukken. En ja,d at vind ik zielig voor mezelf!
quote:Volgens mij heeft ze vanaf post 2 (post 1 was: mag ik het zeggen) gezegd: de diagnose is niet 100%. Ach, in dat geval heeft de huisarts van m'n vader gelogen. Naar aanleiding van bloedonderzoek moest hij halsoverkop opgenomen worden (gezien verleden met hartziektes in de fam. niet meer dan normaal), want z'n nieren zouden niet goed werken en z'n hart ook niet.Op woensdag 27 oktober 2010 18:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, ze veranderde dus weer haar verhaal. Wat ze heel vaak doet. Wat soms misschien terecht is, maar misschien ook wel niet.
Daarom twijfels.
quote:Ook als je ziet dat iemand al bijna een jaar in deze slowchat komt en waarbij elk verhaal een soort van variant is van het vorige verhaal? En als je - voor zover dat kan online - om iemand geeft en écht wil dat ze aan een beter, gelukkiger leven werkt voor haarzelf?Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef kahlie het volgende:
[q]Nee, wij zijn de oplossing niet en dat hoeven we ook niet te zijn, maar je kan iemand best respectvol bejegenen, met suggesties aankomen of gewoon je mond houden als je denkt: "Ja, ja, zal wel!".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Windigo heeft *iets* meer dan 'niet lekker in haar vel', FF....Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor, ze zit niet lekker in haar vel. als ik niet lekker in mn vel zit en ik heb niemand om me heen en kom hier iets vertellen dan is het leuk om positieve feedback te krijgen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:57 schreef rijsttafel het volgende:
Ik stel voor; jullie mogen nog 18 posts over Wind praten - tot het topic dicht is - en daarna is het klaar!
hmm nee, dan moet je dat "ik stel voor" weglatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders zeggen wij gewoon dat we niet op je voorstel ingaan
![]()
quote:My bad, FF!Op woensdag 27 oktober 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en laat dat koetsiekoetsie ajb weg
quote:Is toch maar Ajax.Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef LieLie het volgende:
Aaah, zielig. Lief staat dik in de file onderweg naar de voetbalwedstrijd, en ze komen waarschijnlijk te laat.
quote:Ow.. gelukkig dan dat ik geen kinderwens hebOp woensdag 27 oktober 2010 18:59 schreef Aure het volgende:
[..]
hmm nee, dan moet je dat "ik stel voor" weglatenanders zeggen wij gewoon dat we niet op je voorstel ingaan
quote:Ik kan dat nietOp woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens respect voor Dude die zegt wat ze denkt en dan niet eens op de Wilders manier.
quote:Daarom zei ik het ook, ik kan het ook niet en anderen blijkbaar ook niet, gezien dat Dude blijkbaar het eerste schaap is dat over de dam ging en er toen opeens nog veel meer volgdenOp woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan dat nietIk hou dan gewoon m'n mond maar.
quote:En daar kom je uren later mee?Op woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens respect voor Dude die zegt wat ze denkt en dan niet eens op de Wilders manier.
quote:Altijd?? jasses, wat een kliederboel zal het bij jou op de grond zijnOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Waaarom valt mijn eerste hap eten ALTIJD op de grond *&^#2(@(* !!
quote:Dat valt toch onder suggesties geven? Dat je zegt: Hey, wat kan er nu gebeuren? Dat vind ik wat anders dan: 'Ik twijfel aan je verhaal' of 'Ik geloof je niet meer'.Op woensdag 27 oktober 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook als je ziet dat iemand al bijna een jaar in deze slowchat komt en waarbij elk verhaal een soort van variant is van het vorige verhaal? En als je - voor zover dat kan online - om iemand geeft en écht wil dat ze aan een beter, gelukkiger leven werkt voor haarzelf?
Denk je dan: pappen en nathouden en kusje geven, of zeg je dan iets harder: hey, we zijn ongeveer een jaar lang ongeveer dezelfde verhalen aan het lezen, volgens mij werkt het niet op de manier zoals je het nu doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |