Dan zal ze dus onder de 6.55 kunnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga voor m'n vriendin, 2e in DSA![]()
Wat voor een eindbaas is je vriendin dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga voor m'n vriendin, 2e in DSA![]()
Dat is correct! Al moet ze het nog wel doen natuurlijk..quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zal ze dus onder de 6.55 kunnen
De stap van 7.11 vorig jaar is iets te groot lijkt mequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is correct! Al moet ze het nog wel doen natuurlijk..
Yo Pulp, zou je Vellinga niet tot de kanshebbers moeten rekenen voor het SA veld? Waarom staat er zoveel van skoll langs de kant en laten ze een arme compo als ananas de eer verdedigen. Teveel een bier vereniging geworden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoop dat Vellenga een beetje leuk roeit in het SA veld!
Morgen niet zo heel veel doen, startzelf niet, dus lekker aanmoedigen de hele dag.
Ik denk niet dat Vellenga al in topvorm is en dat zou hij wel nodig hebben om Eefting of Knab te verslaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef jw3 het volgende:
[..]
Yo Pulp, zou je Vellinga niet tot de kanshebbers moeten rekenen voor het SA veld? Waarom staat er zoveel van skoll langs de kant en laten ze een arme compo als ananas de eer verdedigen. Teveel een bier vereniging geworden?
Blessureleed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef jw3 het volgende:
[..]
Yo Pulp, zou je Vellinga niet tot de kanshebbers moeten rekenen voor het SA veld? Waarom staat er zoveel van skoll langs de kant en laten ze een arme compo als ananas de eer verdedigen. Teveel een bier vereniging geworden?
Het is zeer waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef Pikhoofd het volgende:
gaat Vellenga weer serieus roeien dit jaar?
Geen wondertijden, met iets van 6.00 of iets daarboven mag hij blij zijn denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Blessureleed.
Ben wel benieuwd wat Vellenga gaat trappen.!
PILS!quote:
Ze ging vorig jaar op de bondstest ook al 7.09. En ik denk dat het voor Maaike Head moeilijk zal worden haar tijd van vorig jaar te evenaren nu ze net terug is van een WK? Maar spannend zal het waarschijnlijk wel worden tussen die twee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef De_Brok het volgende:
Waar baseer je op dat Maaike Head niet gewoon weer LDSA gaat winnen? Gaat Nienke van Hoogenhuyze opeens 10 sec harder nu ze licht is?
Ik heb me laten vertellen dat Maaike toch niet zou meedoen en Nienke gaat waarschijnlijk wel onder de 7.10, vandaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef De_Brok het volgende:
Waar baseer je op dat Maaike Head niet gewoon weer LDSA gaat winnen? Gaat Nienke van Hoogenhuyze opeens 10 sec harder nu ze licht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |