quote:Ohja, jij riep zoiets van "Rokers hebben een goed excuus! En het is goed voor de maatschappij"Op woensdag 27 oktober 2010 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was degene die in mijn eentje een topic vol anti-rokers kaapte, en ze even op hun plek zette inderdaad
Dat was een leuk topiciedereen was stil toen ik de spreekwoordelijke deur binnen kwam walsen
quote:Dat snap ik dus echt niet hé? Ik bedoel, ik ben ook niet de populairste, maar mij boeit het wel, je vind het niet erg als iedereen je een kneus vind? Dat kan ik me echt niet voorstellenOp woensdag 27 oktober 2010 10:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Interesseert me echt helemaal niks van andere van mij denken nee!
quote:Doei
quote:Dat was leuk manOp woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, jij riep zoiets van "Rokers hebben een goed excuus! En het is goed voor de maatschappij"
Jezus, wat belachelijk. En ook nog beweren dat de meeste rokers het doen om een ander kwaaltje te onderdrukken
quote:Ik ben er vanavond niet, kusjeknuf!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doei
Veel Fokplezier vandaag
meld me misschien vanavond laat...
En anders, tot morgen
quote:Misschien waren ze stil.. Maar ik twijfel of jij gelijk hebtOp woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was leuk manTevens is het wel echt waar dat ik rook tegen mijn ADHD, het helpt
Maar zeg eerlijk, ik pakte ze wel even goed aan, er was nog maar 1 iemand die reageerde daarna, dat was TS
quote:Weet ikOp woensdag 27 oktober 2010 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Misschien waren ze stil.. Maar ik twijfel of jij gelijk hebtJij bent een individu, maar er zijn zat rokers, die het gewoon doen omdat ze het lekker vinden.
quote:Als iemand denkt dat ik een kneus ben, moet diegene dat echt zelf weten..Dan is diegene voor mij toch ook niks waard, simpel is dat1 ze nemen me maar hoe dat ik ben!Op woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet hé? Ik bedoel, ik ben ook niet de populairste, maar mij boeit het wel, je vind het niet erg als iedereen je een kneus vind? Dat kan ik me echt niet voorstellen
quote:Daarom zijn we allemaal verschillend!Op woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
Mij maakt het wel uit wat men van me denkt. En dat is goed, je hoeft niet alleen aan jezelf te denken.
Ik ben ook niet extreem populair, we hebben gewoon een toffe vriendengroep. En die vinden mij aardig hoe ik ben, maar in mijn rijkeluisklasje moet ik me toch echt bewijzen omdat ik geen Eastpack heb maar een Scapino-tas en geen Albert Heijn maar Aldi. En daar schaam ik me echt niet voor, want papa werkt harder dan die vaders die vooral op werkvakantie zijn.
En als je dan af wordt gekeurd omdat je zou roken, terwijl dat niet zo is, ja dan doet dat pijn en ja dat maakt mij dan uit.
quote:Jij moet je 'schijt aan alles' mentaliteit nog ontwikkelen, vrees niet, deze komt met de jarenOp woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
Mij maakt het wel uit wat men van me denkt. En dat is goed, je hoeft niet alleen aan jezelf te denken.
Ik ben ook niet extreem populair, we hebben gewoon een toffe vriendengroep. En die vinden mij aardig hoe ik ben, maar in mijn rijkeluisklasje moet ik me toch echt bewijzen omdat ik geen Eastpack heb maar een Scapino-tas en geen Albert Heijn maar Aldi. En daar schaam ik me echt niet voor, want papa werkt harder dan die vaders die vooral op werkvakantie zijn.
En als je dan af wordt gekeurd omdat je zou roken, terwijl dat niet zo is, ja dan doet dat pijn en ja dat maakt mij dan uit.
quote:Ik word al harder door FOK!, net weer een user waarmee ik volgensmij nog niet eens ooit in hetzelfde topic heb gepost die vol op mij ging... Kan ik dus gewoon niet tegen, ben ik eerlijk in. Maar het wordt al beter.Op woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij moet je 'schijt aan alles' mentaliteit nog ontwikkelen, vrees niet, deze komt met de jaren
quote:Whahahahha.Op woensdag 27 oktober 2010 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
PenguinCandy
Pepermunt met cafeine erin
had 14 6-packs besteld
quote:erge is nog, in elk doosje zitten 75 mints, 3 mints = 1 cola (amerikaanse standaarden cafeine)
quote:Dat zijn dan 2100 colaatjes?Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
erge is nog, in elk doosje zitten 75 mints, 3 mints = 1 cola (amerikaanse standaarden cafeine)
quote:Post dat topic eens, ben benieuwdOp woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word al harder door FOK!, net weer een user waarmee ik volgensmij nog niet eens ooit in hetzelfde topic heb gepost die vol op mij ging... Kan ik dus gewoon niet tegen, ben ik eerlijk in. Maar het wordt al beter.
quote:Jeeeeeeej!!
quote:Neem hier definitief afscheid van de trappen van vergelijkingOp woensdag 27 oktober 2010 11:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Post dat topic eens, ben benieuwd
quote:WTF?Op woensdag 27 oktober 2010 11:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, 5 6-packs in choco smaak
9 6-packs in mint smaak
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, 5 6-packs in choco smaak
9 6-packs in mint smaak
quote:Ik mag je lipjes!Op woensdag 27 oktober 2010 11:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
verkeerd gelezen![]()
net te laat met mn ninja edit
quote:What the hell manOp woensdag 27 oktober 2010 11:20 schreef lipjes het volgende:
Tevens,
http://peppermints.com/html/products.html
Dat zijn die snoepjes, maar mag ze niet vanuit amerika importeren
quote:en hoezo dat
quote:watOp woensdag 27 oktober 2010 11:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the hell manHaha wat een bazensite
quote:Omdat het kan. Nee gewoon, voor 2100 cola aan cafeïnesnoepjes kopen is best een leuke actie.Op woensdag 27 oktober 2010 11:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
en hoezo dat
[..]
wat
goed spul hoor
quote:het grootste deel wordt verkochtOp woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat het kan. Nee gewoon, voor 2100 cola aan cafeïnesnoepjes kopen is best een leuke actie.
quote:Een handeltje in cafeïnesnoepjes.Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
het grootste deel wordt verkocht
en als dit goed loopt wordt de volgende order waarschijnlijk 100-200 6-packs
quote:haha, super grappig!Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
het grootste deel wordt verkocht
en als dit goed loopt wordt de volgende order waarschijnlijk 100-200 6-packs
quote:Nog nooit ergens zo mee eens geweestOp woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
quote:Je moet toch betalen om dat te zien?Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend dat ik er weer 3 bij had
quote:Ja dat weet ik niet, vanochtend had ik er nog maar één en nu twee, en de enige posts van mij die vanochtend zijn verwijderd waren in een topic in SEX van een relatief nieuwe TS, en dat topic werd helemaal verbaggerd met Ik heb je gePMed-posts, en toen heb ik gepost dat TS een TR kan doen, die vroeg wat dat was, heb ik uitgelegd en gezegd dat ik wel even een TR zou doen. Voor de rest heb ik me echt gedragen, en dat was juist goed bedoeld!
quote:Dat is Lame!Op woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, vanochtend had ik er nog maar één en nu twee, en de enige posts van mij die vanochtend zijn verwijderd waren in een topic in SEX van een relatief nieuwe TS, en dat topic werd helemaal verbaggerd met Ik heb je gePMed-posts, en toen heb ik gepost dat TS een TR kan doen, die vroeg wat dat was, heb ik uitgelegd en gezegd dat ik wel even een TR zou doen. Voor de rest heb ik me echt gedragen, en dat was juist goed bedoeld!
quote:Ja, maar eerst had ik er 17, en nu 21Op woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Je moet toch betalen om dat te zien?
quote:Nee je moet betalen om ze in te zien, je kan gewoon gratis zien hoeveel je er hebtOp woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Je moet toch betalen om dat te zien?
quote:IK heb er IRL in ieder geval meer dan op FOK!Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er bijna een halve per dag
quote:21 notes in 2 maand!Op woensdag 27 oktober 2010 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wrijf het er even in!
Twee notes in twee maanden, waar ben ik mee bezig?!
quote:Waar is het misgegaan ?Op woensdag 27 oktober 2010 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wrijf het er even in!
quote:Btw, ik heb geen notes van gisteren gekregen honkey
quote:Ik denk dat jij nu weinig kans meer maakt om mod van R&P te worden LutjeOp woensdag 27 oktober 2010 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wrijf het er even in!
quote:En waarom denk je dat je die niet hebt gekregen?Op woensdag 27 oktober 2010 11:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Btw, ik heb geen notes van gisteren gekregen honkeySwJ en Netsplitter wisten ervan maar geen notes voor mij
quote:Je hebt lopen likken?Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je die niet hebt gekregen?
quote:Ze mogen mijOp woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je die niet hebt gekregen?
quote:Ik dacht dat je het over mij had... maar toen las ik de onderste zinOp woensdag 27 oktober 2010 11:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voorbeeldig, dominant en geen harde werkster...
NTB, wil je met mij trouwen?
quote:Daar valt over na te denken!Op woensdag 27 oktober 2010 11:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voorbeeldig, dominant en geen harde werkster...
NTB, wil je met mij trouwen?
quote:Val jij op mannen ja?Op woensdag 27 oktober 2010 11:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mij had... maar toen las ik de onderste zin
quote:Die maakte ik al niet joh!Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu weinig kans meer maakt om mod van R&P te worden Lutje
quote:Jij maakt zeker een grote kans... Maar heb je wel genoeg tijd om mod te zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die maakte ik al niet joh!
Maar twee notes...
quote:Dat had ik om half 8 al..... Helaas is het nog geen 5 uur... Maar jullie vermaken mij wel!Op woensdag 27 oktober 2010 12:08 schreef lipjes het volgende:
nou, ik heb het eigenlijk wel weer gehad voor vandaag
quote:Ik ben te kort user joh, maar ik zou het echt geweldig vinden!!Op woensdag 27 oktober 2010 12:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij maakt zeker een grote kans... Maar heb je wel genoeg tijd om mod te zijn?
quote:Hoi Micha! Tuurlijk heet je geen Micha! Want dat is een meiden naam! Mijn vriendin heet wel Micha! Je spreekt het uit als : Miga! (Miega!)
quote:Echt? Dat is echt een vette stage! Maar ik geef nu in plaats van dat hockeytraining:) Dat is ook leukOp woensdag 27 oktober 2010 12:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben te kort user joh, maar ik zou het echt geweldig vinden!!
En de note is van LudoSanders zie ik net, niet heel erg ofzo, denk dat Socios er ook eentje heeft om dezelfde reden.
En dat moet wel lukken, ik maak wel tijd. Dit is ook vrijwilligerswerk eigenlijk, ik ken zelfs iemand die het modereren van een forum als maatschappelike stage heeft gedaan!!
quote:gelukkig is dit mijn laatste werkdag, dan pas dinsdag weerOp woensdag 27 oktober 2010 12:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat had ik om half 8 al..... Helaas is het nog geen 5 uur... Maar jullie vermaken mij wel!![]()
![]()
quote:Veel mensen hebben dit niet door en zijn niet zo snugger als jijOp woensdag 27 oktober 2010 12:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi Micha! Tuurlijk heet je geen Micha! Want dat is een meiden naam! Mijn vriendin heet wel Micha! Je spreekt het uit als : Miga! (Miega!)
quote:Ik dacht, ik meld dit even, aangezien veel mensen Micha uitspreken als "Miejsa"Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dit niet door en zijn niet zo snugger als jij
quote:Ik bedoelde: Veel mensen denken dat ik zo heet, maar ik vind het een kutnaam en ik heet niet zoOp woensdag 27 oktober 2010 12:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht, ik meld dit even, aangezien veel mensen Micha uitspreken als "Miejsa"
quote:Weet ik, hoe heet je eigenlijk echt?Op woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Veel mensen denken dat ik zo heet, maar ik vind het een kutnaam en ik heet niet zo
quote:Bartholomeus de DerdeOp woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, hoe heet je eigenlijk echt?
quote:Weet ikOp woensdag 27 oktober 2010 12:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig! Ik heet namelijk Maarten!
quote:Neen. Ik ben een aantrekkelijke jongeman met een weelderige haarbos waar menig vrouw een moord voor zou doen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ken een Bartholomeus de Derde, en die is lang, kaal en een vrouw, bent u dat misschien?
quote:Ah, ik nam het bijna serieus, maar toen kijk ik in je FoboOp woensdag 27 oktober 2010 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen. Ik ben een aantrekkelijke jongeman met een weelderige haarbos waar menig vrouw een moord voor zou doen.
quote:Kijk jij toen in mijn FoBo?Op woensdag 27 oktober 2010 12:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, ik nam het bijna serieus, maar toen kijk ik in je Fobo
quote:Die van je moeder en zusOp woensdag 27 oktober 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk jij toen in mijn FoBo?
Ik laat menig vrouwenhart sneller kloppen jongeman, je wil het niet weten.
quote:Ik ben alweer op mijn werkplek, ik had net toen ik in de stad liep weg moeten blijven, helaas heb ik daar nou net de ballen niet voor! Het spijt me Echtgenoot!Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef Michhas het volgende:
OT: Ik wil naar huis, het is fucking saai hier
NBT, waarom kom JIJ mij niet ontvoeren, ipv andersom?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben alweer op mijn werkplek, ik had net toen ik in de stad liep weg moeten blijven, helaas heb ik daar nou net de ballen niet voor! Het spijt me Echtgenoot!![]()
![]()
![]()
quote:Als jij ze zo wil noemen is dat zo!Op woensdag 27 oktober 2010 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zijn dat dansende hartenmensjes?
quote:Wat liefOp woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Als jij ze zo wil noemen is dat zo!
Heb ik geleerd!
quote:Jaaaaa!!Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat liefdansende hartenmenschjes voor mij
Shit, ik verveel me kapot man, ik kan mijn energie niet kwijt vandaag
quote:Heb een tijdje non-stop zitten patiencen, maar daar ben ik mee gestopt.. Fok! is een beetje dood deze week, weinig kwaliteit in ONZ, weinig te lezen in KLB/R&P, GC is ook niet veel aan... Ben maar een beetje manga shit aan het tekenenOp woensdag 27 oktober 2010 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaaaaa!!![]()
![]()
![]()
Hmmm, niet fijn!
Heb ook niet veel te doen.... maar goed, wat moet je dan als je op het werk bent.... spelletjes? lol.....
quote:oeeehwww Manga!Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb een tijdje non-stop zitten patiencen, maar daar ben ik mee gestopt.. Fok! is een beetje dood deze week, weinig kwaliteit in ONZ, weinig te lezen in KLB/R&P, GC is ook niet veel aan... Ben maar een beetje manga shit aan het tekenen
quote:Ga je nou in elke post dansende hartenmenschjes zetten?Op woensdag 27 oktober 2010 13:30 schreef NBT het volgende:
[..]
oeeehwww Manga!![]()
![]()
![]()
Ik begin steeds meer van je te houden!![]()
Wel laten zien als je klaar ben he!![]()
En inderdaad, op fok is niet veel te beleven momenteel.....
quote:Cool ben benieuwd!Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga je nou in elke post dansende hartenmenschjes zetten?
Ik heb er genoeg liggen, maak wel even een foto vanaaf, dan kun je het zienBen niet bijzonder goed hoor, maar als ik wat professionele potloden en dingetjes zou kopen zou ik een heel eind komen
quote:te weinig slaap en te hard gewerkt denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef NBT het volgende:
Wat heb je gedaan lipjes? Dat je kapot ben?
quote:Aaahwww! Je moet ook niet zo hard werken! Het is nota bene woensdag!Op woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
te weinig slaap en te hard gewerkt denk ik
quote:mja, maar ik ben de rest van de week vrij, dus moet zorgen dat alles netjes isOp woensdag 27 oktober 2010 13:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Aaahwww! Je moet ook niet zo hard werken! Het is nota bene woensdag!
quote:Daar heb je weer een punt!Op woensdag 27 oktober 2010 13:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja, maar ik ben de rest van de week vrij, dus moet zorgen dat alles netjes is
quote:niet dat ik het in mijn vrije dagen rustig hebOp woensdag 27 oktober 2010 13:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb je weer een punt!
Ik hoef alleen morgen nog en dan heb ik ook weekend!
quote:LAN-party?Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
niet dat ik het in mijn vrije dagen rustig heb
ga het hele weekend gamen in drachten
quote:Oeeehwww vettt!!Op woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
wedstrijd in unreal tournament 2004 IDM
verder met de clan COD MW2
en natuurlijk nog veel meer
quote:Alleen op de pcOp woensdag 27 oktober 2010 13:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeeehwww vettt!!
Speel je COD MW2 ook op de xdoos of alleen pc?
quote:UTOp woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
wedstrijd in unreal tournament 2004 IDM
verder met de clan COD MW2
en natuurlijk nog veel meer
quote:Black ops inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
UT![]()
Man, ik heb dat spel vroeger kapotgespeeld
Speel zelf ook MW2.. Nu Fallout, maar die valt tegen... November wordt trouwens een prachtmaand qua games
quote:BaasOp woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Black ops inderdaad.
ik heb trouwens laatst borderlands gekocht alleen voor de Duke Nukem First access club key
quote:klopt, maar black-ops is de enige die ik eigenlijk wil gaan kopenOp woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Niet alleen Black Ops.
AC:Brotherhood komt, SW:The Force Unleashed 2 komt, Fable 3 komt binnenkort, Gears of War 3 komt begin 2011 (maart dacht ik), en ik vergeet nog wat dingen geloof ikHet wordt een prachtige winter
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
klopt, maar black-ops is de enige die ik eigenlijk wil gaan kopen
quote:PD! Hoe is het nu?Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Ploertendoder het volgende:
NBT... ik vind je oude UI leuke
Hallo trouwens mensen
quote:Hey dushiOp woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo trouwens mensen
quote:Geen Falbe 3? Geen Assassin's Creed: Brotherhood (dát is écht onacceptabel), geen Star Wars: The Force Unleashed 2?
quote:waren al meer mensen die het opmerkte, hij is alweer terug zeurpietjes!Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo trouwens mensen
quote:Nog niet weg. Kwart over twee hoef ik er pas te zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu al weer terug van de bejaardenmiddag?
quote:nee, rotspel, nee speelt kut, nee ik haat SWOp woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen Falbe 3? Geen Assassin's Creed: Brotherhood (dát is écht onacceptabel), geen Star Wars: The Force Unleashed 2?
quote:Oohw! Veel succesOp woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet weg. Kwart over twee hoef ik er pas te zijn.
quote:Dankje lief!
quote:Succes dan! Ik hoop dat je mod word! Dan ben jij de eerste/enige mod die ik wel magOp woensdag 27 oktober 2010 14:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje lief!Nu ga ik wel echt, heb daar wel wifi naar das een beetje onbeschoft. Maar ik ben bang dat ik me er toch niet van kan weerhouden even mijn mail te checken, iets met R&P.
quote:black ops toch wel op de pc he.Op woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef NBT het volgende:
Ohw en Falbe 3 en Black Ops komen hier ook zeker te weten!
quote:Nee sorry, ik ben een xbox verslaafde!Op woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
black ops toch wel op de pc he.
kunnen we samen spelen
oftewel kan ik je inmaken
quote:pfffOp woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben een xbox verslaafde!
quote:GT?Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Michhas het volgende:
Assassin's Creed: Brotherhood #1: Werd tijd voor een topic!
Check alleen die trailer al, dit wordt echt epischIk ben wel trots op dat topic
Wat is je GT NBT? Dan wil ik jou wel even inmaken
quote:Tja, pfff jij heb hem niet op de xdoos, n00b!
quote:ja jij hebt hem niet op de pc, ubern00bOp woensdag 27 oktober 2010 14:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, pfff jij heb hem niet op de xdoos, n00b!
quote:Ik weet niet hoor, maar ik ben zeker wel 1337!Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja jij hebt hem niet op de pc, ubern00b
quote:ja jaOp woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik ben zeker wel 1337!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat maakt toch niet uit...Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja ja
je hebt zeker nog nooit een nuke gehad
quote:Op de xbox ben ik DaiSven
quote:Ik ben geen man! Mijn voornaam is Daisy!Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare GTJe bent een man!
quote:Daaarom!Op woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik win wel zonder
quote:SexyOp woensdag 27 oktober 2010 14:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben geen man! Mijn voornaam is Daisy!
quote:Ik speel juist MW2! Samen met mijn vriend, Sven dus in dezeOp woensdag 27 oktober 2010 14:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sexy
Haha ik voeg je wel ff toe vanaaf, speel je ook MW2?
quote:AhaOp woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik speel juist MW2! Samen met mijn vriend, Sven dus in deze
quote:Ja ik ben daar ook al eens geweest, maar toen waren jullie daar bezig met alleen maar Quickscopen!Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha
Waarom speel je niet met Fok!kers danWe hebben van het MW2 topic onderhand een SC topic gemaakt, niemand die er over zeurt
quote:Leugens, daar doet bijna geen enkele Fok!ker aan, ik ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 14:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook al eens geweest, maar toen waren jullie daar bezig met alleen maar Quickscopen!
quote:Echt waar!!! ik had ook wat fokkers toegevoegd, weet niet meer wie ofzo, maar toen ging ik met ze meedoen met mijn m4a1, haha ik iedereen killen, zaten ze te zeiken, maar ik wist niet dat ze quickscope aan het doen waren... hahahahaha !Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, daar doet bijna geen enkele Fok!ker aan, ik ook niet
quote:OnmogelijkOp woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Echt waar!!! ik had ook wat fokkers toegevoegd, weet niet meer wie ofzo, maar toen ging ik met ze meedoen met mijn m4a1, haha ik iedereen killen, zaten ze te zeiken, maar ik wist niet dat ze quickscope aan het doen waren... hahahahaha !
quote:zo deden wij eens met de clan FAL ONLYOp woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Echt waar!!! ik had ook wat fokkers toegevoegd, weet niet meer wie ofzo, maar toen ging ik met ze meedoen met mijn m4a1, haha ik iedereen killen, zaten ze te zeiken, maar ik wist niet dat ze quickscope aan het doen waren... hahahahaha !
quote:Goed hoor
quote:Hey tjikkie, what's up?Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goed hoorMaar ik ga het er hier niet over hebben
Hoi Michas![]()
![]()
NBT:![]()
![]()
quote:PD!! Ik heb wat nieuws geleerd!Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goed hoorMaar ik ga het er hier niet over hebben
Hoi Michas![]()
![]()
NBT:![]()
![]()
quote:Wat is NBén nou weer?Op woensdag 27 oktober 2010 15:30 schreef Michhas het volgende:
Over een uurtje ben ik klaarMorgen lekkah vrij
misschien ga ik vanavond nog wel even Nb'en...
quote:Ha-ha!Op woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat is NBén nou weer?
Beter over een uur al klaar! ik over anderhalf!
quote:andershalf uur en dan weekend !!!!11111111111EINZ!Op woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat is NBén nou weer?
Beter over een uur al klaar! ik over anderhalf!
quote:Leuk he die supjes
quote:Ik ben om half 8 begonnen! Zoals altijd!Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ha-ha!![]()
Hoe laat ben je begonnen?
NB'en? Nachtbaggeren?
quote:Je heb volkomen gelijk!Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leuk he die supjesOf was het wat anders?
quote:Ik ga het er hier niet over hebben, maar het gaat primaOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Je heb volkomen gelijk!![]()
Hoe is het nu met je?
quote:Dat is mijn doel, mensen blij maken op fokOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga het er hier niet over hebben, maar het gaat primaIk heb vanmorgen heerlijk gewerkt
Ik heb binnenkort btw een project en dat gaat met goed geld opleveren
Ik moet 30 computers repareren
Dat levert me dik ¤ 500 op
Ooh en NBT... ik ben blij dat je je tieten weer terug heb genomen
![]()
quote:helemaal primaOp woensdag 27 oktober 2010 15:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is mijn doel, mensen blij maken op fok![]()
Nee, onzin natuurlijk.. maar goed..
Fijn van die klus joh!![]()
Over dat andere praten we nog wel een keer
quote:Jij heb altijd trek in kapsalon!Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
helemaal primaHmmmm ik heb trek in kapsalon
quote:Echt wel
quote:KAPSALON!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Echt welWeet je wel hoe lekker dat is?
[ afbeelding ]
Echt bazenvoer
quote:Serieus, dit plaatje ziet er echt fucking ranzig uit.. Een kapsalon is niet gemaakt om naar te kijken, wel om je smaakpappillen een orgasme te bezorgenOp woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Echt welWeet je wel hoe lekker dat is?
[ afbeelding ]
Echt bazenvoer
quote:LUTTEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! LEKKER DING
quote:Jij heb verstand van zakenOp woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus, dit plaatje ziet er echt fucking ranzig uit.. Een kapsalon is niet gemaakt om naar te kijken, wel om je smaakpappillen een orgasme te bezorgen
quote:Haaai schatje!Op woensdag 27 oktober 2010 15:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
LUTTEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! LEKKER DING![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij heb verstand van zaken
quote:Ik ben dan ook een gewaardeerd en gerespecteerd zakenman.Op woensdag 27 oktober 2010 15:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
LUTTEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! LEKKER DING![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij heb verstand van zaken
quote:Sorry moppieOp woensdag 27 oktober 2010 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haaai schatje!
En dat plaatje maakt me hongerig!!
quote:BijdehandOp woensdag 27 oktober 2010 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een gewaardeerd en gerespecteerd zakenman.
Wat ik doe vragen jullie?
Ik heb verstand van zaken.
quote:Je heb PMOp woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef Lutte het volgende:
Heeft er iemand zin om te PM'en over R&P?
quote:Stuur mijOp woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef Lutte het volgende:
Heeft er iemand zin om te PM'en over R&P?
quote:Ik ben bijdehand.Op woensdag 27 oktober 2010 16:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sorry moppie![]()
[..]
Bijdehand
quote:1x is leuk heOp woensdag 27 oktober 2010 16:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben bijdehand.
Wat ik doe vragen jullie?
Ik ben bijdehand.
quote:NeeOp woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Wickedjoon het volgende:
Doen jullie dan serieus niks op jullie werk?
quote:Wel iets, maar niet veel op woensdag!Op woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Wickedjoon het volgende:
quote:Je vindt het hier al gezellig merk ik!Op woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Wickedjoon het volgende:
quote:Ik ben klaar met werkenOp woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Wickedjoon het volgende:
quote:Ik hou ook van jouOp woensdag 27 oktober 2010 16:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld hoe erg ik jou nu haat?
quote:Jij 35
quote:Doe maaar zo!!Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Correctie; 3 minuutjesen morgen vrij
quote:ja dan aan we daten he hihihihhihihih
quote:Zeker wel! PornDate he?Op woensdag 27 oktober 2010 16:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja dan aan we daten he hihihihhihihih
quote:Echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
Ik vul alles
Ik weet niet of ik dit positief moet opvatten..............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Ik heb het over de glazen bier he....Op woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit positief moet opvatten..............
quote:Ik ga macaroni eten!Op woensdag 27 oktober 2010 16:44 schreef Michhas het volgende:
Michhas zit in de buswat zal eens gaan eten
quote:ook lekker!Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb gisteren spaghetti op... misschien ga ik wel pannenkoeken makenmet spek
quote:Wat jij zegt
quote:Neeee, was leuk! Ik had alle opgaven goed en presteerde als enige iemand niet dood te laten gaan met reanimeren!
quote:Dus er zijn nu veel doden gevallen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neeee, was leuk! Ik had alle opgaven goed en presteerde als enige iemand niet dood te laten gaan met reanimeren!
quote:Ha-ha. We oefenen op een pop. Heb nog nooit echt hoeven doen gelukkig!Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dus er zijn nu veel doden gevallen?
quote:Ja dat snap ik ook nog welOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ha-ha. We oefenen op een pop. Heb nog nooit echt hoeven doen gelukkig!
quote:Haha, ik vind het stiekem best leuk. Net als hartmassage. En ik mag altijd op Vriend oefenen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar goed dat je het kan
Ik kan dat echt niet
quote:Nu hopen dat je je EHBO nooit hoeft toe te passenOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik vind het stiekem best leuk. Net als hartmassage. En ik mag altijd op Vriend oefenen.
quote:Iedereen kan oefenen op een pop PD, ook jijOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar goed dat je het kan
Ik kan dat echt niet
quote:Dat wel. Afgelopen week had ik er iets aan, een vriendin was van de trap afgevallen op school en was met haar hiel over de traptreden geschaafd, bloedde als een gek, dus ging ik eens even vanalles in de praktijk brengenOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu hopen dat je je EHBO nooit hoeft toe te passen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen kan oefenen op een pop PD, ook jij
quote:het is inderdaad leuk als je iemand ook op die manier goed kan helpenOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel. Afgelopen week had ik er iets aan, een vriendin was van de trap afgevallen op school en was met haar hiel over de traptreden geschaafd, bloedde als een gek, dus ging ik eens even vanalles in de praktijk brengen
quote:Neen. Als je iemand de nooit uitleg oid heeft gehad op een pop laat, dan zuigt ie dat ding klem.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen kan oefenen op een pop PD, ook jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:WOW! Als jij er niet was geweest hadden er erge dingen kunnen gebeuren! Bijvoorbeeld... Oh, wacht even...Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel. Afgelopen week had ik er iets aan, een vriendin was van de trap afgevallen op school en was met haar hiel over de traptreden geschaafd, bloedde als een gek, dus ging ik eens even vanalles in de praktijk brengen
quote:Dankjeeee! En heb ik je nu aan de bijnaam PD geholpen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
![]()
[..]
het is inderdaad leuk als je iemand ook op die manier goed kan helpenje bent goed bezig Lutte
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen. Als je iemand de nooit uitleg oid heeft gehad op een pop laat, dan zuigt ie dat ding klem.Lutte zei zuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Michhas vindt mij niet zo lief.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
WOW! Als jij er niet was geweest hadden er erge dingen kunnen gebeuren! Bijvoorbeeld... Oh, wacht even...
Geen voorbeeld
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen. Als je iemand de nooit uitleg oid heeft gehad op een pop laat, dan zuigt ie dat ding klem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch klonk het dubbel
quote:Ik word niet lang zo genoemd neeOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankjeeee! En heb ik je nu aan de bijnaam PD geholpen?Of was dat al?
Maar het komt nu wel vaker voor idd
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:HEYOp woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
Even iets compleet anders: ik ben morgen van twee tot tien niet op FOK!.
quote:WaaromOp woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
Even iets compleet anders: ik ben morgen van twee tot tien niet op FOK!.
quote:Nee, een verstuikte kleine teen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waaromheeft er iemand een blauwe plek op zijn elleboog ofzo?
quote:En jij moet er en kusje op geven?
quote:Nee, eraan zuigen. Je kunt wel zien dat jij geen EHBO-cursus gevolgd hebt!Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En jij moet er en kusje op geven?
quote:je zuigt wat af he?Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, eraan zuigen. Je kunt wel zien dat jij geen EHBO-cursus gevolgd hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
quote:Oeh Lutte tochOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, eraan zuigen. Je kunt wel zien dat jij geen EHBO-cursus gevolgd hebt!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je zuigt wat af he?Vraag vriend maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vraag vriend maar.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ik heb mijn username een groen kleurtje gegeven en mezelf voorzien van een leuke tag
Ik ben illegaal!
quote:Na 'plassepiel' ben ik in zo'n lachstuip geschoten dat de Yogho rijkelijk op mijn schermpje zit en ik weinig van de rest van je post mee heb gekregen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oeh Lutte tochIk heb daarstraks een wasmachine gesjouwd, en ik stootte mijn plassepiel tegen de hoek aan, wil je er morgen even naar kijken?
het doet zo'n pijn dokter
'Buurman, wat doet u nu?'
quote:Yogho Yogho... damn wat mis ik die leuke dubbelzinnige reclames uit de jaren 90Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Na 'plassepiel' ben ik in zo'n lachstuip geschoten dat de Yogho rijkelijk op mijn schermpje zit en ik weinig van de rest van je post mee heb gekregen.
quote:Maak je druk niet druk homie, dat effect heb ik wel vaker op vrouwen. Schaamt u niet, vrouwmensch!Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Na 'plassepiel' ben ik in zo'n lachstuip geschoten dat de Yogho rijkelijk op mijn schermpje zit en ik weinig van de rest van je post mee heb gekregen.
quote:Vrouwmensch ligt inmiddels in haar bedje, en gaat morgen winkelen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak je druk niet druk homie, dat effect heb ik wel vaker op vrouwen. Schaamt u niet, vrouwmensch!
quote:Wat koop je voor mij?Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrouwmensch ligt inmiddels in haar bedje, en gaat morgen winkelen.En PD, Yogho is über.
quote:Daar hou ik je aanOp woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kan een kerstkaart krijgen als je wilt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen die tijd je adres PM'en, krijg jij een leuke, zelfgemaakte kerstkaart!
quote:Ja je mag het doenOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe ik echt hea!!!
En ik lig onder drie dekbedden en vier dekens en heb het nog koud.
quote:Haha, ik voel het!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja je mag het doen![]()
* Ploertendoder warmt Lutte op![]()
![]()
quote:Dit vrouwmensch bedoel je, het is een zelfstandig naamwoordOp woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrouwmensch ligt inmiddels in haar bedje, en gaat morgen winkelen.En PD, Yogho is über.
quote:Ik ben geen nachtbaggeraar en morgen gaat die kolerewekker gewoon weerOp woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik voel het!!
Zal ik gaan slapen of wachten op nachtbagger? Ik heb een heleboel fervente nachtbaggeraars nog niet gespot, dus misschien is het nu wel te volgen.
quote:Lief wekkertje! Je moet hem koesteren PD!Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben geen nachtbaggeraar en morgen gaat die kolerewekker gewoon weer
quote:Ik koester liever vrouwelijk schoonOp woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lief wekkertje! Je moet hem koesteren PD!
quote:Haha, dan moet je juist in de NB zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik koester liever vrouwelijk schoon
quote:Of KPDOp woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dan moet je juist in de NB zijn.
quote:Geen achttien, sowieso geen behoefte.
quote:CC is er niet, dus de kans is grootOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen achttien, sowieso geen behoefte.
Ik ga toch maar slapen, kijk af en toe nog wel even.
En hopen dat ik niet in de top 25 sta, heb maar 100 posts geplaatst ofzo!!
quote:Neeeee!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
CC is er niet, dus de kans is groot![]()
quote:Trusten meis
quote:Handjes thuis jongentjens. En je 'plassepiel' ook.Op woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lata![]()
Alleen jij en ik nog PD hihi
quote:Hihihihihih mallurdje van meOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lata![]()
Alleen jij en ik nog PD hihi
quote:Mogge freule NBT
quote:Da's mooiOp donderdag 28 oktober 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
Hee Boefjes!![]()
![]()
![]()
Ik begin al te wennen aan die nieuwe lay out!
quote:Dat kan natuurlijk ook!Op donderdag 28 oktober 2010 08:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Da's mooiIk heb nu de bagger-thema ingesteld
Ze zijn goed bezig met CSS
quote:Heeeeerlijk geslapenOp donderdag 28 oktober 2010 08:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook!
Hebben we allemaal lekker geslapen?!
En wat is het ontsnappingsplan van vandaag!
quote:oehwww, lig jij nog in bed?Op donderdag 28 oktober 2010 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heeeeerlijk geslapenlig nu nog lekker in bed
Ik ben vrij dus ik kan je komen ontvoeren
quote:Jij mag ook klef doen!
quote:* Ploertendoder knuffelt NBT
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 08:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder knuffelt NBT
quote:JaaaaaaaaaaaaOp donderdag 28 oktober 2010 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jeeeej! * NBT knuffelt heerlijk en geniet van elke seconden dat wij in elkaar armen zijn..
klef genoeg voor je?
quote:Yezzur! En ik lig heerlijkOp donderdag 28 oktober 2010 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
oehwww, lig jij nog in bed?![]()
![]()
Kom mij maar ontvoeren!
quote:Goedzo!Op donderdag 28 oktober 2010 08:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaEn ik blijf je UI tof vinden
quote:Ik ben alweer aan het werk ja.... Alweer een uur!Op donderdag 28 oktober 2010 08:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yezzur! En ik lig heerlijk
Oké, je bent aan het werk?
quote:AaahOp donderdag 28 oktober 2010 08:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
[..]
Ik ben alweer aan het werk ja.... Alweer een uur!
quote:Klinkt aangenaam!Op donderdag 28 oktober 2010 08:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aaah
Oké here's the deal: ik sta nu op, snel douchen en aankleden enzo, en dan kom ik naar Veenendaal, alwaar ik jou ontvoer! Vervolgens breng ik jou lekker naar huis, ga ik terug naar Arnhem, waar ik weer in bed ga liggen.
Tenzij je mee wilt hierheen natuurlijk
quote:Ik doe wel mee heOp donderdag 28 oktober 2010 08:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt aangenaam!je mag ook hier blijven!
quote:Dan moet je samen met Michhas mij komen halen!
quote:Nee want ik wil als ik thuis ben weer in bed, zoals nuOp donderdag 28 oktober 2010 08:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt aangenaam!je mag ook hier blijven!
quote:Deal!Op donderdag 28 oktober 2010 08:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan moet je samen met Michhas mij komen halen!
quote:Oohwww........Op donderdag 28 oktober 2010 08:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee want ik wil als ik thuis ben weer in bed, zoals nu.
quote:Michhas gaat niet mee zoals je ziet, hij wil je vast wel bij me afzetten?
quote:Ben al uit bedOp donderdag 28 oktober 2010 08:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohwww........![]()
[..]
Michhas gaat niet mee zoals je ziet, hij wil je vast wel bij me afzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |