quote:Joh!Op woensdag 27 oktober 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar veel meer vanuit een wetenschappelijk oogpunt, dan dat ik mijn identiteit eraan verbind.
quote:Waar uit Iran kom je vandaan?Op woensdag 27 oktober 2010 01:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht, maar hoogst onwaarschijnlijk.
quote:Wel volgens jouw TT.Op woensdag 27 oktober 2010 01:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht, maar hoogst onwaarschijnlijk.
quote:Ik zeg het je, Joden zijn gewoon Khazaren.Op woensdag 27 oktober 2010 01:37 schreef AryaMehr het volgende:
Op National Geopgraphic werden verscheidene volkeren op hun DNA getest en het opmerkelijke was dat de Turk die erin voorkwam genetisch gezien dicht bij de Jood stond.
quote:Shiraz.Op woensdag 27 oktober 2010 01:38 schreef Landysh het volgende:
Waar uit Iran kom je vandaan?
quote:Jawel, haplogroep M17, ook bekend als R1a1, is bewezen een indo-Iraanse marker te zijn.Er is trouwens geen Turks of Iraans DNA. Het DNA dat door Turken en Iraniėrs wordt gedragen komt overal in het Midden-Oosten, Oost- en Zuid-Europa voor.
quote:R1a1 komt het meest voor in Oost-Europa. Iraniers hebben zelf amper R1a1. Gemiddeld genomen hoort 15-20% van Iran tot haplogroep R1a1.Op woensdag 27 oktober 2010 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Shiraz.
[..]
Jawel, haplogroep M17, ook bekend als R1a1, is bewezen een indo-Iraanse marker te zijn.
quote:Daar gaat het niet om. Het is van origine een indo-Iraanse marker.Op woensdag 27 oktober 2010 01:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
R1a1 komt het meest voor in Oost-Europa. Iraniers hebben zelf amper R1a1. Gemiddeld genomen hoort 15-20% van Iran tot haplogroep R1a1.
quote:Haplogroup M17, also known as R1a1, has proven to be a diagnostic Indo-Iranian marker. The highest R1a1 frequencies are detected in the Central Asian populations of Ishkashemi Tajiks (68%) and Pamiri Tajiks (64%) , both groups being remnants of the original Eastern Iranian population of the region.
quote:Ik heb ooit ergens gelezen dat Cyrus de Grote beschreven werd als een persoon met donker haar, donkere ogen en een getinte huidskleur. Dus ik betwijfel of de oorspronkelijke Perzen/Iraniers R1a1 waren. Waarschijnlijk niet.Op woensdag 27 oktober 2010 01:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is van origine een indo-Iraanse marker.
[..]
quote:Lees het citaat eens.Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef IHVK het volgende:
Arya gaat zelfs markers toe-eigenen aan een volk.
Dan heb je echt serieus weinig van genetica en evolutie begrepen.
quote:Cyrus de Grote was een Pers/Med. Je schijnt te vergeten dat Scythen, Sarmatiers, Alanen, Koerden etc ook tot de Iraanse volkeren behoren en die groepen werden veelal omschreven als 'lang, rood/blond haar met lichte ogen'.Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef Landysh het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat Cyrus de Grote beschreven werd als een persoon met donker haar, donkere ogen en een getinte huidskleur. Dus ik betwijfel of de oorspronkelijke Perzen/Iraniers R1a1 waren. Waarschijnlijk niet.
quote:Wat voor boek was dat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat Cyrus de Grote beschreven werd als een persoon met donker haar, donkere ogen en een getinte huidskleur. Dus ik betwijfel of de oorspronkelijke Perzen/Iraniers R1a1 waren. Waarschijnlijk niet.
quote:Ik heb het dan ook over de Iraniers uit Iran en niet over alle Iraanse volken. Je snapt dat de Perzen een andere oorsprong hebben dan de Scythen en alle andere Iraanse volken die werden omschreven als 'Europees'?Op woensdag 27 oktober 2010 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Cyrus de Grote was een Pers/Med. Je schijnt te vergeten dat Scythen, Sarmatiers, Alanen, Koerden etc ook tot de Iraanse volkeren behoren en die groepen werden veelal omschreven als 'lang, rood/blond haar met lichte ogen'.
quote:Nee, ze hebben dezelfde oorsprong. Je kan niet stellen dat Iraniers uit Iran enkel 'Iraniers' zijn. De Scythen en andere Iraanse-volkeren delen dezelfde oorsprong, taal en culturele elementen. Antropologen beschouwen de Scythen als Iraniers. Ze stammen af van de 'Ariers'. Ongeveer 1500/1000 v.Chr. geėmigreerd naar Iran en Centraal-Aziė.Op woensdag 27 oktober 2010 01:54 schreef Landysh het volgende:
Ik heb het dan ook over de Iraniers uit Iran en niet over alle Iraanse volken. Je snapt dat de Perzen een andere oorsprong hebben dan de Scythen en alle andere Iraanse volken die werden omschreven als 'Europees'?
quote:De Koerden staan genetisch gezien dichterbij de Europeanen dan de Turken.En volgens mij worden/werden Koerden niet omschreven als Europees. In Turkije is het iig zo dat donkere mensen juist voor Koerden worden aangezien.
quote:Wij hebben het hier over genetica, niet over taal en cultuur. Zoals eerder gezegd behoorden de Scythen vooral tot haplogroep R1a1. De Iraniers/Perzen uit Iran daarentegen behoren juist tot haplogroepen die typisch Midden-Oosters en Zuid-Europees zijn. Hoe kunnen ze dan dezelfde oorsprong hebben?Op woensdag 27 oktober 2010 01:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ze hebben dezelfde oorsprong. Je kan niet stellen dat Iraniers uit Iran enkel 'Iraniers' zijn. De Scythen en die andere Iraanse-volkeren delen dezelfde oorsprong, taal en culturele elementen. Antropologen beschouwen de Scythen als Iraniers.
[..]
De Koerden staan genetisch gezien dichterbij de Europeanen dan de Turken.
quote:Waar staat iets over Koerden? Ik zie niks?Op woensdag 27 oktober 2010 02:02 schreef AryaMehr het volgende:
Zie de verschillen qua DNA tussen landen:
http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups.shtml
Opmerkelijk Koerdistan (Turkije).
quote:Taal zegt wel degelijks iets over een gemeenschappelijke geschiedenis. Je haalt verscheidene dingen door elkaar. Perzen zijn Iraniers, maar Iraniers geen Perzen. In Iran wonen verscheidene volkeren, waaronder zo ongeveer 55% Perzen. In het noorden/westen van Iran heeft men ongeveer 35% aan R1a1 geconstateerd. De Perzen die zo ongeveer 1500 v.Chr. richting Iran trokken behoorden tot hetzelfde tak van familie als de Scythen, Sarmatiers, Alanen, etc. De wetenschap beschouwt ze als Iraniers.Op woensdag 27 oktober 2010 02:09 schreef Landysh het volgende:
Wij hebben het hier over genetica, niet over taal en cultuur. Zoals eerder gezegd behoorden de Scythen vooral tot haplogroep R1a1. De Iraniers/Perzen uit Iran daarentegen behoren juist tot haplogroepen die typisch Midden-Oosters en Zuid-Europees zijn. Hoe kunnen ze dan dezelfde oorsprong hebben?
quote:Genetic studies conducted by Cavalli-Sforza have revealed that Iranians cluster weakly with Near Eastern groups, and somewhat closer to surrounding IE peoples (such as Anatolians). Preliminary genetic tests suggest common origins for most of the Iranian people. [92] This study is partially supported by another one, based on Y-Chromosome haplogroups.[93]
quote:According to some sources, the Scythians may have originated in the region of Persia (now Iran), in Central Asia.[13][14][15].
As a branch of the ancient Iranian peoples, they would have expanded into the steppe regions by 1000 BC.[16][17][18]
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/ScythiansThe study also noted that haplogroup mtDNA N1a was found at a relatively high frequency in the southern fringes of the Eurasian steppe, Iran (8.3%), and within the Indian Havik group (8.3%), an upper Brahmin caste. From this, a possible link to ancient populations presumed to have come from Europe that lived in the neighboring northwestern parts of the Subcontinent and Iran was suggested.[25]
quote:Damn, ik moet nu gaan. Maar ik ben het niet met jou eens en er klopt niks van dat plaatje. Ik zal morgen uitleggen waarom. Moet ik het je PM'en of zal ik mijn antwoord op jouw reactie hier plaatsen?Op woensdag 27 oktober 2010 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Taal zegt wel degelijks iets over een gemeenschappelijke geschiedenis. Je haalt verscheidene dingen door elkaar. Perzen zijn Iraniers, maar Iraniers geen Perzen. In Iran wonen verscheidene volkeren, waaronder zo ongeveer 55% Perzen. In het noorden/westen van Iran heeft men ongeveer 35% aan R1a1 geconstateerd. De Perzen die zo ongeveer 1500 v.Chr. richting Iran trokken behoorden tot hetzelfde tak van familie als de Scythen, Sarmatiers, Alanen, etc. De wetenschap beschouwt ze als Iraniers.
[..]
[ afbeelding ]
Zie de Iraniers naast de Italianen.
quote:Pm maar, anders vallen we de anderen er wellicht mee lastig.Op woensdag 27 oktober 2010 02:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Damn, ik moet nu gaan. Maar ik ben het niet met jou eens en er klopt niks van dat plaatje. Ik zal morgen uitleggen waarom. Moet ik het je PM'en of zal ik mijn antwoord op jouw reactie hier plaatsen?
quote:Is goed.Op woensdag 27 oktober 2010 02:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pm maar, anders vallen we de anderen er wellicht mee lastig.
quote:Ik vind het maar matig hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Ayca
- zarGon
We hebben nog 2 mensen nodig.
quote:Jane?Op woensdag 27 oktober 2010 08:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vlieg je er naartoe, zoals Superman en Jane.
quote:en koudOp woensdag 27 oktober 2010 08:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is verdomme nog donker buiten.
quote:Vanaf zondag heb je dat probleem niet meer.Op woensdag 27 oktober 2010 08:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is verdomme nog donker buiten.
quote:Want?Op woensdag 27 oktober 2010 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vanaf zondag heb je dat probleem niet meer.
quote:Bedankt voor de herinnering, ik zou er niet aan gedacht hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
Nee grapje, dan is het einde van de zomertijd dus is het 's ochtends weer wat lichter.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:43 schreef IHVK het volgende:
Tukaie altijd numma 1.
Want Ottomaanse rijk numma 1 en Baklava numma 1
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Er rust copyright op Sinans geniale creatie.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef IHVIHVK het volgende:
Dan niet hoor.![]()
Ik maak wel een andere.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:31 schreef Triggershot het volgende:
Vandaag werd Turkmenistan in 1991 onafhankelijk van de Sovjet Unie.
quote:Je e-status is nu met 23" verlengd.Op woensdag 27 oktober 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:
Morgen komt mijn computer met 23" scherm binnen
/nerd
quote:Ik moet wat op mijn restecp hier op te krikkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je e-status is nu met 23" verlengd.
quote:Jullie regering toch ook, mallerdsOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef IHVK het volgende:
Turken zijn weer in het nieuws dankzij Rutte!
Check
Nu.nl
quote:
quote:Dude, check de site. Wat voor reacties had je dan verwacht?Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)aakt_door_debat.html
Ik word een beetje misselijk van die reacties. Vooral ook omdat ze de Armeense genocide allang heeft erkend en daardoor onder vuur heeft gelegen binnen sommige delen van de Turkse gemeenschap. Maar de waarheid schijnt er niet meer toe te doen..
quote:Dat kan niet.Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind Knoflook. maar niets. Ik ben Ayca gewend. Ik wil Ayca (terug).
quote:Dat kan wel.Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef Knoflook. het volgende:
[..]
Dat kan niet.![]()
Weet niet naar welk adres het nieuwe wachtwoord is gestuurd.
quote:Waarom lees je dan ook de reacties op zo'n site?! Tansiyonuna yazik.Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Ik word een beetje misselijk van die reacties. Vooral ook omdat ze de Armeense genocide allang heeft erkend en daardoor onder vuur heeft gelegen binnen sommige delen van de Turkse gemeenschap. Maar de waarheid schijnt er niet meer toe te doen..
quote:IddOp woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom lees je dan ook de reacties op zo'n site?! Tansiyonuna yazik.
quote:Wat verwacht je dan van Geenstijl?Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
quote:Site is wel okee, de achterban en reacties zijn pure crapOp woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dude, check de site. Wat voor reacties had je dan verwacht?
quote:Ik zei tochOp donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, Little Italy is officieel goedgekeurd door een Italiaanse mattie van mij.
Godver, wat was die pizza lekker.
quote:Ik wist niet dat er ook een supermarkt aan vast zat, dus die vriend van mij werd helemaal hyper bij het zien van al dat 'beste voedsel ter wereld' (volgens hem dan)Op donderdag 28 oktober 2010 18:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zei toch
Plus het zijn echt Italianen!
quote:Nee hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom heeft de helft van de Turken Ozdemir als achternaam?
quote:Maakt niet uit.Op donderdag 28 oktober 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Owww sorry ik had een drukke stressvolle dag.
Breng ihvihvk terug
quote:Ozdemir betekent ijzer?Op donderdag 28 oktober 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
@wik
Omdat ze allemaal van echt ijzer zijn gemaakt.
quote:Demir betekent ijzer. Öz betekent volgens mij echt of 'afkomstig uit' correct me if i'm wrong TM of Zel.
quote:Niet specifiek.Op donderdag 28 oktober 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
Ze kijkt wel boos. Ik denk dat TM gaat voor boze dames
quote:Jaaaaaaja.Op donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet specifiek.Dit vond ik de mooiste foto die ik van haar kon vinden. Ze was me opgevallen van CNN Türk (waar er overigens nog meer mooie exemplaren rondtjilpen
).
quote:Je e-penis is alleen groot met de aantal pms van chicks in je inbox.Op donderdag 28 oktober 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe computer en jas, hoe groot is mijn e-penis nu wel niet
quote:Wat voor jas?Op donderdag 28 oktober 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe computer en jas, hoe groot is mijn e-penis nu wel niet
quote:Dan is die van mij kaulogrootOp donderdag 28 oktober 2010 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je e-penis is alleen groot met de aantal pms van chicks in je inbox.
quote:Nice.Op donderdag 28 oktober 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Onderste
[PICS ONLY] #49 Wat draag jij vandaag
quote:150 euro bij Maison de Bonneterie in A'dam of Den Haag. 80 euro korting, ze hebben jassensale t/m 31 oktober, dus ik zou snel zijn. Mexx heeft ook nog mooie liggen, maar duurder en bij mij waren mouwen te kort.Op donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
Mooie jas, hoeveel geld en waar? Ik wil een nette jas.
quote:Wat modereer je dan?Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik als mod heb een oneindig pminbox.
quote:Met als verschil dat jij nu pas écht uit je mond stinkt.Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef Knoflook. het volgende:
Ik heb Ayēa opgegeten!
Altijd was het andersom, maar nu heb ik wraak. MUAHAHAHHAAHAHA
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef Knoflook. het volgende:
Ik heb Ayēa opgegeten!
Altijd was het andersom, maar nu heb ik wraak. MUAHAHAHHAAHAHA
quote:Nahh gemeen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met als verschil dat jij nu pas écht uit je mond stinkt.
quote::/ Ayca stinkt niet. Zelfs als ze wordt opgegeten !!Op donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met als verschil dat jij nu pas écht uit je mond stinkt.
quote:IHVIHVKOp donderdag 28 oktober 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
:/ Ayca stinkt niet. Zelfs als ze wordt opgegeten !!
quote:Vrienden worden op hyves?Op donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dacht ik al
Je reinste vriendjespolitiek!
quote:Ben je sociaal dood?Op donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb web 2.0 suļcide gepleegd dus kan niet
quote:FaalhaasOp donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Schat wat is je ping?Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik heb privacy nodig.
We kunnen wel pingen!
quote:BB?Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
We kunnen wel pingen!
quote:Whatsapp?Op donderdag 28 oktober 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bb iPhone android kan allemaal met elkaar tegenwoordig.
quote:Is ze boos en vurig?Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik word lastiggevallen door een Mexicaans uitwisselingsstudente.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
Iemand nog geniale 1080p films die ik moet zien?
quote:Nice.Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik word lastiggevallen door een Mexicaans uitwisselingsstudente.
quote:Ik heb zelf een Android man.Op donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
Nee echt Trigger, vriendschappelijk, Symbian is wel t slechtste momenteel.
quote:waarom?Op donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:met ping kan je elk moment van de dag lastig gevallen worden, dat noem ik niet echt privacyOp donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
We kunnen wel pingen!
quote:Idem voor android. iOS is de enige die niet slecht is.Op donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Android man.
quote:Android gaat iOS kapot maken.Op donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Idem voor android. iOS is de enige die niet slecht is.
quote:Kun je uitzetten. En is 1 op 1. Facebook is erg publiekelijk. Niet al je vrienden of al je familie hoeft alles te zien vind ik.Op donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
met ping kan je elk moment van de dag lastig gevallen worden, dat noem ik niet echt privacy
quote:Moge de beste winnen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Android gaat iOS kapot maken.
quote:Android gaat iOS verkrachten.Op donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Android gaat iOS kapot maken.
quote:Pics?Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Knoflook. het volgende:
[..]
Android gaat iOS verkrachten.
quote:zit wat in, wat was er gebeurd, dat je zover kwam om suicide te plegen?Op donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kun je uitzetten. En is 1 op 1. Facebook is erg publiekelijk. Niet al je vrienden of al je familie hoeft alles te zien vind ik.
quote:En ik jouOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Knoflook. het volgende:
[..]
quote:wat heb jij met verkrachten de laatste tijd?Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Knoflook. het volgende:
[..]
quote:Niks bijzonders. Vrienden en famile toch uit verschillende werelden/denkwijzen en niet alles hoeft wederzijds gedeeld te worden.Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
zit wat in, wat was er gebeurd, dat je zover kwam om suicide te plegen?
quote:Sinan begrijpt het verschil niet tussen een privébericht en berichten op zijn prikbordOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kun je uitzetten. En is 1 op 1. Facebook is erg publiekelijk. Niet al je vrienden of al je familie hoeft alles te zien vind ik.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinan begrijpt het verschil niet tussen een privébericht en berichten op zijn prikbord.
quote:www.tineye.comOp donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
wik wat was die site ook alweer om van een afbeelding de achtergrond te weten?
quote:Ik ben vandaag gewoon in een haatbui, neem het mij niet kwalijk
quote:Heb je 'm nog gekeken ook?!Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gangsterboys liet me kotsen en ernaar kijken. Dat was echt fantastisch.
quote:God vermoordt kittens door mensen als jijOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon in een haatbui, neem het mij niet kwalijk.
quote:Dan is god een wrede man.Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
God vermoordt kittens door mensen als jij
quote:Searched over 1.7559 billion images
quote:Je kan niet alles hebben, hč.Op donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Searched over 1.7559 billion images
0 results
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben, hč.
quote:Nee tuurlijk niet joh, ik heb nog nooit dingen onder pistooldwang hoeven te doenOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je 'm nog gekeken ook?!Ik was niet serieus hč?!
quote:welke?
quote:Valt hij in het niet bij Shouf Shouf?Op donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je 'm nog gekeken ook?!Ik was niet serieus hč?!
quote:Ik heb 'm niet gezien.Op donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Valt hij in het niet bij Shouf Shouf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |