quote:lady's and gentlemen, we've got him, the gay guyOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
Roken is een minpunt voor de Turken. Maar aangezien er geen enkel leuk meisje bij de Zweden te vinden is... tsja.
quote:Ik moet hem nageven dat er tussen die zweden maar een mooie chick tussen zit. De rest zijn allemaal PLORKS.... Wat niet wegneemt dat ik de rest niet zou doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
lady's and gentlemen, we've got him, the gay guy
quote:DenenOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef Lindstrøm. het volgende:
Denen
Zweden, met hun kutaccent en voorkomen. Mensen, doe niet zo conservatief en lach verdomme..
quote:Zweden open noemenOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
DenenDie praten als Noren met marshmellows in hun mond
Zweden zijn open en lief. Vooral open. En lief.
quote:openOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
DenenDie praten als Noren met marshmellows in hun mond
Zweden zijn open en lief. Vooral open. En lief.
quote:Zolang het maar een deense is met mijn pik in haar mondOp woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zweden open noemenOp WoW misschien wel ja..
Denen praten alsof ze een pik in hun mond hebben
quote:over bier gesproken
quote:WoW?Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zweden open noemenOp WoW misschien wel ja..
Denen praten alsof ze een pik in hun mond hebben
quote:En als je een vrouw bent?Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Gezicht het volgende:
Als je op Turkije stemt plas je zittend.
quote:Je hebt de verkeerde voor jeOp woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
WoW?![]()
zeker nog nooit uitgegaan in Zweden, nog nooit zulke vriendelijke mensen gezien. Alleen zijn ze wel vaak racistisch.
quote:
quote:Nope - just the only guy that actually gets laid on this forumOp woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
lady's and gentlemen, we've got him, the gay guy
quote:Ga terug naar Youtube.Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef aight1 het volgende:
Justin Bieber hacked 7 accounts and voted for Turkey!!!1
quote:Omdat je maar hoogstens een paar keer in Zweden bent geweest en denkt dat je er alles vanaf weet
quote:Malmö
quote:Whehe dat zeg ik helemaal nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Omdat je maar hoogstens een paar keer in Zweden bent geweest en denkt dat je er alles vanaf weetook nog eens alleen in de steden.. goede conclusies trek je man.. ga nou maar trekken.
quote:Maar het schiet er wel lekker opOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
MalmöHeb zelden zo'n verneukte stad gezien dat zo prachtig is gelegen... alsof je vuilnis gaat storten in een helderblauw meer.
quote:Ik ken elke inwoner inderdaad. Groet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe dat zeg ik helemaal nietMaar ik ben in Denemarken en in Zweden geweest en Zweden vond ik veel toffer en veel toffere mensen. Maar ik begrijp wel dat jij elke inwoner persoonlijk kent en daardoor een veel uitgebreider gedragspatroon hebt kunnen opstellen per land. Meningen zijn uiteraard verboden alles draait om feiten. Groetjes
quote:haha, zo steek je nog eens wat van een stad op.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar het schiet er wel lekker op
Nee stockholm en dan het oude gedeelte
quote:Kan hij nog groter?Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de Turkse zomers zijn ook geweldig natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |