quote:Nee, je opent een topic op FOK en daarmee is de kous wel af he?Op woensdag 27 oktober 2010 01:49 schreef Goodstuff het volgende:
Maar ik ben gewoon bang voor verandering. Ik zou niet weten waardoor dat komt. Ik praat met niemand over problemen overigens. Ik vind dat onnodig.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 08:21 schreef alors het volgende:
Google eens op laag libido en (anticonceptie)pil. In de pil zitten hormonen en die doen soms nogal wat met je. Alleen dat beseft niet iedereen.
Ik zou zeggen: stel aan je vriend voor om (iig een tijdje) weer terug te gaan naar condooms en te stoppen met de pil. Kijk of je libido dan weer terugkomt. Als het terugkomt zou je kunnen gaan kijken naar andere oplossingen (misschien een spiraaltje oid).quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef Goodstuff het volgende:
Ik lees idd op internet veel over dat het aan de pil zou liggen.
Ik ga even informeren bij m'n dokter wat de mogelijkheden zijn.
Zon pil gooit je hele hormoonhuishouding in de war en dat leiden tot lusteloosheid/laag libido.quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Goodstuff het volgende:
ik ben sinds zaterdag gestopt met de pil. Zondag zag ik hem weer.
Toen hebben we 4 x seks gehad
Raar hoe snel dat gaat eigenlijk. Nu moet ik idd alleen nog even naar de huisarts voor een alternatief
quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Goodstuff het volgende:
Raar hoe snel dat gaat eigenlijk. Nu moet ik idd alleen nog even naar de huisarts voor een alternatief
je probeert een vrouw logica te ontfutselen?quote:Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef seasushi het volgende:
[..]
binnen 24 uur je hormoonhuishouding in orde?
Ik ben ook een vrouw, maar tegen zoveel onlogica kan ik niet tegenop.quote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je probeert een vrouw logica te ontfutselen?
als je klaar bent, kan je me dan even helpen met een medicijn tegen kanker? Dat lukt je dan vast ook wel.
Toch is het echt zo! Ik zal je nog een voorbeeld geven.quote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar tegen zoveel onlogica kan ik niet tegenop.
Ik zou toch bijna aan een placebo effect denken...
Wat een kul 'argument' zeg. Jezus.quote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je probeert een vrouw logica te ontfutselen?
als je klaar bent, kan je me dan even helpen met een medicijn tegen kanker? Dat lukt je dan vast ook wel.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een kul 'argument' zeg. Jezus.
Placebo effect denk ik, anders zou je hem in de stopweek ook iedere keer platneuken?quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Goodstuff het volgende:
Seriously, ik was in de stopweek wel altijd botergeil, maar vind seks tijdens ongesteldheid nasty :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Placebo effect denk ik, anders zou je hem in de stopweek ook iedere keer platneuken?
wees blij nu heb je meer tijd voor de echt nuttige dingen.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:11 schreef Goodstuff het volgende:
Nu ben ik bijna een jaar samen met m'n vriend. Voorheen was ik 24\7 geil, wilde ook echt van alles proberen.
Ik ben nu op 't moment gekomen dat ik echt gewoon bijna nooit zin heb. Dan denk ik; word weer zo een plakkerige zooi, moet ik me weer uitkleden etc. Etc.
Mijn vriend heeft wel constant zin, gerum als ik hem knuffel krijgt ie al een stijve.
Dit is toch niet normaal voor een 19jarige meid? Wat kan ik het beste doen, wil m'n lieve vriendje natuurlijk ook behagen.
Maar er word dus weer flink wat af geneukt, en alles is weer in ordequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Seriously, ik was in de stopweek wel altijd botergeil, maar vind seks tijdens ongesteldheid nasty :p
Las toen op internet allerlei rare theorieen waarom dat zo was, dus ik linkte het niet meteen aan de pil.
Nu valt het mee, ik ben geil maar ook ongesteld dus dat word 'm nietquote:Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar er word dus weer flink wat af geneukt, en alles is weer in orde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |