abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:28:35 #51
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88012164
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:49 schreef Goodstuff het volgende:

Maar ik ben gewoon bang voor verandering. Ik zou niet weten waardoor dat komt. Ik praat met niemand over problemen overigens. Ik vind dat onnodig.
Nee, je opent een topic op FOK en daarmee is de kous wel af he?
Intelligent, but fucked up.
pi_88012546
Lees de bijsluiter van de pil maar eens. daar staat ook verminderd libido bij. probeer een andere pil of een ander anti conceptiemiddel. ( condooms leveren alweer veel minder smeerzooi op ;) ) Spreek af dat je voorlopig maar 1 keer in de week seks hebt, en geil elkaar dan de hele dag alvast op met sms jes enzo. Soms moet je gewoon even een drempel over, en zin maken. Maar dan lijkt me een keer in de week wel voldoende, voorlopig.

En wat betreft die abortus. het kan zijn dat je er emotioneel geen problemen mee hebt gehad. Maar ik neem aan dat je dat niet nog een keer wilt, dan zou het kunnen dat je onbewust toch wat huiverig wordt omdat seks nou datgene is waardoor je een abortus moest ondergaan....
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_88044509
Neem er de tijd voor!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:42:59 #54
138259 nzw
incl fotoboek
pi_88045464
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 08:21 schreef alors het volgende:
Google eens op laag libido en (anticonceptie)pil. In de pil zitten hormonen en die doen soms nogal wat met je. Alleen dat beseft niet iedereen.
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
pi_88051786
Ik lees idd op internet veel over dat het aan de pil zou liggen.
Ik ga even informeren bij m'n dokter wat de mogelijkheden zijn.
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
pi_88199136
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef Goodstuff het volgende:
Ik lees idd op internet veel over dat het aan de pil zou liggen.
Ik ga even informeren bij m'n dokter wat de mogelijkheden zijn.
Ik zou zeggen: stel aan je vriend voor om (iig een tijdje) weer terug te gaan naar condooms en te stoppen met de pil. Kijk of je libido dan weer terugkomt. Als het terugkomt zou je kunnen gaan kijken naar andere oplossingen (misschien een spiraaltje oid).
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_88202436
ik ben sinds zaterdag gestopt met de pil. Zondag zag ik hem weer.
Toen hebben we 4 x seks gehad :')

Raar hoe snel dat gaat eigenlijk. Nu moet ik idd alleen nog even naar de huisarts voor een alternatief
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
  maandag 1 november 2010 @ 12:03:46 #58
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88204608
- totaal irrelevant! -

[ Bericht 74% gewijzigd door Adolecens op 01-11-2010 12:28:36 ]
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 1 november 2010 @ 12:05:28 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88204691
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Goodstuff het volgende:

Raar hoe snel dat gaat eigenlijk. Nu moet ik idd alleen nog even naar de huisarts voor een alternatief
Zon pil gooit je hele hormoonhuishouding in de war en dat leiden tot lusteloosheid/laag libido.

Ook een beetje afhankelijk van welke pil enzo, maar daar kan een vrouw je vast meer over vertellen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_88211482
doe het 3 weken niet en dan heb je vanzelf wel zin? :P
dat maakt t weer ff wat specialer eh...
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
pi_88215309
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Goodstuff het volgende:

:? binnen 24 uur je hormoonhuishouding in orde?
  maandag 1 november 2010 @ 18:21:49 #62
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88217475
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef seasushi het volgende:

[..]

:? binnen 24 uur je hormoonhuishouding in orde?
je probeert een vrouw logica te ontfutselen?

als je klaar bent, kan je me dan even helpen met een medicijn tegen kanker? Dat lukt je dan vast ook wel.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_88220282
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

als je klaar bent, kan je me dan even helpen met een medicijn tegen kanker? Dat lukt je dan vast ook wel.
Ik ben ook een vrouw, maar tegen zoveel onlogica kan ik niet tegenop.

Ik zou toch bijna aan een placebo effect denken...
pi_88226444
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik ben ook een vrouw, maar tegen zoveel onlogica kan ik niet tegenop.

Ik zou toch bijna aan een placebo effect denken...
Toch is het echt zo! Ik zal je nog een voorbeeld geven.
Toen ik zwanger was had ik supererg van ochtendmisselijkheid, gespannen borsten en heel de reutemeteut.
Ik vroeg aan de arts hoe lang het zou duren tot dat weg was na de abortus. Zij antwoordde; waarschijnlijk een dag tot een paar dagen.
Letterlijk 1 uur na de abortus was de misselijkheid compleet verdwenen.
  maandag 1 november 2010 @ 22:04:25 #65
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88228696
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Wat een kul 'argument' zeg. Jezus. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_88237355
Na het slikken van de pil duurt het even voor de maximale waarde in het bloed bereikt is, daarna daalt het weer. Als je een pil slikt, zijn er na twee dagen nog resten van in je lichaam. Hoe meer dagen achter elkaar de pil geslikt wordt, des te hoger wordt de hormoonspiegel. Na een week of twee slikken stijgt de hormoonspiegel niet verder, dan is een evenwicht bereikt. Hoe hoog die waarde is hangt af van de halfwaardetijd van het progestageen (eisprongremmer) van de pil. Hoe langer de halfwaardetijd, des te langer krijg je hormonen binnen. De halfwaardetijd van de meeste pillen ligt iets onder de 30 uur. Na 4 keer de halfwaardetijd mag je aannemen dat de stof uit het lichaam is verdwenen.

Omdat de pil wat langer in je systeem blijft, mag je een pil 12 uur te laat innemen. Dan is de hormoonspiegel nog hoog genoeg van de vorige dag(en). Hoe meer hormonen in de pil zitten, des te hoger is de hormoonspiegel. Dan zal het ook (iets) langer duren voor de hormoonspiegel te laag is geworden. Let op, de halfwaardetijd heeft veel meer invloed op de hormoonspiegel na anderhalve dag dan de hoeveelheid die je inneemt!

E
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:27:19 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88239544
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat een kul 'argument' zeg. Jezus. :')
;)

Al is het effect geestelijk; het is een effect.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_88242470
Verandering van spijs doet eten :X
pi_88261853
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Goodstuff het volgende:

Placebo effect denk ik, anders zou je hem in de stopweek ook iedere keer platneuken?
pi_88271566
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Placebo effect denk ik, anders zou je hem in de stopweek ook iedere keer platneuken?
Seriously, ik was in de stopweek wel altijd botergeil, maar vind seks tijdens ongesteldheid nasty :p
Las toen op internet allerlei rare theorieen waarom dat zo was, dus ik linkte het niet meteen aan de pil.
pi_88327403
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:11 schreef Goodstuff het volgende:
Nu ben ik bijna een jaar samen met m'n vriend. Voorheen was ik 24\7 geil, wilde ook echt van alles proberen.
Ik ben nu op 't moment gekomen dat ik echt gewoon bijna nooit zin heb. Dan denk ik; word weer zo een plakkerige zooi, moet ik me weer uitkleden etc. Etc.
Mijn vriend heeft wel constant zin, gerum als ik hem knuffel krijgt ie al een stijve.
Dit is toch niet normaal voor een 19jarige meid? Wat kan ik het beste doen, wil m'n lieve vriendje natuurlijk ook behagen.
wees blij nu heb je meer tijd voor de echt nuttige dingen.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:19:13 #72
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88328093
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Seriously, ik was in de stopweek wel altijd botergeil, maar vind seks tijdens ongesteldheid nasty :p
Las toen op internet allerlei rare theorieen waarom dat zo was, dus ik linkte het niet meteen aan de pil.
Maar er word dus weer flink wat af geneukt, en alles is weer in orde (8> ?
pi_88331776
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Maar er word dus weer flink wat af geneukt, en alles is weer in orde (8> ?
Nu valt het mee, ik ben geil maar ook ongesteld dus dat word 'm niet
Over een paar dagen weer er tegenaan! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')