abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88007966

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. [/spoiler
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_88008000
Jaaaaaaaaaaaaaa de OP is weer kapot :D ;(

edit, werkt opeens wel :) ^O^
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:25:11 #3
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_88008042
werkt perfect die OP
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:26:59 #4
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88008122
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:24 schreef Semmm het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa de OP is weer kapot :D ;(

edit, werkt opeens wel :) ^O^
Lekker belangrijk, waar is mijn titel :(
Ik zit hier niet voor niks rond 00:00 over gloeiende tieten te praten ;(

Mijn eieren staan al 3 dagen op verpakken, god mag weten wat ze daar uitspoken met die dingen :X
pi_88008165
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, waar is mijn titel :(
Ik zit hier niet voor niks rond 00:00 over gloeiende tieten te praten ;(
;( Ik had de lapo niet
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:29:36 #7
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88008239
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

;( Ik had de lapo niet
Dan had je een dubbele post moeten maken prutser ~O>
Ik ga slapen, dromen over mijn eieren :z
pi_88008311
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan had je een dubbele post moeten maken prutser ~O>
Ik ga slapen, dromen over mijn eieren :z
en vergeet de gloeilampen niet, trusten :*
pi_88008336
Ik had perongeluk de lapo.

En bij het vorige topic was de OP verneukt, dus als je ''Maak nieuw topic'' o.i.d. doet kwam het er verkeerd. Heb nu gewoon de ene van de Wiki genomen.

Vul me in iemand: eieren? Wat voor eieren nou weer, die ene waar je je lul in kan stoppen?
pi_88008369
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:32 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had perongeluk de lapo.

En bij het vorige topic was de OP verneukt, dus als je ''Maak nieuw topic'' o.i.d. doet kwam het er verkeerd. Heb nu gewoon de ene van de Wiki genomen.

Vul me in iemand: eieren? Wat voor eieren nou weer, die ene waar je je lul in kan stoppen?
Die ja :') _O-
pi_88008488
Trouwens, ik zie nu die nazi-aansteker in dat vorige topic :')_!

En inderdaad die ik aan MacorgaZ had verkocht, geen idee hoe ik daar ook al weer aan kwam, even in m'n mail kijken.
DealExtreme verkocht die aanstekers assorted, maar toen er klachten over kwamen hebben ze gezegd tegen de distributeur dat ze die niet meer willen

Als je deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8342
of deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8356

Bestelde kreeg je hem. Zie ook dit topic op DX forums.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:42:08 #12
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88008675
Pff ik net gloeiende tieten gefilmd :(

Even de firewirekabel zoeken, alvast een paar foto's. Ik edit deze post zo wel

5mw? Echt niet. Deze is wel wat sterker dan die rooie kermisgevallen :P Die plaat is dat glowboard trouwens.

Groen is ongeveer 20 tot 30 keer zo goed te zien als blauw. Aangezien de groene 10 keer zo sterk zou moeten zijn (is een true 50mw), zou de blauwe er 200 tot 300 keer minder fel uit moeten zien. Hier is dus duidelijk te zien dat de blauwe minstens even krachtig dan de groene is.

Tja, wat geklungel, de verf heeft niet echt veel gloeikracht en schrijven en foto maken tegelijk wordt wat slordig. Nou ja ;)

Tieten voor monkeybrain ^O^

:P

[ Bericht 15% gewijzigd door 08gnoT. op 27-10-2010 01:07:59 ]
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:53:59 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_88009083
Ik heb een signaalversterker nodig voor de TV. Heeft iemand enig idee bij welke chinese webshop ik zoiets zou kunnen bestellen!?
pi_88010848
Lightinthebox?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_88010898
Even uit het vorige topic:

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:16 schreef Brombaard het volgende:

[..]

Waar haal jij je zooi nu dan :P Ben er een tijdje uitgeweest
buyincoins, ebay, focalprice enz. DX is ook niet echt de goedkoopste meer dus er zijn genoeg alternatieven.
pi_88010967
Mijn ebook uit everbuying. Net als de iPad.

erqqwe
pi_88011181
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 02:22 schreef ElmoFan het volgende:
Even uit het vorige topic:
[..]

buyincoins, ebay, focalprice enz. DX is ook niet echt de goedkoopste meer dus er zijn genoeg alternatieven.
Heeft wel de grootste assortiment aan troep :D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:26:31 #18
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88012145
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:42 schreef 08gnoT. het volgende:

Valt me toch iets tegen als ik eerlijk ben ;(
Maar doe je rustig aan met lasers schijnen in een kamer, niet echt goed voor de ogen :@

Wat moet een dame trouwens met lasers :P
pi_88012212
haartjes weg branden misschien
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:03:25 #20
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88012607
Een gat in Paypal gevonden.

Net bij BIC een HD enclosure gekocht en vervolgens met de kortingscodes tekeer gegaan.

Ik log uit want de 10% code kan dus maar 1 keer worden gebruikt op 1 emailadres en vervolgens werkt het wel. Ik zit in paypal en druk op betalen *O* (Waarom dat iemand in deze topic de codes ongelimiteerd kan gebruiken is mij een raadsel :? )

Daarna krijg ik ineens de website van BIC met het bericht dat de korting niet kan worden gegeven omdat deze al is gebruikt. Krijg ik een mail van Paypal dat de betaling van BIC is voltooid maar zonder de korting!!!

Ik krijg dus bij Paypal het bedrag te zien, druk op betalen en vervolgens kan BIC het bedrag van de transactie veranderen 8)7 Dan zit er wel een flink gat in het Paypal systeem :')

In dit geval 30 cent maar een beetje mafia Chinees maakt er 400 dollar van ;)
pi_88012791
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:03 schreef monkeybrain het volgende:
Een gat in Paypal gevonden.

Net bij BIC een HD enclosure gekocht en vervolgens met de kortingscodes tekeer gegaan.

Ik log uit want de 10% code kan dus maar 1 keer worden gebruikt op 1 emailadres en vervolgens werkt het wel. Ik zit in paypal en druk op betalen *O* (Waarom dat iemand in deze topic de codes ongelimiteerd kan gebruiken is mij een raadsel :? )

Daarna krijg ik ineens de website van BIC met het bericht dat de korting niet kan worden gegeven omdat deze al is gebruikt. Krijg ik een mail van Paypal dat de betaling van BIC is voltooid maar zonder de korting!!!

Ik krijg dus bij Paypal het bedrag te zien, druk op betalen en vervolgens kan BIC het bedrag van de transactie veranderen 8)7 Dan zit er wel een flink gat in het Paypal systeem :')

In dit geval 30 cent maar een beetje mafia Chinees maakt er 400 dollar van ;)
Ja en dan eis je je geld terug en is er niets aan het handje ;)
pi_88012895
Je moet wel geluk hebben om de goede aansteker te krijgen, rook zelf niet maar lijkt me wel leuk om je vriend/chick zijn/haar sigaret aan te steken met een nazi aansteker ~O>
pi_88016632
Heeft iemand hier ervaringen met het bestellen van Taobao?
En ik las in de OP dat dit het beste kan via ene Jack of Rachel..

Iemand ervaringen mee?
404 - Not Found
pi_88017054
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 02:29 schreef yoishion het volgende:
Mijn ebook uit everbuying. Net als de iPad.

[ afbeelding ]
Je hebt hem nog niet binnen zeker?
Kan je zeggen of hij bevalt als je hem binnen hebt?
En of hij voor een leek ook te 'besturen' is?

Ben namelijk erg benieuwd.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:57:02 #25
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_88017074
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Pff ik net gloeiende tieten gefilmd :(

Even de firewirekabel zoeken, alvast een paar foto's. Ik edit deze post zo wel

[ afbeelding ]
5mw? Echt niet. Deze is wel wat sterker dan die rooie kermisgevallen :P Die plaat is dat glowboard trouwens.

[ afbeelding ]
Groen is ongeveer 20 tot 30 keer zo goed te zien als blauw. Aangezien de groene 10 keer zo sterk zou moeten zijn (is een true 50mw), zou de blauwe er 200 tot 300 keer minder fel uit moeten zien. Hier is dus duidelijk te zien dat de blauwe minstens even krachtig dan de groene is.

[ afbeelding ]
Tja, wat geklungel, de verf heeft niet echt veel gloeikracht en schrijven en foto maken tegelijk wordt wat slordig. Nou ja ;)

[ afbeelding ]

Lucifer en Focussen al gelukt? Ik heb nog wel een howto als het nog niet lukt :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')