abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88009647
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:08 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Te oud? Ik denk niet dat jij veel ouder bent dan ik hoor.

Edit: Jonger zelfs :') Daar ligt het aan.
Ik neem standaard aan dat iedereen hier 18 is, sorry :')

Vooral Panzermaus.
pi_88009678
Teveel persoonlijke info is hier de foks op gelekt de afgelopen twee weken. Leeftijden, foto's, droomverhalen en de hele blije boel.
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 01:14:38 #53
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88009711
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:11 schreef AnnaPetrovia het volgende:

[..]

Dus toen ik zei dat universitaire opleidingen eigenlijk vrijwel nooit 'handig' zijn voor alledag omdat het om theorie gaat en als je iets praktisch wil doen moet je maar naar het HBO... dacht jij 'dat is niet waar, ik heb toch op het MBO een praktische opleiding gedaan' of zo?! Dat is namelijk wel hoe je het bracht... 'Nou dat is niet waar, ik heb een technische opleiding gedaan en die is toch echt wel handig want dan kan ik auto's repareren enzo' of iets in die geest zei je :')
MBO is toch ook practisch ? In de werktuigbouw is het in elk geval de hoogste opleiding waarbij je ook nog iets met je handen doet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_88009715
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:13 schreef Panzermaus het volgende:
Teveel persoonlijke info is hier de foks op gelekt de afgelopen twee weken. Leeftijden, foto's, droomverhalen en de hele blije boel.
Dit heb ik dan gemist (serieus), het was alleen dat jij ooit tegen mij zei dat je je leeftijd niet wou zeggen en toen heb ik besloten dat je 18 was, omdat ik je in alle opzichten op iemand van 18 vind lijken.

Maar het is dus blijkbaar nog waar ook :')
pi_88009731
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:14 schreef AnnaPetrovia het volgende:

[..]

Dit heb ik dan gemist (serieus), het was alleen dat jij ooit tegen mij zei dat je je leeftijd niet wou zeggen en toen heb ik besloten dat je 18 was, omdat ik je in alle opzichten op iemand van 18 vind lijken.

Maar het is dus blijkbaar nog waar ook :')
Leeftijd heb ik al vaker genoemd in EXA subforum. Maar verder heb ik teveel dingen hier prijsgegeven in te korte tijd. En bij Penisbaard was het zelfs onvrijwillig.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:15:53 #56
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_88009739
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:13 schreef Panzermaus het volgende:
Heb er best wel spijt van.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_88009789
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:14 schreef 2cv het volgende:

[..]

MBO is toch ook practisch ? In de werktuigbouw is het in elk geval de hoogste opleiding waarbij je ook nog iets met je handen doet.
Ja maar daar gaat het toch nou juist om :')

Jij zei 'nou, met jouw opleiding kun je dus ook in het dagelijks leven niet veel'

Toen zei ik 'nee, het is dan ook een universitaire opleiding, als je iets wil wat je nog praktisch kunt gebruiken ga je maar naar het HBO of zo want dat is praktijkgericht'

Toen zei jij 'nee dat is niet waar hoor, ik heb een technische opleiding die wel praktisch inzetbaar is', waarmee je dus leek te zeggen dat je een universitair-technische opleiding had gehad waarmee je toevallig ook makkelijker dan andere mensen een auto kon repareren.
pi_88009813
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Leeftijd heb ik al vaker genoemd in EXA subforum. Maar verder heb ik teveel dingen hier prijsgegeven in te korte tijd. En bij Penisbaard was het zelfs onvrijwillig.
Ik weet niet eens welk subforum dat is. Maar ik kan het best begrijpen als je me nu niet gelooft dat het alleen maar een aanname van mij was. Toch is het zo
pi_88009850
quote:
9.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:13 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb een half jaar geleden ook maar even woonplaatsen en foto's uit mijn fobo verwijderd. Ik was bang dat ik op een dag herkend zou worden door een andere FOK!er. Nogal beangstigend.
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 01:21:34 #60
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88009882
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:17 schreef AnnaPetrovia het volgende:

[..]

Ja maar daar gaat het toch nou juist om :')

Jij zei 'nou, met jouw opleiding kun je dus ook in het dagelijks leven niet veel'

Toen zei ik 'nee, het is dan ook een universitaire opleiding, als je iets wil wat je nog praktisch kunt gebruiken ga je maar naar het HBO of zo want dat is praktijkgericht'

Toen zei jij 'nee dat is niet waar hoor, ik heb een technische opleiding die wel praktisch inzetbaar is', waarmee je dus leek te zeggen dat je een universitair-technische opleiding had gehad waarmee je toevallig ook makkelijker dan andere mensen een auto kon repareren.
Ik heb het idee dat jij iets door elkaar haalt. Of ik heb me weer eens verkeerd uitgedrukt.

Ik heb in elk geval niets universitairs gedaan en of ik makkelijker dan anderen een auto kan repareren is discutabel. Is die andere persoon een automonteur dan is hij over het algemeen beter. Is die andere persoon iemand die totaal niets met auto's heeft dan win ik het weer.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:21:34 #61
286493 raebyddet
pi_88009883
WE MOETEN VAN ELKAAR HOUDEN MAN. PLAATJES VAN EEKHOORNS POSTEN,OVER ONS DUISTERE VERLEDEN PRATEN, BABYFOTO'S UITWISSELEN! LIEFDE, LIEFDE, WAAR IS DE LIEFDE?!
pi_88009925
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:20 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik heb een half jaar geleden ook maar even woonplaatsen en foto's uit mijn fobo verwijderd. Ik was bang dat ik op een dag herkend zou worden door een andere FOK!er. Nogal beangstigend.
Ik ken verder geen FOK!kers, maar zou het zeker confronterend vinden om door bekenden gefronteerd te worden met mijn Nachtbaggerspuisels. Daarom zwarteblokjes ik voortaan al mijn nieuwe foto's, post ik geen woonplaatsen of opleidingen en is mijn Fotoboek alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
pi_88009951
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij iets door elkaar haalt. Of ik heb me weer eens verkeerd uitgedrukt.

Ik heb in elk geval niets universitairs gedaan en of ik makkelijker dan anderen een auto kan repareren is discutabel. Is die andere persoon een automonteur dan is hij over het algemeen beter. Is die andere persoon iemand die totaal niets met auto's heeft dan win ik het weer.
Nee, ik haal niks door elkaar denk ik, het ging gewoon even mis doordat jij er niet bij had gezegd dat het MBO was en ik dus dacht dat je een universitaire studie bedoelde, omdat het volgde op mijn post over dat universitaire studies niet praktisch gericht zijn (en jij zei dus 'mijn opleiding was wel praktisch gericht'). Foutje in de communicatie dus.
pi_88009957
quote:
8.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef raebyddet het volgende:
WE MOETEN VAN ELKAAR HOUDEN MAN. PLAATJES VAN EEKHOORNS POSTEN,OVER ONS DUISTERE VERLEDEN PRATEN, BABYFOTO'S UITWISSELEN! LIEFDE, LIEFDE, WAAR IS DE LIEFDE?!
k lag met een lekkere kill en het was zoooo good.
hij lag bovenop. kwam hij bijna klaar, grijpt hij me keel en kin staart me aan en zegt op sissend/bedreigende toon: je bent godverdomme zo lekker, ik sla dalijk je kaak kapot want je maakt me gek!
pi_88009977

Even reclame maken voor mijn nieuwe fobo hier.

Als het mag.

Fotoboek van AnnaPetrovia
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:26:18 #66
286493 raebyddet
pi_88010000
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:24 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

k lag met een lekkere kill en het was zoooo good.
hij lag bovenop. kwam hij bijna klaar, grijpt hij me keel en kin staart me aan en zegt op sissend/bedreigende toon: je bent godverdomme zo lekker, ik sla dalijk je kaak kapot want je maakt me gek!
Pure liefde!

DAT IS HOE WE HET GRAAG ZIEN
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:27:10 #67
286493 raebyddet
pi_88010024
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:25 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[ afbeelding ]

Even reclame maken voor mijn nieuwe fobo hier.

Als het mag.

Fotoboek van AnnaPetrovia
Wie zijn dat trouwens? Wat een heerlijke jongemannen.
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 01:27:33 #68
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88010035
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:

[..]

Nee, ik haal niks door elkaar denk ik, het ging gewoon even mis doordat jij er niet bij had gezegd dat het MBO was en ik dus dacht dat je een universitaire studie bedoelde, omdat het volgde op mijn post over dat universitaire studies niet praktisch gericht zijn (en jij zei dus 'mijn opleiding was wel praktisch gericht'). Foutje in de communicatie dus.
Je moet aannemer worden ^O^
pi_88010098
quote:
Hoe heet die kerel nou die met een ananas op zijn hoofd door dat optreden kwam banjeren? :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:32:34 #71
286493 raebyddet
pi_88010152
quote:
Wát een muziek. Wát een goddelijkheid. Wát een onschuld.
pi_88010160
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:30 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hoe heet die kerel nou die met een ananas op zijn hoofd door dat optreden kwam banjeren? :')
CALVIN HARRIS O+
pi_88010228
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:32 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Wát een muziek. Wát een goddelijkheid. Wát een onschuld.
Zie Voor Heel Veel Foto's, Onder Andere Jedward Met Een Banaan (True Story), Mijn FoBo.

Ik heb er toch nog best lang over gedaan het zo in elkaar te zetten vandaag, dus nu wil ik dat mensen het gaan bekijken ook :')
pi_88010232
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:32 schreef AnnaPetrovia het volgende:

[..]

CALVIN HARRIS O+
Oja. Ik heb die hele X-Factor toen gevolgd. :') Best wel treurig wel wel wel.
pi_88010265
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:35 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Oja. Ik heb die hele X-Factor toen gevolgd. :') Best wel treurig wel wel wel.
Ik heb het nooit echt fatsoenlijk gekeken, maar doordat ik nogal veel tijd op Britse fora rondhang krijg ik het toch allemaal mee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')