quote:Idd
quote:jaOp woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef Ezechielk het volgende:
Die timing. Mono als TS. Kan het beter?
quote:Dito.
quote:Hoi jij
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd
En wauw, valt me nu pas op dat je UI een mijter heeft
quote:Dat is het nu.
quote:Dat komt vast zometeen wel...Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef Lutte het volgende:
Pff, het is geluklig stukken minder druk dan afgelopen nachten.
quote:Ik vind die zo lelijk heOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
Props naar Monopoly voor de timing.
En hier wat tieten voor nachtbagger.
[ afbeelding ]
quote:Maar monoppoly jij bent baas
quote:Dat is wel echt te grootOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Episch
quote:Niet echt mooie tetten, vind je?Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ja ik hou ook niet van Aziaten.
quote:nee goffur, ik was goffur eerder en op tijd maar die faalerts kunnen iet eens de tijd op hun server goed krijgen goffur
quote:Je F5 is verdwenen einzzOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is wel dinsdag... Maar als het zo druk is kan ik het echt niet bijhouden!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Toch doe ik het uit reflex nog wel.
quote:goffurOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee goffur, ik was goffur eerder en op tijd maar die faalerts kunnen iet eens de tijd op hun server goed krijgen goffur
quote:dit.Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Die nieuwe lay out scheelt weer F5'en ja.
Nu kan ik ondertussen nog fappen ook
quote:Oei, zure shit bro.Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee goffur, ik was goffur eerder en op tijd maar die faalerts kunnen iet eens de tijd op hun server goed krijgen goffur
quote:Ik voelde wel wat als oceaan zijndeOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik neuk op het strand..vond je het geil?
quote:Eerste keer kon ik niet betalen omdat die KUT ING een storing had..tweede keer dus wel geluktOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Dyr. het volgende:
hey bobman, hoelaat morgen dan? weer half1? en wat doejij 3x in die winkel
quote:geil heur
quote:Het is woensdag...Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is wel dinsdag... Maar als het zo druk is kan ik het echt niet bijhouden!
quote:Ieder nadeel hep zijn voordeel he.Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Die nieuwe lay out scheelt weer F5'en ja.
Nu kan ik ondertussen nog fappen ook
quote:Daar poepte ik inOp woensdag 27 oktober 2010 00:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik voelde wel wat als oceaan zijnde
quote:nee hoor, hier gaat ie automagisch naar de polgende vaginaOp woensdag 27 oktober 2010 00:05 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het toch onhandig, die autoupdate, hij gaat niet naar de volgende pagina somehow, maar post alles op 1 pagina.
quote:Hoi hoi
quote:Wat is het nadeel danOp woensdag 27 oktober 2010 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ieder nadeel hep zijn voordeel he.
quote:Bij mij dus niet, alleen als ik zelf een reactie post of als ik refreshOp woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, hier gaat ie automagisch naar de polgende vagina
quote:Ik heb de auto update slider helemaal naar links
quote:Insgelijks
quote:nee ik heb hem nog wel mijn dagelijkse beterschapswensen gestuurd maar niks hoor ondankbare ondankbaar dat het isOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
hallo heeft iemand hier bakkisbaard gezien ik
vraag het gewoon nou wees maar duidelijk in je antwoord
quote:Euww doe dan klein btje naar rechtsOp woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb de auto update slider helemaal naar links
quote:TrustenOp woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga (weer) vroeg slapen.7 u m'n wekker.
quote:Slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
quote:maar hoealat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerste keer kon ik niet betalen omdat die KUT ING een storing had..tweede keer dus wel geluktEn nu wordt ie ingekort dus kan ik em morgen ophalen
quote:Slaap lekker manOp woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
quote:wat raaaaaaarOp woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij dus niet, alleen als ik zelf een reactie post of als ik refresh
quote:slaap lekker!Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Ik vond de oude lay-out beter en wat overzichtelijker.
quote:Trustels.Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
quote:DankjeOp woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Monopoly het volgende:
92Merel, ik waardeer je posts in de NB altijd
quote:lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 00:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga even wat eten
Ik denk een pizza
quote:* GuitarJJ jaloers isOp woensdag 27 oktober 2010 00:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga even wat eten
Ik denk een pizza
quote:Ja, maar computer is sowieso kut, zie helft van de foto's niet enzo.
quote:In dit bazentopic kan ik geen sarcasme doen. Gemeend is het !Op woensdag 27 oktober 2010 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DankjeOf is het sarcastisch, dat mis ik altijd op het internet
quote:Wijf
quote:InderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Oceanview het volgende:
nachtbagger gaat wel snel man zonder dat f5
quote:Klopt.Op woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Oceanview het volgende:
nachtbagger gaat wel snel man zonder dat f5
quote:pssst http://db.iobit.com/license-free/pcadvisor-asc-free-license.php even alten draaien en je pc is heel veel sneller, ja het is betrouwbaar en erg goedOp woensdag 27 oktober 2010 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar computer is sowieso kut, zie helft van de foto's niet enzo.
quote:Ah, tofOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In dit bazentopic kan ik geen sarcasme doen. Gemeend is het !
quote:Wat lekker retroOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Dan ga ik ook zo even naar mijn bedstee toe
quote:Je zou het maar niet hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Je zou maar vakantie hebben, tevens Hallon
quote:BallonOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Je zou maar vakantie hebben, tevens Hallon
quote:Inderdaad je zou het maar hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je zou het maar niet hebben.
quote:Waar dan?
quote:Hij is niet sloom verder, maar bijv. als ik naar mn eigen imageshack ga, zie ik mn foto's niet (alleen als ik ze open) terwijl het op andere computers wel werkt.Op woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst http://db.iobit.com/license-free/pcadvisor-asc-free-license.php even alten draaien en je pc is heel veel sneller, ja het is betrouwbaar en erg goed
quote:
quote:Woelah hta ik zag er eentje in de lucht ik zweer op mijn moeders en vaders dood
quote:ja maar ik meot al zo vroeg en dan huilenOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wijf12 uur is mooie tijd. Dan ben ik weer beetje op tijd terug om mij op mn broek af te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |