quote:Ah, tofOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In dit bazentopic kan ik geen sarcasme doen. Gemeend is het !
quote:Wat lekker retroOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Dan ga ik ook zo even naar mijn bedstee toe
quote:Je zou het maar niet hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Je zou maar vakantie hebben, tevens Hallon
quote:BallonOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Je zou maar vakantie hebben, tevens Hallon
quote:Inderdaad je zou het maar hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je zou het maar niet hebben.
quote:Waar dan?
quote:Hij is niet sloom verder, maar bijv. als ik naar mn eigen imageshack ga, zie ik mn foto's niet (alleen als ik ze open) terwijl het op andere computers wel werkt.Op woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst http://db.iobit.com/license-free/pcadvisor-asc-free-license.php even alten draaien en je pc is heel veel sneller, ja het is betrouwbaar en erg goed
quote:
quote:Woelah hta ik zag er eentje in de lucht ik zweer op mijn moeders en vaders dood
quote:ja maar ik meot al zo vroeg en dan huilenOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wijf12 uur is mooie tijd. Dan ben ik weer beetje op tijd terug om mij op mn broek af te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |