quote:met het ei niets, ik heb helaas niet zo'n eiOp woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
En duimelot, wat ga jij doen met het ei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef Kattenkop het volgende:
Ik ga msn-en met een leukerd
foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
via knuz msnen?
ik ben aan het msnen met een leukerd![]()
quote:Je bent heul niet met mij aan het MSNen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben aan het msnen met een leukerd
quote:Niet daar.. maar msn uitgewisseld enzo.. en dat heb ik weken niet aangehad, dus dat zegt wel wat.Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
foto?
via knuz msnen?
ik ben aan het msnen met een leukerd
quote:Hahahaaha. Vind het wel jammer dat ik geen reactie meer heb gehad op mijn vraag van die gast...Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met het ei niets, ik heb helaas niet zo'n ei
maar het verhaaltje is doorgestuurd natuurlijk
quote:denk dat die gast nog aan t bedenken is of het geen pijn voor je doet als dat snaveltje eringlipt enzoOp woensdag 27 oktober 2010 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaaha. Vind het wel jammer dat ik geen reactie meer heb gehad op mijn vraag van die gast...
quote:ik heb jouw msn geeneens volgens mijOp woensdag 27 oktober 2010 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent heul niet met mij aan het MSNen..
quote:Niet? Volgens mij heb ik jou ooit wel op MSN gehad. Toch?Op woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb jouw msn geeneens volgens mij
quote:Laat maarOp woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat die gast nog aan t bedenken is of het geen pijn voor je doet als dat snaveltje eringlipt enzo
quote:volgens mij niet!?!?Op woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij heb ik jou ooit wel op MSN gehad. Toch?
quote:Niemand wil mijOp woensdag 27 oktober 2010 09:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb alleen gemist wie je nu gekozen had eigenlijk
volgens mij wilde je cue maar is die net voor het eindsignaal er snel vandoor gegaan he!?
quote:jij hebt de battle niet afgemaakt en wist niet hoe snel je je uit de voeten moest maken toen je het woord kind hoordeOp woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand wil mijdus denk dat jij gewonnen hebt
quote:het weekend heeft 3 dagen toch!Op woensdag 27 oktober 2010 11:04 schreef macondo het volgende:
Luxe problemen door contact met meerdere leuke vrouwen voor mogelijke dates te hebben - spreek het liefste af in het weekend. Dame A is het leukste, wil er graag mee afspreken - is ook wederzijds trouwens. Maar voor ik haar kon uitnodigen werd ik zelf door dame B uitgenodigd om wat te drinken. Dus als de wiedeweerga dame A uitgenodigd, en B afgehouden met een slap smoesje.
Wel een gedoe altijd.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef Duimelot het volgende:
jij hebt de battle niet afgemaakt en wist niet hoe snel je je uit de voeten moest maken toen je het woord kind hoorde![]()
en niemand wil jou, neuh daarom heb jij gezoend zeker en ik niet!?
quote:Je kan idd wel combineren hoor. Gewoon smiddags B of A en/of savonds of een andere dag die ander.Op woensdag 27 oktober 2010 11:04 schreef macondo het volgende:
Luxe problemen door contact met meerdere leuke vrouwen voor mogelijke dates te hebben - spreek het liefste af in het weekend. Dame A is het leukste, wil er graag mee afspreken - is ook wederzijds trouwens. Maar voor ik haar kon uitnodigen werd ik zelf door dame B uitgenodigd om wat te drinken. Dus als de wiedeweerga dame A uitgenodigd, en B afgehouden met een slap smoesje.
Wel een gedoe altijd.
quote:ik ben gewoon single hoor wie wil mij nou langer!?!?Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]Je zou haast denken dat het zo overkwam he
![]()
Oke, mensen willen mij voor een avondje en jou voor langer
quote:Die van jou natuurlijk. Ik maak geen fouten.Op woensdag 27 oktober 2010 11:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja is het mijn fout of de jouwe?
quote:stom van me om dat zelfs maar te vragen heOp woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk. Ik maak geen fouten.
quote:Belachelijk!Op woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stom van me om dat zelfs maar te vragen he
quote:
quote:Twee dates op dezelfde dag? nah.. dan kan ik geen enthousiasme opbrengen, en zal het niets worden.Op woensdag 27 oktober 2010 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Je kan idd wel combineren hoor. Gewoon smiddags B of A en/of savonds of een andere dag die ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |