quote:Wat ze van jou vinden staat los van wat ze/wij van ons vinden heOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef JoeBravo het volgende:
en dan krijg ik het verwijt mezelf zielig te vinden
quote:Ik ben 32, staat ook in mijn foboOp woensdag 27 oktober 2010 11:31 schreef brunette82 het volgende:
[..]
10 jaar? hoe oud ben jij dan neelix??
battle dates zijn saai...ik doe er nooit mijn best, zit er voor de lol..
de ander doet altijd vreselijk zijn best, en toch word k 9 van de 10 keer gekozen.
en, dan 'klik' ik altijd, niet verder met deze contact![]()
de meeste mensen nemen het zo serieus, come on
quote:Wel eens in het echt gespeeddate? Dat is pas afzien.Op woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Twee dates op dezelfde dag? nah.. dan kan ik geen enthousiasme opbrengen, en zal het niets worden.
quote:o oke, soms hebben mensen dat niet in hun fobo staan, vandaar even de vraagOp woensdag 27 oktober 2010 11:36 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben 32, staat ook in mijn foboEn douche-eendje is uit 87, dus da's bijna 10 jaar dan he..
quote:Hou jij mijn handje dan vast?Op woensdag 27 oktober 2010 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, Q. als het weer eens in Utrecht is, zullen we dan gaan?Lijkt me lachen
quote:noem je me nou een geval apart?Op woensdag 27 oktober 2010 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ze van jou vinden staat los van wat ze/wij van ons vinden he
quote:iedereen is een geval apartOp woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
noem je me nou een geval apart?
quote:hoe kan ik nou zwelgen in zelfmedelijden als je zo doet?
quote:Krijg je bij die battle dates wel foto's te zien of is dat pas na de opvolgende speeddate ?Op woensdag 27 oktober 2010 11:31 schreef brunette82 het volgende:
[..]
10 jaar? hoe oud ben jij dan neelix??
battle dates zijn saai...ik doe er nooit mijn best, zit er voor de lol..
de ander doet altijd vreselijk zijn best, en toch word k 9 van de 10 keer gekozen.
en, dan 'klik' ik altijd, niet verder met deze contact![]()
de meeste mensen nemen het zo serieus, come on
quote:jij hebt al genoeg gezwelgdOp woensdag 27 oktober 2010 11:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe kan ik nou zwelgen in zelfmedelijden als je zo doet?![]()
quote:eehm, heb jij niet op zitten letten de afgelopen week, ben er al heul druk mee bezigOp woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt al genoeg gezwelgd
nu is het tijd voor de wat arrogantere houding
die ga je komende week hier oefenen okee?
quote:Hij moet maar bij mij in de leer gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt al genoeg gezwelgd
nu is het tijd voor de wat arrogantere houding
die ga je komende week hier oefenen okee?
quote:van wie denk je dat ik de kunst heb afgekeken?Op woensdag 27 oktober 2010 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij moet maar bij mij in de leer gaan.
quote:
quote:Wat is dan wel jouw manier om zelfvertrouwen te kweken? En wat is de rol van datingsites daarin? Of is het zo dat je zelfvertrouwen kweekt door te fokken?Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
niet mijn manier van zelfvertrouwen kweken.
quote:op het moment dat ik de opmerking maakte ging ik er serieus over nadenkenOp woensdag 27 oktober 2010 12:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is dan wel jouw manier om zelfvertrouwen te kweken? En wat is de rol van datingsites daarin? Of is het zo dat je zelfvertrouwen kweekt door te fokken?
quote:Zelfvertrouwen en dating sites, dat kan twee kanten op werken. Berichtjes krijgen en positieve reacties op jouw berichtjes geeft een ego-boost dus meer zelfvertrouwen. Wat weer doorwerkt irl. Aan de andere kant weinig tot geen berichtjes en of nauwelijks positieve reacties op jouw berichtjes geeft vaak een teken van bevestiging voor iemand met toch al weinig zelfvertrouwen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is dan wel jouw manier om zelfvertrouwen te kweken? En wat is de rol van datingsites daarin? Of is het zo dat je zelfvertrouwen kweekt door te fokken?
quote:Berichtjes sturen op profielsites is echt heel erg slecht voor mijn zelfvertrouwen....dan ga ik de hele tijd me ongerust maken waarom ik nog niets terug hebOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen en dating sites, dat kan twee kanten op werken. Berichtjes krijgen en positieve reacties op jouw berichtjes geeft een ego-boost dus meer zelfvertrouwen. Wat weer doorwerkt irl. Aan de andere kant weinig tot geen berichtjes en of nauwelijks positieve reacties op jouw berichtjes geeft vaak een teken van bevestiging voor iemand met toch al weinig zelfvertrouwen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Berichtjes sturen op profielsites is echt heel erg slecht voor mijn zelfvertrouwen....dan ga ik de hele tijd me ongerust maken waarom ik nog niets terug heb
Buiten dat, denk ik toch ook dat je beter wat zelfvertrouwen kan hebben voor je gaat online daten, anders kom je toch nooit heel overtuigend over als een leuk persoon, denk ik.
quote:Draai het eens om, ik reageer als ik al een date heb of wanneer ik er even geen zin in heb ook vaak niet op berichtjes, betekent dat dat ik altijd een oordeel heb over die vrouwen? Nee, gewoon dat de situatie niet zo is.Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Berichtjes sturen op profielsites is echt heel erg slecht voor mijn zelfvertrouwen....dan ga ik de hele tijd me ongerust maken waarom ik nog niets terug heb
quote:Ik bedoel in het algemeen, niet specifiek jouOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik stuur zo meteen wat terug maar ik ben druk met die stargate, die moet ook een keer af
quote:En gij geleufd daOp woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zou niets horen zelfs als iets goeds kunnen zien, omdat ze misschien denken, die wil ik nu niet meteen afwijzen.
quote:Ik krijg na mijn glas-ei verhaal nogsteeds reclame van interpolis, glashelderOp woensdag 27 oktober 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
Blijkbaar moet ik op versiercursus gezien ik steeds reclame van versiercursus.com krijg vandaag.
quote:Maar ik heb het helemaal niet over versieren gehad, dat is juist het mooie.Op woensdag 27 oktober 2010 14:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ik krijg na mijn glas-ei verhaal nogsteeds reclame van interpolis, glashelder
quote:Dan is het gewoon een subtiele hint!Op woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik heb het helemaal niet over versieren gehad, dat is juist het mooie.
quote:Tja, of je neemt het allemaal niet zo serieus. Het moet wel leuk zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
quote:Het allemaal minder serieus nemen is goed voor je zelfvertrouwen en lijkt zelfs ook betere resultaten op te leverenOp woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tja, of je neemt het allemaal niet zo serieus. Het moet wel leuk zijn.
quote:Dat is toch zo met alles in het leven?Op woensdag 27 oktober 2010 14:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het allemaal minder serieus nemen is goed voor je zelfvertrouwen en lijkt zelfs ook betere resultaten op te leveren
quote:Je praktijkvoorbeeld is een hele hoge uitzondering. De meeste vrouwen lezen echt alle berichten die ze ontvangen, ook als ze pas lid zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik geef net een praktijk voorbeeld.
quote:klopt, maar ik vind wel, het is een kleine moeite om ja of nee te zeggen...Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je praktijkvoorbeeld is een hele hoge uitzondering. De meeste vrouwen lezen echt alle berichten die ze ontvangen, ook als ze pas lid zijn.
Je kunt overigens duizenden theorieën erop los laten waarom vrouwen totaal niets laten horen, maar er is er volgens mij maar 1 die altijd opgaat : "geen bericht geen interesse"
quote:Ik denk dat je een uitzondering bent.Op woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef brunette82 het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind wel, het is een kleine moeite om ja of nee te zeggen...
quote:het is nog geen 10 seconden werk om "geen interesse' te sturen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
Als ik zoals destijds op RP dagelijks tientallen berichtjes krijg ga ik echt niet de moeite nemen om overal wat op terug te sturen. De echte volhouders waar ik niet in geinteresseerd was kregen na 3 berichtjes wel een geen-interesse boodschap. Ook vind ik het soms erg leuk om een paar dagen te wachten en dan eens een berichtje terug te sturen met de boodschap "dat had je vast niet meer verwacht!"
quote:Ik doe het tegenwoordig ook weer op RP ja, eigenlijk toont het wel van goed fatsoen...Op woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef brunette82 het volgende:
[..]
quote:En soms heb je gewoon andere prioriteitenOp woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het is nog geen 10 seconden werk om "geen interesse' te sturen.
en, ook al krijg je tientallen per dag, je neemt wel de moeite en tijd om continu te kijken
op rp, dan kan je vast ook wel het fatsoen hebben om interesse of 'geen interesse' te tonen.
Kleine moeite, lijkt mij...
quote:Ik doe het zelf ook niet. Zeker, vrouwen van 30 die er uitzien als 40 met drie onderkinnen teveel - dat is een makkie. Geen interesse berichtje. Maar de twijfelgevallen.. dat blijft wel eens liggen. (leuk gezicht, slechte tekst, of vice versa). Of leuk gezicht, leuke tekst maar op zoek naar.. en dan een beschrijving van iemand die ik niet ben.Op woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef brunette82 het volgende:
[..]
quote:VrouwenhumorOp woensdag 27 oktober 2010 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
. Ook vind ik het soms erg leuk om een paar dagen te wachten en dan eens een berichtje terug te sturen met de boodschap "dat had je vast niet meer verwacht!"
quote:Ik vind hem eigenlijk wel heel leukOp woensdag 27 oktober 2010 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
Als ik zoals destijds op RP dagelijks tientallen berichtjes krijg ga ik echt niet de moeite nemen om overal wat op terug te sturen. De echte volhouders waar ik niet in geinteresseerd was kregen na 3 berichtjes wel een geen-interesse boodschap. Ook vind ik het soms erg leuk om een paar dagen te wachten en dan eens een berichtje terug te sturen met de boodschap "dat had je vast niet meer verwacht!"
quote:..en praktisch voor wanneer je toch nog terug wilt komen op iemand om dat je vorige keus niet doorging.Op woensdag 27 oktober 2010 16:06 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel heel leuk
quote:Precies, VrouwenhumorOp woensdag 27 oktober 2010 16:06 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel heel leuk
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Maar mijn keuzes gaan altijd doorOp woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en praktisch voor wanneer je toch nog terug wilt komen op iemand om dat je vorige keus niet doorging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |