Peer vindt ze heerlijk. Nu je het zegt, gisteravond heeft ze een peer gegeten en vannacht kwam het dus op gang. Maar het is dus kennelijk niet laxerend genoeg om de pijn voor haar weg te nemenquote:Op maandag 1 november 2010 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, wat ook goed laxerend werkt, is peer. Weet niet of ze dat lekker vindt?
Bar, wat moeilijk en confronterend. Ik hoop voor je dat het wat minder moeilijk wordt als Roy dadelijk wat ouder wordt, misschien. In ieder geval beterschap voor je mannetje
ze is toch in slaap gevallen en slaapt inmiddels bijna een uur
Ze poept meestal wel om de dag. Daar maak ik me niet zo'n zorgen om..quote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef _Bar_ het volgende:
heb alweer een klein gloeispiraaltje bij me zitten, amper een uurtje geslapen.
Raisa hier hebben we echt lopen zoeken roy kon gemakkelijk een week niet poepen en als hij poepte 1 kleine harde keutel.
naarmate hij meer en meer mee ging eten verdween dat niet kunnen poepen langzaamaan, en nu is het weg gelukkig.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:21 schreef miss_sly het volgende:
En as we speak is mevrouw een appel aan het eten. Ik had gisteren op de pure markt een paar kleine appeltjes gekocht, formaat flinke mandarijn, zodat ze zelf een appel kan eten. Kijken wat ze ervan vindt. Volgens mij vindt z ehet wel wat
Herkenbaarquote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
En thuis vind ik het dan nog niet zo heel erg maar midden in een winkel ofzo... Huuuuuu Ik vind dat toch wel een moeilijk iets hoor!
Zo herkenbaar, ik zeg dat ook enorm vaak. Maar Xeentje vindt ook alle lampen prachtigquote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien denkt Isabeau wel dat booilamp één woord is. Want ik zeg ongetwijfeld vaak tegen haar: "Kijk eens wat een mooie lamp!"
bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottototquote:Op maandag 1 november 2010 16:02 schreef huuphuup het volgende:
en ze begint steeds meer herkenbaar te brabbelen
naar het plaatje van de kip wijzen (of de eend, die lijken nog teveel op elkaar) en dan Kikp roepenen Uuuiiww naar de uil
en paad gaat ook steeds duidelijker. Kah (klaar) en die, nee, mama/papa, bal zegt ze ook.
t gaat ineens sinds een dag of wat zo hardzo leuk
![]()
en verder is het nog een boel lideli-delideli hier
oh ja haha idd, haaaai en daaaag.quote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottotot
En tegen iedereen die ze tegenkomt HOI
Hij heeft de camera meequote:Op maandag 1 november 2010 17:04 schreef huuphuup het volgende:
Huuuu Twinks![]()
wat zul je geschrokken zijn!!
En yaaaay voor de stapjes van Niels!!![]()
![]()
filmpje naar papa sturenof heeft hij geen internet?
Hoe gaat het? Red jij het een beetje of heb je het gevoel handen tekort te komen?
Hmm nee B. heeft er eigk geen last van gehad en ik heb ook nooit last van jetlag ofzo.quote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hij heeft de camera mee
Het gaat wel hoorHet is alleen wel saai zo alleen, vooral met avondeten.
Mijn man heeft er veel meer last van, die kon helemaal niet slapen door de jetlag en stortte gisteren half inHebben jullie dat ook zo erg als jullie naar China/Japan gaan?
Hij heeft wel allemaal cute dingetjes gekocht <3 Helaas geen kleertjes, alles was Europees wat ze verkochten
ik ook, hoewel er nu iets schot lijkt te komen in de zaak. Nog onduidelijk, maar ik heb hoop dat hij voor z'n tweede nog gaat babbelenquote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben jaloers op jullie praatgrage kindjes!
Ik ook! DIE! is toch wat moeilijker te snappen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben jaloers op jullie praatgrage kindjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |