abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2010 @ 13:00:46 #251
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88206465
Ik hoor die sirenes nooit (hoor nog voor zo'n 60%), dus ik hou er ook nooit rekening mee eigenlijk. :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 1 november 2010 @ 13:02:06 #252
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88206510
heb alweer een klein gloeispiraaltje bij me zitten, amper een uurtje geslapen.

Raisa hier hebben we echt lopen zoeken roy kon gemakkelijk een week niet poepen en als hij poepte 1 kleine harde keutel.
naarmate hij meer en meer mee ging eten verdween dat niet kunnen poepen langzaamaan, en nu is het weg gelukkig.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 13:06:26 #253
5428 crew  miss_sly
pi_88206644
Raissa, wat ook goed laxerend werkt, is peer. Weet niet of ze dat lekker vindt?

Bar, wat moeilijk en confronterend. Ik hoop voor je dat het wat minder moeilijk wordt als Roy dadelijk wat ouder wordt, misschien. In ieder geval beterschap voor je mannetje :*

ze is toch in slaap gevallen en slaapt inmiddels bijna een uur
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88206667
Och Bar wat moet dat moeilijk zijn :*

Hier ook een meiske dat volledig overstuur wakker werd van de sirenes -O- En ze was al niet lekker... kom maar op met de kies/tand/wat t dan mag zijn, dit is zo sneu ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88206751
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, wat ook goed laxerend werkt, is peer. Weet niet of ze dat lekker vindt?

Bar, wat moeilijk en confronterend. Ik hoop voor je dat het wat minder moeilijk wordt als Roy dadelijk wat ouder wordt, misschien. In ieder geval beterschap voor je mannetje :*

ze is toch in slaap gevallen en slaapt inmiddels bijna een uur
Peer vindt ze heerlijk. Nu je het zegt, gisteravond heeft ze een peer gegeten en vannacht kwam het dus op gang. Maar het is dus kennelijk niet laxerend genoeg om de pijn voor haar weg te nemen :{

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef _Bar_ het volgende:
heb alweer een klein gloeispiraaltje bij me zitten, amper een uurtje geslapen.

Raisa hier hebben we echt lopen zoeken roy kon gemakkelijk een week niet poepen en als hij poepte 1 kleine harde keutel.
naarmate hij meer en meer mee ging eten verdween dat niet kunnen poepen langzaamaan, en nu is het weg gelukkig.
Ze poept meestal wel om de dag. Daar maak ik me niet zo'n zorgen om..
  maandag 1 november 2010 @ 13:15:07 #256
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88206918
Bar :* Ik weet verder geen woorden te vinden.
Ik hoop dat de angst zal slijten, al zal het waarschijnlijk nooit weg gaan. :*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88206948
Pfff ik ben weer 10 jaar ouder geworden in 5 minuten.
Tess lag gek te doen op mijn bed, ik zat aan de telefoon. Ik zie d'r ineens naar de rand schuiven, wil d'r tegenhouden en ze valt zo, hoofd eerst, van mijn bed op de grond..

Mevruow heeft vanmorgen ook maar 45 minuten geslapen terwijl ze normaal altijd minstens 1,5 uur slaapt. Als Amber straks thuis is gaat Tess nog maar een uurtje naar bed denk ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 november 2010 @ 13:29:49 #258
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88207366
Vicky :o, wel alles goed?

Bar :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88207384
ja gelukkig wel. Het was gelijk heel hard huilen en ze is nu al weer ontzettend ondeugend aan het zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 november 2010 @ 13:44:01 #260
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88207808
Niet helemaal bijgelezen, even snel wat ik hier langs zag komen:
Wij mochten zondag tot half 8 blijven liggen!!!! En mevrouw is ook overgegaan op 1 slaapje. De ene keer lukt het haar beter dan de andere, maar goed, we zijn er *O*
Peer en appel zijn vies, banaan, druiven, mandarijnen zijn jummie! (misschien komt de appel ook wel omdat ze zo weinig tandjes nog maar heeft)
Praten, nix hoor, alleen aai zegt ze, maar ze kan wel alles redelijk aanwijzen (of ze kijkt er in ieder geval naar) en als ze in een boekje aan het kijken is en je vraagt waar de eend/aap/olifant is, dan gaat ze ook de bladzijde zoeken waar die staat.
Poepen, al weken een drama, maar het zijn dan ook echt hele dikke grote harde keutels. Ze komt dan tegen mij of papa aanstaan, snikt een kwartiertje, en als ze klaar is, gaat ze vrolijk verder spelen alsof er niets aan de hand is (maar die stank!!!!! Ik kan het helemaal niet meer verdragen sinds ik zwanger ben, dus manlief doet ze allemaal of de oppas door de week, gaat tegenvallen na de bevalling :{ )
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 1 november 2010 @ 14:18:29 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88208946
Vicky, en hoeveel grijze haren heb je er weer bij gekregen ;) :* voor de schrik!

Was Roy gisteren nog een "zielig"hoopje mens wat gewoon bij ons wilde zitten, liggen op de bank.
Nog steeds ziek maar Roy wilt alleen maar met rust gelaten worden, hij duwt me ook gewoon weg, op de bank liggen is er niet bij.
Nadat hij ineens weer vuurrode wangen kreeg weer even gevoeld en omdat ik het maar warm vond maar een zetpil weer gegeven.
Nu ligt hij op bed niet geheel zonder protest maar misschien valt hij zo nog wel in slaap.

Na hoeveel dagen belde je ook alweer de ha? na 3 dagen koorts toch?
Tenzij je kindje suffig of moet spugen dan eerder. (dat weet ik nog)
pi_88209164
Ja drie dagen idd geloof ik Bar. Vervelend hoor!

wij waren afgelopen zaterdag bij vrienden in Twente en daar logeerden we ook. Isabeau was nogal vroeg wakker ( }:| ) en ik zat beneden in de woonkamer met haar te koekeloeren. Kijkt ze ineens naar boven, wijst met haar vingertje naar de lamp en zegt: booi lamp! (en sindsdien zijn alle lampen 'booi lamp!'

Ik vind het best knap! (maar ja, da's logisch, het is mijn kind :') )
pi_88209213
en het deed me vreselijk denken aan een oude reclame van ik geloof praxis, waarin een vrouw een lamp komt kopen bij een winkel waar ze alleen simpele peertjes verkopen. En als ze vraagt om een mooie lamp, komen ze met een peertje met een strik erom. "Mooie lamp!"
pi_88209327
wat goed Isabeau!!

Tess wijst net naar de tv en zegt: mama, die apetoopt. Pakt de afstandsbediening en zegt het weer... oftewel: mama, de dvd is afgelopen, zet m nog eens een keertje aan _O-
kleine wijsneus :D

oh en mevrouw zingt dus gewoon hondje waf... ze begint met waf waf waf en houdt dan gewoon de toon van het liedje aan maar vult zelf "woordjes" in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88209413
Hier adviseren ze na 3 dagen te bellen Bar.
Beterschap!

Sjee wat kan "Isabooi" toch kletsen zeg!
Ik vind dat ook knap voor zo'n kleintje!

En Tess ook al van die moeilijke woorden, poeh hee!
Kletstantes!

het lijkt erop dat hier vooral de jongens het wat rustiger aan doen met praten.
Lars ook.
Die zegt BOE als je vraagt wat een koe doet, toktok bij de kip, en kakkak (of dat maak ik ervan) bij een eend.
Verder papa en mama. En Buh als hij zich weer eens heeft verstopt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 1 november 2010 @ 14:32:25 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88209427
Iseboo mooi he lampen ;)
Wijze dame is Tess geloof ik ;)

Dan praat Lars meer als Roy daar komt nog werkelijk niks verstaanbaars uit, ja gillen van plezier of gelach.
en heel soms denken we mmmmmm te horen.
  maandag 1 november 2010 @ 14:35:41 #267
238474 Jeetjejom
pi_88209516
Isabeau, wat een kletstante hoor! En zijn alleen lampen booi, of is alles booi?
Jouw warmte is genoeg
pi_88209582
Alles is booi, maar lampen krijgen een speciale vermelding.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 14:45:46 #269
5428 crew  miss_sly
pi_88209843
haha, grappig die fascinatie voor lampen :D En zo leuk dat Isabeau al mooi kent O+

Senna verbaasde me gisteren weer vreselijk. Ik zei: ga je schoentjes maar pakken, dan gaan we wandelen. Dus zij naar haar kamertje, kwam terug met de regenlaarsjes. Ik zei: nee, die niet, je schoentjes. Zij weer terug, komt ze terug met 1 schoen. Ik weer: goed zo, maar ook de anderen, eentje is niet genoeg. Zij weer terug naar haar kamer, en bleef nogal even weg. Kwam ze terug met de goede schoen en een all star. Dus ik dacht: zie je, het is echt toch wel toeval hoor, als ze met het goede aan komt wandelen. Maar ik probeerde het nog een keer: nee, dat is geen goede he, je moet nog een keer dezelfde hebben. Zij weer terug naar haar kamer, en ik stond op om haar achterna te lopen en de goede set te pakken. Bij het opstaan zie ik iets onder de bank liggen: de andere goede schoen :o Ze kon dus gewoon niet het goede paar pakken, want dat lag er niet :D

Toeval? ik weet het niet, maar ik vond het heel knap O+ :D
  maandag 1 november 2010 @ 14:51:48 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88210044
Dat is ook knap van Senna :D Miss
  maandag 1 november 2010 @ 15:08:52 #271
238474 Jeetjejom
pi_88210605
Wow Senna, wat knap!
Jouw warmte is genoeg
pi_88210679
Senna, slimme meid!

Leuk wat ze toch allemaal al begrijpen op de een of andere manier :)
Fake it till you make it...
pi_88210801
Knappe Senna!

Ik vind Senna zo ontzettend leuk als ze lacht. Vreselijk guitig!
pi_88211757
Wat knap van Senna! En van Isabeau :o

Ik ben al blij als m'n kind doorheeft dat we naar buiten gaan wanneer ik met d'r jas aankom. Maar die zal echt niet d'r eigen schoentjes gaan zoeken hoor :o Of zinnen van twee woorden maken! Wow!
pi_88211841
Misschien denkt Isabeau wel dat booilamp één woord is. Want ik zeg ongetwijfeld vaak tegen haar: "Kijk eens wat een mooie lamp!"
pi_88212137
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:21 schreef miss_sly het volgende:
En as we speak is mevrouw een appel aan het eten. Ik had gisteren op de pure markt een paar kleine appeltjes gekocht, formaat flinke mandarijn, zodat ze zelf een appel kan eten. Kijken wat ze ervan vindt. Volgens mij vindt z ehet wel wat :D
:D
Amélie heeft vanmorgen ook een appel op, zo'n kleintje uit zo'n zak kinderappels. Ik had ze eigenlijk voor mezelf gekocht maar hij werd onderschept. Ik dacht eigk dat ze niet door het schilletje heen zou komen maar dat viel alles mee. Ze vond het heerlijk :D weer wat om toe te voegen aan het lijstje van lekk0r :9

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Raissa het volgende:

[..]

:D

En thuis vind ik het dan nog niet zo heel erg maar midden in een winkel ofzo... Huuuuuu Ik vind dat toch wel een moeilijk iets hoor!
Herkenbaar :D
Amélie is nog geen driftkikkertje gelukkig maar Nee :N hmm... haha. Afleiden werkt nu voorlopig nog wel maar ze is niet gek, ik merk dat ze zich minder makkelijk laat afleiden als ik iets afpak. Dan kijkt ze me beledigt aan met een blik van ja eh... leuk en aardig maar eh... geef es terug? }:|

Bar :* wat moeilijk.

Oh Raissa ik zou gewoon even bellen voor lactulose. Je wilt niet dat Mila een link gaat leggen tussen poepen en pijn, ik zou er liever niet te lang mee afwachten. Wat Ssserpente (geloof ik) al zei, het kan vrij snel opgelost zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88212284
Senna met haar schoentjes... O+ O+

quote:
Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien denkt Isabeau wel dat booilamp één woord is. Want ik zeg ongetwijfeld vaak tegen haar: "Kijk eens wat een mooie lamp!"
Zo herkenbaar, ik zeg dat ook enorm vaak. Maar Xeentje vindt ook alle lampen prachtig :D O+
Zaterdag waren we uit eten in een wok restaurant en daar hing een enooooooooorme lamp aan het plafond. Xeentje heeft de hele avond zitten wijzen naar de lamp tegen iedereen die voorbij kwam en naar haar keek. Zo schetig O+
pi_88212365
en ze begint steeds meer herkenbaar te brabbelen :D

naar het plaatje van de kip wijzen (of de eend, die lijken nog teveel op elkaar) en dan Kikp roepen :D en Uuuiiww naar de uil :') en paad gaat ook steeds duidelijker. Kah (klaar) en die, nee, mama/papa, bal zegt ze ook.
t gaat ineens sinds een dag of wat zo hard :D zo leuk O+

en verder is het nog een boel lideli-delideli hier :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88212424
DriftGifkikkertje heb ik wel... my god wat heeft dat kind een temperament zeg..

Ik had d'r net nog ff in d'r bed gelegd want 45 minuten ipv 2 uur vind ik toch wel weinig... Mevrouw was het er niet mee eens en heeft weer zelf de deur open gemaakt.... o|O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88213250
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:02 schreef huuphuup het volgende:
en ze begint steeds meer herkenbaar te brabbelen :D

naar het plaatje van de kip wijzen (of de eend, die lijken nog teveel op elkaar) en dan Kikp roepen :D en Uuuiiww naar de uil :') en paad gaat ook steeds duidelijker. Kah (klaar) en die, nee, mama/papa, bal zegt ze ook.
t gaat ineens sinds een dag of wat zo hard :D zo leuk O+

en verder is het nog een boel lideli-delideli hier :+
bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottotot

En tegen iedereen die ze tegenkomt HOI
pi_88213339
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

bdieeebdieeeeee ohohohohoh bedoebedoebedoe tortortooottotot

En tegen iedereen die ze tegenkomt HOI
oh ja haha idd, haaaai en daaaag.
Als ze het wel weer lang genoeg geweest vindt dan begint ze ook alvast met zwaaien en dag roepen :D :') Gastvrijheid ten top in huize Huup :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88213441
Schattig!
Hier is het doeg. Snap ik niet, want dat zeggen wij nooit.

Doeg doeg...en zwaaien inderdaad. Ook als mensen net binnen zijn. :')
  maandag 1 november 2010 @ 16:42:03 #283
238474 Jeetjejom
pi_88213917
Ik ben jaloers op jullie praatgrage kindjes!
Jouw warmte is genoeg
pi_88214575
Wat knap van Senna dat ze gewoon weet wat schoenen zijn, dat ze snapt wat "andere" betekend en dat ze snapt dat schoenen als paar bij elkaar horen! Ik weet wel zeker dat ze veel meer snappen dan dat wij doorhebben.
Ik postte een paar dagen geleden toch foto's van Niels die met een beer knuffelde, gisteren vroeg ik hem of hij met zijn beer ging knuffelen en hij deed het ook nog. Ik was zo verbaasd O+
En dat heb ik nog wel met meer dingen waar ik nu even niet op kom. Hij helpt ook heel goed met aankleden bijvoorbeeld (wel onder luid protest :P)

Booie lamp O+ Tjonge wat gaat zij snel zeg, de meeste kinderen zeggen toch twee woordjes achter elkaar wanneer ze bijna twee jaar zijn? Haha, Isabeau wordt volgens mij de kletskous van de klas, waar de leraren helemaal gek van worden _O-

Bar, wat ontzettend moeilijk moet het voor jou zijn dat Roy ziek is :'( *dikke knuffel*
Ik hoop dat je mannetje snel weer opgeknapt is :* :*

Tromgeroffel...

Niels heeft net zijn eerste stapje gezet *O* O+ *O* Net nu zijn papa in Japan zit }:|

Of misschien was het zijn tweede, want gisteren lag hij ineens op zijn rug met zijn hoofd tegen een punt van de verwarming: gat in zijn hoofd :'( :X Pff, ik zag mezelf al met de bus naar de Eerste Hulp gaan, maar gelukkig viel het mee. Het bloedde alleen wel heel erg, brr. Ik stond te shaken joh.
En op dit moment staat hij te stunten op de Trip Trap :X
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88214833
Huuuu Twinks :o
wat zul je geschrokken zijn!!

En yaaaay voor de stapjes van Niels!! *O* *O*
filmpje naar papa sturen ;) of heeft hij geen internet?
Hoe gaat het? Red jij het een beetje of heb je het gevoel handen tekort te komen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88215010
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:04 schreef huuphuup het volgende:
Huuuu Twinks :o
wat zul je geschrokken zijn!!

En yaaaay voor de stapjes van Niels!! *O* *O*
filmpje naar papa sturen ;) of heeft hij geen internet?
Hoe gaat het? Red jij het een beetje of heb je het gevoel handen tekort te komen?
Hij heeft de camera mee :P
Het gaat wel hoor :* Het is alleen wel saai zo alleen, vooral met avondeten.
Mijn man heeft er veel meer last van, die kon helemaal niet slapen door de jetlag en stortte gisteren half in :'( Hebben jullie dat ook zo erg als jullie naar China/Japan gaan?
Hij heeft wel allemaal cute dingetjes gekocht <3 Helaas geen kleertjes, alles was Europees wat ze verkochten :?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88215349
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hij heeft de camera mee :P
Het gaat wel hoor :* Het is alleen wel saai zo alleen, vooral met avondeten.
Mijn man heeft er veel meer last van, die kon helemaal niet slapen door de jetlag en stortte gisteren half in :'( Hebben jullie dat ook zo erg als jullie naar China/Japan gaan?
Hij heeft wel allemaal cute dingetjes gekocht <3 Helaas geen kleertjes, alles was Europees wat ze verkochten :?
Hmm nee B. heeft er eigk geen last van gehad en ik heb ook nooit last van jetlag ofzo.
Hij lag wel gisteravond om 8 uur al op bed maar goed, hij moest ook vandaag weer gewoon werken, nadat ie gister pas thuis was gekomen, dus dat was ook wel nodig :P

Stom hè? ik had dat ook wel, niet zozeer dat je alles in je eentje moet doen maar het is gelijk ook zo stil enzo.

Tof cute spul! O+
kleertjes zijn relatief duur ja en veel europees spul.
Je hebt wel zomerkimono's in kleine maten, yukata's heten die. Die zijn zo leuk O+

[ Bericht 2% gewijzigd door huuphuup op 01-11-2010 17:29:43 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 19:00:09 #288
5428 crew  miss_sly
pi_88219034
Jeeh Niels *O* Gelukkig viel het mee, Twinkly :o Dat zijn echt van die scenario's, daar moet je niet aan denken :X Wanneer komt je man weer thuis?

Kijk, Senna is ook een goede poppenmoeder O+

Ze loopt echt de hele tijd met die pop, dan weer in de buggy, haartjes kammen, flesje geven, knuffelen en kussen....en dan vind je de pop weer ergens op de grond, want dan is ze weer even afgedankt :D

[ Bericht 4% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:11:48 (op verzoek) ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 november 2010 @ 19:03:22 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88219159
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
ik ook, hoewel er nu iets schot lijkt te komen in de zaak. Nog onduidelijk, maar ik heb hoop dat hij voor z'n tweede nog gaat babbelen :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88220859
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ook! DIE! is toch wat moeilijker te snappen. ;)
pi_88221067
O Niels! Wat knap van je!! *O* Los stappen is echt zooooo stoer! w/
Senna de poppenmoeder, O+ lief! Lars vindt poppen ook leuk, kust ze steeds en stopt flesjes in de neus en in de oren...en tjonge dat ze dat al gewoon kan linken zeg, met die schoentjes. Slimme tante! :Y
pi_88221768
Als de poppenmoederskills iets zeggen over hoe Isabeau later als moeder zal zijn....pff...niet best!

Ze smijt de poppen uit het poppenbedje, pakt het matrasje en gaat daar zelf op liggen nepsnurken. (dat nepsnurken heb ik eens voorgedaan, klinkt bij haar behroolijk hilarisch)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 november 2010 @ 20:07:30 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88222025
Jan begrijpt me prima, als ik zeg pak je schoenen, gaat ie z'n schoenen zoeken. Idem met z'n laarzen. Jas weet hij ook feilloos te pakken als ik erom vraag. Zet je fles/beker maar op het aanrecht doet ie ook, hoewel hij af en toe ook het ding nog door de kamer smijt.

als ik nu vraag: wat doet poes? dan ist mauuu (zonder w) en mond lijkt moh te zijn oid, en een koe doettie na, hond probeert hij ook na te doen. Als ik vraag Wie is Jan? prikt ie met een vinger in z'n eigen borst. En hij wil regelmatig mijn buik kusjes geven O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88222565
Niels woohoo! *O* Wel minder van die val, au zeg :{

Sennaaaa O+ Echt precíes dezelfde houding en beweging die Willow ook maakt als ze met haar pop bezig is :D Ze knuffelt er ook vaak mee, zo lief. En dan smijt ze 'm weer weg :Y)
pi_88222724
Ik ben, sinds ik haar nu een paar keer heb ontmoet, echt Senna-fan.
pi_88222872
Senna met pop O+. Hier wordt ook aardig gemoederd over de pop. Klem vast om de nek, stevig tegen zich aangedrukt, of pop moet in de wagen, maar dat gaat nog niet zo zachtzinnig, vaak ligt pop met de pootjes de lucht in...

Woordjes: DIE en OOK horen we het meest. Mama en papa kan ze en dierengeluiden gaan ook best aardig al. Ja en nee komen ook goed verstaanbaar uit dat bekkie.
Ze weet precies wat ze wil, laat je dingen aanwijzen en zegt duidelijk ja of nee tot je weet wat ze wil. Dat dat dan niet altijd kan is grote bron van frustratie...
Fake it till you make it...
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:25:11 #297
5428 crew  miss_sly
pi_88222899
Wat lief, Sorbootje O+
Grappig, je bent niet de eerste die dat zegt. Kennelijk doet Senna het live een stuk beter dan op foto's :D
pi_88222958
O, maar ik vind Senna ook leuk hoor, en niet eens live gezien zelfs!
Mischien ooit.....
pi_88222984
Op foto's is ze ook schattig, maar dan zie je die kleine dingetjes niet, hoe ze heel dapper op mensen afstapt en dan haar grijnsje toont en hoe ze er niks van snapt als mensen niet meteen in katzwijm vallen! Dat zag ik zaterdag bij de parkeergarage gebeuren en ik smolt gewoon!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:29:07 #300
5428 crew  miss_sly
pi_88223082
Ja, dat! Dat vind ik ook heel mooi, maar ergens ook best verdrietig. Misschien heel raar van mij, hoor :@ maar ik vind het dan zo verdrietig dat ze al merkt dat niet de hele wereld lief en aardig is als zij maar lief en aardig doet. Ze is nog zo klein, ze moet alleen nog maar denken en ervaren dat alles en iedereen lief is O+

Overgevoelig tiepje ben ik he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')