Geweldigquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Estrys het volgende:
Seb was om zes uur nieuwe tijd wakker. Viel me nog mee. Ging er om 12 weer in, werd wakker om twee, maar bleef huilen, dus weer in bed en meneer sliep tot 16 uurNu ligt hij net weer in bed. Een half uurtje later dan normaal. Ow en leuk spelletje in de auto: ik roep Bert, hij roept ERNIE
(vanmiddag een filmpje gekeken)
I feel your pain... Mijn god, ik bedenk me wel drie keer voor ik nee zegquote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt.![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja erg hè... pick your battles krijgt een heel andere betekenis.
Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?quote:Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Alexa!Geweldige foto!
Raissa, Lente heeft ook zo'n periode gehad. Zo zielig. Hier heeft lactulose goed geholpen. Voorgeschreven gekregen van de ha na een telefoontje.
Mijn kind negeert het woord Nee gewoon. Opvoedkundige FAILquote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt.![]()
Een dag of vier/vijf, schat ik. Toen was het echt helemaal over.quote:Op maandag 1 november 2010 10:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?
Thanks voor de tip!
Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.quote:Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef Raissa het volgende:
Ohja, nog een vraagje voor hier. Mila heeft sinds een poosje erg veel moeite met poepen, het doet haar duidelijk héél veel zeer en ze raakt compleet in paniek.. Het liefst klampt ze zich als een klein aapje aan je vast, dat 'helpt' een beetje... We geven haar al vitamine D op oliebasis en af en toe een glaasje roosvicee laxo maar ik heb niet het idee dat dat genoeg helpt. Is dit iets om mee naar de dokter te gaan of overdrijf ik dan een beetje? Het lukt dus wel alleen het kost erg veel pijn en moeite..
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad welquote:Op maandag 1 november 2010 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.
Dat leek hier heel goed te werken.
En smorgens krijgt Roy vaak pap met vezels.
Oeps, daar denk je dan ook niet aan dat die sirenes nog komen. Hopelijk gaat ze nog wel slapen. Als ze van de schrik bekomen is misschien.quote:Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Even vloeken hoor.
Senna is doodmoe, had ik netjes door een vroege lunch heen geloodst, klaar om in bed te leggen, ze legde haar hoofd al op mijn schouders. Ik leg haar in haar bed, en op dat moment gaan die stomme k*tsirenes afKind overstuur, even gestroost tot ze klaar waren, en weer in bed gelegd, maar ze klinkt niet alsof ze gaat slapen
Ko had gister een volle luier.quote:Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef Raissa het volgende:
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |