abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:26:17 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88180214
Even een verkapte volgpost :P

Daar ik vorige week de Fok!wet heb getart met mijn "Alexa is gelukkig nog niet zo ziek geweest als de dreumesen hier" , heb ik dus maar weinig tijd gehad om in dit topique bij te lezen.

Want ja, sinds donderdag koorts, neus vol, hangerig, niet slapen. Enfin, nu nog koorts ('s ochtends meestal weg, 's middags laait het weer op), tandje komt er ook aan, wellicht ook nog een kiesje, maar de enige kans die ik krijg om in haar mond te kijken, is als ze krijst als een bezetene :')

Morgen zal ik proberen eens lekker bij te lezen, op mijn werk :D :@ ;)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:31:54 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_88182354
mijn dreumes vond de overgang van zomer- naar wintertijd ook het juiste moment om maar eens te kijken of 1 slaapje op een dag ook gaat. Oke, nou was ie pas om iets voor achten wakker (nieuwe tijd!) en heeft ie daarna nog geslapen tot 9.30 uur, maar daarna dus in 1 ruk door naar half zes. En toen was ie om half zeven weer wakker en nou is ie echt de weg kwijt. Eten wil ie niet, slapen niet, spelen niet, maar bij papa op de bank hangen is wel goed. IK wil em eigenlijk nog even wakker houden, normaal gaat ie ook pas om 8 uur naar bed..Ik ben benieuwd hoe dat vannacht gaat.
En alweer zieken! Beterschap!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88183372
Zo Mefke, dat is ook wel even een heel apart ritme. En wat een heerlijke uitslaper!
ik heb helemaal niet te klagen hier, maar Driekus kan er helemaal wat van!
Wat issie mooi trouwens, ik zag de foto's in het meet-topic
En wat heeft Willow lang haar!!!!
O en Toby...die krullen, wat een hunk zeg!

Gisteravond gingen wij kolonisten bij vrienden, en Meike en Lars waren mee. Daar lekker op bed, goed geslapen, toen we weg wilden hebben we ze wakker gemaakt, thuis weer in bed gelegd, en beiden niet weer gehoord tot vanmorgen....oh echt, ik mag mijn handjes echt dichtknijpen met die makkelijke kindjes van mij!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88185693
Seb was om zes uur nieuwe tijd wakker. Viel me nog mee. Ging er om 12 weer in, werd wakker om twee, maar bleef huilen, dus weer in bed en meneer sliep tot 16 uur :o Nu ligt hij net weer in bed. Een half uurtje later dan normaal. Ow en leuk spelletje in de auto: ik roep Bert, hij roept ERNIE O+ (vanmiddag een filmpje gekeken)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88185802
Hier was het 5 uur nwe tijd. En vanavons lag ze er om
19.30 nieuwe tijd in.

Als Tess Bumba ziet zegt ze:
Bumabumabumaaaaaaa

Oh en mevrouw eet graag appe (appel)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:55:30 #206
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88190529
Thomas' woordenschat is nog beperkt tot aaaai en poe! (poes) en een keer (wijzend naar het overvolle aanrecht) poets!

Ik geloof echt dat het tandjesleed is, de koorts van Thomas. Hij wil ook nauwelijks eten, dus we doen zo nu en dan maar een extra flesje melk.

Thomas heeft altijd stipt om 6 uur honger, en vandaag dus precies om 5 uur. Ik ben benieuwd hoe zich dat de komende dagen gaat ontwikkelen....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:58:48 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88190760
Pfoe, dat is wel erg vroeg Vicky...

Beterschap voor Thomas :*

Wij sliepen bij mijn schoonouders. Wij beneden op een luchtbed en Maarten sliep bij oma in de kamer in een campingbedje. Hij is aan het hoesten de laatste dagen, maar vannacht ook een paar keer en vooral veel kletsen tegen oma :D (Wij hebben er dus niets van meegekregen).
Vanmorgen kwart voor 8 (nieuwe tijd) wakker en daarna was zijn hele ritme van slag... We denken dat hij ook wat ziek aan het worden is en ligt nu ook weer wakker in bed (hij heeft wel al geslapen). Nog even aanzien maar...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:05:57 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_88191235
Esmee werd vanmorgen pas om 7 uur nieuwe tijd wakker (8 uur dus eigenlijk) maar dat was vooral omdat ze flink wat slaap in te halen had van afgelopen nacht :X :O
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:20:48 #209
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88192222
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Estrys het volgende:
Seb was om zes uur nieuwe tijd wakker. Viel me nog mee. Ging er om 12 weer in, werd wakker om twee, maar bleef huilen, dus weer in bed en meneer sliep tot 16 uur :o Nu ligt hij net weer in bed. Een half uurtje later dan normaal. Ow en leuk spelletje in de auto: ik roep Bert, hij roept ERNIE O+ (vanmiddag een filmpje gekeken)
Geweldig :D

Ik kan daar zo van genieten van die een-tweetjes. Toby is nog te jong, maar als ik "Mickey Mouse" roep dan zingt Devin er "Clubhuis" achteraan. En na mijn "toet-toet" volgt "waterscoot". En zo hebben we er nog wel een paar :P

Karin, lekker zeg. Makkelijke kinders, lijkt me heerlijk :s)
En dank voor je compliment.

Joep heeft een lekker plekje voor zichzelf gevonden! Maak je er foto's van?

Beterschap voor de zieken, word maar gauw weer beter allemaal!

Innepin, dat komt vanzelf. En dan als je helemaal doorhebt wanneer en hoe laat er wat op TV en je kind er op rekent... is het weer vakantie en gooien ze de programmering om }:|
.... met gevoel voor drama....
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:21:08 #210
100412 mefke79
komt goed!
pi_88192239
mijn jochie komt ook nog niet vrder dan mama, papa en die. En sinds gisteren aai! Dus vanmiddag achter de konijnen de kamer door aai aai aai. Jammer voor hem, de konijnen weten wanneer ze voor em moeten rennen, dus er is niet veel geaaid.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:31:23 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88192864
Oscar heeft de hele zomer Papa! geroepen, en mama zei hij ook, maar dat horen we helemaal niet meer. Zijn weer vnml klanken.
pi_88196642
Graeme heeft dat idd ook met papa en mama, dat zei hij een paar maanden terug en nu dus nooit meer.
Nu zegt ie alleen die, boem, dicht en boek.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_88198797
Mama horen we hier ook nooit meer. En oma zei hij gisteren ook maar dat zegt hij dan drie keer en klaar. Wel zegt hij steeds appel, ook als papa zijn laptop pakt. Want daar staat er eentje op. Het is zo grappig om te zien dat de klanken nu snel meer worden en dat je vaker woorden eruit kan halen.

Zes uur is vroehoeg, Maar ja vier uur slapen overdag zal daar wel aan bijdragen. Vandaag hopelijk weer beetje een gewoon ritme.

[ Bericht 5% gewijzigd door Estrys op 01-11-2010 07:09:47 ]
pi_88198906
Hier is het de hele dat mamamamama. En soms papa :+ En volgens mij probeerde ze gister de naam van haar grote zus te zeggen :o *O*

Mijn kind slaapt altijd zo lekker tot een uur of 8. Dus ik dacht, nou dan wordt het uur of 7 nieuwe tijd, ook prima.
....
Half zes. ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88199506
Vijf uur. :O
Pffftt.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 08:53:55 #216
5428 crew  miss_sly
pi_88199688
Kwart over 6 nieuwe tijd en dan tot 7 uur in ons bed gered. Maar vandaag ga ik wel een poging doen het gewoon in het oude ritme te doen: dadelijk fruit, boodschappen/wandelen/fietsen, lunch en dan naar bed voor een middagslaapje. Dat deed ze al even voor de klok verzet werd, dus ik hoop dat dat nu ook gaat werken :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88199856
Ik heb het - tegen beter weten in - ook nog even geprobeerd te rekken in ons bed. Ze was duidelijk moe, maar ging elke drie seconden in een andere houding liggen. Op mama. Op papa. Andersom op mama. Toch maar in het midden. Op het kussen. Op mijn been. Etcetera. :')
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 09:11:07 #218
5428 crew  miss_sly
pi_88199981
innepin, ik speel vals, ik geef dan stiekem bv :Y)
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 09:21:49 #219
5428 crew  miss_sly
pi_88200218
En as we speak is mevrouw een appel aan het eten. Ik had gisteren op de pure markt een paar kleine appeltjes gekocht, formaat flinke mandarijn, zodat ze zelf een appel kan eten. Kijken wat ze ervan vindt. Volgens mij vindt z ehet wel wat :D
pi_88200238
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt. }:|

En vanmorgen half 5 nieuwe tijd. Ik vond het wat te vroeg. Gelukkig is het gelukt haar nog even te laten slapen tot half 7.
pi_88200277
Miss, de pure markt? Kun je daar allemaal biologische producten kopen ofzo?
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 09:25:17 #222
5428 crew  miss_sly
pi_88200290
Senna is vaak prima af te leiden, dat is wel handig. Net ook: wil ze opd e barkruk aan het kookeiland. Ik zeg nee. Gaat ze staan miepen aan mijn been. dus ik vraag: waar is de kam, heb je de haren van baby al gekamd? en meteen is ze op zoek naar de kam en gaat ze baby's haren kammen!

Maar goed, dat werkt natuurlijk ook neit altijd :P
pi_88200313
Miss Sly een hele peer is hier ook zeer favoriet, daar eet hij veel meer van dan wanneer ik hem stukjes geef. Volgens mij voelt hij zich dan heel groot ofzo :D

Nee :+ Niels favoriete woordje is Nee _O- Als ik nee zeg gaat hij heel enthousiast mee "nee"-en en tegenwoordig luistert hij vaak ook nog.
Oh, en als hij iets echt heel graag wil en gaat piepen, dan werkt afleiden inderdaad heel goed.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88200352
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Kunnen alle dreumesen zo waardeloos omgaan met het woord NEE? Echt Isabeau kun je niet erger over de zeik krijgen dan wanneer je NEE zegt. }:|
I feel your pain... Mijn god, ik bedenk me wel drie keer voor ik nee zeg :')
pi_88200381
Haha ja erg hè... pick your battles krijgt een heel andere betekenis.
pi_88200530
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja erg hè... pick your battles krijgt een heel andere betekenis.
:D

En thuis vind ik het dan nog niet zo heel erg maar midden in een winkel ofzo... Huuuuuu Ik vind dat toch wel een moeilijk iets hoor!
pi_88200845
Heel herkenbaar. Lente laat zich tegenwoordig huilend achterover vallen. Drama! En ze is echt aan het uitproberen. Gister zei Nils: "Niet naar Rascha!" (Da's de hond.) Lente keek 'm aan en deed een extra stapje richting hond. "NIET naar Rascha, zei ik!" Riep Nils. En Lente deed een extra stap en gaf zo de hond een tik op z'n neus. :o

Toen moest ze voor straf in de box van Nils. Maar daar was ik het weer niet zo mee eens, want ik wil niet dat de box een strafplek wordt. 's Ochtends als ik douche, speelt ze namelijk altijd een half uurtje lief in de box en dat wil ik graag zou houden.

Hij pakte het wel heel paedagogisch aan trouwens: "Papa zet je in de box omdat je niet naar Rascha mocht. En dat deed je toch!" :D

Maar goed, ik vraag me dus nu wel af of straffen al zin heeft en zo ja, hoe. Streng toespreken interesseert 'r geen drol.
pi_88200951
Oh, Ssserpente, dat is wel heel herkenbaar! Niels doet dat met het waterbakje van de katten: telkens toch even proberen. Als hij het dan toch doet haal ik hem weg en leidt ik hem af met een speelgoedje. Maar hij is wel wat jonger en zit misschien nog niet in diezelfde fase.
Ik denk dat steeds opnieuw aangeven dat het niet mag misschien nu niet lijkt te werken, maar uiteindelijk toch blijft hangen.

Ik wilde je steeds al vragen of dat jullie hond was, een border collie toch? Ik vind het zo'n mooie hond O+ Of mag ik hier ook geen complimentjes geven :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88201140
Afleiden werkt wel, maar ik vind ook dat ze gewoon moet leren dat sommige dingen niet mogen. En dat er over 'nee' niet te onderhandelen valt.

Het is een Border Collie idd. Maar ze durft nog wel eens te grommen als ze zich in het nauw gedreven voelt. Komt omdat ze reuma heeft. Ze heeft nog nooit gebeten, hoor, en d'r vorige baasje had ook twee kinderen, maar ik hou Lente liever toch maar uit d'r buurt. En dat gaat normaalgesproken prima. En Rascha blijft zelf ook bij Lente uit de buurt gelukkig.

Moderator maandag 1 november 2010 @ 10:01:44 #230
5428 crew  miss_sly
pi_88201142
Complimentjes over de hond mogen wel, hoor :Y

Maar herkenbaar, idd. Hier is dat zo met op de bank staan. Sterker nog, als ze gaat staan en ik kijk niet, gaat ze een geluidje maken om te zorgen da tik kijk. En dan kijkt ze me uitdagend aan.
Hier geen straf, alleen consequent van de bank afhalen en eventueel afleiden.
Op dit moment is ze stiekem de trap op aan het klimmen, ik moet even ingrijpen :D
pi_88201172
Vanmorgen nog wilde Isabeau persé typen op de laptop. Ik vind dat niet goed (gaat niet zo voorzichtig) Dus ik kom op ooghoogte en zeg: "Nee Isabeau, niet op de laptop slaan" Zeg er ook nog bij dat hij daar kapot van gaat. Kijkt ze me brutaal aan en doet het nog een keer.

Dus ik zeg opnieuw dat het niet mag en ze probeert het wéér.

Als ik dan nóg een keer zeg dat het niet mag begint ze te krijsen alsof ik al haar tanden trek zonder verdoving.
pi_88201192
Afleiden gebruik ik voor de minder belangrijke issues. Maar die laptop moet nog langer mee dan een week.
  maandag 1 november 2010 @ 10:04:56 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88201201
Hahaha ik moet lachen om de eigenwijze dreumesen hier.

Toch herkenbaar hier hoor. Alexa is ook geen NEE kindje. Ab-so-luut niet zelfs, performt dan een hele show. Deze foto is van de vakantie (inmiddels al wel ouder, dus). Maar denk er maar een high pitched geluid bij en het is compleet.

En net met Alexa naar de dokter geweest, omdat de koorts nu toch al vier dagen aanhoudt. Ooronsteking en een longetje wat niet helemaal "schoon" dus de eerste antibioticakuur is een feit :'(
Alexa en Seth zijn lief
pi_88201238
Hmm. jij kijkt volgende keer wel uit met die fokwet!

Sterkte voor jullie allebei!
(briljante foto trouwens!)
pi_88201304
Ohja, nog een vraagje voor hier. Mila heeft sinds een poosje erg veel moeite met poepen, het doet haar duidelijk héél veel zeer en ze raakt compleet in paniek.. Het liefst klampt ze zich als een klein aapje aan je vast, dat 'helpt' een beetje... We geven haar al vitamine D op oliebasis en af en toe een glaasje roosvicee laxo maar ik heb niet het idee dat dat genoeg helpt. Is dit iets om mee naar de dokter te gaan of overdrijf ik dan een beetje? Het lukt dus wel alleen het kost erg veel pijn en moeite..
pi_88201372
Alexa! :D Geweldige foto!

Raissa, Lente heeft ook zo'n periode gehad. Zo zielig. Hier heeft lactulose goed geholpen. Voorgeschreven gekregen van de ha na een telefoontje.
pi_88201685
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Alexa! :D Geweldige foto!

Raissa, Lente heeft ook zo'n periode gehad. Zo zielig. Hier heeft lactulose goed geholpen. Voorgeschreven gekregen van de ha na een telefoontje.
Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?

Thanks voor de tip!
pi_88201797
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn kind negeert het woord Nee gewoon. Opvoedkundige FAIL ;(

Haha Alexa _O- zo herkenbaar!
En beterschap :*
pi_88202071
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:23 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hoe lang heeft ze de lactulose ongeveer gebruikt? En hoe gaat het er nu mee?

Thanks voor de tip!
Een dag of vier/vijf, schat ik. Toen was het echt helemaal over. :%
pi_88204311
Drama bij Nee... goh dat hebben we hier noooooit O-)
Iris doet wel heel gecontroleerd ter aarde storten, ze gaat op handen en knieën zitten en schuift dan haar pootjes achteruit en ligt dan te brullen.
Om alles wat niet mag en niet kan... :X zennnn
Fake it till you make it...
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 12:04:30 #241
5428 crew  miss_sly
pi_88204640
Even vloeken hoor.
Senna is doodmoe, had ik netjes door een vroege lunch heen geloodst, klaar om in bed te leggen, ze legde haar hoofd al op mijn schouders. Ik leg haar in haar bed, en op dat moment gaan die stomme k*tsirenes af :( Kind overstuur, even gestroost tot ze klaar waren, en weer in bed gelegd, maar ze klinkt niet alsof ze gaat slapen -O-
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 12:06:13 #242
5428 crew  miss_sly
pi_88204723
Ach arme Alexa, beterschap :*

poepen gaat hiet gelukkig nog steeds prima, geen ervaring dus mee, Raissa.
  maandag 1 november 2010 @ 12:07:11 #243
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88204760
Och, dat gebeurde hier zojuist ook, sly. Alexa werd wakker van de sirenes (slaapt niet zo vast op dit moment). Hopelijk kan Senna toch dr rust pakken en in slaap vallen :)
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 1 november 2010 @ 12:23:54 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88205350
zo het was mij het weekend wel, Roy werd zaterdag eind van middag ineens ziek, griep.
Opzich ging het allemaal wel, eten en drinken bleef hij gewoon doen, en buiten dat was Roy gewoon rustiger dan anders.
Ondertussen is de koorts nog verhoging geworden en ligt Roy nu weer lekker te slapen.

Voor mij was dit echt vreselijk moeilijk, zo erg zelfs dat ik telkens Thijs terug zag, de machteloosheid die ik toen voelde, en het gevoel daarbij.
Roy durfde ik niet eens bij me op schoot te pakken, en ben wel tig keer boven wezen kijken of het allemaal wel goed ging.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, maar dit wil ik echt niet meer meemaken, vraag me echt af of dit gevoel wel ooit verdwijnt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 1 november 2010 @ 12:26:11 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88205415
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef Raissa het volgende:
Ohja, nog een vraagje voor hier. Mila heeft sinds een poosje erg veel moeite met poepen, het doet haar duidelijk héél veel zeer en ze raakt compleet in paniek.. Het liefst klampt ze zich als een klein aapje aan je vast, dat 'helpt' een beetje... We geven haar al vitamine D op oliebasis en af en toe een glaasje roosvicee laxo maar ik heb niet het idee dat dat genoeg helpt. Is dit iets om mee naar de dokter te gaan of overdrijf ik dan een beetje? Het lukt dus wel alleen het kost erg veel pijn en moeite..
Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.
Dat leek hier heel goed te werken.
En smorgens krijgt Roy vaak pap met vezels.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88205531
Och Bar, wat moet dat vreselijk moeilijk zijn! :*
pi_88206203
Bar, dat lijkt me zo confronterend en pijnlijk. :*

Hier ook een die grote drama's maakt bij nee. We pakken het ongeveer zo aan als Sorbo, afleiden als het niet belangrijk is maar bij gevaarlijke of waardevolle dingen wel benadrukken dat het echt niet mag en dan afleiden.

Die sirenes werd ik net ook even niet goed van, Ko lag er net in, maar sliep gelukkig door. Pffft.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88206257
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:26 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Hier hebben we het brood toen vervangen voor volkorenbrood, bij de warme maaltijd deden we wat olijfolie en later uit frankrijk buisjes met pruimenextract.
Dat leek hier heel goed te werken.
En smorgens krijgt Roy vaak pap met vezels.
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad wel :)
pi_88206307
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Even vloeken hoor.
Senna is doodmoe, had ik netjes door een vroege lunch heen geloodst, klaar om in bed te leggen, ze legde haar hoofd al op mijn schouders. Ik leg haar in haar bed, en op dat moment gaan die stomme k*tsirenes af :( Kind overstuur, even gestroost tot ze klaar waren, en weer in bed gelegd, maar ze klinkt niet alsof ze gaat slapen -O-
Oeps, daar denk je dan ook niet aan dat die sirenes nog komen. Hopelijk gaat ze nog wel slapen. Als ze van de schrik bekomen is misschien.

Bar wat een vreselijk naar gevoel moet dat voor je zijn. :*
pi_88206425
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef Raissa het volgende:
Volkorenbrood krijgt ze al en olijfolie gebruik ik hier best wel veel eigenlijk. Pruimensap helpt af en toe inderdaad wel :)
Ko had gister een volle luier.
Daarna aten we een sinaasappeltje, en hij wilde er nog 1.
Het waren perssinaasappelen, dus ik perste er meteen wat uit voor oma, daar wilde meneer ook een slokje van.
5 minuten later, weer een volle luier. :D
Dus misschien kan dat ook nog wat helpen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')