quote:Bouw jij even voor en zijruitverwarming in voor me.. Doe de spiegels ook gelijk evenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:31 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik heb nog niet hoeven krabbenandere tip: krabben met ruitverwarming aan
gaat het veel makkelijker
quote:Welnee, ik vertrek gewoon 5 minuten later.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef gateway het volgende:
Ruitenkrabben...= weer 5 minuten minder slaap
quote:Dat is meer de instelling iddOp woensdag 27 oktober 2010 06:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Welnee, ik vertrek gewoon 5 minuten later.
quote:Dit dus, dat hoef ik maar 1x te proberen en hij is weg.Op woensdag 27 oktober 2010 08:04 schreef JDude het volgende:
Ik laat m'n auto dus echt niet buiten staan, compleet met sleutels en draaiende motor, om dan binnen koffie te gaan zitten drinken he. En dan woon ik nog wel in een nette buurt.
quote:Mijn vader doet dat ook weleens. Twee setjes sleutels zijn je vriendOp woensdag 27 oktober 2010 08:04 schreef JDude het volgende:
Ik laat m'n auto dus echt niet buiten staan, compleet met sleutels en draaiende motor, om dan binnen koffie te gaan zitten drinken he. En dan woon ik nog wel in een nette buurt.
quote:Ik heb dat een keertje met een BMW 7-serie met Keyless Go gedaan. Bij de McDonalds op de parkeerplaats gaan staan, motor laten lopen, uitgestapt (heb de sleutel immers in mijn broekzak), en dan de deur op slot gedaan en naar binnen gelopen. Naar een paar minuten stonden de McDonaldspaupers raar te kijken, liepen naar de auto toe en probeerden hem open te krijgen, uiteraard zonder succes.Op woensdag 27 oktober 2010 08:04 schreef JDude het volgende:
quote:En staan er nog wat leuke huisjes te koop bij jou in de straat? Want dan komen we met Fok allemaal bij jou wonenOp woensdag 27 oktober 2010 12:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan de auto prima laten draaien met de deur open.. Auto heeft al paar keer een nacht of weekend van slot gestaan en er is niks mee gebeurd
.. Mijn pa heeft zelfs een keer het raam open laten staan
quote:Je wilt hier niet wonenOp woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
En staan er nog wat leuke huisjes te koop bij jou in de straat? Want dan komen we met Fok allemaal bij jou wonenEen soort 'Fok wooncommunie'
quote:Te druk? Ik woon in een grote stad, ik ben drukte gewendOp woensdag 27 oktober 2010 12:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je wilt hier niet wonen.. Veel te druk
quote:Ja maar deze straat is niet gemaakt op de hoeveelheid auto's.. En ik woon liever tussen de weilandenOp woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Te druk? Ik woon in een grote stad, ik ben drukte gewend
quote:Eens, ik studeer in Rotterdam, en ben daar ook vaak met de auto onderweg. Maar dat is geen vergelijk met het autorijden in steden als Hamburg, Berlijn of Rome. In die steden rij je gewoon wat assertiever, en dat oogst soms wel rare blikken als ik midden in het verkeer over de trambaan een u-turn (Chicago) maak. Vooral de kruising Goudse Rijweg - Boezemsingel is wat dat aangaat een leuke (als je van de Uni / Oudedijk komt).Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Schat, Rotjeknor is ook maar een uit de klauwen gegroeid rivierdorpje. Grote steden hebben we niet in Nederland
quote:Hamburg stelt niks voor, daar dender ik zelfs met een groete vrachtwagg0l met 2 vingers in de neus dwars door de stad. Berlijn valt ook hard mee, als je de weg een beetje weet. Rome ken ik niet, maar Parijs dan weer wel. Da's wel lache, beetje die frambozen de loef afstekenOp woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, ik studeer in Rotterdam, en ben daar ook vaak met de auto onderweg. Maar dat is geen vergelijk met het autorijden in steden als Hamburg, Berlijn of Rome. In die steden rij je gewoon wat assertiever, en dat oogst soms wel rare blikken als ik midden in het verkeer over de trambaan een u-turn (Chicago) maak. Vooral de kruising Goudse Rijweg - Boezemsingel is wat dat aangaat een leuke (als je van de Uni / Oudedijk komt).
quote:Bij mijn privé-auto ben ik er voor verzekerd en kost het me géén eigen risico en géén no claim, dan ben ik wel gek als ik hem niet liet vervangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb een barst van zeker 30cm in m'n ruit. En denk je werkelijk dat die er ieder moment uit kan ploffen? Ben je gek, ik heb al eens eerder een barst in de ruit gehad en daar heb ik tienduizenden kilometers mee gereden en met het gebakje in kwestie heb ik toch best gekke dingen gedaan
quote:Ik heb dat bij m'n huidige auto ook, maar bij de vorige dus niet. Als je er toch voor verzekerd bent moet je het inderdaad ook vooral doen, ik bedoelde alleen maar dat die hele heisa van de carrglas over hoe gevaarlijk het wel niet zou zijn klinkklare bullshit isOp woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij mijn privé-auto ben ik er voor verzekerd en kost het me géén eigen risico en géén no claim, dan ben ik wel gek als ik hem niet liet vervangen.
Gratis nieuwe voorruit dus
quote:Ik vind Rotterdam aardig ruim, lieverd. Maar ik ben dan ook niet grote steden als Berlijn, Hamburg of Rome geweestOp woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Schat, Rotjeknor is ook maar een uit de klauwen gegroeid rivierdorpje. Grote steden hebben we niet in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |