quote:Gut ja volgens de letter van de wet wel, maar je kan ook overdrijven zeg. JezusOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef 92Merel het volgende:
Het is verkrachting, dus ze kan hem aangeven.
Hoe reageerde de vrouw?
quote:Zou het zelf ook wat overdreven vinden, maar officieel..Op dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gut ja volgens de letter van de wet wel, maar je kan ook overdrijven zeg. Jezus
quote:Wat is er mis met een gesprek, serieusOp dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zou het zelf ook wat overdreven vinden, maar officieel..![]()
Zou eerder voor seksuele intimidatie gaan.
quote:Ontslag is wel een optie, want normoverschrijdend gedrag. Het bedrijf hoort zich er wel mee te bemoeien aangezien het een uitje met de personeelsvereniging was.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Ontslag is volgens mij ook niet aan de orde. Wat het bedrijf aanbiedt, een gesprek met de vertrouwenspersoon, is iets wat vaak ook gebeurt als het wél onder werktijd gebeurt. Dus het is ook niet zo alsof het bedrijf zijn handen er helemaal van af trekt.
quote:Ehm, mijn antwoord zou zijn: ja. Op zijn minst een berisping.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gesprek, serieusZo'n ramp is het toch niet...
een feestje, er wordt wat gedronken, een collega word overmoedig en pakt een ander op haar bek. Ik neem aan dat zij hem meteen weggeduwd heeft en/of knietje oid. En daar moet hij maar een reprimande op de zaak voor krijgen en zelfs voor veroordeeld worden?
quote:Ik vind dit niet dusdanig gedrag dat je bij één keer al tot ontslag zou overgaan. Valt hij in herhaling, dan wordt het verhaal anders.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ontslag is wel een optie, want normoverschrijdend gedrag. Het bedrijf hoort zich er wel mee te bemoeien aangezien het een uitje met de personeelsvereniging was.
quote:Waar lees jij 'uitgebreid tongen'?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan je nou weer uitgebreid tongen met iemand die dat niet wil?
quote:Stel dat er aangifte gedaan wordt, en er volgt een veroordeling, wat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dit niet dusdanig gedrag dat je bij één keer al tot ontslag zou overgaan. Valt hij in herhaling, dan wordt het verhaal anders.
quote:Een veroordeling. Meen je dat nou serieus?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stel dat er aangifte gedaan wordt, en er volgt een veroordeling, wat dan?
quote:Als je het interpreteert naar de letter van de wet is het verkrachting. Daar kun je voor veroordeeld worden, toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een veroordeling. Meen je dat nou serieus?
quote:Ja, hypothetisch. Maar kom op, zeg.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je het interpreteert naar de letter van de wet is het verkrachting. Daar kun je voor veroordeeld worden, toch?
quote:Ja jij hebt natuurlijk nooit in een dolle/dronken bui eens iets stoms gedaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, mijn antwoord zou zijn: ja. Op zijn minst een berisping.
quote:Niet zomaar iemand op haar bek gepakt nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja jij hebt natuurlijk nooit in een dolle/dronken bui eens iets stoms gedaan.
quote:Dat zei ik niet, ik vroeg: wat zou een werkgever moeten doen als de "dader" hier wèl voor veroordeeld wordt?WTF serieusmensen die iemand voor verkrachting willen laten veroordelen voor zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |