quote:Ja, dat zeker. Werken vind ik ook leuker, maar iets leuks vinden valt niet mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoewel werken na een studie me wel tof lijkt. Als je kan doen wat je leuk vind.
quote:wie
quote:Second that!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
Het is toch de bedoeling avn een laptop dat je met zo weinig mogelijk draadjes zit? Waarom heb ik dan jusit het idee dat ik er dan aan meer zit dan bij een gewone computer?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
Het is toch de bedoeling avn een laptop dat je met zo weinig mogelijk draadjes zit? Waarom heb ik dan jusit het idee dat ik er dan aan meer zit dan bij een gewone computer?
quote:O je bedoelt IBTL.
quote:Jawel, erg asexueel.
quote:Kusje op je mooie naam.
quote:Waarom?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat een mod wel automatisch een abonnement zou krijgen?
quote:Tuurlijk niet, je bent dan slaaf.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Nope... Volgens mij was er wel iemand die met dat idee kwam om dat te doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Omdat je een dienst levert waar wel een tegenprestatie tegenover mag staan? Bij veel sites krijg je automatisc een volledig abonnement als moderator zijnde.
quote:Zou raar zijn. Mods zijn gewoon net zoals users, behalve dan dat ze topics kunnen sluiten etc.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... Volgens mij was er wel iemand die met dat idee kwam om dat te doen.
quote:Het is natuurlijk vrijwillig. En Danny wil ook geld verdienen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je een dienst levert waar wel een tegenprestatie tegenover mag staan? Bij veel sites krijg je automatisc een volledig abonnement als moderator zijnde.
quote:Wat zeg je dat volgens het boekje.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou raar zijn. Mods zijn gewoon net zoals users, behalve dan dat ze topics kunnen sluiten etc.
quote:Mods zijn kut is beter?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat zeg je dat volgens het boekje.
quote:Ja, en daarom is het vaak dat je als tegenprestatie een abonnement krijgt. Jij doet immers gratis werk voor een ander. Dat spaart weer mensen, maar ja ik ben de baas niet ervan en zolang mensen het prima vinden te moderatoren moeten ze dat zelf weten.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vrijwillig. En Danny wil ook geld verdienen.
quote:Niet alle mods. Sommige zijn gewoon zum kotsen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk geloofwaardiger ja.
quote:swommige zijn kut, en sommige zijn zum kotsen?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet alle mods. Sommige zijn gewoon zum kotsen.
quote:Nee, sommige zijn liev.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
swommige zijn kut, en sommige zijn zum kotsen?
quote:ik geloof dat ik het niet snapOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest ff kijken of het was gelukt met de CSS
quote:Met de tagjes...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het niet snap
quote:kan ik dat ook?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, ik ben aan het kloten met mijn account
quote:maar wat kan ik er mee?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu...
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs > Custom CSS
Het FOK!-custom-CSS topic!
quote:owwwwwwwwwwwwwww ok... laat maarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
De opmaak van FOK! veranderen voor jezelf...
quote:Ik doe m'n best.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
De opmaak van FOK! veranderen voor jezelf...
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Even deze PI testen. Kijken of ik me een Toivonen voel.
quote:* Duikt weg achter een muurtje.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver, microfoon is overledenIk ga een moord plegen dnek ik
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Even deze PI testen. Kijken of ik me een Toivonen voel.
quote:Keihard door het midden. Dat gevoel?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kreeg er meer een Dzsudzsák gevoel van.
quote:Dat gevoel dan. En dan Simply the best erachteraan. Heerlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Keihard door het midden. Dat gevoel?
quote:Kutkind
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
O KIJK DIE VERZOPE ROTTERDAMMERTJES HET IS TOCH WÉ, DE BOEREN MAKEN JULLIE IN.
quote:
quote:BAKKES KUT
quote:Je kent de status, en de status is goed.
quote:Uitermate goeden jaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kent de status, en de status is goed.
quote:Joah
quote:Ik steek net een specuutje in m'n smoelwerk.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JoahMijn kopje staat net een beetje op drink-temp te komen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik steek net een specuutje in m'n smoelwerk.
quote:Ja klopt, maar nu maar op deze manier genieten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden samen moeten zijn om te delen
quote:Harde schoentjes uit? Tijd om te scannen
quote:Ik zie je genieten met een Grote grijnsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu maar op deze manier genieten.
quote:OehOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Harde schoentjes uit? Tijd om te scannen[ afbeelding ]
quote:*boodschappenlijstmomentje*
quote:Ben er mee bezig maar dat is ook allesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo.... hoe gaat het met je huiswerk?
quote:GoedzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben er mee bezig maar dat is ook alles
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
kom zo nog ff online met aaaifoon, maar ga nu laptop uitzetten...
En ik ga keihard op mijn headset springen en slaan... en daarna gooi ik hem in me nep openhaard
quote:Lust ze allemaal welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad.... maar welke is het lekkerst
quote:Gurlpowerz!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
En ik ga keihard op mijn headset springen en slaan... en daarna gooi ik hem in me nep openhaard
quote:tossoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:Kom skaaip
quote:
quote:Ik denk het. Heb ik al eerder eens gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Stopt Benny of Erik dan en is er stiekem een foutje gemaakt en is C_A al even te vroeg blauw geworden?
quote:
quote:
quote:Flash.
quote:Ik was ff aan het kloten met de CSS BosOp dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Stopt Benny of Erik dan en is er stiekem een foutje gemaakt en is C_A al even te vroeg blauw geworden?
quote:Leuk getekend! Waar is de mijne?
quote:Ik vind het onnodig veel functies hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Koen66 het volgende:
poeh is wel ff wennen zeg die nieuwe layout
quote:Grappenmaker!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was ff aan het kloten met de CSS Bos
quote:Yep.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind het onnodig veel functies hebben
Plus al die lege ruimte is lelijkMaar deze moet straks iedereen gebruiken toch?
quote:yep, alle anderen zullen verdwijnenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Het is allemaal uit te zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:het is gewoon een paar dagen wennenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Jammer. Het had wat mij betreft allemaal wel wat strakker gekund.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon een paar dagen wenen
quote:zo da's fors snel zegOp dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is allemaal uit te zettenen aan te passen (sommige mits abo)
En ja, aan het eind van de week is alles weg dacht ik...
quote:Zolang je dat niet tegen jezelf in spiegelbeeld zegt komt het goed.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Jammer. Het had wat mij betreft allemaal wel wat strakker gekund.
quote:Mobiel wordt ook aan gewerktOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo da's fors snel zeg
wordt er ook iets aan mobiel gedaan?
quote:Ja dat snap ik maar het is allemaal zo nutteloos... leuke gimmicks maar om daar nou een hele nieuwe layout voor te ontwikkelen vind ik een beetje overdrevenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is allemaal uit te zettenen aan te passen (sommige mits abo)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zolang je dat niet tegen jezelf in spiegelbeeld zegt komt het goed.
quote:Ik wil ook op tijd gaan, maar blijf steeds te lang plakken
quote:*ruimt de agenda voor donderdagavond leegOp dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Koen66 het volgende:
donderdag Skype ik ook eens een keer mee
quote:WheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Prolaps heet dat! Dat woord leer je wel kennen als je twintig wordt!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
quote:Nah, verandering is ook wel eens goed...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar het is allemaal zo nutteloos... leuke gimmicks maar om daar nou een hele nieuwe layout voor te ontwikkelen vind ik een beetje overdreven
[..]
quote:Dan ben ik er niet heel de avond. Heb casemanager beloofd naar het autistencafe te gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Koen66 het volgende:
donderdag Skype ik ook eens een keer mee
quote:Tuurlijk, vooruitgangOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, verandering is ook wel eens goed...
quote:Fobo mogen ze wel iets aan doen, staat al 10 jaar stilOp dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooruitgang
Maar sommige punten hadden echt geen verbetering nodig wat mij betreft
quote:Kun je je tagje niet upspicen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, ik heb al een tagje dus daar valt vrij weinig mee te kloten
quote:Ja
quote:Hehe, maar die werkt toch redelijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fobo mogen ze wel iets aan doen, staat al 10 jaar stil
quote:Ja maar dat moet wel opzichOp dinsdag 26 oktober 2010 21:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Hehe, maar die werkt toch redelijk?
Ik vind het een beetje geforceerd overkomen, zo van 'kijk eens hoe fok mee gaat met de tijd' met irritante mouseovers enzo
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm kan je als je eenmaal de nieuwe layout gekozen hebt niet meer terug?
Zie de optie nergens
quote:Jawel, na veel gekloot. Benny legt het vast uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm kan je als je eenmaal de nieuwe layout gekozen hebt niet meer terug?
Zie de optie nergens
quote:Mja, waarom? Als het basisidee goed is hoef je niet altijd maar te vernieuwen alleen om het te vernieuwen wat mij betreft...
quote:Daar gebeuren alleen kleine dingen mee...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fobo mogen ze wel iets aan doen, staat al 10 jaar stil
quote:neuh, zal er toch aan motten wennenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, na veel gekloot. Benny legt het vast uit.
quote:Een dezer dagen idd...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:50 schreef Patje1987 het volgende:
Binnenkort kun je helemaal toch niet meer terug?
quote:Je kunt het nog redelijk naar eigen wens invullen gelukkig.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, zal er toch aan motten wennen
quote:Ja als je geld uitgeeftOp dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt het nog redelijk naar eigen wens invullen gelukkig.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig
Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
quote:Ze zijn weer aan het spammen
quote:Ik ook.
quote:Ik had beter verwacht van jou
quote:Ik niet.
quote:
quote:Beetje meer zelfvertrouwen mag ook wel
quote:Heb ik. Soms teveel.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Beetje meer zelfvertrouwen mag ook wel
quote:Narcisme is hot
quote:Heerlijk.
quote:Kun je ook instellen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Koen66 het volgende:
hmmm kan een aantal dingen niet meer terugvinden...
Zo krijg ik de icons niet meer in het postvak zichtbaar
En weet ze, shame on me, nog steeds niet allemaal uit m'n hoofd
quote:Welke icons?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Koen66 het volgende:
quote:Moet je op dat ene smilietje klikken die er wel staat.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Koen66 het volgende:
quote:Zo moeilijk zijn ze nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Koen66 het volgende:
quote:JaaaaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
M
[..]
Moet je op dat ene smilietje klikken die er wel staat.
quote:Welterusten
quote:In m'n eentje?
quote:Wil jij niet meedoen?
quote:Onder de tijd.
quote:KwijtWaar is de quote knop?
quote:Waarom wil je naar Friesland?
quote:Kun jij dat niet dan?
quote:JaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Je woont ergens in het noorden toch?
quote:Jawel hoor
quote:Ze zij gek johOp dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Jawel hoorJe zal wel iets verkeerds doen.
quote:Ik kan het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |