quote:Tevens was dat een fipo.
quote:En dat een sepo.
quote:Vervolgens verliest nederlandOp dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef robr0 het volgende:
ik kwam er laatst achter dat ik gewoon een twitteraccount heb speciaal om gepijpt te worden door het blowjobteam van bobbie eden
quote:en was ik zo stom om mn eigen naam op te geven bij die twitter maarja mssn moet je tijdens die pijpbeurt wel identificeren daarom maar echte naam ingegeven en nu staat mn naam verdomme op internet gelijk mijn naam in renesite veranderd waiwai
quote:hij glimt wel zo lekker als die kale bol van danny roodbolOp dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef VASND het volgende:
wat een schrale nieuwe layout eigenlijk.
quote:ik vraag me oprecht wat je in je jeugd tekort bent gekomen als je het geil vindt om in je bek gezeken te worden aangezien ik al die sex tropics van fok niet meer inmag zal ik er helaas nooit achterkomen damnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:49 schreef TripleP het volgende:
Ik hou wel van handboeien, maar plasseks nein
quote:ik vind je net een teddybeerOp dinsdag 26 oktober 2010 19:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik vraag me oprecht wat je in je jeugd tekort bent gekomen als je het geil vindt om in je bek gezeken te worden aangezien ik al die sex tropics van fok niet meer inmag zal ik er helaas nooit achterkomen damn
quote:je bent zo'n doerakje dat ik je wil knuffelen
quote:hihi ik word er bijna verlegen vanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
je bent zo'n doerakje dat ik je wil knuffelen
quote:wanneer gaan we nou de liefde bedrijvenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef TripleP het volgende:
en dat was mijn liefdesverklaring van vandaag
quote:waar woon jeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:03 schreef robr0 het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou de liefde bedrijven
quote:Ahaaaaaa. Ik kom daar bijna elke dag.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef robr0 het volgende:
[..]
een verkapte buitenwijk van utrecht
quote:als je dagelijks in die verkapte buitenwijk komt ben ik bang dat je iets mistOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Ik kom daar bijna elke dag.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:08 schreef TripleP het volgende:
Utrecht Centrum dan, want ik studeer aan de Lange Vie straat
quote:Waar de bijenkorf zit!
quote:Ik hossel robr0
quote:DUS
quote:fiets ik daar met een zeer verzwaard libido en 22 cm heen en ga ik naar jou opzoek jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
fiets ik daar met een zeer verzwaard libido en 22 cm heen en ga ik naar jou opzoek jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Beetje eng, maar toch lief.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
fiets ik daar met een zeer verzwaard libido en 22 cm heen en ga ik naar jou opzoek jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:idem dito mangOp dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef TripleP het volgende:
[..]
Beetje eng, maar toch lief.
Toch weet ik nog steeds niet hoe je eruit ziet.
quote:Die van mij zijn easay te vinden.
quote:die van mij wat moeilijker maar als je goed zoekt vind je zelfs nog wat naaktfotos waiwaiOp dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef TripleP het volgende:
[..]
Die van mij zijn easay te vinden.
quote:alleen heb ik die zelf nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef robr0 het volgende:
[..]
die van mij wat moeilijker maar als je goed zoekt vind je zelfs nog wat naaktfotos waiwai
quote:post iets van je
quote:Ik ben gewoon uberbenieuwd naar robr0
quote:ik ben in echt niet zo kewl pffff nu komt de aap uit de mouw waiwaiOp dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uberbenieuwd naar robr0
quote:Jokertje!!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef robr0 het volgende:
Fotoboek van RoBro
hier staan nog een paar extreem duidelijke fotos van 4 jaar geledeng
quote:niet goed genoeg
quote:Het gaat niet om het uiterlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef TripleP het volgende:
ik stop met proberen robr0 te leren kennen
jammer hoor
quote:gedeeltelijk wel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef TripleP het volgende:
denk niet dat TC_Artemis dat waardeert hahaha
quote:ik geef je foto's als je een goede foto van jezelf stuurtOp dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef robr0 het volgende:
[..]
hoe zou ik me een menselijke laaf moeten inbeelden
quote:ik zou het wel willen doen maar dan ben ik een bitch
quote:Nou en. Niemand die er wat om geeft. Posten dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef TripleP het volgende:
[..]
ik zou het wel willen doen maar dan ben ik een bitch
quote:pure chantageOp dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef TripleP het volgende:
[..]
ik geef je foto's als je een goede foto van jezelf stuurt
quote:Jaja
quote:Stuur die foto's toch, en poost daarna die foto van menselijk laaf
quote:ik heb hier bij mn moeder dezelfde fotos van mij als jij van mij hebt helaasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Stuur die foto's toch, en poost daarna die foto van menselijk laaf
quote:meer dan in dat fobo?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb hier bij mn moeder dezelfde fotos van mij als jij van mij hebt helaas
quote:Zorg dat je niet op gegeten wordt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef TripleP het volgende:
Ik heb donderdag een feest in de poema, is het wat?
quote:zaterdags lopen er veel auslanders zal nu wel meevallenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef TripleP het volgende:
Ik heb donderdag een feest in de poema, is het wat?
quote:Waar ze altijd zitten, maar je kan ze ook vastzetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:49 schreef VASND het volgende:
GODver waar zitten die quoteknoppen nou hier???
quote:ik wist niet dat ik je zo teleurgesteld had sorry mijn welgemeende excusesOp dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef TripleP het volgende:
Ik ben teleurgesteld in je robr0 ik ga huilen en lezen over de Europese Muziekindustrie
quote:wat is je msnOp dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik je zo teleurgesteld had sorry mijn welgemeende excuses
quote:half uurtjeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik zal je mn msn wel pmen als je klaar bent met lezen ik wil je daarmee niet lastig vallen
quote:je moet er wel met je muis overheengaanOp dinsdag 26 oktober 2010 21:02 schreef VASND het volgende:
[ afbeelding ]
En de knoppen doen het niet en en wat een bagger!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben er nog steeds van aan het klaarkomen.
quote:Ja standaard enzo. Zonder knopjes ook niet te wijzigen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef Goddelijker het volgende:
Je wilt de mijne hebben? Die heb je al hoor.
quote:Heb ik ook wel eens gedaanOp dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef TripleP het volgende:
Bij puberruilxl besluit een fag gewoon een vogeltje uit een boom te knallen
quote:Krabben
quote:Fappen
quote:Ik heb ook al problemen met gamen, mn hele downloadsmap op mn ps3 is niet meer toegankelijk nadat ik een andere loader erop heb gegooid. 60gb aan overgezette games pleitte.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef robr0 het volgende:
waiwai verlies ik net connectie gaat mn online ranking fuckk gozer kon er nix van wat een kali mata en alsnog wint ie nu gavros malakas
quote:maar ik had voor eerst sinds jaren eindelijk game gekocht in winkel krijg je dit game in game uit waiwai wat zonde van mn geldOp dinsdag 26 oktober 2010 21:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook al problemen met gamen, mn hele downloadsmap op mn ps3 is niet meer toegankelijk nadat ik een andere loader erop heb gegooid. 60gb aan overgezette games pleitte.
quote:same hereOp dinsdag 26 oktober 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
Oh, ik wist niet dat je rechts bovenin naast dat google aangepast zoeken ook je thema kan aanpassen, ik heb em op tweakers gezet, dat leest wat lekkerder
quote:Ik was 12. okeeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
dat is de mail van fergie mang of ben ik nou loco
quote:Wat maakt het verschil?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
Oh, ik wist niet dat je rechts bovenin naast dat google aangepast zoeken ook je thema kan aanpassen, ik heb em op tweakers gezet, dat leest wat lekkerder
quote:He hij is beter ja... Zwarte balkjes enzulks... Verzacht het komende verlies van bagger wel een beetje.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Grijze achtergrond enzo
kijk zelf maar
quote:Dat was echt lachen iddOp dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef -SG- het volgende:
Wilders.
'Ja pechtold ga maar asiel aanvragen in een ander land.'
'Maakt niet uit hoelaat het wordt vanavond ik help je wel met koffers inpakken..'
Pechtold reageert
En daarna weer wilders met:
'Voorzitter, het was het proberen waard. '
quote:Meest rechtse knopje bovenin > vastzetten > weetikveelwatvoorknopjesOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef Hyman het volgende:
Hoe kan je alle knopjes laten staan? zonder dat je erover moet hoveren?
quote:vettttOp dinsdag 26 oktober 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vanmiddag per ongeluk kaarten voor Gorillaz gewonnen.
quote:Via thema instellingenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef Hyman het volgende:
Hoe kan je alle knopjes laten staan? zonder dat je erover moet hoveren?
quote:Waar gewonnen?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vond ik eigenlijk ook wel.
quote:3FM, hoorde de vraag dus dacht 'oh google' en 'oh sms'en, heb toch beltegoed over' en toen werd ik ineens teruggebeld.
quote:GEFELI. Doe Damon de groeten.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vanmiddag per ongeluk kaarten voor Gorillaz gewonnen.
quote:Dos cervezas!
quote:Ik heb momenteel geen auto, ben er achter gekomen dat je in een stad beter op een hippe fiets kunt rijden. Als je lenig bent mag je best proberen om op de bagagedrager te liggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DANKU!
Wanneer gaan we in je cabrio liggen?
quote:Als ik mijn fiets ernaast zet moet het lukken.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen auto, ben er achter gekomen dat je in een stad beter op een hippe fiets kunt rijden. Als je lenig bent mag je best proberen om op de bagagedrager te liggen.
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef -SG- het volgende:
Haha die wilders.
Job cohen:
'Nou als ik het debat van 3 jaar geleden voor me zie,dan ging het debat over het dubbele paspoort van aboutaleb veel anders, en dat vind ik niet om te lachen.'
Wilders:
'Nou dan lacht u niet.'
quote:HAHAHAOp dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen auto, ben er achter gekomen dat je in een stad beter op een hippe fiets kunt rijden. Als je lenig bent mag je best proberen om op de bagagedrager te liggen.
quote:MASD IS EKTE EKTE BAAS. ENKEL REPEKCST VOOR DIE BAAS!
quote:JAOp dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MASD IS EKTE EKTE BAAS. ENKEL REPEKCST VOOR DIE BAAS!
quote:He?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Hyman het volgende:
En als je edit blijft ie niet staan, wat een kut systeem
quote:Daarvoor hebben wij zuivere repsects voor die bossOp dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef Hyman het volgende:
Zo zie je maar dat masd een legende is, hij doet geen fuck en jullie prijzen hem allemaal de hemel in
quote:Ik ben het vergeten!
quote:Hij heette Rudy.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb je één keer op MSN gesproken man.
quote:Een onvergetelijk moment.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb je één keer op MSN gesproken man.
quote:Gelukkig maar. Je moet niet zoveel bier drinken man. Krijg je korsakoff van. En dat is niet goed!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
-SG- Ik weet het weer! Mang, ik heb zo vaak gefapt op Krentenbol. Zeker net zo vaak als ik van de kwaliteitspost van mezelf heb genoten
quote:krentenbol was toch die 5kilo wegende chick die op een verkrachte chinees leek? zoja vaak op lopen juinen danOp dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
-SG- Ik weet het weer! Mang, ik heb zo vaak gefapt op Krentenbol. Zeker net zo vaak als ik van de kwaliteitspost van mezelf heb genoten
quote:Nee man, gewoon geen kwaliteitspost.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je moet niet zoveel bier drinken man. Krijg je korsakoff van. En dat is niet goed!
quote:Het was eigenlijk een vent. Maar zie wat ik tegen -SG- zei.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef robr0 het volgende:
[..]
krentenbol was toch die 5kilo wegende chick die op een verkrachte chinees leek? zoja vaak op lopen juinen dan
quote:Oké cool.Op woensdag 27 oktober 2010 00:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar in ieder geval.
quote:linkje?Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
ik heb vandaag een flickr pro account gefixed waiwai
quote:Ik zal het erbij zetten!Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik had jou gister naar jolanda verwezen ik eis de helft van de kudos op mang
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
quote:
quote:jouw foto's zijn echt zoooo mooi heOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
quote:jij hebt het zeker over die 22cm die ik je stuurde waiwaiOp woensdag 27 oktober 2010 00:14 schreef TripleP het volgende:
[..]
jouw foto's zijn echt zoooo mooi he
quote:de mooiste 22 cm van mijn levenOp woensdag 27 oktober 2010 00:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
jij hebt het zeker over die 22cm die ik je stuurde waiwai
quote:ik ontving 450 webcamcredits voor PpP haar cam, dat was echt geilastischOp woensdag 27 oktober 2010 00:19 schreef kanovinnie het volgende:
Robro stuurde TripleP 22 cm. Dat was geweldig
quote:prussian blue maakt tantoe goede muziekOp woensdag 27 oktober 2010 01:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[ http://www.beebeesee.tv/images/PrussianBlue.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Verveling op het werk?
quote:
quote:Nee. Thuis.
quote:Waarom mijne wel?
quote:nee.
quote:Hmm, dan ben ik straks die kosten kwijt aan benzine.Op woensdag 27 oktober 2010 09:35 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goede lasser. Is alleen wel een beetje ver rijden voor jou.
quote:Ik weet niet hoe ver Ermelo - Beusichem is.Op woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik straks die kosten kwijt aan benzine.
quote:Tis net onder de rivier heOp woensdag 27 oktober 2010 09:56 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver Ermelo - Beusichem is.
quote:Ik zal eens veagen wat de vriendenprijs is.Op woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis net onder de rivier hedan moet je helemaal om rijden, maar hemelsbreed valt het wel mee.
quote:Doe dat ;DOp woensdag 27 oktober 2010 10:15 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik zal eens veagen wat de vriendenprijs is.
quote:Wie gebruikt er dan ook een adblocker?Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Blaxje het volgende:
Ik zie dat je nu ook een ban krijgt als je adsblocker gebruikt?Wat voor een corrupte bende is het hier geworden zeg.
quote:Mensen die geen zin hebben in reclame?Op woensdag 27 oktober 2010 10:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Wie gebruikt er dan ook een adblocker?
quote:Duh.Op woensdag 27 oktober 2010 10:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mensen die geen zin hebben in reclame?Werkt perfect hoor.
quote:Hoe kom je daarachter? Ben je al geband?Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Blaxje het volgende:
Ik zie dat je nu ook een ban krijgt als je adsblocker gebruikt?Wat voor een corrupte bende is het hier geworden zeg.
quote:Check het bantopic. Allemaal "adblocker - 48uur"Op woensdag 27 oktober 2010 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kom je daarachter? Ben je al geband?
quote:Dat had je ook al in het beginOp woensdag 27 oktober 2010 10:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Check het bantopic. Allemaal "adblocker - 48uur"
quote:OhOp woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat had je ook al in het begin. iig toen ik met fok! begon.
quote:Zeg dat maar niet te hard, anders krijg je een banOp woensdag 27 oktober 2010 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een adblocker te nemen. Ik wordt gek van die kuttroep op dumpert, en adblockers schijnen die ook te blocken.
Kan je dan ook blokkeren dat een adblocker FOK! blockt?
quote:Niet? Ik hoorde van wel. Nu moet ik elke keer 2 maal F5 enOp woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, anders krijg je een banmaar nee, dat helpt niet.
quote:ja, maar dat heeft niet met een adblocker te maken.Op woensdag 27 oktober 2010 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Ik hoorde van wel. Nu moet ik elke keer 2 maal F5 en
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een adblocker te nemen. Ik wordt gek van die kuttroep op dumpert, en adblockers schijnen die ook te blocken.
Kan je dan ook blokkeren dat een adblocker FOK! blockt?
quote:Ik heb zelf nooit reclames op Dumpert, download anders een Nederlandse blocklist erbij.
quote:Heb ikOp woensdag 27 oktober 2010 11:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit reclames op Dumpert, download anders een Nederlandse blocklist erbij.
quote:Windows.Op woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kankerzooi ik heb een virus en hij wil niet weg.
quote:Noortje klikt op de verkeerde dingenOp woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kankerzooi ik heb een virus en hij wil niet weg.
quote:Ik heb MS-DOS, niks geen last van virussen!
quote:BaasOp woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb MS-DOS, niks geen last van virussen!
quote:Ja hij is weg geloof, ik, staat alleen nog bij Services, is dat erg? En zo ja hoe knikker ik dat er ook nog uit?Op woensdag 27 oktober 2010 12:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Probeer eens te scannen met super anti spyware
quote:Kan je em niet gewoon deletenOp woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hij is weg geloof, ik, staat alleen nog bij Services, is dat erg? En zo ja hoe knikker ik dat er ook nog uit?
quote:*insert moeder grap*Op woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Hyman het volgende:
Ik ben een zwarte P, maar heb een witte L. En ocht je die niet lusten, je moeder lust em wel
quote:Vliezen gebroken?Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef mstr het volgende:
Zo, over een uurtje naar het ziekenhuis.
quote:Wat daaaaaaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |