quote:KookboekenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:de spellingschecker vind vaudten leukOp dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil jij even pyjama goed schreifen Elv?
quote:Kookboeken!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:Eten!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediėnt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die heb ik, straks even pakken in de reclame van topchef
quote:Eten?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediėnt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:A) geen autoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Hij zit nu in Rome, dus ik kan niet zeuren en/of langsgaan om koffie te komen drinken. Vorige keer had hij het meegenomen in de dubbelwandige glazen + folie erom heen en dan in de auto met de verwarming ultra-hoog. Hij is wel een schatje.
![]()
quote:A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
A) geen auto
B) geen idee waar je woont
C) je mag hem hier zo komen opdrinken heur.
quote:B) UtrechtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.![]()
B) Ik heb ook geen idee waar jij woont
C) B maakt dit nogal problematisch....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |