quote:KookboekenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:de spellingschecker vind vaudten leukOp dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil jij even pyjama goed schreifen Elv?
quote:Kookboeken!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:Eten!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediënt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die heb ik, straks even pakken in de reclame van topchef
quote:Eten?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediënt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:A) geen autoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Hij zit nu in Rome, dus ik kan niet zeuren en/of langsgaan om koffie te komen drinken. Vorige keer had hij het meegenomen in de dubbelwandige glazen + folie erom heen en dan in de auto met de verwarming ultra-hoog. Hij is wel een schatje.
![]()
quote:A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
A) geen auto
B) geen idee waar je woont
C) je mag hem hier zo komen opdrinken heur.
quote:B) UtrechtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.![]()
B) Ik heb ook geen idee waar jij woont
C) B maakt dit nogal problematisch....
quote:Yikes, das een uur rijden
quote:parkeergelegenheid genoeg voor de deurOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Yikes, das een uur rijdenPitttty... en het enige dat ik in Utrecht ken is de binnenstad en het UMC.
quote:Ik zie me dit al helemaal uitleggen aan vriendlief... Ja, uhm, je weet wel, dat ik uhm, maar 1x in de maand echt trek heb in espresso, enne, uhm, uhm, dat ik het niet nodig vond om mezelf een Nespresso machine te geven daarom, want uhm, ik had jou er toch al eentje gegeven, maar, uhm, uhm, ik heb onlangs even een uurtje gereden om bij iemand anders Kazaar te drinken.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
parkeergelegenheid genoeg voor de deur
zover is het niet van het centrum
quote:grill-plaatje?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar hoe maak je hem dan klaar.
quote:Ik heb ook KazaarOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Hij zit nu in Rome, dus ik kan niet zeuren en/of langsgaan om koffie te komen drinken. Vorige keer had hij het meegenomen in de dubbelwandige glazen + folie erom heen en dan in de auto met de verwarming ultra-hoog. Hij is wel een schatje.
![]()
quote:Waarom zou je dat uitleggenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik zie me dit al helemaal uitleggen aan vriendlief... Ja, uhm, je weet wel, dat ik uhm, maar 1x in de maand echt trek heb in espresso, enne, uhm, uhm, dat ik het niet nodig vond om mezelf een Nespresso machine te geven daarom, want uhm, ik had jou er toch al eentje gegeven, maar, uhm, uhm, ik heb onlangs even een uurtje gereden om bij iemand anders Kazaar te drinken.Prima toch?
quote:Omdat ik ongetwijfeld de vraag krijg wat ik gedaan heb de afgelopen paar dagen... dan is 'naar Utrecht rijden', wel iets wat ik zou zeggen ja.... Jij ook Nespresso? Het wordt echt meer gedronken dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Aure het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook een nespressoding
quote:Ja handig he? Ik zoek alleen nog de 'opties'!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef LieLie het volgende:
Hé, tof, als je je muis op de laatste kolom laat staan in MyAt (dus op tijd en naam) dan komt er een popupje met de laatste post.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Aure het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook een nespressoding
quote:Helemaal rechts, naast het google-balkje. Maar er staan wel minder opties volgens mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja handig he? Ik zoek alleen nog de 'opties'!
quote:YupOp dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef kahlie het volgende:
Jij ook Nespresso? Het wordt echt meer gedronken dan ik dacht.
quote:Nou, inderdaad. Die is zo propperig.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Aure het volgende:
Komt er ook een nieuwe versie voor je mobiel? Zou wel fijn zijn.
quote:cups!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupKreeg zo'n apparaat van mijn ma via via. Toen maar wat pads gekocht
quote:Je moet echt bij de Nespresso Boutique gaan staan en het dan hebben over 'smaakjes'... zomg, wat een verhaal krijgen wij over het geen smaakjes waren.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
cups!
pads stop je in een senseo
quote:ik krijg m van mn oudersOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn fijn hoor, maar ik vind dat ik te weinig koffie drink om er in te investeren.
quote:haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je moet echt bij de Nespresso Boutique gaan staan en het dan hebben over 'smaakjes'... zomg, wat een verhaal krijgen wij over het geen smaakjes waren.Echt niet normaal meer.
quote:je hoeft niet meteen een latissima te nemen. Je kan ook zon eenvoudige nemen, die kosten maar een paar tientjes. En als je in de buurt van een boutique woont is het prima zo nu en dan een paar kokertjes te halen (heb je redelijk vers altijd)Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn fijn hoor, maar ik vind dat ik te weinig koffie drink om er in te investeren.
quote:Ja, maar vriendlief heeft een duurdere met een melkopschuimer en ik zit daar vrij vaak (of hij komt het brengenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen een latissima te nemen. Je kan ook zon eenvoudige nemen, die kosten maar een paar tientjes. En als je in de buurt van een boutique woont is het prima zo nu en dan een paar kokertjes te halen (heb je redelijk vers altijd)
quote:SorryOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi moet nog even wennen aan de nieuwe avatar van P
quote:Ja baasOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
cups!
pads stop je in een senseo
quote:Nespresso heeft los de aeroccino. nog steeds stuk goedkoper samen met een eenvoudige machine.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, maar vriendlief heeft een duurdere met een melkopschuimer en ik zit daar vrij vaak (of hij komt het brengen)... en ik drink het echt maar eens per maand ofzo. Nu iets meer, want 's ochtends een Nespresso is wel fijn.
quote:Thnx
quote:Ja ik zag hem al op FacebookOp dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryMaar hij is wel tof he
[..]
Ja baas
quote:Hier ook, denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef rijsttafel het volgende:
MAAWWWHH het weekend van 12/13 november wordt zo tof
quote:Wat ga je doen dan, dat het zo zwaar maakt?
quote:Met 22 man/vrouw een weekend wegOp dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, dat het zo zwaar maakt?
quote:Met een goede vriend en vriendin en misschien nog wel meer mensen vrijdag naar Utrecht, een dancefeest. Dezelfde nacht nog door naar Den Haag. Daar tot 's ochtends door, dan allemaal ergens slapen, waarschijnlijk hier of in Den Haag. 's Avonds ga ik hier voor ze koken (of dat doe ik al vrijdag, zie ik nog wel) en dan 's avonds weer naar Den Haag. Daar is een dance/technofestival.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ga jij doen, rijsttafel?
Ik wil ook wel een nespresso. Maar niet een nespresso en een filter-automaat. En ik wil ook echt zo nu en dan wel een lekkere bak filterkoffiedilemma. Of gewoon de keuken wat vaker opruimen.
quote:Het gaat niet over seks, dus het kan niemand echt boeien.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef flying-dutchman het volgende:
wat gaan we langzaam... het is wel erg Sc
quote:depends met wieOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
zal ik een citytrip boeken voor de kerstvakantie ondanks dat ik geen geld en tijd heb?dilemma's dilemma's
quote:Als je geen geld en tijd hebt, zou ik het niet doenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
zal ik een citytrip boeken voor de kerstvakantie ondanks dat ik geen geld en tijd heb?dilemma's dilemma's
quote:Bij twijfel: doenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
quote:DoenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan ook nog een auto huren en naar de Ardennen rijden ofzo
quote:Je mag ons huis wel lenenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan ook nog een auto huren en naar de Ardennen rijden ofzo
quote:Me tooOp dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets goedkoops en tofs plannen voor de kerst"vakantie", maar weet nog niet wat.
quote:Heerlijk! Wijn, lekker eten en leuke omgeving . Klinkt als een goede weekend bestedingOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens komend weekend naar de Elzas met een of ander culi-arrangementZaterdag t/m maandag. Lekker
quote:Lekker en leuk, denk ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens komend weekend naar de Elzas met een of ander culi-arrangementZaterdag t/m maandag. Lekker
quote:StrasbourgOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
quote:daar in de omgeving gaan de mr en ik heen met kerst maar dan aan de Duitse kant .
quote:dezeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jup!
DE, welk jurkje heb je aangeschaft?
quote:welke?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute!
Daar heb ik ook vandaag 2 rokjes besteld
quote:leuk! ik denk dat ze je heel goed staanOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik heb een aparte smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
leuk! ik denk dat ze je heel goed staanThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Een kilt is ook goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah waarom krijg ik altijd stress wanneer ik vroeg begin met leren voor tentamens![]()
Als ik een dag van te voren begin heb ik nergens last van maar ben nu ruim 1 week van te voren begonnen met lezen en heb alleen maar elke dag stress terwijl ik nu juist beter ben dan normaal
Raar hoofd heb ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |