quote:KookboekenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:de spellingschecker vind vaudten leukOp dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil jij even pyjama goed schreifen Elv?
quote:Kookboeken!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:Eten!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediënt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die heb ik, straks even pakken in de reclame van topchef
quote:Eten?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediënt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:A) geen autoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Hij zit nu in Rome, dus ik kan niet zeuren en/of langsgaan om koffie te komen drinken. Vorige keer had hij het meegenomen in de dubbelwandige glazen + folie erom heen en dan in de auto met de verwarming ultra-hoog. Hij is wel een schatje.
![]()
quote:A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
A) geen auto
B) geen idee waar je woont
C) je mag hem hier zo komen opdrinken heur.
quote:B) UtrechtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.![]()
B) Ik heb ook geen idee waar jij woont
C) B maakt dit nogal problematisch....
quote:Yikes, das een uur rijden
quote:parkeergelegenheid genoeg voor de deurOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Yikes, das een uur rijdenPitttty... en het enige dat ik in Utrecht ken is de binnenstad en het UMC.
quote:Ik zie me dit al helemaal uitleggen aan vriendlief... Ja, uhm, je weet wel, dat ik uhm, maar 1x in de maand echt trek heb in espresso, enne, uhm, uhm, dat ik het niet nodig vond om mezelf een Nespresso machine te geven daarom, want uhm, ik had jou er toch al eentje gegeven, maar, uhm, uhm, ik heb onlangs even een uurtje gereden om bij iemand anders Kazaar te drinken.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
parkeergelegenheid genoeg voor de deur
zover is het niet van het centrum
quote:grill-plaatje?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar hoe maak je hem dan klaar.
quote:Ik heb ook KazaarOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Hij zit nu in Rome, dus ik kan niet zeuren en/of langsgaan om koffie te komen drinken. Vorige keer had hij het meegenomen in de dubbelwandige glazen + folie erom heen en dan in de auto met de verwarming ultra-hoog. Hij is wel een schatje.
![]()
quote:Waarom zou je dat uitleggenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik zie me dit al helemaal uitleggen aan vriendlief... Ja, uhm, je weet wel, dat ik uhm, maar 1x in de maand echt trek heb in espresso, enne, uhm, uhm, dat ik het niet nodig vond om mezelf een Nespresso machine te geven daarom, want uhm, ik had jou er toch al eentje gegeven, maar, uhm, uhm, ik heb onlangs even een uurtje gereden om bij iemand anders Kazaar te drinken.Prima toch?
quote:Omdat ik ongetwijfeld de vraag krijg wat ik gedaan heb de afgelopen paar dagen... dan is 'naar Utrecht rijden', wel iets wat ik zou zeggen ja.... Jij ook Nespresso? Het wordt echt meer gedronken dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Aure het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook een nespressoding
quote:Ja handig he? Ik zoek alleen nog de 'opties'!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef LieLie het volgende:
Hé, tof, als je je muis op de laatste kolom laat staan in MyAt (dus op tijd en naam) dan komt er een popupje met de laatste post.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Aure het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook een nespressoding
quote:Helemaal rechts, naast het google-balkje. Maar er staan wel minder opties volgens mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja handig he? Ik zoek alleen nog de 'opties'!
quote:YupOp dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef kahlie het volgende:
Jij ook Nespresso? Het wordt echt meer gedronken dan ik dacht.
quote:Nou, inderdaad. Die is zo propperig.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Aure het volgende:
Komt er ook een nieuwe versie voor je mobiel? Zou wel fijn zijn.
quote:cups!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupKreeg zo'n apparaat van mijn ma via via. Toen maar wat pads gekocht
quote:Je moet echt bij de Nespresso Boutique gaan staan en het dan hebben over 'smaakjes'... zomg, wat een verhaal krijgen wij over het geen smaakjes waren.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
cups!
pads stop je in een senseo
quote:ik krijg m van mn oudersOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn fijn hoor, maar ik vind dat ik te weinig koffie drink om er in te investeren.
quote:haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je moet echt bij de Nespresso Boutique gaan staan en het dan hebben over 'smaakjes'... zomg, wat een verhaal krijgen wij over het geen smaakjes waren.Echt niet normaal meer.
quote:je hoeft niet meteen een latissima te nemen. Je kan ook zon eenvoudige nemen, die kosten maar een paar tientjes. En als je in de buurt van een boutique woont is het prima zo nu en dan een paar kokertjes te halen (heb je redelijk vers altijd)Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn fijn hoor, maar ik vind dat ik te weinig koffie drink om er in te investeren.
quote:Ja, maar vriendlief heeft een duurdere met een melkopschuimer en ik zit daar vrij vaak (of hij komt het brengenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen een latissima te nemen. Je kan ook zon eenvoudige nemen, die kosten maar een paar tientjes. En als je in de buurt van een boutique woont is het prima zo nu en dan een paar kokertjes te halen (heb je redelijk vers altijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |