quote:KookboekenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:de spellingschecker vind vaudten leukOp dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil jij even pyjama goed schreifen Elv?
quote:Kookboeken!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef flying-dutchman het volgende:
nu een lastige vraag:
zet ik mijn [ afbeelding ]
nou bij de kookboeken of bij de star trek spullen
quote:Eten!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediënt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die heb ik, straks even pakken in de reclame van topchef
quote:Eten?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bij topchef rogvleugel als ingrediënt, ik zou toch echt geen idee hebben wat ik daarmee moet doen
quote:A) geen autoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Hij zit nu in Rome, dus ik kan niet zeuren en/of langsgaan om koffie te komen drinken. Vorige keer had hij het meegenomen in de dubbelwandige glazen + folie erom heen en dan in de auto met de verwarming ultra-hoog. Hij is wel een schatje.
![]()
quote:A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
A) geen auto
B) geen idee waar je woont
C) je mag hem hier zo komen opdrinken heur.
quote:B) UtrechtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
A) Ik wel. Ben gek op mijn auto.![]()
B) Ik heb ook geen idee waar jij woont
C) B maakt dit nogal problematisch....
quote:Yikes, das een uur rijden
quote:parkeergelegenheid genoeg voor de deurOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Yikes, das een uur rijdenPitttty... en het enige dat ik in Utrecht ken is de binnenstad en het UMC.
quote:Ik zie me dit al helemaal uitleggen aan vriendlief... Ja, uhm, je weet wel, dat ik uhm, maar 1x in de maand echt trek heb in espresso, enne, uhm, uhm, dat ik het niet nodig vond om mezelf een Nespresso machine te geven daarom, want uhm, ik had jou er toch al eentje gegeven, maar, uhm, uhm, ik heb onlangs even een uurtje gereden om bij iemand anders Kazaar te drinken.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
parkeergelegenheid genoeg voor de deur
zover is het niet van het centrum
quote:grill-plaatje?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar hoe maak je hem dan klaar.
quote:Ik heb ook KazaarOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vriendlief kom je me die niet brengen als ik daar zin in heb.Hij zit nu in Rome, dus ik kan niet zeuren en/of langsgaan om koffie te komen drinken. Vorige keer had hij het meegenomen in de dubbelwandige glazen + folie erom heen en dan in de auto met de verwarming ultra-hoog. Hij is wel een schatje.
![]()
quote:Waarom zou je dat uitleggenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik zie me dit al helemaal uitleggen aan vriendlief... Ja, uhm, je weet wel, dat ik uhm, maar 1x in de maand echt trek heb in espresso, enne, uhm, uhm, dat ik het niet nodig vond om mezelf een Nespresso machine te geven daarom, want uhm, ik had jou er toch al eentje gegeven, maar, uhm, uhm, ik heb onlangs even een uurtje gereden om bij iemand anders Kazaar te drinken.Prima toch?
quote:Omdat ik ongetwijfeld de vraag krijg wat ik gedaan heb de afgelopen paar dagen... dan is 'naar Utrecht rijden', wel iets wat ik zou zeggen ja.... Jij ook Nespresso? Het wordt echt meer gedronken dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Aure het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook een nespressoding
quote:Ja handig he? Ik zoek alleen nog de 'opties'!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef LieLie het volgende:
Hé, tof, als je je muis op de laatste kolom laat staan in MyAt (dus op tijd en naam) dan komt er een popupje met de laatste post.
quote:Helemaal rechts, naast het google-balkje. Maar er staan wel minder opties volgens mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja handig he? Ik zoek alleen nog de 'opties'!
quote:YupOp dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef kahlie het volgende:
Jij ook Nespresso? Het wordt echt meer gedronken dan ik dacht.
quote:Nou, inderdaad. Die is zo propperig.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Aure het volgende:
Komt er ook een nieuwe versie voor je mobiel? Zou wel fijn zijn.
quote:cups!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupKreeg zo'n apparaat van mijn ma via via. Toen maar wat pads gekocht
quote:Je moet echt bij de Nespresso Boutique gaan staan en het dan hebben over 'smaakjes'... zomg, wat een verhaal krijgen wij over het geen smaakjes waren.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
cups!
pads stop je in een senseo
quote:ik krijg m van mn oudersOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn fijn hoor, maar ik vind dat ik te weinig koffie drink om er in te investeren.
quote:haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je moet echt bij de Nespresso Boutique gaan staan en het dan hebben over 'smaakjes'... zomg, wat een verhaal krijgen wij over het geen smaakjes waren.Echt niet normaal meer.
quote:je hoeft niet meteen een latissima te nemen. Je kan ook zon eenvoudige nemen, die kosten maar een paar tientjes. En als je in de buurt van een boutique woont is het prima zo nu en dan een paar kokertjes te halen (heb je redelijk vers altijd)Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn fijn hoor, maar ik vind dat ik te weinig koffie drink om er in te investeren.
quote:Ja, maar vriendlief heeft een duurdere met een melkopschuimer en ik zit daar vrij vaak (of hij komt het brengenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen een latissima te nemen. Je kan ook zon eenvoudige nemen, die kosten maar een paar tientjes. En als je in de buurt van een boutique woont is het prima zo nu en dan een paar kokertjes te halen (heb je redelijk vers altijd)
quote:SorryOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi moet nog even wennen aan de nieuwe avatar van P
quote:Ja baasOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
cups!
pads stop je in een senseo
quote:Nespresso heeft los de aeroccino. nog steeds stuk goedkoper samen met een eenvoudige machine.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, maar vriendlief heeft een duurdere met een melkopschuimer en ik zit daar vrij vaak (of hij komt het brengen)... en ik drink het echt maar eens per maand ofzo. Nu iets meer, want 's ochtends een Nespresso is wel fijn.
quote:Thnx
quote:Ja ik zag hem al op FacebookOp dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryMaar hij is wel tof he
[..]
Ja baas
quote:Hier ook, denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef rijsttafel het volgende:
MAAWWWHH het weekend van 12/13 november wordt zo tof
quote:Wat ga je doen dan, dat het zo zwaar maakt?
quote:Met 22 man/vrouw een weekend wegOp dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, dat het zo zwaar maakt?
quote:Met een goede vriend en vriendin en misschien nog wel meer mensen vrijdag naar Utrecht, een dancefeest. Dezelfde nacht nog door naar Den Haag. Daar tot 's ochtends door, dan allemaal ergens slapen, waarschijnlijk hier of in Den Haag. 's Avonds ga ik hier voor ze koken (of dat doe ik al vrijdag, zie ik nog wel) en dan 's avonds weer naar Den Haag. Daar is een dance/technofestival.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ga jij doen, rijsttafel?
Ik wil ook wel een nespresso. Maar niet een nespresso en een filter-automaat. En ik wil ook echt zo nu en dan wel een lekkere bak filterkoffiedilemma. Of gewoon de keuken wat vaker opruimen.
quote:Het gaat niet over seks, dus het kan niemand echt boeien.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef flying-dutchman het volgende:
wat gaan we langzaam... het is wel erg Sc
quote:depends met wieOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
zal ik een citytrip boeken voor de kerstvakantie ondanks dat ik geen geld en tijd heb?dilemma's dilemma's
quote:Als je geen geld en tijd hebt, zou ik het niet doenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
zal ik een citytrip boeken voor de kerstvakantie ondanks dat ik geen geld en tijd heb?dilemma's dilemma's
quote:Bij twijfel: doenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
quote:DoenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan ook nog een auto huren en naar de Ardennen rijden ofzo
quote:Je mag ons huis wel lenenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Me tooOp dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets goedkoops en tofs plannen voor de kerst"vakantie", maar weet nog niet wat.
quote:Heerlijk! Wijn, lekker eten en leuke omgeving . Klinkt als een goede weekend bestedingOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens komend weekend naar de Elzas met een of ander culi-arrangementZaterdag t/m maandag. Lekker
quote:Lekker en leuk, denk ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens komend weekend naar de Elzas met een of ander culi-arrangementZaterdag t/m maandag. Lekker
quote:StrasbourgOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
quote:daar in de omgeving gaan de mr en ik heen met kerst maar dan aan de Duitse kant .
quote:dezeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jup!
DE, welk jurkje heb je aangeschaft?
quote:welke?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute!
Daar heb ik ook vandaag 2 rokjes besteld
quote:leuk! ik denk dat ze je heel goed staanOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik heb een aparte smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
leuk! ik denk dat ze je heel goed staanThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Een kilt is ook goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah waarom krijg ik altijd stress wanneer ik vroeg begin met leren voor tentamens![]()
Als ik een dag van te voren begin heb ik nergens last van maar ben nu ruim 1 week van te voren begonnen met lezen en heb alleen maar elke dag stress terwijl ik nu juist beter ben dan normaal
Raar hoofd heb ik ook
quote:maar dan wel als het wat warmer is... want het is wel fris andersOp dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een kilt is ook goed genoeg![]()
Bah waarom krijg ik altijd stress wanneer ik vroeg begin met leren voor tentamens![]()
Als ik een dag van te voren begin heb ik nergens last van maar ben nu ruim 1 week van te voren begonnen met lezen en heb alleen maar elke dag stress terwijl ik nu juist beter ben dan normaal
Raar hoofd heb ik ook
quote:MietjeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar dan wel als het wat warmer is... want het is wel fris anders
quote:Hmm ja dan is kou ook niet erg charmantOp dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kilt draag je niets onder he
quote:grip 3 ?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef borisz het volgende:
Brand in Haarlem. Bij parkeergarage de Appelaar. Grip 3 inmiddels.
quote:Haarlem -
In de Appelaar is dinsdagavond rond half acht brand uitgebroken. In de parkeergarage zouden meerdere auto's in brand hebben gestaan, aldus een woordvoerster van de brandweer.
Zowel de voorstelling in de nabijgelegen Philharmonie als in de Toneelschuur werd afgelast. In totaal moesten uit beide theaters bijna zeshonderd bezoekers uit voorzorg worden geëvacueerd. Daarbij zijn voor zo ver bekend geen gewonden gevallen. De brandweer en de politie rukten massaal uit. Op een gegeven moment werd gesproken van een zeer grote brand. Vlammen waren echter niet te zien, omdat de brand woedde op de tweede ondergrondse parkeerlaag. Wel was er sprake van enorme rookontwikkeling.
quote:Weer iets geleerdOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Grip 3 komt er op neer dat het echt serieus incident is.
quote:Erg is dat hèOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
Door al die vakantieplannen hier ben ik in de stemming geraakt en ben ik nu al m'n vakantie voor de volgende zomer aan het uitzoeken
quote:Leuk tochOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
Door al die vakantieplannen hier ben ik in de stemming geraakt en ben ik nu al m'n vakantie voor de volgende zomer aan het uitzoeken
quote:Told you so!!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
2e aflevering van River Cottage Every Day bekeken.
We like.
quote:Ja zeker, maar ik ben er niet zo goed inOp dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
En soms is het idd verstandiger om te sparen he, Sarabi
quote:Nee, je moet een dikke zwarte panty kopen voor eronder, dan kun je 'm ook met koud weer aan
quote:Ik ben ook al aan t zoekenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Ja, het plannen is de helft van de lolOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Erg is dat hèIk heb ook zo'n zin om vanalles te plannen! Lekker zoeken naar leuke adresjes en dingen om te doen...
quote:Ik eigenlijk ook, maar hiken kan goedkoop. Ik heb alles al, hoef alleen de tickets te kopen. Dat scheeltOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk toch
Ik zou dat ook wel willen doen maar ik moet sparen zeggen ze
quote:Je kan misschien gaan couchsurfen, scheelt je veel geld.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net ff rondgesnuffeld en ben tot de conclusie gekomen dat ik geen geld heb.
Als ik ga dan voor een 1 EUR vliegticket vanaf Maastricht Airport of misschien een overnachting in Luik of een niet al te verre Duitse bestemming. Da's goed te doen met de trein.
En soms is het idd verstandiger om te sparen he, Sarabi
quote:Kijk jij naar Italie? Ik wil nu ook, want Meneer heeft zojuist een bord gesloopt en dat spul verkopen ze alleen in Italie
quote:Heb je die nog niet uitOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer een hoofdstukje uit mijn ' Stop procrastination' boek gelezen.Ik kom er wel.
Best wel interessante materie eigenlijk, waarom mensen steeds dingen uitstellen die onontkombaar zijn!
quote:Het valt me op dat hoe kouder het weer, hoe korter de rokjes worden hierOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, je moet een dikke zwarte panty kopen voor eronder, dan kun je 'm ook met koud weer aan
Ik wil een leuk hemdje en een mutsje kopen, maar 10 euro verzenden is me net te dol voor dat bedrag.
quote:Hoofdstuk 4: fear of intimacy, too close for comfort.
quote:Zo gaat het bij mij in ieder geval welOp dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het valt me op dat hoe kouder het weer, hoe korter de rokjes worden hierWel idd met een dikke panty of maillot eronder.
quote:Ja Umbrië bijv lijkt ons leuk. Heb al leuke dingen gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk jij naar Italie? Ik wil nu ook, want Meneer heeft zojuist een bord gesloopt en dat spul verkopen ze alleen in Italie
quote:Nou eh, als je hem ooi tuit krijgt wil ik hem wel lenenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hoofdstuk 3: fear of intimacy, too close for comfort.
Reeds gelezen: fear of success en fear of failure
quote:Ik klaag niet hoor. Ik zwijg wel en kijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij in ieder geval wel
In de herfst/winter korte rokjes met iets dikkere panty en in de zomer lekker van die hippie lange(re) rokken
quote:Ik sluit me aan in de wachtlijst.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh, als je hem ooi tuit krijgt wil ik hem wel lenen
quote:Ja, later misschien.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh, als je hem ooi tuit krijgt wil ik hem wel lenen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik klaag niet hoor. Ik zwijg wel en kijk.
quote:Kan ik je dan een keramiek-verlanglijstje meegeven?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja Umbrië bijv lijkt ons leuk. Heb al leuke dingen gezien
quote:Als dat de samenvatting is: that's me. Hoe los ik dat op?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, later misschien.
Maar het is dus een feest van herkenning. Ik stel dingen uit ondanks dat ik weet dat ik het kan omdat ik bang ben te laten zien dát ik het kan, en dat ik het dan niet helemaal perfect doe. En niet helemaal perfect = op de een of andere manier fail bij mij.
quote:Hou je er nu over op? Straks ga ik nog huilenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, later misschien.
Maar het is dus een feest van herkenning. Ik stel dingen uit ondanks dat ik weet dat ik het kan omdat ik bang ben te laten zien dát ik het kan, en dat ik het dan niet helemaal perfect doe. En niet helemaal perfect = op de een of andere manier fail bij mij.
quote:Tevens ben ik bang voor de verantwoordelijkheid die hoort bij iemand die dingen goed doet, omdat mensen dan dingen van me gaan verwachten (Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als dat de samenvatting is: that's me. Hoe los ik dat op?
quote:waarom niet nu?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hou je er nu over op? Straks ga ik nog huilen![]()
Moet al maanden iets doen, of twee dingen eigenlijk, maar... tja...![]()
quote:Nou, in sommige dingen wel, in andere nietOp dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat moet je dan doen, LieLie? Ik heb bij jou juist het beeld dat jij heel erg van het dingen aanpakken bent
quote:Ook voor jou zal er wel een hoofdstukje zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
Dus het is niet helemaal het ik-weet-dat-ik-het-kan-verhaal van Steer. Maar ik stel het wel te lang uit
quote:Bij mij is het geen angst om iets niet perfect te doen of voor verantwoordelijkheden, maar iets anders. Volgens mij een ongegronde angst om niets meer te doen te hebben als ik eenmaal alles heb gedaan, wat natuurlijk onzin is... staat daar toevallig ook iets over in het boek?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tevens ben ik bang voor de verantwoordelijkheid ...
quote:Voor of na mijn diploma-uitreiking?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook voor jou zal er wel een hoofdstukje zijn.
Zal het je melden als ik het tegenkom.
quote:Het leven begint pas ná je diploma uitreiking, schatje.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor of na mijn diploma-uitreiking?
quote:Ja hoor als we gaan kan dat zekerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan ik je dan een keramiek-verlanglijstje meegeven?
Vliegtickets naar Ghana zijn best goedkoop, tempting
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bij mij is het geen angst om iets niet perfect te doen of voor verantwoordelijkheden, maar iets anders. Volgens mij een ongegronde angst om niets meer te doen te hebben als ik eenmaal alles heb gedaan, wat natuurlijk onzin is... staat daar toevallig ook iets over in het boek?
Soms heb ik een periode dan gaat alles heel vlot en doe ik alles, en andere periodes is het het tegenovergestelde.. Waarom dat is weet ik nog steeds niet, maar ik begin het onderhand wel eens helemaal zat te worden.
quote:Oh, dan is na nog vroeg genoeg. Hoef je je niet te haastenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het leven begint pas ná je diploma uitreiking, schatje.
quote:HeheOp dinsdag 26 oktober 2010 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n iemand die denkt dat hij het internet uit kan krijgen?
quote:Dat zou ook wel tof zijn zegOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Nice, DE
quote:Najaar is ook leuk en dan kan je lekker wild etenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ardennen, we zijn er zo'n 4 of 5 keer geweest in het voorjaar, erg leuk
quote:Ja, het kleurt allemaal prachtig herfstig daarOp dinsdag 26 oktober 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Najaar is ook leuk en dan kan je lekker wild eten
quote:Klinkt goedOp dinsdag 26 oktober 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het kleurt allemaal prachtig herfstig daarLekker door het bos stappen met je laarzen aan
quote:Blijf je toch lekker thuis?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker Steer!
Ik kom er maar niet uit waar we heenwillen met kerst en we moeten binnenkort toch wel besluiten
quote:Wenen!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker Steer!
Ik kom er maar niet uit waar we heenwillen met kerst en we moeten binnenkort toch wel besluiten
quote:Nee johOp dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan? lekker met z'n 2en een hele kalkoen wegwerken zeker
quote:Ik heb geen flauw ideeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar is mijn Meneer al vaker geweest. Sowieso, is dat leuk genoeg voor ruim een week?
quote:Salzburg dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar is mijn Meneer al vaker geweest. Sowieso, is dat leuk genoeg voor ruim een week?
quote:Ja, wij ook - of het moet echt een heel vette stad zijn a la Parijs, New York of Kaapstad.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Wij willen volgende zomer misschien die kant op. Maar wij doen vaak twee of maximaal drie dagen over een stad
quote:Als je die kant op gaat: Sachertaart in Hotel SacherOp dinsdag 26 oktober 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Wij willen volgende zomer misschien die kant op. Maar wij doen vaak twee of maximaal drie dagen over een stad
quote:Zeker! Zei ik hier laatst ookOp dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je die kant op gaat: Sachertaart in Hotel Sacher![]()
[ afbeelding ]
In zo'n omgeving
[ afbeelding ]
Rest foto's: http://series.peterdehoog.nl/vakantie2008/
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In zo'n omgeving
[ afbeelding ]
quote:Het lijkt mij wel een toffe stadOp dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, wij ook - of het moet echt een heel vette stad zijn a la Parijs, New York of Kaapstad.
Is Salzburg zo leuk dan? The hills are aliiiiiiive
quote:Heel goed
quote:Damn nu heb ik trek.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In zo'n omgeving
[ afbeelding ]
quote:Ik denk dat het wel leuk is ja, maar voor twee dagen ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een toffe stadMaar verder heb ik ook geen idee hoor
Verdomme, de katten zijn de woonkamer aan het afbreken. Ik geloof dat ze aandacht te kort hebben gehad de laatste tijd
quote:Ik zou eerder de auto pakken en lekker rond gaan kijken naar landschapjes en zoOp dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel leuk is ja, maar voor twee dagen ofzo.
Die taart, trouwens![]()
quote:Die taart is ook goddelijk
quote:Ik hou van stedenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou eerder de auto pakken en lekker rond gaan kijken naar landschapjes en zoSTeden zijn leuk voor een paar dagen maar eigenlijk zijn de landschappen gewoon leuker
quote:Heb het met m'n verjaardag ook geprobeerd. Was een beetje droogOp dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die taart is ook goddelijkGoddelijker dan mijn eigengemaakte versie
quote:Steden zijn tofOp dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hou van stedenEn ook van landschappen, beetje wandelen enzo.
quote:Ik heb een kookboekje van Sacher meegenomen uit Wenen. Daar stond een versimpelde versie in. Hebben?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb het met m'n verjaardag ook geprobeerd. Was een beetje droog
quote:Dat gevoel ken ik! Maar hé, uitrusten kan ook op je werkOp dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steden zijn tofVoor de lekkere eettentjes en de mooie gebouwen en de cityscapes
Maar verder....veel te druk. Ik heb gemerkt dat ik meer uitrust van een weekje een huisje in Normandie dan 7 dagen Wenen en Bratislava.
quote:Beter van niet, maar doe maarOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een kookboekje van Sacher meegenomen uit Wenen. Daar stond een versimpelde versie in. Hebben?
quote:Ja. Maar dan ga ik overdreven veel FOK!-kenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik! Maar hé, uitrusten kan ook op je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen andere jam dan abrikozenjam tussenstoppen want dan is het GEEN sachertorte meer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Staat hierboven
quote:Mag ik ook?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
Anthrax, ben jij King Crimson-kenner?Zo ja, welk album is het beste om mee te beginnen?
Litpho mag ook antwoord geven hoor
quote:Die heb ik dan weer nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mag ik ook?
Court of the Crimson King heb ik en die is wel vet, alleen is nooit echt aangeslagen bij mij.
quote:Yw. Ik kom graag een keer proeven als je hem gaat maken
quote:Kunnen ze niet naar buiten ?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Verdomme, de katten zijn de woonkamer aan het afbreken. Ik geloof dat ze aandacht te kort hebben gehad de laatste tijd
quote:Dat heb ik ook, steden zijn leuk voor een uurtje of een kleine middag, maar dan gauw weer wegwezenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Steden zijn tofVoor de lekkere eettentjes en de mooie gebouwen en de cityscapes
Maar verder....veel te druk. Ik heb gemerkt dat ik meer uitrust van een weekje een huisje in Normandie dan 7 dagen Wenen en Bratislava.
quote:Ik ken King Crimson verder niet zo goed, dus kan je niet veel verder helpenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nietIk heb hier In The Wake OF Poseidon, Lizard, Larks Tongues in Aspic, Thrakattak, Thrak en The Power To Believe. Geleend van mijn collega.
quote:Yep. echt heerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Dat is toch met die cupjes? Die van die lekkere acteur?
quote:Ik vind zelfgezette verse espresso uit de machine toch lekkerder dan die cupjes.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef Sarabi het volgende:
Trusten DE!
Hmmm waarom heb ik eigenlijk geen bureau.......en waarom mis ik die nu pas
quote:Dat zou bij mij waarschijnlijk ook wel gebeurenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik kwam bij mijn verhuizing ook weer mijn bureau tegen... wist bijna niet meer welke kleur die had. Zoveel rommel lag erop uiteindelijk
quote:Nee. Ik woon vijf hoog. Geen optie.
quote:Ik ga ff kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken King Crimson verder niet zo goed, dus kan je niet veel verder helpen
Ken je deze site? Ik zie dat er inmiddels veel reclame opstaat, maar het was ooit wel een toffe site voor zulk soort muziek. Waarschijnlijk is het dat nu nog wel, onder een laag reclame.
quote:Oh ja, vergeten... of op je balkon wat je kan afschermen met kippengaas o.i.d.? Kunnen ze mss wat beter hun ei kwijt en ruiken ze ook eens buitenlucht, kan zomaar wat onrust wegnemen.
quote:Ik weet hetOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef flying-dutchman het volgende:
P wat trouwens ook erg lekker is (zelf alleen nog niet gemaakt), schwarzwalder kirchen
quote:Denk dat ik dan gezeik krijg met de VvE. Maar die bui van net is de eerste in maanden en ik vermoed dat het gewoon te maken heeft met te weinig aandacht van mijOp woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten... of op je balkon wat je kan afschermen met kippengaas o.i.d.? Kunnen ze mss wat beter hun ei kwijt en ruiken ze ook eens buitenlucht, kan zomaar wat onrust wegnemen.
quote:Het is dat fucking fok met hun quick quote die af en toe gewoon gek doetOp woensdag 27 oktober 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
P. heeft ook al last van Bluezzequoteritis.
quote:eerste keer in maanden? Je zei het pasgeleden nog.Op woensdag 27 oktober 2010 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Denk dat ik dan gezeik krijg met de VvE. Maar die bui van net is de eerste in maanden en ik vermoed dat het gewoon te maken heeft met te weinig aandacht van mijZij willen gewoon dat ik op de bank kom hangen bij hen
En ik zie dat het alweer half 1 is. Ik had me voorgenomen op tijd naar bed te gaanMaar ik zit, volledig zinloos, mijn CD-collectie in te voeren op RateYourMusic.com
quote:Oh..zou kunnen. Ben ook wat vergeetachtigOp woensdag 27 oktober 2010 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerste keer in maanden? Je zei het pasgeleden nog.
quote:Wel gelijk schoon, fris en droogOp woensdag 27 oktober 2010 09:01 schreef flying-dutchman het volgende:
In de spits van vandaag een advertorial van een exporten fabrikant, wc's met douche om ff na te spoelen tot aan modellen die ook een soort föhn hebben. Lijkt me toch niet een heel aangenaam gevoel zon warme luchtstroom daar
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Goed bezig PDeHoog met King Crimson. De prog opa kan trots op je zijn (MuadDib).
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou gaan voor The Power to Believe, The Wake OF Poseidon, Larks Tongues in Aspic om mee te beginnen.
quote:oh ben benieuwd! zal vast leuk worden! wat voor vrijwilligerswerk?Op woensdag 27 oktober 2010 09:16 schreef kahlie het volgende:
GoeiemorgenVandaag gaan we voor een betere dag dan gisteren
Ik ben in ieder geval al wat wakkerder... straks ga ik naar m'n vrijwilligerswerk voor de eerste keer, kijken of het klikt... ben benieuwd
quote:Helpen bij de thuisadministratie bij mensen die er een zooitje van hebben gemaaktOp woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ben benieuwd! zal vast leuk worden! wat voor vrijwilligerswerk?
quote:Hmmm, ik baalde van Fletcher ooit. Ben ooit eens naar zo'n hotels geweest, nou, duidelijk geen 4* wat een afgang! Foto's waren zeker niet van de kamers en het hotel lag aan de doorgaande weg!Op woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net een etentje geveild bij Fletcher Hotels... weet niet waarommaar goed, heb em binnen
quote:Mijn vrienden in Seoul hadden ook zo'n ding staan - even wennen, maar hij zweert er inmiddels bij wegens veel hygienischer dan toiletpapierOp woensdag 27 oktober 2010 09:01 schreef flying-dutchman het volgende:
In de spits van vandaag een advertorial van een exporten fabrikant, wc's met douche om ff na te spoelen tot aan modellen die ook een soort föhn hebben. Lijkt me toch niet een heel aangenaam gevoel zon warme luchtstroom daar
quote:je mag mij oko wel komen helpen heurOp woensdag 27 oktober 2010 09:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Helpen bij de thuisadministratie bij mensen die er een zooitje van hebben gemaaktVia een vrijwilligersorganisatie wordt je 'gematched' en mag je aangeven of jij het ok vindt of niet. Ze hebben gelukkig ook heel strenge regels (die mensen krijgen geen gegevens van mij) dus je wordt nooit lastiggevallen.
[..]
Hmmm, ik baalde van Fletcher ooit. Ben ooit eens naar zo'n hotels geweest, nou, duidelijk geen 4* wat een afgang! Foto's waren zeker niet van de kamers en het hotel lag aan de doorgaande weg!
De dinerzaal ziet er wel altijd heel mooi uit, dus misschien is het eten wel van niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:maak je van die telsell voor en na foto's?Op woensdag 27 oktober 2010 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag ga ik weer een stukje blonder worden
quote:Zo'n groot verschil is het niet hoorOp woensdag 27 oktober 2010 09:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maak je van die telsell voor en na foto's?
quote:oh klinkt leuk! maar goed dat je gegevens niet bekend worden idd!Op woensdag 27 oktober 2010 09:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Helpen bij de thuisadministratie bij mensen die er een zooitje van hebben gemaaktVia een vrijwilligersorganisatie wordt je 'gematched' en mag je aangeven of jij het ok vindt of niet. Ze hebben gelukkig ook heel strenge regels (die mensen krijgen geen gegevens van mij) dus je wordt nooit lastiggevallen.
[..]
Hmmm, ik baalde van Fletcher ooit. Ben ooit eens naar zo'n hotels geweest, nou, duidelijk geen 4* wat een afgang! Foto's waren zeker niet van de kamers en het hotel lag aan de doorgaande weg!
De dinerzaal ziet er wel altijd heel mooi uit, dus misschien is het eten wel van niveau.
quote:ik wil ook vrienden in SeoulOp woensdag 27 oktober 2010 09:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vrienden in Seoul hadden ook zo'n ding staan - even wennen, maar hij zweert er inmiddels bij wegens veel hygienischer dan toiletpapier
Kahlie, leuk! Vriendin van me deed dat ook. 't Kan wel veel werk zijn hoor, succes!
quote:beter denk idd. kijk uit voor je haar hoor met al dat verven.. heb er 1x een donkerrode glans in gehad en stond best mooi tot het uit begon te groeien. maar heb het wel uit laten groeien en ik hou voorlopig lekker mn eigen donkerbruine kleur, blijft het veel gezonder doorOp woensdag 27 oktober 2010 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil is het niet hoor![]()
7 weken geleden 1/3 van mijn haar highlights gegeven en nu weer 1/3
Dus dan is het gewoon lichter bruin, misschien ooit naar echt blond maar dat gaat met mijn lange (gezonde) haar liever niet in een keer
quote:Ik verfde het altijd om de 6 weken donkerbruin bij de kapperOp woensdag 27 oktober 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter denk idd. kijk uit voor je haar hoor met al dat verven.. heb er 1x een donkerrode glans in gehad en stond best mooi tot het uit begon te groeien. maar heb het wel uit laten groeien en ik hou voorlopig lekker mn eigen donkerbruine kleur, blijft het veel gezonder door
ook zijn de laagjes bijgegroeid en heb ik 1 lengte haar (behalve mn pony dan)
quote:zo zo helemaal naar timboektoe geweest voor en geurtjeOp woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat ruik ik lekker vandaag.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi geet LieLie een warm kopje thee
quote:Ik had deze voor kaas gekochtOp woensdag 27 oktober 2010 10:21 schreef Stereotomy het volgende:
80% alcohol he
Maar ik moet zeggen dat het geurtje uit zichzelf al iets heeft van smeulend hout...
quote:Die maak jij zoOp woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook vrienden in Seoul
quote:Als ie niet lekker ruikt, waarom heb je het dan gekocht?Op woensdag 27 oktober 2010 10:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had deze voor kaas gekocht [ afbeelding ] en die ruikt dus echt naar hout. Maar eigenlijk niet zo lekker
quote:sorry daarvoorOp woensdag 27 oktober 2010 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
En pauze van geouwehoer met consultant
quote:Ik vind het flesje alleen al leukOp woensdag 27 oktober 2010 10:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had deze voor kaas gekocht [ afbeelding ] en die ruikt dus echt naar hout. Maar eigenlijk niet zo lekker
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind kaas gerijpt op hout altijd wel lekker ruiken hoor, maar wat nog lekkerder smaakt is hooi
quote:Mmmm, goeie tip voor golfer nss in eens te proberen of is het geen mannengeur?Op woensdag 27 oktober 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Serge Lutens Chergui heeft een flinke dosis hooi extract in zich, vermengd met tabak en honinggeur, heel, heel lekker.
quote:Voorzitter verslaapbrigade
quote:Chergui wordt verkocht aan zowel mannen als vrouwen, bijna niet te zeggen of het nou een typische mannengeur is of niet.Op woensdag 27 oktober 2010 10:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, goeie tip voor golfer nss in eens te proberen of is het geen mannengeur?
quote:Ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 10:51 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn aan het klooien, ik dacht heel even dat ik geband was
quote:Iewwww, is dat zo'n parfumerie? Ik krijg al jeuk en prikkende ogen als ik er met mijn enorme parfumallergie alleen al vóór staOp woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
Chergui wordt verkocht aan zowel mannen als vrouwen, bijna niet te zeggen of het nou een typische mannengeur is of niet.
Is wel duurder dan 'normale' geurtjes: 90 EUR per 50 ml.... en alleen bij gespecialiseerde zaken te verkrijgen, zoals bijv. Skins in Amsterdam.
quote:Als je parfum wilt kopen zul je een parfumerie in moeten jaOp woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iewwww, is dat zo'n parfumerie? Ik krijg al jeuk en prikkende ogen als ik er met mijn enorme parfumallergie alleen al vóór sta
quote:Tja iddOp woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik wil nog weleens een ultiem geuradvies van jou. Zou best eens van die niche-geuren willen proberen, maar ja, waar begin je? 't Wordt al snel zo'n prijzige hobby
quote:hahahahaha inderdaad! Ach wel een gezellige avond gehadOp woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voorzitter verslaapbrigade
[..]
quote:Bedoel je meer of minder carbs wil gaan eten?Op woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef Bluezz het volgende:
Broodje aan het bakken is
Een na laatste carbarm broodje, ik wil weer overschakelen op beperkt gewoon en dan eens kijken hoe dat gaat, nu ik alweer een paar dagen streng doe zie ik mijn gewicht alweer zakken
(onsjes hoor, maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |