catchy nummer, mede vanwege het feit dat het een ordinaire kopie is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef ChatGirl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lady Gaga - Born This Way (Audio)
heerlijke trackquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef ChatGirl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lady Gaga - Born This Way (Audio)
Best tof ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:27 schreef broer het volgende:
Zieke video, lekkere beats.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tyler The Creator - Yonkers
Die is van zijn album uit 2009, niet nieuw te noemen dus. Wel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef ChatGirl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mayer Hawthorne - Green Eyed Love
Wat een geniale hos plaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Timo20 het volgende:
En dit dan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 Guys in Venice - Festival (Nano Rec)!
![]()
[..]
heerlijke track
Lemmy! Lekker!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef broer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
White Limo
Nieuwe Foo Fighters.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Timo20 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 Guys in Venice - Festival (Nano Rec)!
![]()
[..]
heerlijke track
Geweldig!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef Prixie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dumme Jungs - Daylight (Official Video HD)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop