quote:Okee, thanx. Ik zie nu ook de volgorde.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, zie schema in de OP. Maar ik denk dat er eerst nog een schransschorsing is
quote:Onzin.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:33 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Die CDA'er bakt er trouwens niet veel van.
quote:Vond hem op het begin vrij aardig in het debat.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:33 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Die CDA'er bakt er trouwens niet veel van.
quote:TypischAls PVV'er vind ik die VVD'er Stef Blok een uitstekende debatter, scherp en tegelijkertijd met humor
quote:Dat coffeeshopverhaal vond ik heel zwak, maar verder vind ik hem inderdaad zeker geen slecht debuut maken, vooral omdat hij moet debuteren met het verdedigen van een akkoord (altijd moeilijk, want je wordt dan hard aangevallen op compromissen die afwijken van je programma) en in vergelijking met Blok.
quote:Halsema vraagt welke maatregelen CDA met PVV gerealiseerd heeft die CDA niet met GroenLinks kunnen realiseren. En dan begint hij te raaskallen over het sluiten van coffeeshops wat niet eens een kabinetsplan is. Niet echt handig.
quote:Hij liet zich ook iets te eenvoudig uitlokken door Halsema.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Friek_ het volgende:
Ai, daar ging de fractievoorzitter van CDA een beetje onderuit tegen Halsema.
quote:Daar doelde ze toch juist op?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Holograph het volgende:
Wat is Halsema gek wijf zeg. Alsof de Economische crisis het enige probleem is wat we op dit moment kennen..
quote:Hij had gewoon aan moeten geven dat met GroenLinks niet concreet gepraat is over het realiseren van dergelijke zaken en dat er in het geval van die samenwerking ook concessies gedaan moesten worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Halsema vraagt welke maatregelen CDA met PVV gerealiseerd heeft die CDA niet met GroenLinks kunnen realiseren. En dan begint die te raaskallen over het sluiten van coffeeshops. Niet echt handig.
quote:Was even een onhandige slip of the tongue, maar betekent niet dat hij het overall slecht doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Halsema vraagt welke maatregelen CDA met PVV gerealiseerd heeft die CDA niet met GroenLinks kunnen realiseren. En dan begint hij te raaskallen over het sluiten van coffeeshops wat niet eens een kabinetsplan is. Niet echt handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |