Inderdaad ik ben ook wel geïnteresseerd!:)quote:Op maandag 8 november 2010 14:46 schreef MikelenniuM het volgende:
Puuuuur uit nieuwsgierigheid: Greys, weet je wanneer de glossy's worden verstuurd?
Ik zal het voor je nagaan, ik denk uiterlijk aankomend weekend!quote:Op maandag 8 november 2010 14:46 schreef MikelenniuM het volgende:
Puuuuur uit nieuwsgierigheid: Greys, weet je wanneer de glossy's worden verstuurd?
Is daar al wat meer duidelijkheid over?quote:Op maandag 8 november 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het voor je nagaan, ik denk uiterlijk aankomend weekend!
Als het goed is moet je hem al hebben, ze zijn afgelopen weekend op de post gegaanquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is daar al wat meer duidelijkheid over?
Ik heb hem net binnen, netjes verpakt en hij is ook goed overgekomen. Bedankt voor het organiserenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is moet je hem al hebben, ze zijn afgelopen weekend op de post gegaan
De post staakt vandaag weg, dus dan moet je hem zéker morgen hebben als hij gister nog niet is aangekomen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is moet je hem al hebben, ze zijn afgelopen weekend op de post gegaan
De post staakt vandaag weg, dus dan moet je hem zéker morgen hebben als hij gister nog niet is aangekomen.
Ja totquote:Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef MikelenniuM het volgende:
Heb 'm ook vandaag binnen gekregen! Nog best wel geinig blad![]()
Thanks!
[..]
Heb je de OP gelezen?
quote:Heb je een leuke Sint-anekdote? Deel het hier! Na het verlopen van de inzenddatum zullen de tien exemplaren worden verloot onder alle deelnemers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |