quote:Gozert.. waar ben jij nou helemaal bezig zoal? (oprecht geïnteresseerde vraag)
quote:Schuif bovenaan naar links...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef trovey het volgende:
Hoe stop je in vredesnaam dat updaten van die pagina...ik wil geen 5 seconden en niet 60 seconden , ik wil helemaal geen automatische updates
quote:
quote:Ik wel,
quote:Behalve het uitvogelen hoe ik mijn Fok! weer aan de praat krijg bedoel je?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Gozert.. waar ben jij nou helemaal bezig zoal? (oprecht geïnteresseerde vraag)
quote:In your head!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:02 schreef hondjes het volgende:
Zie steeds Noek tevoorschijn komen.![]()
kijk ik even t.v. , dan weer op het scherm,,en floep, daar komt ze..
quote:Wat goed! En wat snel al. Is het tof?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Behalve het uitvogelen hoe ik mijn Fok! weer aan de praat krijg bedoel je?
Geld verdienen; studeren; rijk worden.
quote:Rustig aan hè, ik ben bij de eerste stap. Maar als het wil zoals ik wil is het érg tof.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! En wat snel al. Is het tof?
quote:Doe nou ff rustig aanOp dinsdag 26 oktober 2010 16:13 schreef Gert het volgende:
Wát studeer je dan en waar verdien je geld mee?
(als het iets achter het CS is: details)
quote:Vannacht ga ik van je dromen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
In your head!![]()
(dit is één van mijn favo fietsnummers! )
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! En wat snel al. Is het tof?
quote:"het uitvogelen hoe je FOK! weer aan de praat krijgt"... OK.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe nou ff rustig aanIk ben nog bezig met het éérste gedeelte
quote:Lekker relaxt soundtrackie erbij.
quote:Ik heb besloten dat ik mijn ontzettende creativiteit in moet zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
"het uitvogelen hoe je FOK! weer aan de praat krijgt"... OK.
Wil je al wel vertellen wát je wil gaan studeren, of komt dat wel als het eenmaal zover is?
quote:Nee, snap ik maar wel erg tof dat je gewoon bij de eerste stap bent. Na stap één volgt de rest ook wel en dat is al heel wat. Zeker als je met instanties te maken hebt, dan duren eerste stappen vaak eeuwig.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rustig aan hè, ik ben bij de eerste stap. Maar als het wil zoals ik wil is het érg tof.
quote:Amen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, snap ik maar wel erg tof dat je gewoon bij de eerste stap bent. Na stap één volgt de rest ook wel en dat is al heel wat. Zeker als je met instanties te maken hebt, dan duren eerste stappen vaak eeuwig.
quote:Kee dan!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik mijn ontzettende creativiteit in moet zettenDus ik wil naar het Grafisch Lyceum Rotterdam om gigantisch Interactive Media te gaan doen. Game Art enzeaux... Kecke shit voor kecke mensen en niet half zo mongolide als wat ik op het Grafisch Lyceum te Utrecht heb zitten doen.
Het hele Geschiedenis studeren zit er nog steeds in maar staat even in de koelkast.
nb; op het GLR zou ik ook gewoon meteen terecht moeten kunnen met mijn huidige vooropleiding meuk.
quote:Ik voorzie weinig fysieke beweging en een hoop geklik en gestaar naar een monitor, klinkt perfect voor mijOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee dan!
Dat klinkt wel als iets wat bij je past, voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk.
quote:En het type werk waar je voor geschoold wordt kan veelal thuis met een peuk in je bek.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voorzie weinig fysieke beweging en een hoop geklik en gestaar naar een monitor, klinkt perfect voor mij
quote:Niets hoor. Helemaal niets. En da's erg weinig
quote:zal het niet meer weten Noek, heb gewoon maar wat gedaanOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef Noek het volgende:
Heb je op het "open een nieuw deel" knopje gedrukt, Heks?
quote:ik wens je gewoon evenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik mijn ontzettende creativiteit in moet zettenDus ik wil naar het Grafisch Lyceum Rotterdam om gigantisch Interactive Media te gaan doen. Game Art enzeaux... Kecke shit voor kecke mensen en niet half zo mongolide als wat ik op het Grafisch Lyceum te Utrecht heb zitten doen.
Het hele Geschiedenis studeren zit er nog steeds in maar staat even in de koelkast.
nb; op het GLR zou ik ook gewoon meteen terecht moeten kunnen met mijn huidige vooropleiding meuk.
quote:Nah dat sowiesoOp dinsdag 26 oktober 2010 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat je van me houd misschien????
quote:boven zit een balkje, die kan je verschuiven van 5 sec naar 60 sec. je kan hem ook helemaal dicht schuiven dan gebeurt er niks.
quote:thanksOp dinsdag 26 oktober 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
boven zit een balkje, die kan je verschuiven van 5 sec naar 60 sec. je kan hem ook helemaal dicht schuiven dan gebeurt er niks.
moet ik nu iedereen gaan vertellen hoe de nieuwe lay Out van FOK werkt hahahaaha ja ja wordt nog wel wat met me.
quote:jij hebt sterretjes naast je naam staan, 4 stuks maar ze zijn niet helemaal geel.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Die niuwe layout is echt fantastisch
En ja ik kan het weten, gebruik 'm al een half jaar
quote:In dit land heb je recht op vrije meningsuitingOp dinsdag 26 oktober 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Die niuwe layout is echt fantastisch
En ja ik kan het weten, gebruik 'm al een half jaar
quote:Ik ook, als ik nu terug zou schakelen zou ik het echt verschrikkelijk vinden.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
In dit land heb je recht op vrije meningsuiting![]()
ik was verknocht aan de bagger
quote:Ik zit al 6 topics in POL: [Live #6] Debat regeringsverklaring Rutte 1Op dinsdag 26 oktober 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een verschrikkelijke naam, huisma buma, of zoiets. Ben ik net een half uur ingeschakeld, gaan ze dineren
.
quote:Ik mis VKZ nu alOp dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
Ik zit al 6 topics in POL: [Live #6] Debat regeringsverklaring Rutte 1
quote:Ik vind hem eigenlijk keigoed, jammer dat het een CDA-er isOp dinsdag 26 oktober 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een verschrikkelijke naam, huisma buma, of zoiets. Ben ik net een half uur ingeschakeld, gaan ze dineren
.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, als ik nu terug zou schakelen zou ik het echt verschrikkelijk vinden.
Koste mij een dag of 3 om eraan te wennen, komt goed!
quote:Hij is best ok, zeker vergeleken met die Stef Blok van de VVD. Die was ronduit slecht.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk keigoed, jammer dat het een CDA-er is
Edit: Buma Haarsma dan hè
quote:Ik zag 'm spreken (zonder geluid) toen ik zo'n apparaat de baas was in de sportschoolOp dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
Hij is best ok, zeker vergeleken met die Stef Blok van de VVD. Die was ronduit slecht.
quote:
quote:Ik vind hem geloof ik de beste CDA-er die ik de laatste 20 jaar gehoord heb. Hij is duidelijk, ad-rem, gefundeerd en maakt op het juiste moment aardige grapjesOp dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is best ok, zeker vergeleken met die Stef Blok van de VVD. Die was ronduit slecht.
quote:Test 2 de quote... Werkt ook
quote:Ik geloof dat je daar straks geen keus meer in hebt....Op dinsdag 26 oktober 2010 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga niet over, ik weiger gewoon
quote:Ik ben al drie uur aan het pruttelen (Hachéé) En het is iid in 10 minuten opOp dinsdag 26 oktober 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Anderhalf uur eten....dat kan toch ook in 20 minuten hè
Ik hou niet van wachten
quote:De herhaling nuOp dinsdag 26 oktober 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Anderhalf uur eten....dat kan toch ook in 20 minuten hè
Ik hou niet van wachten
quote:Doet mijn kat ook opeten, uitkotsen en weer opeten
quote:Ik luister driftig mee, had ik nog niet meegekregen
quote:Bewaar je wel wat voor morgen, daar wordt het nog lekkerder vanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al drie uur aan het pruttelen (Hachéé) En het is iid in 10 minuten op
quote:Helaas wordt de grip op de eindgebruiker verstevigd.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar straks geen keus meer in hebt....
quote:Jups.....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik luister driftig mee, had ik nog niet meegekregen
[..]
Bewaar je wel wat voor morgen, daar wordt het nog lekkerder van![]()
[..]
Helaas wordt de grip op de eindgebruiker verstevigd.
quote:Bewaar dat dan ook tot morgen, dat spaart dagelijks een bak voer uit en hoef je dat alvast nooit meer te kopenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet mijn kat ook opeten, uitkotsen en weer opeten
quote:D'r zitten geen knoopjes aan volgens mij, alles in het kader van bezuinigenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rare blouse heeft ie aan, die stropdas is er zo hard ingeknalt dat de kraag horizontaal zit.
quote:Ja voor twee dagen vreten dus hoef ik de deur niet uit morgen. En het is lekkerder dag 2Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bewaar je wel wat voor morgen, daar wordt het nog lekkerder van![]()
quote:Vind hem ook lang niet slecht.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind hem geloof ik de beste CDA-er die ik de laatste 20 jaar gehoord heb. Hij is duidelijk, ad-rem, gefundeerd en maakt op het juiste moment aardige grapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |