quote:Tis al een aardige hype hoor. Deadmaus etc maakt het zelfs al :<Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef DuTank het volgende:
Ik hoop niet dat dit een nieuwe hype gaat worden, ik vind het wel chill dat het zo lekker underground is
quote:Nja, je ziet het nog niet op tv, dat mag blijven vind ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Tis al een aardige hype hoor. Deadmaus etc maakt het zelfs al :<
quote:Lekker underground nummer is datOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, je ziet het nog niet op tv, dat mag blijven vind ik.
om even een classic aan te halen
quote:sowieso egothievesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.egothieves.com/2009/11/borgore-goresteps-most-hated/
Zeer goede mixtape
quote:inderdaad, 2-3 jaar geleden hoorde je er veel meer overOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Slickk het volgende:
Naar mijn idee heeft het zijn hoogtepunt al gehad.
quote:Valt dit tegenwoordig ook al onder dubstep?
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef koeii het volgende:
[..]
Valt dit tegenwoordig ook al onder dubstep?
quote:In 1987 geloof ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Slickk het volgende:
quote:Klopt.
quote:Maar in normaal Nederland moet het zijn hoogtepunt misschien nog hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Slickk het volgende:
quote:nouja n hype is natuurlijk altijd later dan de formatie van n stijl... de directe wortels zijn wel tot ong 10 geleden door te trekken.. eerste tempa-releases zijn uit 2000.. nog iets meer garage..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Document1 het volgende:
Nieuwe hypeTering, dubstep word al minstens 10 jaar gemaakt. Verder zie ik de hardstyle gabba squad niet zo snel overstappen naar dubstep. Dat gebeurde met D&B in de jaren 90 ook niet.
quote:Toen woonde ik al niet meer in NL, hier in Ierland neppen ze alles wat met Engeland te maken heeft en het is hier nog steeds immens populair, ik zie dat niet zo snel naar NL overwaaien. Vooral als je de vergelijking met D&B trekt (die je best kan maken aangezien het een beetje dezelfde soort scene is) dat is 2 jaar echt populair geweest en zakte toen ook weer terug de ondergrondse in.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:03 schreef Yorrit het volgende:
tis hier rond 2007 pas populair geworden.
quote:Hier in Engeland heeft dit de top 10 gehaald, en is het nog steeds retepopulair. Maar dat was het een jaar of5 geleden ook al, alleen is het nu uit de underground naar de mainstreamOp dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Toen woonde ik al niet meer in NL, hier in Ierland neppen ze alles wat met Engeland te maken heeft en het is hier nog steeds immens populair, ik zie dat niet zo snel naar NL overwaaien. Vooral als je de vergelijking met D&B trekt (die je best kan maken aangezien het een beetje dezelfde soort scene is) dat is 2 jaar echt populair geweest en zakte toen ook weer terug de ondergrondse in.
Ik zelf trek de wobbel dubstep niet echt, doe mij maar zoiets als dit:
of
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |