quote:Daar houd ik je aan. Wordt leuk als jij eens een keer een stukje mee moet varen en die OGHTD je toch wel bekend voorkomtOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef Vronsky het volgende:
Nja.. het lijkt mij persoonlijk dus echt niets om MAANDEN op een boot te zitten.
Dan hang ik nog liever met m'n kloten boven een IED.
quote:Waar staat OO voor?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef Vronsky het volgende:
Ik moet wachten tot morgen of donderdag vanwege het nieuwe kabinet.
Maar ik start sowieso 24 januari met mijn AMO.
Alleen er word dus voor mij gekeken of ik het traject voor OO explosieven ruimer junior kan gaan doen omdat ze direct vanuit de burgermaatschappij gaan werven.
Nja.. het lijkt mij persoonlijk dus echt niets om MAANDEN op een boot te zitten.
Dan hang ik nog liever met m'n kloten boven een IED.
quote:Ohhh lieverdOp dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef Lotusss het volgende:
Morgen maar eens als een echte Florence Nightingale de zieke ErwinRommel gaan verzorgen
Met thee, soep, gezond voedsel, een heerlijk schoon bed en veel knuffels en rust...
Nee, beter kan-ie niet krijgen als verpleegster
quote:Klefbek. I hope that's just the fever talking....Op dinsdag 26 oktober 2010 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh lieverd
Ik hou van je, dat weet je
quote:Ben eigenlijk wel benieuwd of EOD van de KL ook mee gaat op de bootjes nu dat ze samen zijn gegaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Iska het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan. Wordt leuk als jij eens een keer een stukje mee moet varen en die OGHTD je toch wel bekend voorkomt
Maar ben benieuwd, hoop dat het wat gaat worden! Wat voor opleiding/studie heb je hiervoor gedaan, of kom je rechtstreeks van middelbare?
quote:Ik ben aan het ijlen, dat weet je toch??Op dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klefbek. I hope that's just the fever talking....
quote:VMBO uitschot voor het gewinOp dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
VMBO-TL gedaan (wooooh, VMBO uitschot!![]()
quote:Ik weet zeker van welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef Lotusss het volgende:
Morgen maar eens als een echte Florence Nightingale de zieke ErwinRommel gaan verzorgen
Met thee, soep, gezond voedsel, een heerlijk schoon bed en veel knuffels en rust...
Nee, beter kan-ie niet krijgen als verpleegster
quote:Ow? Wie dan en waarom?
quote:Ik, omdat ik heul zorgzaam en lief kan zijn.
quote:Ah... dus jij zorgt ook dat hij zich via huid-op-huid contact zich op kan warmen aan jouw lichaamswarmte?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik, omdat ik heul zorgzaam en lief kan zijn.
quote:Ho!!! Wacht ff!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik, omdat ik heul zorgzaam en lief kan zijn.
quote:Ohh?? Is dat zo? Vertel mijn beste......Waarom ben ik saai?
quote:C1 zelfs, (iig voor manschappen) sterker nog, ik heb me er langs geluld! Ik: "Moet je voor cluster 1 ook die sporttest doen? Ik had gehoord van niet." Zij: "Ik zal het ff navragen.." En jawel, jankaas hoefde geen sporttest te doen!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:55 schreef Iska het volgende:
Maar voor de vloot (toch Vronsky) heb je d8 ik maar C2 nodig.
quote:Toch niet aan het GLA he? of hoe heet dat tegenwoordig?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef Vronsky het volgende:
en een tijdje multimedia vormgeving gedaan, maar dat was echt zo'n verschrikkelijke pret studie.
quote:Dat laatste zal ik niet herkennen (ik let niet op leeftijdOp dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh?? Is dat zo? Vertel mijn beste......Waarom ben ik saai?
Dat ik mijzelf door een verpleegster laat verwennen, ik geen moer hoef te doen? Jij bent gewoon jaloers
quote:Geachte heer Iska, wellicht is in uw enthousiasme ontgaan dat Esses - edoch verzorgend ingesteld - echt mannelijke geslachtskenmerken heeft. Aangezien ER toch echt geen homoseksuele gevoelens en/of neigingen heeft op welke manier dan ook, dunkt me dat hij toch een vrouwelijke verpleger prefereert.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef Iska het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik niet herkennen (ik let niet op leeftijd), maar wanneer ik de kans krijg om mij door niet minder dan 2 (!!) verpleegsters tegelijkertijd te laten deelnemen in hun thermodynamische fluctuaties door middel van direct van de epidermis, zou ik deze dames toch zeker de gunst verlenen om hun zichzelf te koesteren aan mijn goed getrainde torso welke te vergelijken is met onzer Adonis
quote:Tuurlijk amice!!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef Iska het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik niet herkennen (ik let niet op leeftijd), maar wanneer ik de kans krijg om mij door niet minder dan 2 (!!) verpleegsters tegelijkertijd te laten deelnemen in hun thermodynamische fluctuaties door middel van direct van de epidermis, zou ik deze dames toch zeker de gunst verlenen om hun zichzelf te koesteren aan mijn goed getrainde torso welke te vergelijken is met onzer Adonis
PS: Ben bezig met brief voor studentenverening
quote:Maar natuurlijk, geen enkel probleem. Immers bij onderkoelingsverschijnselen stop je een voet ook onder je okselOp dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah... dus jij zorgt ook dat hij zich via huid-op-huid contact zich op kan warmen aan jouw lichaamswarmte?
quote:Ohh, en mijn pik met onderkoeling mag dan ook in jouw bekkie?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, geen enkel probleem. Immers bij onderkoelingsverschijnselen stop je een voet ook onder je oksel
quote:Lieve Esses, naast mijn van nature aangeboren verzorgende capaciteiten als vrouw, bezit ik ook reeds 8 jaar over een geldig EHBO diploma, ben ik 5 jaar lang voetbalverzorgster geweest en ben ik ook nog eens in het bezit van een zeer grote rationaliteit en gezond verstand.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, geen enkel probleem. Immers bij onderkoelingsverschijnselen stop je een voet ook onder je oksel
quote:Onder de oksel he!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, en mijn pik met onderkoeling mag dan ook in jouw bekkie?
quote:Ik ben ook al lange tijd in het bezit van een EHBO diploma, ik ben vervolgens aanvullend opgeleid en ik heb ervaring met reanimatie. Bij wie zou hij nu beter in handen zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 23:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieve Esses, naast mijn van nature aangeboren verzorgende capaciteiten als vrouw, bezit ik ook reeds 8 jaar over een geldig EHBO diploma, ben ik 5 jaar lang voetbalverzorgster geweest en ben ik ook nog eens in het bezit van een zeer grote rationaliteit en gezond verstand.
Je hoeft je dus geen zorgen te maken, ER is bij mij in goede handen!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Onder de oksel he!
[..]
Ik ben ook al lange tijd in het bezit van een EHBO diploma, ik ben vervolgens aanvullend opgeleid en ik heb ervaring met reanimatie. Bij wie zou hij nu beter in handen zijn
quote:Prima, als jij hem wilt pijpen (incl. slikken!) en je je andere lichaamsopeningen voor hem ter beschikking wil stellen, dan is-ie helemaal van jou hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Onder de oksel he!
[..]
Ik ben ook al lange tijd in het bezit van een EHBO diploma, ik ben vervolgens aanvullend opgeleid en ik heb ervaring met reanimatie. Bij wie zou hij nu beter in handen zijn
quote:nee, die mocht onder de oksel he, wel even goed lezen. Daarbij is meneer ziek c.q. heeft hij koorts. Gedraag je!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima, als jij hem wilt pijpen (incl. slikken!) en je je andere lichaamsopeningen voor hem ter beschikking wil stellen, dan is-ie helemaal van jou hoor
quote:Dan val je af.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef Esses het volgende:
[..]
nee, die mocht onder de oksel he, wel even goed lezen.
quote:Mja, als Esses geen koortsige piem0l in zijn mond wil nemen, dan denk ik niet dat hij in aanmerking komt als ErwinRommel's privé verpleegster...Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Remco026 het volgende:
Heerlijk, het gaat weer lekker nergens over hier
quote:Hahaha, hebben we je afgeschrikt?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:32 schreef EllaN het volgende:
.. Ik wilde gezellig komen praten, maar ik ga weer snel weg
!!
quote:Tsja... sorry EllaN..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:32 schreef EllaN het volgende:
.. Ik wilde gezellig komen praten, maar ik ga weer snel weg
!!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, als Esses geen koortsige piem0l in zijn mond wil nemen, dan denk ik niet dat hij in aanmerking komt als ErwinRommel's privé verpleeger...
quote:Die plasser krijgt enkel Lotusss te zienOp dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef Sunglasses het volgende:
Ik ben blij dat ik aan de andere kant van de Singel in Breda woon, dat reduceert de kans dat ik de koortsige plasser van ER voorbij zie vliegen
quote:Kunnen we nou even stoppen over die piem0l van jou?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die plasser krijgt enkel Lotusss te zien![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Ho wacht eens madame, ik begin er niet overOp dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kunnen we nou even stoppen over die piem0l van jou?
Morgen wordt het sowieso weer overkill met dat ding van jou!
quote:3x een lege quote.... wow.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
En het is verpleger Geen dubbel E
quote:Grafisch Lyceum Rotterdam jonge.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
Toch niet aan het GLA he? of hoe heet dat tegenwoordig?
quote:Ik was verheugt in deze korte termijn alweer een boodschap van u in ontvangst te mogen nemen. Deze vreugde was echter van korte duur aangezien ik het vermoeden heb gekregen dat u in al uw wijsheid en enthousiasme, en waarschijnlijk lichtelijk ontdaanheid dankzij mijn seksueel getinte bericht die, waar er natuurlijk geen andere mogelijkheid is, meteen tot uw verbeelding heeft gesproken, een overhaastte stelling heeft gemaakt in uw bericht welke ik voor het gemak heb meegenomen in dit bericht. Ik heb namelijk, en ik denk dat ik hiermee voor vele bezoekers van dit edele ende informatieve forum spreek, nooit vernomen dat de heer ErwinRommel niet in staat is om voor zijn mede-deffer zich te kleden in het prachtig omsluitende textiel dat over het algemeen voornamelijk is gedragen door de vrouwelijk geslacht om zo de illusie te creëren dat ik in mijn uren van bittere nood verzorgt word door 2 vrouwen in plaats van 1 vrouw en 1 man die daarnaast het fysieke contact onder elkaar in alle waarschijnlijk niet zullen schuwen in in mijn aanwezigheid door de reeds veelvuldig aanwezige hormonen die zoals wij allen weten onze helder denkende geest soms lichtelijk kan verblinden.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef Lotusss het volgende:
Geachte heer Iska, wellicht is in uw enthousiasme ontgaan dat Esses - edoch verzorgend ingesteld - echt mannelijke geslachtskenmerken heeft. Aangezien ER toch echt geen homoseksuele gevoelens en/of neigingen heeft op welke manier dan ook, dunkt me dat hij toch een vrouwelijke verpleger prefereert.
quote:Beste Amice ErwinRommel,Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Tuurlijk amice!!
Kijk kerel, er is een elite, en er is een klasse lager, laat ik nu behoren tot die elite die tevens ook door de amicale de beste zorg krijgt, gegeven door een goede madame, van klasse en met stijl, die mij weet te bevredigen.
quote:jaOp dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha, hebben we je afgeschrikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |