quote:test terug (sorry
quote:de hele inhoud van die kamer is om te huilen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Vronsky het volgende:
Oh, meneer zit toch nog maar even te happen naar de Nederlandse missie in irak.
Ik ga maar stoppen met kijken, verschrikkelijke vent.
quote:Iedereen moet aan het einde van zijn AMO/KMS/KMA in staat zijn de Fittest op niveau 1 te doorstaan. Maar tijdens je TFO/VTO komt daar natuurlijk veranderig in.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Vronsky het volgende:
Dacht dat elke opleiding (AMO, KMS en KMA) gewoon op cluster 2 niveau is?
quote:Wat is er loos?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef Iska het volgende:
Weet iemand btw wat je moet kunnen qua fietsen en kracht voor NatRes?
quote:Cluster 1 lijkt me daarmee geen enkel probleem. Pas wel op als je dan later misschien wil opgaan voor beroeps, dan kunnen ze van dat soort blessures wel eens een probleem gaan maken. Zelfs al haal je op kracht en conditie C4.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Iska het volgende:
Wil liever het zekere voor het onzekere nemen
Alleen zit ik wel met mijn arm die nu dus niet meer 100% kan strekken en knakt wanneer ik in gestrekte positie hem probeer te draaien. Maar heb er verder nooit (inc. opdrukken en fitness) last van.
quote:Gebroken en verkeerd gezet. Er zit nu een kleine hoek in het onderste bot (wat zorgt voor draaien) waardoor het kopje niet meer 100% op het draaigewricht zit in mijn elleboog. Het wordt nu zo goed als allemaal gecompenseerd door mijn biceps, maar ik denk dat ik er geen C4 beroepen mee kan halen... Maar voor de vloot (toch VronskyOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Vronsky het volgende:
Wat heb je precies met je arm uitgespookt dan?
Mijn rechter sleutelbeen popt er altijd uit bijvoorbeeld, werd geen bezwaar over gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |