quote:Met correctiehemdjes!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe worden rollejes op een bankje gecorrigeerd?
quote:Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:Alleen uit een beker laten drinken als je erbij bent en de overige keren uit een rietjesbeker? Zo doen we het hier sinds onze beruchte bekermepster kan staan en zo bij de bekers op de salontafel kanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:de oplossing:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:Minder in de beker doen? Zodat hij m leeg drinkt. Moet je wel vaker schenken, maar minder vaak dweilen. Of pas van tafel laten gaan zodra de beker leeg is. Ook beter voor de tanden.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Zaten ze niet verborgen onder een smiley/icoontje? Tenminste dat, kan ik me nog herinneren van de proeflayout een tijdje geleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! waarom zijn mijn Smileys weg bij de quickreply? Voor de rest is de nieuwe layout super.
quote:Ze zijn er wel maar "verstopt" xe zitten onder de smiley naast het quick reply venster. Je kunt ze in je opties vast laten zetten zodat ze er altijd staan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! waarom zijn mijn Smileys weg bij de quickreply? Voor de rest is de nieuwe layout super.
quote:Dat klinkt als een simpele en doeltreffende oplossingOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Minder in de beker doen? Zodat hij m leeg drinkt. Moet je wel vaker schenken, maar minder vaak dweilen.
quote:Is er ook nog ergens een edit knopje?
quote:hihaaaaaaaaaaa gevonden. Rechts naast het postnummer zitten pijltjes. Daar kun je op drukken en dan krijg je de mogelijkheid om edit te kiezen...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef chacama het volgende:
Maar goed dan zie ik dus nog niet dat ik nijna gequote heb....
quote:Chaca, die trui kan prima op een skinny jeans. Tenminste, als je die met de lange lage col bedoelt? Het is bijna een jurk. Maar wel dunnetjes hoor. Voor 35 euro.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef chacama het volgende:
[..]
hihaaaaaaaaaaa gevonden. Rechts naast het postnummer zitten pijltjes. Daar kun je op drukken en dan krijg je de mogelijkheid om edit te kiezen...
quote:onder die pijltjes zit een edit knop bij mij. Althans, een rondje met een pen erbij ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef chacama het volgende:
[..]
hihaaaaaaaaaaa gevonden. Rechts naast het postnummer zitten pijltjes. Daar kun je op drukken en dan krijg je de mogelijkheid om edit te kiezen...
quote:Ja, dat bedoelde ik. Was alleen vergeten te melden dat het een soort icoontje was.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder die pijltjes zit een edit knop bij mij. Althans, een rondje met een pen erbij ofzo?
quote:Ook die icoontjes kan je in je instellingen vast zetten, net als standaard de smilies uitgeklapt in het reply scherm. Dan hoef je niet steeds op die pijltjes te klikken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder die pijltjes zit een edit knop bij mij. Althans, een rondje met een pen erbij ofzo?
quote:die zijn gaaf!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben heel erg ven van het corrigerende ondergoed van de hema![]()
![]()
En ik heb nieuwe laarzen gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Tregging dan.
quote:.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Wát is een tregging nou weer? O_O
quote:een legging van stretchspijkerstof. zit eigenlijk best lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Wát is een tregging nou weer? O_O
quote:Je hebt ook heule dikke, soort trainingspakkenspul, maar dan versie legging. Dan zie je echt geen hobbels en of kuilen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:
Een legging, tregging, jegging gaat m niet worden voor mij. Ondingen vind ik het, het benadrukt elke bobbeltje, deukje enz. En daar heb ik er genoeg van.
quote:Geweldig !Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef p_iglet het volgende:
Ik weet niet meer wie de geweldige tip gaf van de flexibele opvang in den haag die ging openen.
Maar we zijn vanavond kennis wezen maken en het is waarschijnlijk onze super redding!!! 3 straten verderop!!!
quote:Knap hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef p_iglet het volgende:
Morgen nog verder praten (zonder peuter die het wel heel leuk vond om in de lege ruimte te gillen en galm te ontdekken. Maar we zijn super positief.
Dus per 1 januari geen geheen en weer meer door Den Haag.
Echt super fijn want ik zit volgend jaar vooral veel in Den Haag en Monster en eigenlijk niet meer in Rotterdam. En via het centrum van den haag naar Monster is vanaf hier gezien wel echt super om.
Hier is het prima, druk, druk, druk. Wat dat betreft niets nieuws, maar wel met het einde in zicht.
Vanaf volgende week 3 weken KNO co-schap in den haag, daarna nog 3 weken oogheelkunde in rotterdam en dan zitten alle weken met veel reistijd en lange dagen erop. Fulltime co-schappen en parttime baan blijft nog even, maar niet meer 5 kwartier enkele reis reistijd per dag scheelt een hoop.
12 augustus 2011 is mijn afstudeerdatum
quote:Euh waarom ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
Mn oor... Ik had een natte vinger in de zijne gestopt.
quote:Omdat het kan?
quote:Oh, die deed niet eens een vinger, die frotte gewoon zn tong in je oor.. Zo goor!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha stel pubers![]()
en vriend van mij deed dat ook altijd natte vingers in je oor enzoja tico, Y. ja
![]()
quote:ja ook dat jaOp dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, die deed niet eens een vinger, die frotte gewoon zn tong in je oor.. Zo goor!
quote:Gadver. Wie deed dat ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, die deed niet eens een vinger, die frotte gewoon zn tong in je oor.. Zo goor!
quote:Iemand van de studentenclub..
quote:t is wel jouw kind hè... erfelijk belast enzo, die wil gewoon meekijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Ticootje het volgende:
Er ligt iemand te protesteren in bed... De hele dag tukken, maar als mama straks glee wilt zien opeens waker zijn!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van de studentenclub..
Maar hij kon ook best goed zoenen hoor.
quote:Zit je bier te drinken heb je in 1 x een tong in je oor.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van de studentenclub..
Maar hij kon ook best goed zoenen hoor.
quote:1x?? Nee vol continu...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zit je bier te drinken heb je in 1 x een tong in je oor.
Gaaf.
quote::-p
quote:Mijn hemel. In die biertenten waar ik altijd kwam was iedereen waarschijnlijk te lam voor dit soort dingen.
quote:Ik heb ook samen met m gedoucht enzo... We gingen samen zwarte piet spelen en ton elkaars rug wassen.
quote:Bier is gelukkig goed voor je haar, en vlekt niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Mijn hemel. In die biertenten waar ik altijd kwam was iedereen waarschijnlijk te lam voor dit soort dingen.
Ik heb het in ieder geval nog nooit gemerkt tijdens mijn wekelijkse bierdouches.
quote:Met een zwarte tong in je oor ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook samen met m gedoucht enzo... We gingen samen zwarte piet spelen en ton elkaars rug wassen.
quote:Ja mn oor was wel zwart en dat zat diep, ik haalde een maand later de zwarte prut nog uit mn oor.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Met een zwarte tong in je oor ?
quote:lekker gewerkt?
quote:
quote:Gaaaadver, dat vind ik toch goor
quote:Vinger in je eigen oor soppen en dan je oorsmeer aan zn tanden afsmeren (Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Daar stop ik m'n vinger dan weer liever niet. Laat staan een natte...
Wat is een bittertandje?
quote:Oh ieeeeuwwww!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Vinger in je eigen oor soppen en dan je oorsmeer aan zn tanden afsmeren ()
quote:Moet jij zeggen. Nog iets meer dan een half jaartje groep 8 en je oudste zit op de middelbare.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Saffier je liegt! 5 jaar alweer?
Gefeliciteerd!
quote:Nja maar het kind moet ver gaan fietsen waarschijnlijk, en dat met zijn etiketje. Hij kan amper een brood kopenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, dat valt zat mee hoor TF. 't is echt niks vergeleken met een kind van 5 hebben.
quote:Loslaten, hij zal toch niet in 7 sloten tegelijk fietsen. Dat komt echt wel goed. Fiets een paar keer in de zomervakantie de route ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja maar het kind moet ver gaan fietsen waarschijnlijk, en dat met zijn etiketje. Hij kan amper een brood kopen
quote:Ja, maar nu is het opeens weer stil.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil er nog niet aan denken. Gelukkig hebben we nog ff
Dus..waait het bij jullie ook zo?
quote:dat was deze lurker. Wat fijn dat het wat is.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef p_iglet het volgende:
Ik weet niet meer wie de geweldige tip gaf van de flexibele opvang in den haag die ging openen.
Maar we zijn vanavond kennis wezen maken en het is waarschijnlijk onze super redding!!! 3 straten verderop!!!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef innepin het volgende:
Leuk ET!
En werkze freecell
Ik ben net gewoon om mijn ID gevraagd in de supermarkt toen ik een fles wijn ging kopen![]()
"Ja, onder de twintig moeten we het vragen," zegt ze dan. Kom nou, ik zie er toch niet uit als onder de twintig?!
quote:Wat leuk zo'n 86 jarige man met een Ipad. En weet je wat het ergste is?? Op mijn werk werken we nog met een aantal DOS programma's.Op woensdag 27 oktober 2010 13:15 schreef Oxymoron het volgende:
Uit het iPad topic, maar ook vast leuk voor jullie
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef moussy het volgende:
kijk dit nou! http://link.marktplaats.nl/366057607 opruimen voor een foto is zó 2009
quote:Roze!Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik Fok! vanaf mijn gloednieuwe ROZE laptop![]()
Vervroegd verjaardagskadootje omdat mijn netbookje de geest begon te geven en meer ellende dan gebruik bracht
quote:Omg, een hoekbankOp woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef moussy het volgende:
kijk dit nou! http://link.marktplaats.nl/366057607 opruimen voor een foto is zó 2009
quote:Ik vind dat echt zoo leuk
quote:He maar de stofzuiger ligt er al dus de intentie is er!Op woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef moussy het volgende:
quote:Ehm... Geen idee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah das fijn BE!
hoeveel kost jullie kdv per uur?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Ticootje het volgende:
Dik een uur bellen met de huistelefoon. Terwijl de afspraak is dat ze daarmee niet mag bellen. Na een maand geen telefoon was m'n rekening opeens 30 euro minder, en wij bellen nooit. Rara.
quote:Ja zodra dr vader de deur dichttrok en ze dacht dat ik lag te slapen. Gewoon achterbaks dus.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oei! Klinkt wel heel erg als een puberactie.
quote:Komt ook gewoon goed! Daar gaan we vanuit, voor minder doen we het niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef sjak het volgende:
Tico, ik lees nu net pas over je dochter. Wat een schrik voor jullie! Ze wordt nu in ieder geval goed in de gaten gehouden. En uit ervaring (zowel eigen als door mijn werk) kan ik je zeggen dat het na een operatie echt helemaal goed kan komen!
quote:ik vind literatuur altijd zo'n wazig begrip.. Wat valt er wel en wat valt er niet onder..Op donderdag 28 oktober 2010 10:22 schreef trui het volgende:
saffier, gefeliciteerd nog met je grote zoon!heb je 't feestje al achter de rug of komt dat nog?
en oja, zie het haaktopic voor een gehaakte ring.
vicky wat naar allemaal, voor je opa & oma. beterschap voor ze!
iemand nog een leuke boekentip? ik mag dit keer een boek voorstellen voor onze leesclub maar heb niet zoveel ideeën. 't moet wel literatuur zijn, liefst fictie.
quote:zoals de belastingdienst, ik had 145 euro te veel kinderopvangtoeslag gekregen, moest met rente terugOp donderdag 28 oktober 2010 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
kijk maar uit, straks vragen ze het met rente terug.
quote:wij hebben ooit een weekend roompot (dacht ik) voor 3 tientjes gehadOp donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan in januari een weekendje weerterbergen doen
ik heb eindelijk de factuur ontvangen en die valt alleszins mee (netto net geen 100 euro voor een 6 persoons hok) ik heb echt geen idee wat we aan gaan treffen. voor die prijs kan het toch niets zijn?
maar goed, het is maar een weekend
quote:Klopt. En tot vorig jaar was dat ook geen probleem, maar ze hebben de regels aangescherpt en nu moet ik een brief van de boekhouder overhandigen met daarin bevestigd dat het omzet-technisch onverantwoord is om de reguliere vakanties weg te gaan ook ivm de aard van F. zijn werk en de zaak geen optie zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef lady-wrb het volgende:
dan moet je toch kunnen aantonen dat je een beroep hebt waarbij je niet in de normale vakanties op vakantie kan?
quote:goed van jeOp donderdag 28 oktober 2010 11:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zo, ik heb zojuist vier rookmelders opgehangen.
En even getest![]()
![]()
.
Dank mensen, hoewel ik er nog nooit over nagedacht had, ben ik blij dat ik ze nu heb hangen.
quote:joh niet druk om maken, je moet jezelf toch altijd zien te vermaken.Op donderdag 28 oktober 2010 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
dit was 59 euro, maar met al die verplichte toestanden kwam het toch nog op bijna 100
mwah, nog altijd een prijs die prima te doen is. nu nog hopen dat het park een beetje meevalt.
quote:wij moeten 66 euro borg betalen, die we terugkrijgen als we de hut netjes achterlaten.Op donderdag 28 oktober 2010 11:12 schreef moussy het volgende:
[..]
joh niet druk om maken, je moet jezelf toch altijd zien te vermaken.
Wij kregen toen de schoonmaakkosten terug, omdat het huisje schoon was achtergelaten, dus het kwam weer terug op 3 tientjes
quote:oh! OH! OHOH! Volgende keer zeggen he, gaan we meeten, al moeten ze je vastbindenOp donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef Rottdog het volgende:
Was afgelopen weekend nog te gast in het dorpje van Mouss![]()
Heerlijk waaiweer gehad
quote:Las pas vanochtend op h. dat je daar woonde, dacht dat je in dh woonde.Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef moussy het volgende:
[..]
oh! OH! OHOH! Volgende keer zeggen he, gaan we meeten, al moeten ze je vastbinden
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:06 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Las pas vanochtend op h. dat je daar woonde, dacht dat je in dh woonde.
quote:Zat op villaparc duynopgang valt geloof ik onder j aan zee.Op donderdag 28 oktober 2010 12:09 schreef moussy het volgende:
[..]
geeft toch niet!
Als je in het bungalowpark was, daar vlák bij zelfs
quote:Wij zijn in januari naar roompot, weerterbergen geweest... We hadden een midweekje en zijn na 2 en een halve dag naar huis gegaan...Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan in januari een weekendje weerterbergen doen
ik heb eindelijk de factuur ontvangen en die valt alleszins mee (netto net geen 100 euro voor een 6 persoons hok) ik heb echt geen idee wat we aan gaan treffen. voor die prijs kan het toch niets zijn?
maar goed, het is maar een weekend
quote:o vertel even verder. hoe is het zwembad? heb je open haard in de hut? en is er een sauna?Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wij zijn in januari naar roompot, weerterbergen geweest... We hadden een midweekje en zijn na 2 en een halve dag naar huis gegaan...
Het huisje was vreselijk koud en amper warm te krijgen (niet leuk met reuma) en het was er echt vies en het huisje was erg ongezellig! Dan was er ook nog eens niks te beleven... Nee, ik was blij toen ik naar huis mocht
Maar nu zijn wij ook wel behoorlijk veeleisend
quote:Ik hou van dat ding!Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o vertel even verder. hoe is het zwembad? heb je open haard in de hut? en is er een sauna?
ik ben ook redelijk veeleisend hoor. en ik haat kou, dus mijn deken met mouwen gaat absoluut mee
quote:dat J'aan zee is gewoon een toeristenlokkertje eigenlijk, op het moment stikt het van de Duitsers trouwens.. zo erg dat ze je haast bij de kassa aanspreken in het duitsOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Zat op villaparc duynopgang valt geloof ik onder j aan zee.
quote:zoonlief heeft m ook ontdekt en pikte het ding meteen in (ondanks dat hij roze geruit is
quote:groot gelijkOp donderdag 28 oktober 2010 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zoonlief heeft m ook ontdekt en pikte het ding meteen in (ondanks dat hij roze geruit is)
voor hem heb ik toen maar een blauwgeruite bijgekocht.
die nemen we dan ook maar mee, voordat ik weer dekenloos op de bank moet liggen
quote:Zie je wel. Ik wist wel dat ik vergeten was om ergens voor te kijken gisteren. Maar, ja had de meiden mee. En dan gaat op de één of andere manier mijn geld altijd aan hun op en nooit aan mezelf.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o vertel even verder. hoe is het zwembad? heb je open haard in de hut? en is er een sauna?
ik ben ook redelijk veeleisend hoor. en ik haat kou, dus mijn deken met mouwen gaat absoluut mee
quote:dan ga je toch gewoon nog wat vaker op vakantieOp donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef Memmel het volgende:
Ik wil er ook een, maar ik ben bang dat dat in combinatie met mijn adidas jokkingbroek dodelijk zal zijn voor mijn sexappeal...
quote:kan je wel elkaar lekker warm houdenOp donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Memmel het volgende:
Ja maar niet naar Weerterbergen dan, als het daar zo koud is...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef trui het volgende:
ja, gewoon niks eronder aan doen memmel.nou ja, op de pantykousjes na dan. hoewel, daar moet je niet te dicht mee voor de open haard gaan zitten denk ik.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef Vicky het volgende:
ik zou ook wel een weekendje weg willen.. lijkt me heeeerlijk!!
lekker zwemmen in zo'n lekker warm subtropisch zwemparadijs
quote:Ik geloof dat niet elk huisje een openhaard heeft maar zeker weten doe ik dat niet. Wij hebben `m iig niet aan gedaan i.v.m. Mila die daar rond liep en ik vond het niet zo'n veilig idee. 's Avonds hadden we `m ook niet aan omdat we redelijk vroeg naar bed gingen (lees: 9 uur).Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
quote:vertelusOp donderdag 28 oktober 2010 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
dit was 59 euro, maar met al die verplichte toestanden kwam het toch nog op bijna 100
mwah, nog altijd een prijs die prima te doen is. nu nog hopen dat het park een beetje meevalt.
quote:Geen tweelinggedichtje, maar wel precies de omschrijving van wat jij kan!Op donderdag 28 oktober 2010 13:22 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, tweeling gedichten doe ik ook! Denk ik, want ik deed het nooit eerder![]()
Maar voor jou willikwel een gedichtje wagen, een poging iig.
Verre woorden
Van de verwoorder
Verworden
Tot woorden
Van iedereen
Verwoorden
Woorden
Van iedereen
(nee, dit is het niet, het tweelinggedichtje, dat zou wel heel vaag zijn)
quote:Is dat nieuwe centerparcs bij coevoorden dan niets voor jullie. Dan kun je ook nog naar plopsa indoor.Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Weekendje weg?? Ik ben ook nog op zoek voor februari 2011. In januari ben ik 12,5 jaar in dienst en krijg ik een geldbedrag. Van dat geld wil ik met Peace en de kinderen een weekendje weg. Twan wil niet naar Disneylandmaar graag naar een park in Nederland... maar we hebben nog even. Wat is een leuk park met vooral een erg mooi zwembad?
quote:De Eemhof?Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Weekendje weg?? Ik ben ook nog op zoek voor februari 2011. In januari ben ik 12,5 jaar in dienst en krijg ik een geldbedrag. Van dat geld wil ik met Peace en de kinderen een weekendje weg. Twan wil niet naar Disneylandmaar graag naar een park in Nederland... maar we hebben nog even. Wat is een leuk park met vooral een erg mooi zwembad?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou gaan voor efteling bosrijk![]()
Schijnt helemaal geweldig te zijn
quote:daar wil ik ook graag heen maar neit in de winter....Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou gaan voor efteling bosrijk![]()
Schijnt helemaal geweldig te zijn
quote:ik weet neit precies wat het kost enzo, maar mijn vriendinnetje ging met haar jongens in Brabant, vlakbij de Beekse Bergen, naar een park. Bij de huur van een huisje zit ook de entree voor de Beekse bergen (zowel safaripark als speeltuin), nog een dierenpark, een zwwemparadijs en een speeltuin ofzo.Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Daar ben ik ook geweest, wij zijn eerder naar huis gegaanOp donderdag 28 oktober 2010 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik weet neit precies wat het kost enzo, maar mijn vriendinnetje ging met haar jongens in Brabant, vlakbij de Beekse Bergen, naar een park. Bij de huur van een huisje zit ook de entree voor de Beekse bergen (zowel safaripark als speeltuin), nog een dierenpark, een zwwemparadijs en een speeltuin ofzo.
quote:Exht waar? Mijn vriendinnetje is er al twee of drie keer geweest en wil nog terug. De jongens hebben zich ook prima vermaakt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, wij zijn eerder naar huis gegaan
quote:Centerparcs huttenheugte is dat! En cp is niet nieuw, maar plopsaland wel! Schijnt erg leuk te zijn, maar wel prijzig qua eten en drinken. En........dichtbij MIJ! Hihi...Op donderdag 28 oktober 2010 13:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Is dat nieuwe centerparcs bij coevoorden dan niets voor jullie. Dan kun je ook nog naar plopsa indoor.
quote:Dat doe je snel!Op donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef Oxymoron het volgende:
Mikoxx, zie je pm voor een gedichtje!
quote:Gezien, dank!Op donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef Oxymoron het volgende:
Mikoxx, zie je pm voor een gedichtje!
quote:? Ik snap je niet helemaalOp donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef chacama het volgende:
mikoxx dan is dat eten toch ook zo opgelostAls jij zo dichtbij woont....
Ik heb er ook zo eentje... nou, ja twee eigenlijk. 1 kleuter.....en 1 grote stoere meid.
quote:Ja , en het was nog "raak" ook, denk ik
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:49 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja , en het was nog "raak" ook, denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Of je gaat voor de landal parken die van CP zijn geweest.Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Efteling zijn we vorig jaar geweest en Beekse Bergen ook nog niet zo lang geleden (ook een park in de buurt). Onze voorkeur gaat nu denk ik wel uit naar een cp omdat daar een geweldig zwembad bij zit, dat wil Twan graag... misschiein wordt het inderdaad Huttenheugte en aan de Eemhof hebben we ook gedacht...
Plopsaland is voor Lennon wel leuk, maar voor Twan wat minder denk ik. Die is niet meer zo into studio100 figuren...
quote:Oh leuk, is dat vanavond weer?Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef freecell het volgende:
Kijken jullie vanavond ook naar de nationale bijbelquiz?
quote:Je bedoelt de parken van Sunparks? Vorig jaar zijn we naar die in America geweest, ik heb het idee dat CP toch echt nog veel leuker is. Maar ik ga eens rondkijken op internet.Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Of je gaat voor de landal parken die van CP zijn geweest.
Die hebben nog steeds een park plaza met subtropisch zwemparadijs.
Lommerbergen & Vennenbos.
Lommerbergen is gewoon 't leukst.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef freecell het volgende:
Kijken jullie vanavond ook naar de nationale bijbelquiz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk prijsje gewonnen ook?
Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Vast geen concordantie.
quote:Als je op dat custom menu klikt, krijg je een vakje met daarin een klein icoontje. Als je daarop klikt, krijg je een pop-up waar je een menu in kunt bouwen..Op donderdag 28 oktober 2010 14:10 schreef innepin het volgende:
Deepfreeze, hoe doe je dat?Ik zie wel "custom menu" staan maar die is leeg en ik snap niet hoe ik er wat in kan krijgen
quote:Landal greenparcs is toch niet van sunparks?Op donderdag 28 oktober 2010 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt de parken van Sunparks? Vorig jaar zijn we naar die in America geweest, ik heb het idee dat CP toch echt nog veel leuker is. Maar ik ga eens rondkijken op internet.
Freecell!!![]()
quote:Ow dat wist ik niet.... ik dacht dat alleen sunparks parken van CP had overgenomen. Ik ga ook eens kijken daar!!Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Landal greenparcs is toch niet van sunparks?
Want Landal heeft toen aantal CP parken overgenomen & ze zijn echt nog precies hetzelfde.
Alleen de prijzen bij Landal zijn aantrekkelijker dan bij CP.
Bij Lommerbergen heb je ook Puk & Pelle, een show voor kinderen, Isa was er helemaal weg van.
Je hebt er zelfs Puk & Pelle tv![]()
En in 't subtropisch zwemparadijs (wat groot is) heb je 2 verschillende 'kind-doe-baden'.
Met zandbakken en al, echt onwijs leuk.
Ik ga vanavond meteen boeken voor november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |