quote:Met correctiehemdjes!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe worden rollejes op een bankje gecorrigeerd?
quote:Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:Alleen uit een beker laten drinken als je erbij bent en de overige keren uit een rietjesbeker? Zo doen we het hier sinds onze beruchte bekermepster kan staan en zo bij de bekers op de salontafel kanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:de oplossing:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:Minder in de beker doen? Zodat hij m leeg drinkt. Moet je wel vaker schenken, maar minder vaak dweilen. Of pas van tafel laten gaan zodra de beker leeg is. Ook beter voor de tanden.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Zaten ze niet verborgen onder een smiley/icoontje? Tenminste dat, kan ik me nog herinneren van de proeflayout een tijdje geleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! waarom zijn mijn Smileys weg bij de quickreply? Voor de rest is de nieuwe layout super.
quote:Ze zijn er wel maar "verstopt" xe zitten onder de smiley naast het quick reply venster. Je kunt ze in je opties vast laten zetten zodat ze er altijd staan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! waarom zijn mijn Smileys weg bij de quickreply? Voor de rest is de nieuwe layout super.
quote:Dat klinkt als een simpele en doeltreffende oplossingOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Minder in de beker doen? Zodat hij m leeg drinkt. Moet je wel vaker schenken, maar minder vaak dweilen.
quote:Is er ook nog ergens een edit knopje?
quote:hihaaaaaaaaaaa gevonden. Rechts naast het postnummer zitten pijltjes. Daar kun je op drukken en dan krijg je de mogelijkheid om edit te kiezen...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef chacama het volgende:
Maar goed dan zie ik dus nog niet dat ik nijna gequote heb....
quote:Chaca, die trui kan prima op een skinny jeans. Tenminste, als je die met de lange lage col bedoelt? Het is bijna een jurk. Maar wel dunnetjes hoor. Voor 35 euro.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef chacama het volgende:
[..]
hihaaaaaaaaaaa gevonden. Rechts naast het postnummer zitten pijltjes. Daar kun je op drukken en dan krijg je de mogelijkheid om edit te kiezen...
quote:onder die pijltjes zit een edit knop bij mij. Althans, een rondje met een pen erbij ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef chacama het volgende:
[..]
hihaaaaaaaaaaa gevonden. Rechts naast het postnummer zitten pijltjes. Daar kun je op drukken en dan krijg je de mogelijkheid om edit te kiezen...
quote:Ja, dat bedoelde ik. Was alleen vergeten te melden dat het een soort icoontje was.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder die pijltjes zit een edit knop bij mij. Althans, een rondje met een pen erbij ofzo?
quote:Ook die icoontjes kan je in je instellingen vast zetten, net als standaard de smilies uitgeklapt in het reply scherm. Dan hoef je niet steeds op die pijltjes te klikken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder die pijltjes zit een edit knop bij mij. Althans, een rondje met een pen erbij ofzo?
quote:die zijn gaaf!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben heel erg ven van het corrigerende ondergoed van de hema![]()
![]()
En ik heb nieuwe laarzen gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Tregging dan.
quote:.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Wát is een tregging nou weer? O_O
quote:een legging van stretchspijkerstof. zit eigenlijk best lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Wát is een tregging nou weer? O_O
quote:Je hebt ook heule dikke, soort trainingspakkenspul, maar dan versie legging. Dan zie je echt geen hobbels en of kuilen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:
Een legging, tregging, jegging gaat m niet worden voor mij. Ondingen vind ik het, het benadrukt elke bobbeltje, deukje enz. En daar heb ik er genoeg van.
quote:Geweldig !Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef p_iglet het volgende:
Ik weet niet meer wie de geweldige tip gaf van de flexibele opvang in den haag die ging openen.
Maar we zijn vanavond kennis wezen maken en het is waarschijnlijk onze super redding!!! 3 straten verderop!!!
quote:Knap hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef p_iglet het volgende:
Morgen nog verder praten (zonder peuter die het wel heel leuk vond om in de lege ruimte te gillen en galm te ontdekken. Maar we zijn super positief.
Dus per 1 januari geen geheen en weer meer door Den Haag.
Echt super fijn want ik zit volgend jaar vooral veel in Den Haag en Monster en eigenlijk niet meer in Rotterdam. En via het centrum van den haag naar Monster is vanaf hier gezien wel echt super om.
Hier is het prima, druk, druk, druk. Wat dat betreft niets nieuws, maar wel met het einde in zicht.
Vanaf volgende week 3 weken KNO co-schap in den haag, daarna nog 3 weken oogheelkunde in rotterdam en dan zitten alle weken met veel reistijd en lange dagen erop. Fulltime co-schappen en parttime baan blijft nog even, maar niet meer 5 kwartier enkele reis reistijd per dag scheelt een hoop.
12 augustus 2011 is mijn afstudeerdatum
quote:Euh waarom ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
Mn oor... Ik had een natte vinger in de zijne gestopt.
quote:Omdat het kan?
quote:Oh, die deed niet eens een vinger, die frotte gewoon zn tong in je oor.. Zo goor!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha stel pubers![]()
en vriend van mij deed dat ook altijd natte vingers in je oor enzoja tico, Y. ja
![]()
quote:ja ook dat jaOp dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, die deed niet eens een vinger, die frotte gewoon zn tong in je oor.. Zo goor!
quote:Gadver. Wie deed dat ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, die deed niet eens een vinger, die frotte gewoon zn tong in je oor.. Zo goor!
quote:Iemand van de studentenclub..
quote:t is wel jouw kind hè... erfelijk belast enzo, die wil gewoon meekijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Ticootje het volgende:
Er ligt iemand te protesteren in bed... De hele dag tukken, maar als mama straks glee wilt zien opeens waker zijn!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van de studentenclub..
Maar hij kon ook best goed zoenen hoor.
quote:Zit je bier te drinken heb je in 1 x een tong in je oor.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van de studentenclub..
Maar hij kon ook best goed zoenen hoor.
quote:1x?? Nee vol continu...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zit je bier te drinken heb je in 1 x een tong in je oor.
Gaaf.
quote::-p
quote:Mijn hemel. In die biertenten waar ik altijd kwam was iedereen waarschijnlijk te lam voor dit soort dingen.
quote:Ik heb ook samen met m gedoucht enzo... We gingen samen zwarte piet spelen en ton elkaars rug wassen.
quote:Bier is gelukkig goed voor je haar, en vlekt niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Mijn hemel. In die biertenten waar ik altijd kwam was iedereen waarschijnlijk te lam voor dit soort dingen.
Ik heb het in ieder geval nog nooit gemerkt tijdens mijn wekelijkse bierdouches.
quote:Met een zwarte tong in je oor ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook samen met m gedoucht enzo... We gingen samen zwarte piet spelen en ton elkaars rug wassen.
quote:Ja mn oor was wel zwart en dat zat diep, ik haalde een maand later de zwarte prut nog uit mn oor.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Met een zwarte tong in je oor ?
quote:lekker gewerkt?
quote:
quote:Gaaaadver, dat vind ik toch goor
quote:Vinger in je eigen oor soppen en dan je oorsmeer aan zn tanden afsmeren (Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Daar stop ik m'n vinger dan weer liever niet. Laat staan een natte...
Wat is een bittertandje?
quote:Oh ieeeeuwwww!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Vinger in je eigen oor soppen en dan je oorsmeer aan zn tanden afsmeren ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |