abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87977679
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

_O-.

Schuift dat? :7.
Oppassen op de kleine dan? :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:16:23 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87977704
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Oppassen op de kleine dan? :P
Hmmzzzzzz, dat zou gemeen zijn, dat kan je een kind niet aandoen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_87977823
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hmmzzzzzz, dat zou gemeen zijn, dat kan je een kind niet aandoen :').
Daar heb jij dan weer gelijk in :P

Kiek nou, onze nieuwe badkamer!

(foto van printje dus niet zo heel mooi)
Ik vind 'm helemaal goed zo O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:24:03 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87978103
Ziet er allemaal netjes uit hoor :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_87978342
wauw! leuk zeg!

knap dat jullie het allemaal zelf aanpakken (met minimum hulp van aannemer) echt leuk!
suc6 nog
~ Bonito La Risa ~
pi_87978441
Muhh nou heb ik toch nog een verkeerde tekening van de badkamer geupload. Nou ja, 't lijkt er op zullen we maar zeggen.
De blauwe muur in de douche wordt dit O+ O+ Belachelijk duur maar zo mooi O+
pi_87980059
Alleen jammer dat wc in de badkamer zit.

Als 2e wc zou het nog kunnen.
Snap niet wie daarmee is begonnen om wc in de badkamer te doen....
pi_87980557
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef DeRakker. het volgende:
Alleen jammer dat wc in de badkamer zit.

Als 2e wc zou het nog kunnen.
Snap niet wie daarmee is begonnen om wc in de badkamer te doen....
Dat verhaal kennen we al,komt ook steeds weer terug, net als hoe het toiletpapier hoort te hangen. Niet in iedere woning heb je de ruimte voor een tweede toilet op de verdieping en is men blij dat er in de badkamer plaats is.
pi_87980618
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef exlurker het volgende:

[..]

Dat verhaal kennen we al,komt ook steeds weer terug, net als hoe het toiletpapier hoort te hangen. Niet in iedere woning heb je de ruimte voor een tweede toilet op de verdieping en is men blij dat er in de badkamer plaats is.
Maar je kan wel de wc uit de badkamer halen en apart de wc ergens plaatsen.
Heb je er geen 2 nodig.
pi_87980793
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Maar je kan wel de wc uit de badkamer halen en apart de wc ergens plaatsen.
Heb je er geen 2 nodig.
geen kleine kinderen zeker, die soms `s nachts even naar het toilet moeten of wat denkje bij ziekte?
pi_87980931
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef exlurker het volgende:

[..]

geen kleine kinderen zeker, die soms `s nachts even naar het toilet moeten of wat denkje bij ziekte?
Waarom zou dat een probleem zijn?
Allebei een deur voor...
Alleen zit de wc nu niet in de badkamer maar er naast....
pi_87981216
Sjezus wat een topicvervuiling :{w
De wc zit in de badkamer omdat ik per se een wc boven wil en er geen ruimte is voor een apart toilet (en me dat eigenlijk ook niet boeit).
We hebben beneden ook gewoon een wc hoor. Maar aangezien ik gemiddeld 1x per nacht m'n bed uit moet om te plassen - en tijdens mijn zwangerschap vaak wel tot zes keer per nacht! - komt die wc er gewoon. In de badkamer. Dus.
pi_87981326
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 15:20 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Waarom zou dat een probleem zijn?
Allebei een deur voor...
Alleen zit de wc nu niet in de badkamer maar er naast....
Hellaas hebben niet alle woningen die ruimte over, het gaat dan niet alleen om die 1 m² ,maar de deur zal je ook nog kwijt moeten op de overloop
pi_87983521
Ziet er goed uit Innepin!

Vraagje, met welk programma heb je de tekening van de badkamer gemaakt?
pi_87983848
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef Starr het volgende:
Ziet er goed uit Innepin!

Vraagje, met welk programma heb je de tekening van de badkamer gemaakt?
Heb ik niet gedaan, dat is de tekening van de badkamerboer :)
pi_87984406
Omdat je niet handig bent, help je dan wel mee of laat je alles uitvoeren door familie/vrienden/aannemer?
pi_87984515
Woei, flinke verbouwing!
*lurkt mee...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87984604
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef DeRakker. het volgende:
Omdat je niet handig bent, help je dan wel mee of laat je alles uitvoeren door familie/vrienden/aannemer?
Ik ben van plan om zo veel mogelijk te leren en te helpen. In de praktijk betekent dit tot nu toe dat ik heb opgeruimd, koffie gebracht en eten heb gekookt, maar ook voor het eerst in mijn leven een muurtje heb geplaatst.
Omdat we ook nog een kind hebben waar op gelet moet worden zal dat ook wel mijn taak worden terwijl de meer ervaren mannen klussen, maar we besteden haar wel af en toe uit zodat we samen kunnen werken.
Verder in het klusteam: mijn man, mijn schoonvader (o.a. timmerman), mijn broer (elektra), een neef (elektra), Heatwave (schoonmaker, toch? :+ :D ), schoonmoeder en moeder (oppassen), stiefzoon (meehelpen) en wie er ook maar mee wil doen verder :P

Zoals gezegd heeft de aannemer voornamelijk een adviserende rol.
pi_88049164
Gaaaf je moza!!!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88055896
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef innepin het volgende:
Muhh nou heb ik toch nog een verkeerde tekening van de badkamer geupload. Nou ja, 't lijkt er op zullen we maar zeggen.
De blauwe muur in de douche wordt dit O+ O+ Belachelijk duur maar zo mooi O+
Gaaaaf!!! O+
ik vind een wc in badkamer ook wel handig! Goede oplossig imo. Haha bij ons zou dat niks zijn, onze badkamer zit naast de wc. En we hebben maar 1 verdieping haha
~ Bonito La Risa ~
pi_88611343
Schop, omdat het kan! En omdat ik even duidelijk wil maken dat ik dit topic niet vergeet :7

Het gaat zo tergend langzaam in mijn ogen. Er is gewoon nooit tijd of de kans om te klussen. Mijn man en ik zijn min of meer om en om thuis, dus we zien elkaar al vrijwel nooit, en er moet toch altijd één persoon zijn die op de dreumes in huis let.
's Avonds heb je dat probleem natuurlijk niet, maar ja, we verbouwen wel de bovenverdieping - alwaar bovengenoemde dreumes slaapt - dus dan ga je ook niet klussen :')

Na gut. Morgen gaat mevrouw een nachtje uit logeren en dan hopen we dit weekend weer wat verder te komen. Tot nu toe is er niet echt een noemenswaardige update sinds de vorige foto's, er zijn alleen wat kleine (maar tijdrovende) dingetjes gedaan, muurtjes dicht maken en loshangende betonblokken verwijderen enzo.
Dit weekend meer!
pi_88678783
Er is geklust vandaag *O*

Ik heb helemaal in m'n uppie twee muurtjes geïsoleerd en er een gipsplaat voor geschroefd. En nu ben k heel trots *) Whihihi het wordt nog wel es wat met mijn kluscapaciteiten!

Man en schoonvader zijn bezig geweest in de hoek waar eerst de zoldertrap stond (die is verkocht), en zijn begonnen met het dichtmaken van het oude trapgat.

Ook hebben ze alvast een deel van de muur weggetikt en het houten skelet van de nieuwe inbouwkast neergezet. En wat blijkt? Jawel, ook de muur die daar staat (dus die op de oude tekening tussen de ouderslaapkamer en de zoldertrap) is van beton }:| Grmbl. }:| Dat wordt dus weer voorzichtig doen, stutten, héél veel troep en stof, en allemaal extra gedoe want je weet gewoon niet of de zolder gaat instorten als je 'm weghaalt. Echt, het is zo'n bijeengeraapt zooitje bouwmaterialen, die verdieping!
Ik zal eens een foto van het plafond maken, 't is echt een soort patchwork van restjes hout enzo.

Verder is de slaapkamer aan de rechterkant nu ook helemaal netjes dicht, stopcontact verlegd, snoertjes en lichtschakelaar verlegd en netjes weggewerkt, en dus geïsoleerd door ondergetekende.

Het begint al ergens op te lijken!

Volgende week komt er weer een container voor de deur te staan en dan gaan er weer wat muurtjes aan geloven.

En ik ga kijken of ik morgen wat foto's kan plaatsen, want anders reageert er toch niemand :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 19:45:42 #48
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88678993
kan je niks crea doen met dat patchwork plafond? :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88679525
Ha nee het is niet zo zeer het plafond als wel de zoldervloer waar creatief mee geklooid is. D'r moet dus nog een plafond onder.

Ik heb toch maar vast wat foto's gemaakt, ze komen er zo aan.
pi_88680126

Hier stond ooit een grote wenteltrap, nu de beginsels van een muurtje/inbouwkast en beginsels van een vloer waar ooit een trap zat. Het grijze deel van de muur is wat er achter een paar lagen gips en troep tevoorschijn kwam: beton dus. ;(

Niet per se heel slordig hier, maar je kunt wel goed zien hoe ze gewoon wat restjes hebben gebruikt.
Kleurtjes *O*
Oh en de draden en snoeren lopen inderdaad kriskras en met een paar krullen en omwenteling over het plafond ja. Prachtig. Dat gaan we ook wat logischer leggen.

Creatief met vloerdelen :7 (het enige dat van ons komt, zijn die keurige nette rechte balken geheel links, dat is het oude trapgat dat je ook op de eerste foto ziet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')