Er is geklust vandaag

Ik heb helemaal in m'n uppie twee muurtjes geïsoleerd en er een gipsplaat voor geschroefd. En nu ben k heel trots

Whihihi het wordt nog wel es wat met mijn kluscapaciteiten!
Man en schoonvader zijn bezig geweest in de hoek waar eerst de zoldertrap stond (die is verkocht), en zijn begonnen met het dichtmaken van het oude trapgat.
Ook hebben ze alvast een deel van de muur weggetikt en het houten skelet van de nieuwe inbouwkast neergezet. En wat blijkt? Jawel, ook de muur die daar staat (dus die op de oude tekening tussen de ouderslaapkamer en de zoldertrap) is van beton

Grmbl.

Dat wordt dus weer voorzichtig doen, stutten, héél veel troep en stof, en allemaal extra gedoe want je weet gewoon niet of de zolder gaat instorten als je 'm weghaalt. Echt, het is zo'n bijeengeraapt zooitje bouwmaterialen, die verdieping!
Ik zal eens een foto van het plafond maken, 't is echt een soort patchwork van restjes hout enzo.
Verder is de slaapkamer aan de rechterkant nu ook helemaal netjes dicht, stopcontact verlegd, snoertjes en lichtschakelaar verlegd en netjes weggewerkt, en dus geïsoleerd door ondergetekende.
Het begint al ergens op te lijken!
Volgende week komt er weer een container voor de deur te staan en dan gaan er weer wat muurtjes aan geloven.
En ik ga kijken of ik morgen wat foto's kan plaatsen, want anders reageert er toch niemand
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website