quote:Ik neem aan dat je dan dus ook een doktersverklaring hebt. Waarom meent die docente daar dan anders over te moeten denken?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens meneer de dokter moest ik vooral veel stil bijven zitten en het lopen tot een minimum beperken omdat m'n kniebanden bijna waren afgescheurd en het dan helemaal fout zou gaan, dus dan luister ik daarnaar
quote:WuttttOp dinsdag 26 oktober 2010 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Vervolgens wil dat klote wijf me dat cijfer niet toekennen omdat ik teveel afwezig zou zijn geweestHoop gezeik, studiebegeleider die je gelijk geeft, wijf niet haar poot stijf blijft houden en weigert dat punt te gevne.
quote:Yep dokters verklaring, alle mails waarin aangegeven wordt waarom ik niet aanwezig kan zijn en dat ik op de hoogte gehouden zal worden door project genootjes, iedere week de opdrachten via hun ook ingeleverd. Maar neeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan dus ook een doktersverklaring hebt. Waarom meent die docente daar dan anders over te moeten denken?
quote:Ja dat is het plan ookOp dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef R4ven het volgende:
Lever gewoon alles opnieuw in wat je al gemaakt had. Niks daarop tegen, toch?
quote:die opdrachten heb je toch al? Dus gewoon naar de les gaan en mond houden. Zo weer voorbij.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
En daarnaast moeten alle opdrachten ook nog eens opnieuw gemaakt worden die ik toen gedaan had
ARghghghghggg
quote:Het probleem is dat het een groepsopdracht is, ieder maakt dus dingen en uiteindelijk samenvoegen in een rapport, de mensen uit m'n groep van vorig jaar hebben het dus wel gehaald. Dus ik kan mijn opdrachten wel inleveren, maar dan ben ik nu afhankelijk van andere mensen of die hun werk wel goed gaan doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef wise het volgende:
[..]
die opdrachten heb je toch al? Dus gewoon naar de les gaan en mond houden. Zo weer voorbij.
quote:Groepsopdracht van vorige keer inleveren. Jij blij, je groepje blij en geen punten wegens plagiaatOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat het een groepsopdracht is, ieder maakt dus dingen en uiteindelijk samenvoegen in een rapport, de mensen uit m'n groep van vorig jaar hebben het dus wel gehaald. Dus ik kan mijn opdrachten wel inleveren, maar dan ben ik nu afhankelijk van andere mensen of die hun werk wel goed gaan doen.
quote:Dit dus. Die vrouw kan dan moeilijk haar gelijk blijven volhouden als duidelijk is dat zij te koppig is om toe te geven dat je gewoon gelijk hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 12:10 schreef Henno het volgende:
Laat het dan gewoon escaleren bij de examencommissie. Wie is die begeleider, ook een docent? Da's al een getuige. Doktersverklaring erbij leggen.
Er zijn geschillen-/beroepsprocedures voor dit soort dingen bij een normale opleiding.
quote:Die docente wilde TS gewoon voorbereiden op het bedrijfsleven waar ze aan doktersverklaringen en dergelijke ook geen boodschap hebben (de baas heeft veel meer medische kennis).Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan dus ook een doktersverklaring hebt. Waarom meent die docente daar dan anders over te moeten denken?
quote:Yep daar gaat het deze/volgende week ook heen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:40 schreef tdrone het volgende:
heb je geen examencommissie waarbij je kan klagen?
quote:Ja docenten hebben helaas allemaal hun eigen regeltjesOp woensdag 27 oktober 2010 19:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Maar waarom laat ze je dan eerst wel die opdracht maken om het achteraf af te keuren. Dan had ze eerder moeten zeggen dat die opdracht niet telt. Als ze je eenmaal een voldoende gegeven heeft wetende dat je er niet alle lessen bij was, vind ik dat je het vak gewoon gehaald hebt.
quote:Ja ik snap ook niet waarom ze uberhaubt die opdracht is gaan beoordelenOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef pietkanarie het volgende:
Sommige mensen!!. Die docente moet haar eigen mening maar eens wat minder belangrijk maken. Je hebt toestemming gekregen en daarmee zou de discussie gewoon afgelopen moeten zijn!
Ja, aanwezigheidsplicht... maar soms kan het gewoon even niet. En als je gewoon netjes je eindopdracht hebt gemaakt (met een goed cijfer) dan is ook duidelijk dat je de stof beheerst...
Dit is moeilijk doen om het moeilijk doen, vind ik!
(is je knie weer helemaal genezen?)
quote:Erg goed aangenomenOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
dribs,
ik neem aan dat je knie zwaar geneusd is?
quote:kwa pijn is breken is minder erg als zwaar kneuzen, die mensen hier die niet weten beter praten ze niet
quote:Dat ook inderdaad, wel beoordelen en er dan achteraf mee aan komen dat het niet mee telt omdat je niet genoeg aanwezig was.Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom ze uberhaubt die opdracht is gaan beoordelen
Nee nog niet helemaal, heb er nu nog steeds af en toe last van als ik net een verkeerde beweging maak, dat is he tkutte met die kneuzingen dat het onmogelijk in te schatten is wanneer het goed genezen is{
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |