quote:Ik neem aan dat je dan dus ook een doktersverklaring hebt. Waarom meent die docente daar dan anders over te moeten denken?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens meneer de dokter moest ik vooral veel stil bijven zitten en het lopen tot een minimum beperken omdat m'n kniebanden bijna waren afgescheurd en het dan helemaal fout zou gaan, dus dan luister ik daarnaar
quote:WuttttOp dinsdag 26 oktober 2010 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Vervolgens wil dat klote wijf me dat cijfer niet toekennen omdat ik teveel afwezig zou zijn geweestHoop gezeik, studiebegeleider die je gelijk geeft, wijf niet haar poot stijf blijft houden en weigert dat punt te gevne.
quote:Yep dokters verklaring, alle mails waarin aangegeven wordt waarom ik niet aanwezig kan zijn en dat ik op de hoogte gehouden zal worden door project genootjes, iedere week de opdrachten via hun ook ingeleverd. Maar neeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan dus ook een doktersverklaring hebt. Waarom meent die docente daar dan anders over te moeten denken?
quote:Ja dat is het plan ookOp dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef R4ven het volgende:
Lever gewoon alles opnieuw in wat je al gemaakt had. Niks daarop tegen, toch?
quote:die opdrachten heb je toch al? Dus gewoon naar de les gaan en mond houden. Zo weer voorbij.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
En daarnaast moeten alle opdrachten ook nog eens opnieuw gemaakt worden die ik toen gedaan had
ARghghghghggg
quote:Het probleem is dat het een groepsopdracht is, ieder maakt dus dingen en uiteindelijk samenvoegen in een rapport, de mensen uit m'n groep van vorig jaar hebben het dus wel gehaald. Dus ik kan mijn opdrachten wel inleveren, maar dan ben ik nu afhankelijk van andere mensen of die hun werk wel goed gaan doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef wise het volgende:
[..]
die opdrachten heb je toch al? Dus gewoon naar de les gaan en mond houden. Zo weer voorbij.
quote:Groepsopdracht van vorige keer inleveren. Jij blij, je groepje blij en geen punten wegens plagiaatOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat het een groepsopdracht is, ieder maakt dus dingen en uiteindelijk samenvoegen in een rapport, de mensen uit m'n groep van vorig jaar hebben het dus wel gehaald. Dus ik kan mijn opdrachten wel inleveren, maar dan ben ik nu afhankelijk van andere mensen of die hun werk wel goed gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |