abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87973352
Oh en over huizen: boven de 33.000 per jaar mag je niet eens meer sociaal huren volgens mij, om scheefwonen te voorkomen. Dus tjah :')

Ik ga denk ik maar kopen als ik een echte baan heb }:|
pi_87973386
Laat ik maar een lijstje schrijven, vind ik makkelijk.

O: 2 knackebrod met 20+ smeerkaas.
T: 6 aardbeien :')
L: 2 boterhammen, kaas en mosterd, pindakaas
T: Appel
D: Kip, brocolli en aardappelpuree (Zelfgemaakt)
T: Bakje vla.
pi_87973465
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Perruche het volgende:
Oh en over huizen: boven de 33.000 per jaar mag je niet eens meer sociaal huren volgens mij, om scheefwonen te voorkomen. Dus tjah :')

Edit: ohnee het is niet zo erg als ik dacht. Ik ga me ook maar eens inschrijven :)
pi_87973512
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Perruche het volgende:

Maar moeten mensen die nu sociaal huren en meer verdienen, dan ook hun huis uit? Want anders verhuist er dus niemand meer na 1 januari.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:36:07 #55
236335 neen
schone schijn
pi_87973525
quote:
Hij zag het zelf al aankomen.
het lijkt niet wat het is
pi_87973572
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef neen het volgende:

[..]

_O-
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87973610
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar moeten mensen die nu sociaal huren en meer verdienen, dan ook hun huis uit? Want anders verhuist er dus niemand meer na 1 januari.
Volgens mij wel. Zoiets heb ik iig gehoord van mijn moeder, die werkt bij een woningcorporatie. Maar weet het niet zeker..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:40:33 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87973707
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef neen het volgende:

[..]

:D _O-!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87973730
@ chico: weet ik niet.. ga me er vanaf januari maar eens in verdiepen :)
pi_87973845
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hier
staat van niet. (weet alleen niet of je de link ook kan bekijken als je niet ingeschreven staat)

[ Bericht 6% gewijzigd door bluejean op 26-10-2010 12:48:37 (nieuwe link ) ]
pi_87973917
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef bluejean het volgende:

[..]

Hier staat van niet. (weet alleen niet of je de link ook kan bekijken als je niet ingeschreven staat)
Hm, nee, maar dan denk ik wel dat er plannen zijn. :o
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:46:21 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87973926
Ik verveel me dood. Over drie kwartier pas pauze }:|.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:56:01 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87974272
MIjn hemel, wat hebben jullie veel verzekeringen :o
Ik heb nu:
- huis (koophuis)
- inboedel met glasschade
- zorg
- wa
- auto

Uitvaart betaal ik zelf wel. Levensverzekering is onderdeel van onze planning voor de oudedagsvoorziening, waarmee tevens alles is gedekt voor de kinderen.

Toen ik nog alleen woonde had ik alleen wa en zorg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87974380
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:

[..]

De mensen die heel lang zitten al en nu 'teveel verdienen' zullen in elk geval niet van plan zijn te verhuizen, dus de sociale markt gaat dan flink op slot, lijkt me niet fijn voor nieuwe starters.
Maar als je straks samen gaat starten is het maar de vraag of je nog in aanmerking komt!
pi_87974382
Ik heb zorg. WA loopt volgens mij via mn ouders, uitvaart volgens mij ook. Inboedel zou verstandig zijn, maar eigenlijk staat hier niets waardevols, mijn camera en pc zijn per stuk meer waard dan mn complete inboedel.
pi_87974532
Ik heb Zorg, WA, geen inboedel want ik woon in m'n vaders huis, wel uitvaart.
pi_87974653
Goedemorgen! Ik heb:

- zorg
- auto WA casco
- inboedel
- uitvaart

Dat laatste uit eigen ervaring. Het is zó ontiegelijk duur om een minimale fatsoenlijke begrafenis aan iemand te geven, dat ik die op mn 18e heb afgesloten.
Mijn meneer heeft er geen en dat vind ik :o want je zadelt iemand anders op met veel kosten, als je zelf geen duizenden euro's spaar te goed hebt. En als heeft iemand dat, daar kom je niet zo maar aan, dan moet dat allemaal zijn vastgelegd, dat bij overlijden een bepaald persoon bij jou geld mag.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87974691
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze dat dan willen gaan doen met huurbescherming enzo.
pi_87974699
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De mensen die heel lang zitten al en nu 'teveel verdienen' zullen in elk geval niet van plan zijn te verhuizen, dus de sociale markt gaat dan flink op slot, lijkt me niet fijn voor nieuwe starters.
Maar als je straks samen gaat starten is het maar de vraag of je nog in aanmerking komt!
Ik denk dat ik er niet voor in aanmerking ga komen :') Maar ik sta al wel een jaar ingeschreven bij woningnet en woon nog minstens 6 jaar thuis, dus tegen de tijd dat ik moet zoeken, sta ik -hopelijk- al wel hoger op de lijst.

Ik weet niet goed waar sociale woningen voor zijn, ik hoor het woord alleen af en toe langskomen :')
pi_87974741
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze dat dan willen gaan doen met huurbescherming enzo.
Echt uitzetten kan natuurlijk niet zomaar. Maar zou dat wel kunnen als de regels aangepast worden? Rot nu maar op-idee?
pi_87974747
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef j.t het volgende:

Dat laatste uit eigen ervaring. Het is zó ontiegelijk duur om een minimale fatsoenlijke begrafenis aan iemand te geven, dat ik die op mn 18e heb afgesloten.
Mijn meneer heeft er geen en dat vind ik :o want je zadelt iemand anders op met veel kosten, als je zelf geen duizenden euro's spaar te goed hebt. En als heeft iemand dat, daar kom je niet zo maar aan, dan moet dat allemaal zijn vastgelegd, dat bij overlijden een bepaald persoon bij jou geld mag.
Dat. Daarom heb ik het ook :Y
pi_87974800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef j.t het volgende:

Is dat slim om vanaf je 18e te doen? Kost dat veel per maand?
Ik heb alleen mijn zorg. Meer niet. Mijn moeder regelt van alles, reisverzekering enzo, weet niet hoe het zit met de levensverzekering
pi_87974852
Als ik ooit verhuis van mn studentenwoning naar een normale woning, ben ik dan een starter of een doorstromer ofzo? Omdat ik wel een zelfstandige woning achterlaat?

Moeilijk gedoe :'). Inschrijven bij woningnet zou lastiger zijn ofzo, omdat ik al bij de studentenversie ingeschreven ben. Nouja het zal wel.
pi_87974883
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Is dat slim om vanaf je 18e te doen? Kost dat veel per maand?
Ik heb alleen mijn zorg. Meer niet. Mijn moeder regelt van alles, reisverzekering enzo, weet niet hoe het zit met de levensverzekering
Ik vind dat het wel slim is. Daarom uit eigen ervaring. Een fatsoenlijke minimale begrafenis kost al duizenden euro's, daar verkijkt men zich vaak gauw op. Mijn meneer zegt: dan gooi je me toch in een kartonnen doos ofzo. Maar ja, je houdt van iemand, wie doet dat nou?
Het kost mij 6 euro per maand. En dat betaal ik liever, dan dat ik iemand in zijn verdriet (ervan uitgaande dat dat het geval is :') ) met allerlei rotzaken opzadel.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87974929
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik vind dat het wel slim is. Daarom uit eigen ervaring. Een fatsoenlijke minimale begrafenis kost al duizenden euro's, daar verkijkt men zich vaak gauw op. Mijn meneer zegt: dan gooi je me toch in een kartonnen doos ofzo. Maar ja, je houdt van iemand, wie doet dat nou?
Het kost mij 6 euro per maand. En dat betaal ik liever, dan dat ik iemand in zijn verdriet (ervan uitgaande dat dat het geval is :') ) met allerlei rotzaken opzadel.
6 euro vind ik geen geld. Ik zal eens navragen aan mijn moeder hoe het geregeld is en of ik dat zelf moet gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')