quote:Edit: ohnee het is niet zo erg als ik dacht. Ik ga me ook maar eens inschrijvenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Perruche het volgende:
Oh en over huizen: boven de 33.000 per jaar mag je niet eens meer sociaal huren volgens mij, om scheefwonen te voorkomen. Dus tjah
Ik ga denk ik maar kopen als ik een echte baan heb![]()
quote:Maar moeten mensen die nu sociaal huren en meer verdienen, dan ook hun huis uit? Want anders verhuist er dus niemand meer na 1 januari.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Perruche het volgende:
Oh en over huizen: boven de 33.000 per jaar mag je niet eens meer sociaal huren volgens mij, om scheefwonen te voorkomen. Dus tjah
Ik ga denk ik maar kopen als ik een echte baan heb![]()
quote:Hij zag het zelf al aankomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2364338/octopus-paul-dood.html
Noes!
quote:Volgens mij wel. Zoiets heb ik iig gehoord van mijn moeder, die werkt bij een woningcorporatie. Maar weet het niet zeker..Op dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar moeten mensen die nu sociaal huren en meer verdienen, dan ook hun huis uit? Want anders verhuist er dus niemand meer na 1 januari.
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar moeten mensen die nu sociaal huren en meer verdienen, dan ook hun huis uit? Want anders verhuist er dus niemand meer na 1 januari.
quote:Hm, nee, maar dan denk ik wel dat er plannen zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef bluejean het volgende:
[..]
Hier staat van niet. (weet alleen niet of je de link ook kan bekijken als je niet ingeschreven staat)
quote:De mensen die heel lang zitten al en nu 'teveel verdienen' zullen in elk geval niet van plan zijn te verhuizen, dus de sociale markt gaat dan flink op slot, lijkt me niet fijn voor nieuwe starters.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, nee, maar dan denk ik wel dat er plannen zijn.
quote:Ben benieuwd hoe ze dat dan willen gaan doen met huurbescherming enzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, nee, maar dan denk ik wel dat er plannen zijn.
quote:Ik denk dat ik er niet voor in aanmerking ga komenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De mensen die heel lang zitten al en nu 'teveel verdienen' zullen in elk geval niet van plan zijn te verhuizen, dus de sociale markt gaat dan flink op slot, lijkt me niet fijn voor nieuwe starters.
Maar als je straks samen gaat starten is het maar de vraag of je nog in aanmerking komt!
quote:Echt uitzetten kan natuurlijk niet zomaar. Maar zou dat wel kunnen als de regels aangepast worden? Rot nu maar op-idee?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat dan willen gaan doen met huurbescherming enzo.
quote:Dat. Daarom heb ik het ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef j.t het volgende:
Dat laatste uit eigen ervaring. Het is zó ontiegelijk duur om een minimale fatsoenlijke begrafenis aan iemand te geven, dat ik die op mn 18e heb afgesloten.
Mijn meneer heeft er geen en dat vind ikwant je zadelt iemand anders op met veel kosten, als je zelf geen duizenden euro's spaar te goed hebt. En als heeft iemand dat, daar kom je niet zo maar aan, dan moet dat allemaal zijn vastgelegd, dat bij overlijden een bepaald persoon bij jou geld mag.
quote:Is dat slim om vanaf je 18e te doen? Kost dat veel per maand?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef j.t het volgende:
Dat laatste uit eigen ervaring. Het is zó ontiegelijk duur om een minimale fatsoenlijke begrafenis aan iemand te geven, dat ik die op mn 18e heb afgesloten.
Mijn meneer heeft er geen en dat vind ikwant je zadelt iemand anders op met veel kosten, als je zelf geen duizenden euro's spaar te goed hebt. En als heeft iemand dat, daar kom je niet zo maar aan, dan moet dat allemaal zijn vastgelegd, dat bij overlijden een bepaald persoon bij jou geld mag.
quote:Ik vind dat het wel slim is. Daarom uit eigen ervaring. Een fatsoenlijke minimale begrafenis kost al duizenden euro's, daar verkijkt men zich vaak gauw op. Mijn meneer zegt: dan gooi je me toch in een kartonnen doos ofzo. Maar ja, je houdt van iemand, wie doet dat nou?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is dat slim om vanaf je 18e te doen? Kost dat veel per maand?
Ik heb alleen mijn zorg. Meer niet. Mijn moeder regelt van alles, reisverzekering enzo, weet niet hoe het zit met de levensverzekering
quote:6 euro vind ik geen geld. Ik zal eens navragen aan mijn moeder hoe het geregeld is en of ik dat zelf moet gaan doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel slim is. Daarom uit eigen ervaring. Een fatsoenlijke minimale begrafenis kost al duizenden euro's, daar verkijkt men zich vaak gauw op. Mijn meneer zegt: dan gooi je me toch in een kartonnen doos ofzo. Maar ja, je houdt van iemand, wie doet dat nou?
Het kost mij 6 euro per maand. En dat betaal ik liever, dan dat ik iemand in zijn verdriet (ervan uitgaande dat dat het geval is) met allerlei rotzaken opzadel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |