quote:Vertel even, waarom? Werden al die dates je teveel? Waren je ouders er niet mee akkoord? Te ver uit je comfortzone? Of ben je stiekem alsnog verloofd?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef JoeBravo het volgende:
okcupid en RP profiel verwijderd. enige datingsite waar ik nog kom is fok
quote:ik doe er niks mee en heb ook niet het idee dat ik die behoefte snel weer ga krijgen. Daarbij vind ik het ook niet mijn manier van contact leggen, daar ben ik te gesloten voor.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Vertel even, waarom? Werden al die dates je teveel? Waren je ouders er niet mee akkoord? Te ver uit je comfortzone? Of ben je stiekem alsnog verloofd?
quote:In het oosten zijn men gesloten..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe er niks mee en heb ook niet het idee dat ik die behoefte snel weer ga krijgen. Daarbij vind ik het ook niet mijn manier van contact leggen, daar ben ik te gesloten voor.
quote:Ik kom uit het oosten en ben heel openOp dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
![]()
In het oosten zijn men gesloten..
Dat hoor ik hier vaak
quote:Ja weet ik, anders zou ik ook gesloten moeten zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:30 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik kom uit het oosten en ben heel open
Onzin dus!
quote:Het klinkt alsof je het accepteert, "ik ben nu eenmaal zo". Daarmee gooi je feitelijk de handdoek in de ring. Maar kan-niet ligt op het kerkhof, en wil-niet ligt er naast. Misschien dat je het juist wel zou moeten doen, daar leer je toch van? Op comfort zone Fok lukt het je ten slotte ook..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe er niks mee en heb ook niet het idee dat ik die behoefte snel weer ga krijgen. Daarbij vind ik het ook niet mijn manier van contact leggen, daar ben ik te gesloten voor.
quote:Lamon. is flieft!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef Lamon. het volgende:
Wat was dit een mooi meisje, ik moet nog mailen om te checken of ze nog een tweede date wil, ze had al van tevoren gezegd dat ze bij haar ouder ging eten, dus dat het niet zo'n lange date was zegt niet veel, maar ik denk dat dit voor mij te hoog gegrepen is.
Ze is nog mooier dan op de foto, die hou ik nooit vast.
quote:Beetje voorbarig, maar zou het echt kunnen dat een meisje niet door heeft hoe knap en leuk ze is, want wat moet je dan met een 35 jarig vertalertje.
quote:Ghehehe. Bij de weg, ik doe ook iets in de ICT. Gaan we nu daten?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef love_sharon het volgende:
Oke ik vroeg om originaliteit maar dit was gewoon niet te volgenLeek net alsof die meer op de ander viel.
Ik zeg het dikgedrukte
-knip-
quote:Sommige mensen zijn snel tevreden.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, maar zou het echt kunnen dat een meisje niet door heeft hoe knap en leuk ze is, want wat moet je dan met een 35 jarig vertalertje.
quote:Je bent gewoon heel knap en lief (en stoer maar wel met een klein hartje)Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, maar zou het echt kunnen dat een meisje niet door heeft hoe knap en leuk ze is, want wat moet je dan met een 35 jarig vertalertje.
quote:Ik hoop het, ik zou hier wel vaker mee over straat willen lopen, ook de mannelijke trots wil wat.
quote:Foto?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
Ik hoop het, ik zou hier wel vaker mee over straat willen lopen, ook de mannelijke trots wil wat.
quote:Die had ik weggehaald omdat iedereen dat een zielige actie vond.
quote:je moet mailen om te zien of er nog een date komt...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef Lamon. het volgende:
Wat was dit een mooi meisje, ik moet nog mailen om te checken of ze nog een tweede date wil, ze had al van tevoren gezegd dat ze bij haar ouder ging eten, dus dat het niet zo'n lange date was zegt niet veel, maar ik denk dat dit voor mij te hoog gegrepen is.
Ze is nog mooier dan op de foto, die hou ik nooit vast.
quote:We spreken elkaar snel weer, zeg je ook als je het niet van plan bent toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet mailen om te zien of er nog een date komt...
dan heb je toch ergens wat fout gedaan
quote:als mij dat gezegd was dan spraken we elkaar ook snel weerOp dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We spreken elkaar snel weer, zeg je ook als je het niet van plan bent toch?
Later weet je pas of het een gemeende opmerking was.
quote:Tja, maar niet ieder mens is hetzelfde...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:
als mij dat gezegd was dan spraken we elkaar ook snel weer
meestal al een minuut of 10 later
(sms of bellen of pm of of of)
loze opmerkingen? onzin!
quote:Volgens Lamon mag ik niet meer datenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ghehehe. Bij de weg, ik doe ook iets in de ICT. Gaan we nu daten?
quote:... maar ze lijken wel vel op elkaarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, maar niet ieder mens is hetzelfde...
quote:nou iemand die zou zeggen: ik spreek je snel weer om dan nooit meer wat te laten horen zou ik een vreemde kwast vinden. Kan je toch ook gewoon zeggen dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, maar niet ieder mens is hetzelfde...
quote:Ja, omdat ik onder de indruk was en me even liet gaan, maar toen kreeg ik allemaal opmerkingen dat dat zielig was, dus heb ik hem weer netjes weggehaald.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou iemand die zou zeggen: ik spreek je snel weer om dan nooit meer wat te laten horen zou ik een vreemde kwast vinden. Kan je toch ook gewoon zeggen dan?
maar je had een foto van die meid hier gepost of wat?
quote:Pm met linkje mag ook hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef Lamon. het volgende:
Ja, omdat ik onder de indruk was en me even liet gaan, maar toen kreeg ik allemaal opmerkingen dat dat zielig was, dus heb ik hem weer netjes weggehaald.
Ruudt had de foto wel gezien, en vergaf me mijn enthousiasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |