SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 26-10-2010 11:10:05 ]
quote:Ik nietOp dinsdag 26 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je moet je grenzen uitbereiden, vroegah durfde je niet eens in het openbaar iemands handje vast te houden, nu hebben we vast allemaal een keer seks in het openbaar gehad.
quote:
quote:Pessimist.
quote:Dat is een prachtige TT voor het volgende topicOp dinsdag 26 oktober 2010 11:04 schreef Neelix het volgende:
Hmm, jeuj, heb ik de TT aangegevenMaar ik vond koffiecaramelpuddingplaksex toch beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou ben ik gewoon jaloers op jou!
quote:Ik ga direct even mijn profiel op elke willekeurige datingwebsite aanpassen om hier zsm verandering in te brengen
quote:ik wil je ook wel uit de brand helpen hoor, als ervaringsdeskundigeOp dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga direct even mijn profiel op elke willekeurige datingwebsite aanpassen om hier zsm verandering in te brengen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil je ook wel uit de brand helpen hoor, als ervaringsdeskundige
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar valt wel iets aan te doen natuurlijk.
quote:
quote:Wat? Ik zeg alleen dat er wel wat aan te doen valt.
quote:Ik ben bang dat ik in de Zaan eindig als ik dat met mn dronken kop zou proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat er wel wat aan te doen valt.
Er zijn genoeg gewillige mannen in de lokale kroeg te vinden.
quote:uhuOp dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Techno het volgende:
Wat? Ik zeg alleen dat er wel wat aan te doen valt.
quote:MIOp dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
Maar buitenstroopwafelplaksex is ook niet altijd handig, dat soort dingen moet je niet op het strand doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |