abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87966462
quote:
9.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:24 schreef Lysdexie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze had mijn kameraadje altijd. Daar ging ik altijd graag heen :@
Degenen met de grootste Super Soakers hadden het meest te compenseren natuurlijk.
pi_87966465
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:24 schreef Lysdexie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze had mijn kameraadje altijd. Daar ging ik altijd graag heen :@
Hier in de straat was er zo'n kereltje die het had over dat zijn oom een verboden SuperSoaker uit Duitsland had waarmee je glas kapot kon schieten. Ik zou moorden om dat ding te hebben, met mijn kleine kinderhandjes zou ik complete volksbuurten uitroeien om dat ding in mijn bezit te krijgen. ;(
pi_87966467
quote:
14.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:26 schreef Bomil het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik als kind van die keigrote waterpistolenmachineguns zag in de winkel. Ze waren toen 15 euro ofzo, en dat vond ik toen ontiegelijk duur natuurlijk.
Kleine kinderen kun je zo snel blij maken. even niet doordenken, ik bedoel het goed.
Euro's nog wel!
pi_87966473
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens peilen op de straat stoepkrijten die richting de berm wijzen en hopen dat automobilisten de peil volgen.
Hahahaha, ik tekende de pijlen altijd door de hele moederneuking straat, in gangetjes door en alles man
pi_87966474
quote:
9.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hier in de straat was er zo'n kereltje die het had over dat zijn oom een verboden SuperSoaker uit Duitsland had waarmee je glas kapot kon schieten. Ik zou moorden om dat ding te hebben, met mijn kleine kinderhandjes zou ik complete volksbuurten uitroeien om dat ding in mijn bezit te krijgen. ;(
_O-
pi_87966476
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Euro's nog wel!
Gulden oeps _O-
pi_87966479
quote:
9.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens peilen op de straat stoepkrijten die richting de berm wijzen en hopen dat automobilisten de peil volgen.
Tegenwoordig zie je dat niet meer. Waar is het stoepkrijt gebleven? :'(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 02:29:33 #158
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_87966486
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:28 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Tegenwoordig zie je dat niet meer. Waar is het stoepkrijt gebleven? :'(
Hihi stoepkrijt kun je ook van de weg af blazen, het ligt er gewoon los op :'). Dat ik daar pas achter kwam toen ik 11 was ofso, geniaal.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 02:30:24 #159
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87966489
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kinderen en hun sterke verhalen :') En maar geloven, en maar geloven.
pi_87966494
En huttenbouwen in het bos dan. Vuur stoken. Nieuwe delen van het bos verkennen en er namen aan geven. _O_

Dode reigers mee naar De Hut slepen en ze daar neerleggen. En twee dagen later kom je terug en het meurt als de grafkanker. _O_ _O_
pi_87966500
quote:
14.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:30 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Kinderen en hun sterke verhalen :') En maar geloven, en maar geloven.
Het jongetje bij mij op de hoek zijn vader was "de baas van de politie". :')
pi_87966503
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:31 schreef Panzermaus het volgende:
En huttenbouwen in het bos dan. Vuur stoken. Nieuwe delen van het bos verkennen en er namen aan geven. _O_
_O_ _O_ Ooit een soort hangmat gemaakt dat aan 4 bomen vastzat, als een web. er konden gewoon stuk van 6-7 mensen op liggen. Ik heb er paar uurtjes op geslapen.
Valt nog mee dat ik niet verkracht ben door een boswandelaar
pi_87966505
fikkie stoken en dan een boze buurvrouw die tof komt doen omdat haar man vrijwillige brandweer is :')
pi_87966506
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:32 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Het jongetje bij mij op de hoek zijn vader was "de baas van de politie". :')
Iedereen met politie als vader moest je niet mee fucken :')
pi_87966508
We hadden ook een keer vuur gestookt in de berm (hooiachtig spul) naast zo'n rivier/sloot/stromend water. Even later stond er 50 meter hooi in de fik en hing er rook over het hele bos. Hoorden we aan de andere kant van het bos auto's toeteren. En wij maar rennen natuurlijk. _O_
pi_87966511
quote:
13.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
fikkie stoken en dan een boze buurvrouw die tof komt doen omdat haar man vrijwillige brandweer is :')
"kan hij hier oefenen! fijn he!"
pi_87966514
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
Had perongelijk een struik in de fik gezet dat zich uitbreidde, en maar trappen tegen dat ding en maar trappen. Het wilde niet uitgaan, kwam zo'n chagrijnige vrouw naar buiten:"IK BEL DE POLITIE" schijten in mijn broek jongen :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 02:35:16 #168
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87966520
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:31 schreef Panzermaus het volgende:
Wij hadden een zomerhuisje met een heel stuk bos erachter. In dat bos heb ik toen zelf een compleet pad gemaakt en een boshut aan het einde. Er staat zelfs een kerkhof waar mijn cavia begraven ligt, incluis houten grafzerk. Ik had er zelfs een hele kaart en alles voor gemaakt incluis namen voor gebieden. Er was een heel gebied met allemaal bramenstruiken een heel gebied waar gewoon een klein open grasveldje midden in het bos zat, alles. Als ik terugdenk aan die tijd worden mijn ogen zelfs een beetje waterig. Nooit meer terug man, nooit meer terug. Ik weet zeker dat mijn pad, mijn gebied nu in het bezit is van een lul die het laat verwaarlozen.
pi_87966529
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wij hadden een zomerhuisje met een heel stuk bos erachter. In dat bos heb ik toen zelf een compleet pad gemaakt en een boshut aan het einde. Er staat zelfs een kerkhof waar mijn cavia begraven ligt, incluis houten grafzerk. Ik had er zelf een hele kaart en alles voor gemaakt incluis namen voor gebieden. Er was een heel gebied met allemaal bramenstruiken een heel gebied waar gewoon een klein open grasveldje midden in het bos zat, alles. Als ik terugdenk aan die tijd worden mijn ogen zelfs een beetje waterig. Nooit meer terug man, nooit meer terug. Ik weet zeker dat mijn pad, mijn gebied nu in het bezit is van een lul die het laat verwaarlozen.
Baas :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 02:37:08 #170
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87966536
Nooit meer door het braambos wandelen, nooit meer mijn benen bezeren bij het stekelpad.
pi_87966541
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wij hadden een zomerhuisje met een heel stuk bos erachter. In dat bos heb ik toen zelf een compleet pad gemaakt en een boshut aan het einde. Er staat zelfs een kerkhof waar mijn cavia begraven ligt, incluis houten grafzerk. Ik had er zelf een hele kaart en alles voor gemaakt incluis namen voor gebieden. Er was een heel gebied met allemaal bramenstruiken een heel gebied waar gewoon een klein open grasveldje midden in het bos zat, alles. Als ik terugdenk aan die tijd worden mijn ogen zelfs een beetje waterig. Nooit meer terug man, nooit meer terug. Ik weet zeker dat mijn pad, mijn gebied nu in het bezit is van een lul die het laat verwaarlozen.
Hard dit, dingen waar je echt lang aan gewerkt had kan je maar moeilijk afscheid van nemen en zullen je altijd bijblijven.

Die hele huttenbouwerij, het was een kuil van vier bij vier meter in het bos met plastic vuilniszakken, takken erover heen, daken, houten kistjes met drop erin. Een vuurkuil met een ijzeren rooster van iemand zijn zolder. En dan klei uit die rivier (zie post terug) halen en er potten van bakken. _O_

In die hut zitten met elkaar in de sneeuw. In de zomer. Wel tot acht uur 's avonds. Herten spotten. Alles.
pi_87966542
TOCH MAAR WEER DE BRANDNETELS AANRAKEN HE, TOCH MAAR WEER
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 02:41:16 #173
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87966564
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hard dit, dingen waar je echt lang aan gewerkt had kan je maar moeilijk afscheid van nemen en zullen je altijd bijblijven.

Die hele huttenbouwerij, het was een kuil van vier bij vier meter in het bos met plastic vuilniszakken, takken erover heen, daken, houten kistjes met drop erin. Een vuurkuil met een ijzeren rooster van iemand zijn zolder. En dan klei uit die rivier (zie post terug) halen en er potten van bakken. _O_

In die hut zitten met elkaar in de sneeuw. In de zomer. Wel tot acht uur 's avonds. Herten spotten. Alles.
Gewoon man, zomerhuisje toen verkocht omdat we er toch niet meer waren en alles. Ik stoer ja doen we zeggen, maar ondertussen. Het was gewoon afscheid nemen van mijn jeugd man. Alles was daar godverdomme. Een klein meertje waar bijna niemand kwam, grasvelden, bossen, zandvlaktes, zelfs een stukje heide.

Harde hut trouwens, in de grond gegraven en alles. Hier waren het gewoon allemaal takken tegen een boom aan.
pi_87966572
Ik ga denk ik mijzelf in slaap huilen, slaap zacht iedereen
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 02:43:04 #175
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87966580
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:41 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Gewoon man, zomerhuisje toen verkocht omdat we er toch niet meer waren en alles. Ik stoer ja doen we zeggen, maar ondertussen. Het was gewoon afscheid nemen van mijn jeugd man. Alles was daar godverdomme. Een klein meertje waar bijna niemand kwam, grasvelden, bossen, zandvlaktes, zelfs een stukje heide.

Harde hut trouwens, in de grond gegraven en alles. Hier waren het gewoon allemaal takken tegen een boom aan.
Het is nog kutter als je alle plekken waar je vroeger speelde, in de bosjes enzo, waar je hutten bouwde, nu terug ziet. De helft van mijn vroegere speelterrein is tegenwoordig volgebouwt ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')