quote:Degenen met de grootste Super Soakers hadden het meest te compenseren natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had mijn kameraadje altijd. Daar ging ik altijd graag heen
quote:Hier in de straat was er zo'n kereltje die het had over dat zijn oom een verboden SuperSoaker uit Duitsland had waarmee je glas kapot kon schieten. Ik zou moorden om dat ding te hebben, met mijn kleine kinderhandjes zou ik complete volksbuurten uitroeien om dat ding in mijn bezit te krijgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had mijn kameraadje altijd. Daar ging ik altijd graag heen
quote:Euro's nog wel!Op dinsdag 26 oktober 2010 02:26 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als kind van die keigrote waterpistolenmachineguns zag in de winkel. Ze waren toen 15 euro ofzo, en dat vond ik toen ontiegelijk duur natuurlijk.
Kleine kinderen kun je zo snel blij maken. even niet doordenken, ik bedoel het goed.
quote:Hahahaha, ik tekende de pijlen altijd door de hele moederneuking straat, in gangetjes door en alles manOp dinsdag 26 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens peilen op de straat stoepkrijten die richting de berm wijzen en hopen dat automobilisten de peil volgen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier in de straat was er zo'n kereltje die het had over dat zijn oom een verboden SuperSoaker uit Duitsland had waarmee je glas kapot kon schieten. Ik zou moorden om dat ding te hebben, met mijn kleine kinderhandjes zou ik complete volksbuurten uitroeien om dat ding in mijn bezit te krijgen.
quote:Tegenwoordig zie je dat niet meer. Waar is het stoepkrijt gebleven?Op dinsdag 26 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens peilen op de straat stoepkrijten die richting de berm wijzen en hopen dat automobilisten de peil volgen.
quote:Hihi stoepkrijt kun je ook van de weg af blazen, het ligt er gewoon los opOp dinsdag 26 oktober 2010 02:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je dat niet meer. Waar is het stoepkrijt gebleven?
quote:Kinderen en hun sterke verhalenOp dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier in de straat was er zo'n kereltje die het had over dat zijn oom een verboden SuperSoaker uit Duitsland had waarmee je glas kapot kon schieten. Ik zou moorden om dat ding te hebben, met mijn kleine kinderhandjes zou ik complete volksbuurten uitroeien om dat ding in mijn bezit te krijgen.
quote:Het jongetje bij mij op de hoek zijn vader was "de baas van de politie".Op dinsdag 26 oktober 2010 02:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kinderen en hun sterke verhalenEn maar geloven, en maar geloven.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 02:31 schreef Panzermaus het volgende:
En huttenbouwen in het bos dan. Vuur stoken. Nieuwe delen van het bos verkennen en er namen aan geven.
quote:Iedereen met politie als vader moest je niet mee fuckenOp dinsdag 26 oktober 2010 02:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het jongetje bij mij op de hoek zijn vader was "de baas van de politie".
quote:"kan hij hier oefenen! fijn he!"Op dinsdag 26 oktober 2010 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
fikkie stoken en dan een boze buurvrouw die tof komt doen omdat haar man vrijwillige brandweer is
quote:Had perongelijk een struik in de fik gezet dat zich uitbreidde, en maar trappen tegen dat ding en maar trappen. Het wilde niet uitgaan, kwam zo'n chagrijnige vrouw naar buiten:"IK BEL DE POLITIE" schijten in mijn broek jongenOp dinsdag 26 oktober 2010 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
fikkie stoken en dan een boze buurvrouw die tof komt doen omdat haar man vrijwillige brandweer is
quote:Wij hadden een zomerhuisje met een heel stuk bos erachter. In dat bos heb ik toen zelf een compleet pad gemaakt en een boshut aan het einde. Er staat zelfs een kerkhof waar mijn cavia begraven ligt, incluis houten grafzerk. Ik had er zelfs een hele kaart en alles voor gemaakt incluis namen voor gebieden. Er was een heel gebied met allemaal bramenstruiken een heel gebied waar gewoon een klein open grasveldje midden in het bos zat, alles. Als ik terugdenk aan die tijd worden mijn ogen zelfs een beetje waterig. Nooit meer terug man, nooit meer terug. Ik weet zeker dat mijn pad, mijn gebied nu in het bezit is van een lul die het laat verwaarlozen.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:31 schreef Panzermaus het volgende:
En huttenbouwen in het bos dan. Vuur stoken. Nieuwe delen van het bos verkennen en er namen aan geven.
quote:BaasOp dinsdag 26 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wij hadden een zomerhuisje met een heel stuk bos erachter. In dat bos heb ik toen zelf een compleet pad gemaakt en een boshut aan het einde. Er staat zelfs een kerkhof waar mijn cavia begraven ligt, incluis houten grafzerk. Ik had er zelf een hele kaart en alles voor gemaakt incluis namen voor gebieden. Er was een heel gebied met allemaal bramenstruiken een heel gebied waar gewoon een klein open grasveldje midden in het bos zat, alles. Als ik terugdenk aan die tijd worden mijn ogen zelfs een beetje waterig. Nooit meer terug man, nooit meer terug. Ik weet zeker dat mijn pad, mijn gebied nu in het bezit is van een lul die het laat verwaarlozen.
quote:Hard dit, dingen waar je echt lang aan gewerkt had kan je maar moeilijk afscheid van nemen en zullen je altijd bijblijven.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wij hadden een zomerhuisje met een heel stuk bos erachter. In dat bos heb ik toen zelf een compleet pad gemaakt en een boshut aan het einde. Er staat zelfs een kerkhof waar mijn cavia begraven ligt, incluis houten grafzerk. Ik had er zelf een hele kaart en alles voor gemaakt incluis namen voor gebieden. Er was een heel gebied met allemaal bramenstruiken een heel gebied waar gewoon een klein open grasveldje midden in het bos zat, alles. Als ik terugdenk aan die tijd worden mijn ogen zelfs een beetje waterig. Nooit meer terug man, nooit meer terug. Ik weet zeker dat mijn pad, mijn gebied nu in het bezit is van een lul die het laat verwaarlozen.
quote:Gewoon man, zomerhuisje toen verkocht omdat we er toch niet meer waren en alles. Ik stoer ja doen we zeggen, maar ondertussen. Het was gewoon afscheid nemen van mijn jeugd man. Alles was daar godverdomme. Een klein meertje waar bijna niemand kwam, grasvelden, bossen, zandvlaktes, zelfs een stukje heide.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard dit, dingen waar je echt lang aan gewerkt had kan je maar moeilijk afscheid van nemen en zullen je altijd bijblijven.
Die hele huttenbouwerij, het was een kuil van vier bij vier meter in het bos met plastic vuilniszakken, takken erover heen, daken, houten kistjes met drop erin. Een vuurkuil met een ijzeren rooster van iemand zijn zolder. En dan klei uit die rivier (zie post terug) halen en er potten van bakken.
In die hut zitten met elkaar in de sneeuw. In de zomer. Wel tot acht uur 's avonds. Herten spotten. Alles.
quote:Het is nog kutter als je alle plekken waar je vroeger speelde, in de bosjes enzo, waar je hutten bouwde, nu terug ziet. De helft van mijn vroegere speelterrein is tegenwoordig volgebouwtOp dinsdag 26 oktober 2010 02:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gewoon man, zomerhuisje toen verkocht omdat we er toch niet meer waren en alles. Ik stoer ja doen we zeggen, maar ondertussen. Het was gewoon afscheid nemen van mijn jeugd man. Alles was daar godverdomme. Een klein meertje waar bijna niemand kwam, grasvelden, bossen, zandvlaktes, zelfs een stukje heide.
Harde hut trouwens, in de grond gegraven en alles. Hier waren het gewoon allemaal takken tegen een boom aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |