quote:OjaOp dinsdag 26 oktober 2010 02:10 schreef Panzermaus het volgende:
Wij hadden ook zo'n racebaan die je aansloot op het stopcontact en dan kon je rijden, en loopings maken, maar dat ding viel altijd uit elkaar omdat er teveel spanning op de bochtenstukken stond en alles. En die auto's vlogen er altijd af. En er was zo'n X splitsing waarbij ze van baan wisselden.
quote:Hier file's man, file's van hele dagen.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:11 schreef Bomil het volgende:
automat sowieso, elke keer met mijn auto naar de ziekenhuis rijden omdat ik steeds gewond raakte man.
quote:In de bocht moet je altijd even stoppen met gasgeven manOp dinsdag 26 oktober 2010 02:10 schreef Panzermaus het volgende:
Wij hadden ook zo'n racebaan die je aansloot op het stopcontact en dan kon je rijden, en loopings maken, maar dat ding viel altijd uit elkaar omdat er teveel spanning op de bochtenstukken stond en alles. En die auto's vlogen er altijd af. En er was zo'n X splitsing waarbij ze van baan wisselden.
quote:Dat niet. Wel hordes Duplo, van die oversized Lego. En dan met zo'n treinenset met vier batterijen erin en dan reed dat ding vanzelf als je erop drukte. Ik had daar ooit een hele installatie van gebouwd met elastieken en alles zodat je als je op zo'n blok duwde die trein aanging en begon te rijden. Maar hij werd dan tegengehouden door een ander blokje zodat hij vaart ging maken, en dan drukje je op blok twee en dan schoot hij los. Met stations en alles.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja!Die had ook echt iedereen. Had je ook zo'n houten treinbaan met houten treintjes erop?
quote:Inderdaad, wat een amateur.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:12 schreef Bomil het volgende:
[..]
In de bocht moet je altijd even stoppen met gasgeven man
quote:Ziet er vet uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets was het, maar dan een locomotief.
Het reed vanzelf.
quote:Is de lol er dan niet van af?Op dinsdag 26 oktober 2010 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets was het, maar dan een locomotief.
Het reed vanzelf.
quote:Je kon zelf het spoor bouwen en het station, en bruggetjes, en dingen in de laadruimtes van de trein doen en dan van station naar station rijden. Met van die plastic dingetjes die je op de rails legde. Als de trein eroverheen reed, dan klikten die erin en stopte hij, pauzeerde hij, keerde hij om of maakte hij een geluid.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:16 schreef Bomil het volgende:
[..]
Is de lol er dan niet van af?
als kind ben je toch een doen-er in plaats van een observator, mij denkt.
quote:Oja dieOp dinsdag 26 oktober 2010 02:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had er zo'n ding thuis?
quote:Straatspeeldag alles.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat werkte voor geen meter inderdaad. Zat vaker met die magneetjes te spelen dan wat dan ook.
quote:Dames en Gentlemens, volgens mij heb ik wat gemistOp dinsdag 26 oktober 2010 02:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Deze dingen herinner ik me ook nog, alleen weet ik niet meer wat ik ermee deedOp dinsdag 26 oktober 2010 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenschelp. In de ene helft water en in de andere helft zand. Moederneukende zandvlakte en meer bij je deur.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 02:23 schreef Desunoto het volgende:
Hadden jullie ook een Super Soaker XP 105?
quote:Ik moest lachenOp dinsdag 26 oktober 2010 02:23 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had ook een heel irritant buurtkind die altijd wilde spelen terwijl ik daar helemaal niet op zat te wachtenHij had het altijd over de Mini Playback Show
Fucking altijd. Nooit eens ergens anders over.
quote:Ik weet nog dat ik als kind van die keigrote waterOp dinsdag 26 oktober 2010 02:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had mijn kameraadje altijd. Daar ging ik altijd graag heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |