quote:Hahahaha mijne heb ik nog in de schuur staan alles geroest nu enzo, maar mijn gevoelens voor de step nog hard intact.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens mijn step. Mijn stem verdomme. Weggegeven, want ja, steppen is stom. Eeuwige spijt.
quote:Zo'n aluminium stepje die iedereen had?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens mijn step. Mijn stem verdomme. Weggegeven, want ja, steppen is stom. Eeuwige spijt.
quote:Ook helemaal stuk gespeeld. Samen met mn vader op zolder rayman spelen op de pc, wat een mooie herinneringen manOp dinsdag 26 oktober 2010 01:59 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het ook nog steeds ergens liggen. Samen met...
[ afbeelding ]
Bazenspel.
quote:Ja, zo'n kleine. Mijn diabolo heb ik nog wel ergens liggen. Ooit op een verjaardag gekregen, na een week nooit meer gebruikt.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo'n aluminium stepje die iedereen had?Die heb ik nog, samen met m'n diabolo.
quote:Wat deed je nog meer samen met je vader?Op dinsdag 26 oktober 2010 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ook helemaal stuk gespeeld. Samen met mn vader op zolder rayman spelen op de pc, wat een mooie herinneringen man
quote:Klopt, maar je moest er gewoon hebben. Net als een jojo met lichtjes. Maar dat hield ik een maand vol.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, zo'n kleine. Mijn diabolo heb ik nog wel ergens liggen. Ooit op een verjaardag gekregen, na een week nooit meer gebruikt.
quote:Rayman 1 met die mug man, die mug met zijn dikke klootogen waar je op moest slaan tot hij dood was. En daarna kon je er op vliegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:59 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het ook nog steeds ergens liggen. Samen met...
[ afbeelding ]
Bazenspel.
quote:Rösti eten tijdens het rayman spelen, modelautotjes in elkaar zetten, legoën, het gebruikelijkeOp dinsdag 26 oktober 2010 02:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat deed je nog meer samen met je vader?
quote:Goedennacht manOp dinsdag 26 oktober 2010 02:05 schreef Skylark. het volgende:
Het beste van het beste was natuurlijk een automat. En met die mededeling ga ik slapen, wat een knaller. De groetjes.
quote:Trusten gozerOp dinsdag 26 oktober 2010 02:05 schreef Skylark. het volgende:
Het beste van het beste was natuurlijk een automat. En met die mededeling ga ik slapen, wat een knaller. De groetjes.
quote:En dat je die kleine poppetjes wegsloeg en dat hun ogen even bleven hangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rayman 1 met die mug man, die mug met zijn dikke klootogen waar je op moest slaan tot hij dood was. En daarna kon je er op vliegen.
quote:Ja!Op dinsdag 26 oktober 2010 02:10 schreef Panzermaus het volgende:
Wij hadden ook zo'n racebaan die je aansloot op het stopcontact en dan kon je rijden, en loopings maken, maar dat ding viel altijd uit elkaar omdat er teveel spanning op de bochtenstukken stond en alles. En die auto's vlogen er altijd af. En er was zo'n X splitsing waarbij ze van baan wisselden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |