quote:Die bananenwagen inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Juist. Dit was het.![]()
Die aap in die bananenwagen. Die hondenpolitieman met die hondenkop.
quote:Ik heb het ook wel in het Nederlands op de televisie gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
YouTube staat helemaal vol met een Engelse TV serie die er blijkbaar was over die boeken. Ik ken alleen dat enorme verhalenboek herinneren, een halve vuist dik en elke twee pagina's vormden één scenario en alles. Linksbovenin stond een verhaaltje en de rest was allemaal plaatjes. Geweldig getekend.
quote:Zat Babar ook in die 'Busy World' dingen? Want dat was zegmaar een grote wereld met allemaal dieren en dingen die steeds terugkwamen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel in het Nederlands op de televisie gezien.
Babar heb ik nog ergens op VHS in het Nederlands.
quote:Nee, Babar is een ander programma.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat Babar ook in die 'Busy World' dingen? Want dat was zegmaar een grote wereld met allemaal dieren en dingen die steeds terugkwamen.
quote:It tells of a young elephant called Babar who leaves the jungle, visits a big city, and returns to bring the benefits of civilization to his fellow elephants. Then he comes back and becomes king of the elephant kingdom.
quote:Uiteraard niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:42 schreef Skylark. het volgende:
Is het gebruik van de '' hier toegestaan?
quote:Klinkt tof, maar de Busy World was veelzijdiger denk ik. Hele groepen dieren die in een matriarchloze maatschappij elkaar hielpen. Als ik dat teruglees of die plaatjes weder zie, dan wordt ik gewoon even zorgeloos. Voor zover ik zorgen had dan.
quote:Ook leuk, maar voor de echte diepgang keek je naar Babar. Prachtig om te zien hoe Babar civilisatie naar zijn volk bracht en tegelijkertijd de barbaren buiten de poort moest zien te houden.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar de Busy World was veelzijdiger denk ik. Hele groepen dieren die in een matriarchloze maatschappij elkaar hielpen. Als ik dat teruglees of die plaatjes weder zie, dan wordt ik gewoon even zorgeloos. Voor zover ik zorgen had dan.
http://www.youtube.com/re(...)rld+of+richard+scary
Die filmpjes geven de beste indruk, denk ik. Kan het boek niet vinden hier.
quote:Dit is de nachtserenade waar we allemaal iets serieuzer doenOp dinsdag 26 oktober 2010 01:46 schreef Skylark. het volgende:
En waarom bestaat deze nachtbagger niet uit 90% 'hallo' en 'doei', zoals het hoort? Veel commentaar van een nieuwkomer, ik weet het, maar ik heb de kritische blik van een buitenstaander.
quote:Gelukkig maar. Het is altijd even schrikken wat voor simpele retards er rondlopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:46 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dit is de nachtserenade waar we allemaal iets serieuzer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |